Poniedziałek 20 Sierpień 2018

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Nowy użytkownik »

Przypomnij hasło »

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Dziewięć rad dla stworzenia dominującej strony internetowej hotelu

Wielu hotelarzy uważa obecnie, że jedynym sposobem faktycznego pomiaru efektywności hotelowej strony internetowej jest ściąganie rezerwacji dzięki niej wygenerowanych. Dla tych z was, którzy ciągle jeszcze... więcej»

Małe obiekty powinny szukać wyróżnienia niszowego – sprzedawanie wiarygodności, poufność, obsługa klienta

Musimy trzymać się razem, bo inaczej będziemy wisieć osobno” zauważył Benjamin Franklin przy podpisywaniu Deklaracji Niepodległości. Odnosił się on oczywiście do potrzeby zachowania solidarności wśród... więcej»

Poradnik z zakresu napiwków w hotelach luksusowych

Hotele luksusowe są w dzisiejszych czasach przepełnione. I nie odnosimy się tu do niebotycznego poziomu obłożenia czy lobby pełnych gości. Mówimy o eksplozji ludzi z hotelowej obsługi, jeden wyspecjalizowany w... więcej»

Jak zwiększać swoje ceny

Idea podwyżek cen powoduje podniecenie u wielu osób kierujących hotelami. Jednakże inteligentne ustalanie cen jest wielką okazją do przećwiczenia twoich umiejętności marketingowych, zbudowania własnej reputacji i... więcej»

W hotelowym franchisingu rzeczywistość weryfikuje pobożne życzenia

Czy hotelowy franchisinig jest ważny? Odkąd prawie 75% wszystkich amerykańskich hoteli należy do franczyz, być może zgodzisz się ze mną, że franchising ma niebagatelne znaczenie w hotelowym świecie. Czego może... więcej»

W podziemiach centrali Marriotta w pokojach hotelowych Bethesda Sit Seven

Tam projektanci i technicy wymyślają i testują przyszłe pokoje gościnne. Szpanerska przyszłość hoteli jest skrywana w podziemiach na tym przedmieściu Waszyngtonu. Tu znajdziesz pluszowe łóżka, dywany w jaskrawe... więcej»

Przekształcanie ruchu na stronach internetowych we wzrost dochodów

Masz spory ruch na stronie? Teraz zamień go na dolary. Obserwuję różne dane rozrzucone w skali od 0,5% do 20 % dotyczące osób odwiedzających stronę internetową, którzy następnie tu i tam dokonują jakichś rezerwacji;... więcej»

Revenue Management dla laików... (takich jak ja)

Mniejsze hotele powinny również z tego skorzystać. Proszę mnie źle nie zrozumieć, naprawdę nie myślę, że moi czytelnicy, są w tym zakresie amatorami, ale niektóre artykuły o zarządzaniu dochodami... więcej»

Od negocjacji do wyniszczenia się - Kierownicy Hyatta o gastronomii. Przewodnik po Gastronomii dla Organizatorów Konferencji - cz. 3

Aby dowiedzieć się, co się dzieje w kuchniach czołowego łańcucha hotelowego, magazyn organizatorów konferencji CONVENE zorganizował ostatnio dyskusję okrągłego stołu, z udziałem trzech wyższych... więcej»

Pierwsze wrażenia

Czy jest jedna prosta rzecz, jaką można podzielić się ze swoimi pracownikami, która będzie miała największy wpływ na lepszą obsługę klienta. Nie jest to zadanie łatwe, bo nie istnieje model szybkiego... więcej»

Zadziw swojego klienta: trzy klucze do dostarczenia wyjątkowej obsługi klienta

Termin ”obsługa klienta” wywołuje różne odczucia w umysłach ludzi. Jeden wizerunek obejmuje pracowników przyjaznych, uśmiechniętych, chętnych do pomocy, którzy chcą cię obsłużyć w najlepszy sposób. Lub... więcej»

Twoje doznanie jest marką

Jeżeli są jakieś wątpliwości, że znajdujemy się obecnie w Erze Ekonomii Doznań, to nagłówek z kolumny reklamowej Stuart Elliott w New York Times z 5 sierpnia 2004 całkowicie je rozwiewa – "Meow Mix... więcej»

Słuchaj, czego twoi klienci nie mówią

Wielu z was rozkłada na stołach karty komentarzy i prosi gości o ich wypełnienie, co pozwoli dowiedzieć się jak idzie. Założę się, że otrzymujesz na nich więcej skarg niż pochwał. O ile komuś nie... więcej»

Umacnianie w załodze 'siły uwalniania się' kluczowym składnikiem szkolenia z odzyskiwania usługi

Od zawsze prawie każdy program szkoleniowy dotyczący obsługi gościa w przemyśle hotelarskim zajmuje się koncepcją odzyskiwania usługi. Typowo te programy dają załodze pierwszej linii proces, według którego należy... więcej»

Linia frontowa jest równa linii dolnej

Większość z nas słyszała pewnie określenie “Linia frontowa jest linią dolną”, co odnosi się oczywiście do pracowników firmy. Oznacza to, że w oczach klienta pracownicy linii frontowej w firmie są... więcej»

Osiem kroków do zadowolenia klienta

Jeżeli chcesz aby twój biznes odniósł sukces, musisz skupić swoją energię na najbardziej wartościowym atucie – twoich klientach. Oczywiście, potrzebujesz produktów lub usług, aby wytwarzać, sprzedawać i... więcej»

Przypomnij sobie rolę gospodarza

Wzrastająca liczba hoteli boutique i sukces małych obiektów oraz różnego typu zajazdów w kraju (przyp. red. USA) pokazuje, że nasi goście żądają doznania bardziej na nich skoncentrowanego. Jak możemy dać im tej... więcej»

Poprowadź trend, aby stać się skoncentrowanym na gościu

W sztuce gościnności zawarte są dwa aspekty określane jako: przyjęcie i umilenie pobytu gościa w szczodry i uprzejmy sposób. Agresywnie wprowadzamy na rynek nasze składniki rozrywki, tworząc doznania, które... więcej»

Obsługa klienta: rzeczywistość czy mit?

Każdy mówi o obsłudze klienta, jakby rozumiał ją. Mówimy bez zająknięcia o tym, jaka ona jest ważna i wiemy dokładnie, jak powinna być dostarczona. Czy zauważyłeś, jak szybko skarżymy się na słabą obsługę, mimo... więcej»

Czy twoi klienci wiedzą, co oferujesz?

Ostatnio jadąc do domu zdecydowałem się zakupić kwiaty dla swojej żony. Pierwszy przystanek był jak najbardziej oczywisty – kwiaciarnia przy ulicy. Było koło 13.30 kiedy dotarłem do drzwi. Niestety w tym... więcej»

Niezależne hotele i ośrodki – płyniesz na fali czy tylko się na niej unosisz?

OK, więc wy, niezależne hotele zauważyliście wzrost w biznesie – ale gdzie znajdujecie się w porównaniu z rynkiem i ostatnim rokiem? Jest stare powiedzenie „nadchodząca fala ciągnie wszystkie... więcej»

Uśmiechnij się – to poprawia wartość twojego oblicza

Przypisany wybitnemu hotelarzowi? Wybłagany przez twojego stomatologa? Symbolizujący ten okropny guzik? Rzeczywiście, ten tekst został wypowiedziany przez Dolly Parton w “Stalowej Magnolii” (dzięki... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 (64) 65 66 67 »

Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO) ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Polacy najchętniej spożywają Finlandia Vodka ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Najwyższy standard wypoczynku – jak dbać o hotelowe materace? ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright © 2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji