Piątek 18 Styczeń 2019

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Hollywood w hotelowym housekeepingu – Co ma wspólnego horror z czystym pokojem?

Posprzątanie luksusowego pokoju? To może zrobić każdy. ... tak przynajmniej myśli większość ludzi – czy to goście, czy pracownicy hotelu. A co najważniejsze: To prawda! Prawie każdy, kto posiada dwie nogi... więcej»

Wewnętrzny PR czyli jak to się robi w Sheratonie

Jeszcze nie tak dawno termin public relations był nowy i brzmiał obco, a już pojawiają się bardziej szczegółowe i specjalistyczne terminy: media relations, investor relations, czy wreszcie wewnętrzne public... więcej»

Plany motywacji w sprzedaży: właściciel hotelu - wróg czy przyjaciel

Zabezpieczenie wysokiej motywacji i wydajności zespołów sprzedaży to proces ciągły, niezależnie od wielkości i typu obiektu hotelowego. Istnieje wiele sposobów zabezpieczenia powodzenia ukierunkowanych na ten obszar... więcej»

Słodkie emocje – Marki pragną wysłać klienta na pokładzie emocjonalnego roller coastera

Kiedy Steven Tyler i Joe Perry z grupy Aerosmith, napisali słowa do piosenki ‘Słodkie Emocje’, w 1975 r., prawdopodobnie myśleli, że komponują pean poświęcony zakazanym związkom zakulisowym. Trzydzieści... więcej»

Dobre pomysły – Tuzin za dziesiątkę, ale sukces czy niepowodzenie zależy od ich realizacji

Wiedząc, że biznes hotelowy jest często wrażliwy na pięcio- i dziesięciocentówki, a nie tylko na dolary, naprawdę boli mnie, jak widzę ludzi, wyrzucających pieniądze, gdy realizują nieprzemyślane pomysły. Tak... więcej»

Segmentacja rynku – Najlepsze praktyki

Z biegiem czasu prowadziłem obserwację wielu segmentów obsługi przemysłu związanego z gastronomią. Moje obserwacje dotyczyły hoteli, restauracji, klubów, obiektów więziennych, opieki zdrowotnej, szkół,... więcej»

Siła jednego

Jedynka to bardzo mała cyfra. Jakkolwiek, może ona mieć ogromny wpływ na twoje dochody. Oto kilka kwestii do rozważenia: 1. Przeprowadź codziennie o jedną rozmowę handlową więcej. Jedna dodatkowa rozmowa dziennie,... więcej»

Jak radzić sobie z gośćmi prosto z piekła

„I wy to nazywacie pięciogwiazdkowym hotelem? Mieszkałem w sieci Motel 6, które zapewniały lepszą obsługę. Wszyscy jesteście tacy sami, obniżacie standardy obsługi, a jedyną rzeczą, którą jesteście... więcej»

Sprawdź te referencje!

Nazwij mnie Ezopem Baśniowego Świata Restauracji! Opuściłam się kilka miesięcy w przedstawianiu mojego biuletynu informacyjnego, tylko po to, by powrócić z ostrzegawczą historią. Uczymy się wyłącznie na błędach i... więcej»

Pierwsze wrażenia

Czy jest jedna prosta rzecz, jaką można podzielić się ze swoimi pracownikami, która będzie miała największy wpływ na lepszą obsługę klienta. Nie jest to zadanie łatwe, bo nie istnieje model szybkiego... więcej»

Zadziw swojego klienta: trzy klucze do dostarczenia wyjątkowej obsługi klienta

Termin ”obsługa klienta” wywołuje różne odczucia w umysłach ludzi. Jeden wizerunek obejmuje pracowników przyjaznych, uśmiechniętych, chętnych do pomocy, którzy chcą cię obsłużyć w najlepszy sposób. Lub... więcej»

Twoje doznanie jest marką

Jeżeli są jakieś wątpliwości, że znajdujemy się obecnie w Erze Ekonomii Doznań, to nagłówek z kolumny reklamowej Stuart Elliott w New York Times z 5 sierpnia 2004 całkowicie je rozwiewa – "Meow Mix... więcej»

Słuchaj, czego twoi klienci nie mówią

Wielu z was rozkłada na stołach karty komentarzy i prosi gości o ich wypełnienie, co pozwoli dowiedzieć się jak idzie. Założę się, że otrzymujesz na nich więcej skarg niż pochwał. O ile komuś nie... więcej»

Umacnianie w załodze 'siły uwalniania się' kluczowym składnikiem szkolenia z odzyskiwania usługi

Od zawsze prawie każdy program szkoleniowy dotyczący obsługi gościa w przemyśle hotelarskim zajmuje się koncepcją odzyskiwania usługi. Typowo te programy dają załodze pierwszej linii proces, według którego należy... więcej»

Linia frontowa jest równa linii dolnej

Większość z nas słyszała pewnie określenie “Linia frontowa jest linią dolną”, co odnosi się oczywiście do pracowników firmy. Oznacza to, że w oczach klienta pracownicy linii frontowej w firmie są... więcej»

Osiem kroków do zadowolenia klienta

Jeżeli chcesz aby twój biznes odniósł sukces, musisz skupić swoją energię na najbardziej wartościowym atucie – twoich klientach. Oczywiście, potrzebujesz produktów lub usług, aby wytwarzać, sprzedawać i... więcej»

Przypomnij sobie rolę gospodarza

Wzrastająca liczba hoteli boutique i sukces małych obiektów oraz różnego typu zajazdów w kraju (przyp. red. USA) pokazuje, że nasi goście żądają doznania bardziej na nich skoncentrowanego. Jak możemy dać im tej... więcej»

Poprowadź trend, aby stać się skoncentrowanym na gościu

W sztuce gościnności zawarte są dwa aspekty określane jako: przyjęcie i umilenie pobytu gościa w szczodry i uprzejmy sposób. Agresywnie wprowadzamy na rynek nasze składniki rozrywki, tworząc doznania, które... więcej»

Obsługa klienta: rzeczywistość czy mit?

Każdy mówi o obsłudze klienta, jakby rozumiał ją. Mówimy bez zająknięcia o tym, jaka ona jest ważna i wiemy dokładnie, jak powinna być dostarczona. Czy zauważyłeś, jak szybko skarżymy się na słabą obsługę, mimo... więcej»

Czy twoi klienci wiedzą, co oferujesz?

Ostatnio jadąc do domu zdecydowałem się zakupić kwiaty dla swojej żony. Pierwszy przystanek był jak najbardziej oczywisty – kwiaciarnia przy ulicy. Było koło 13.30 kiedy dotarłem do drzwi. Niestety w tym... więcej»

Niezależne hotele i ośrodki – płyniesz na fali czy tylko się na niej unosisz?

OK, więc wy, niezależne hotele zauważyliście wzrost w biznesie – ale gdzie znajdujecie się w porównaniu z rynkiem i ostatnim rokiem? Jest stare powiedzenie „nadchodząca fala ciągnie wszystkie... więcej»

Uśmiechnij się – to poprawia wartość twojego oblicza

Przypisany wybitnemu hotelarzowi? Wybłagany przez twojego stomatologa? Symbolizujący ten okropny guzik? Rzeczywiście, ten tekst został wypowiedziany przez Dolly Parton w “Stalowej Magnolii” (dzięki... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 (64) 65 66 67 »

Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO) ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Polacy najchętniej spożywają Finlandia Vodka ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Najwyższy standard wypoczynku – jak dbać o hotelowe materace? ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji