Poniedziałek 20 Sierpień 2018

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Nowy użytkownik »

Przypomnij hasło »

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Szkolenia dla osiągnięcia doskonałości

George Miliotis jest General Managerem restauracji California Grill od czasu jej otwarcia w 1995. California Grill to restauracja jwyższej klasy usytuowana na ostatnim piętrze Contemporary Resort w Walt Disney... więcej»

Przekaz dla załogi kelnerskiej

Ten artykuł przeznaczony jest głównie dla kadry kelnerskiej. Jeśli jesteś menadżerem lub właścicielem, polecam podzielić się nim ze swoimi pracownikami. Co najmniej spowoduje to dyskusję pomiędzy wami. Mój... więcej»

Sześć „maksów” gwarantujących wzrost sprzedaży

Kreatywność przybiera wiele kształtów i form. Tak jak z wynalazkami, najlepsze kreatywne pomysły biorą się z konieczności. W ostatnich tygodniach, prognostycy dają nam dobre wiadomości, że większość... więcej»

Szkolcie załogę rezerwacji i recepcji, że zamknięcie sprzedaży każdemu przynosi korzyści

Jeśli istnieje jakaś wspólny temat dotyczący wszystkich programów szkoleń ze sprzedaży w dziale rezerwacji i recepcji w przemyśle hotelarskim, to jest to znaczenie wykorzystywania technik zamknięcia, aby zamienić... więcej»

Obsługa klienta powinna być dostarczana z gracją

Gracja. Niektórzy ludzie ją mają, niektórzy o niej mówią a niektórzy pokazują się z nią. Aby być na odpowiednim poziomie z gracją trzeba charakteryzować się życzliwością i uprzejmością, czarem, dobrym smakiem i... więcej»

Czy twoje pokoje są skonfigurowane dla ich najlepszego i najwyższego wykorzystania?

“Zbuduj go a oni przyjdą” może działać w sferze snów, ale niekoniecznie w przemyśle hotelowym. Bardziej precyzyjnym określeniem może być „Zbuduj go odpowiednio, a oni przyjdą”. Aby zdać sobie... więcej»

Wskazówki dla niezależnych hoteli odnośnie zwiększenia dochodu. Zacznij myśleć jak łańcuchy

W wielu miastach wybrzeża Florydy i w miastach w Stanach Zjednoczonych, niezależne hotele borykają się z codziennym zadaniem sprzedawania pokoi obok hoteli zrzeszonych w łańcuchach. Większość niezależnych hoteli... więcej»

Kim jest właściwie kamerdyner ?

Rzadki jest tydzień, który mija bez słowa o kilku hotelach wysokiej klasy oferujących usługi kamerdynera jako sposobu na poprawienie obsługi i zatrzymania lub pozyskania tego pożądanego statusu 5-gwiazdek lub... więcej»

Technologia może pomóc obsłudze klienta i sprzedaży

We wczesnych latach osiemdziesiątych kupiłem swój pierwszy komputer. Byłem zadziwiony tym, co może zrobić. Technologia pozwoliła mi lepiej wykonywać swoją pracę, utrzymywać kontakty z klientami, zarządzać... więcej»

Poszukiwania potencjalnych klientów – budowanie armii adwokatów

Jednym z największych zmartwień, przed jakimi stoją wszyscy sprzedawcy, jest poszukiwanie nowych klientów. Jako sprzedawca na prowizji, twoje środki do życia są bezpośrednio zależne od możliwości... więcej»

Nigdy nie masz drugiej szansy, aby zrobić pierwsze dobre wrażenie

Głos, ubiór, zachowanie, wygląd, uścisk dłoni – wszystko z tych pierwszych składników kontaktu z gościem może zwrócić uwagę na daną osobę lub nie. Ideą wychodzącą poza samo działanie obiektu jest, aby... więcej»

Kroki do rozwijania obecności hotelu w sieci

Internet jest najpotężniejszym zbiorem informacji, jaki został stworzony przez ludzkość, ale czasami odnalezienie pewnej informacji, której potrzebujesz może być zniechęcającym zadaniem. Internet, ze swoimi ciągle... więcej»

Czy w twoim hotelu dobrze rozmawia się przez telefon?

Niektóre hotele mają tą umiejętność. Wiele nie. Umiejętności rozmawiania przez telefon nie są na najwyższym miejscu na liście priorytetów w wielu hotelach, ale jaki jest koszt dla satysfakcji gościa i... więcej»

Nowy model segmentacji rynku i modelu cen dla niezależnych hoteli

Obecnie jednym z największych wyzwań stojących przed niezależnymi hotelami ustalenie cen. Efektywne ustalenie cen dla obiektu może prowadzić do zyskowności i pomoże podłożyć fundamenty pod długofalowy sukces. Ale z... więcej»

Nigdy nie wiesz kogo obsługujesz

Kiedy gospodarka ma się słabo, ludzie zaciskają pasa i patrzą dwa razy na każdego wydawanego grosza. Przemysł restauratorski odczuwa to równie poważnie jak domy towarowe, a może nawet jeszcze mocniej. Wydatki na... więcej»

Doskonałość obsługi: umiejętność przewodzenia

Wszyscy wiemy, że inicjatywy dotyczące obsługi klienta przychodzą i odchodzą, zazwyczaj rozpoczynają się fanfarami i cicho odchodzą. Za każdym razem, gdy tak się dzieje, pracownicy organizacji stają się coraz... więcej»

Sprzedawcy muszą spędzać więcej czasu na aktywnej sprzedaży

Byłoby interesujące, jeżeli byśmy mogli przeprowadzić badania na temat: jak sprzedawcy spędzają swój czas. Czy nie byłoby dobrze porównać ich z innymi osobami, którzy wykonują podobną profesję. Może Hospitality... więcej»

Dzisiejszy Concierge – wzorzec doskonałości obsługi i zyskowności

Concierge … słowo, które pojawia się prawie wszędzie obecnie jako najtrafniejszy symbol osobistej obsługi. Słowo „concierge” pojawia się, już nie tylko jako domena hotelowego lobby, ale także we... więcej»

Te luksusowe, najdroższe i najlepsze

Luxury Travel Magazine niedawno opublikował prestiżową listę 2005 - 150 najlepszych nowych hoteli na świecie. Redaktor Christie Gray twierdzi, że tworząc listę najlepszych hoteli, odkrywane były najnowsze trendy w... więcej»

Wyznacznik: wino

10 wskazówek, jak stworzyć atrakcyjną kartę win. Od ostatnich 15 lat kultura picia wina ciągle wzrasta, lokalni producenci wykonali kawał dobrej roboty, aby poprawić jakość, a społeczność na to... więcej»

Jak być dobrym hotelarzem

Nie łatwo być hotelarzem, a tym bardziej dobrym hotelarzem. Henry Togna - właściciel luksusowego hotelu 22 Jermyn Street w Londynie - w szczególny i nieco odmienny od innych sposób przedstawia sylwetkę i cechy... więcej»

Hotel jest miejscem...

Ostatnio przedstawiliśmy scenę „Hotelowa opera mydlana” z książki Shelley Bermana pt. „Hotel jest miejscem…” (A Hotel is a Place…). Teraz prezentujemy kolejne zabawne... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 (66) 67 »

Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO) ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Polacy najchętniej spożywają Finlandia Vodka ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Najwyższy standard wypoczynku – jak dbać o hotelowe materace? ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright © 2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji