Piątek 18 Styczeń 2019

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Efektywny „downselling” maksymalizuje dochody w okresach szczytowych

Obecnie wiele najlepiej prowadzonych obiektów hotelowych sporo inwestuje w szkolenia pracowników działów rezerwacji i sprzedaży, które umożliwiają podnoszenie umiejętności w „upsellingu” (przyp.... więcej»

Co powiecie o “Wymiana hotelarzy?”

Yeoh Siew Hoon dzieli się pomysłem na nowy program typu reality show. Kiedy pierwszy raz zobaczyłam serię reklam telewizyjnych programu „Wymiana żon”, pomyślałam, że jest to jeden z odcinków... więcej»

Włączanie efektu „wow” do obsługi klienta

Przyjmijmy do wiadomości, że każdy pracownik w każdym biznesie na świecie czasami popełnia błędy. Co odróżnia jednak liderów usług od całej reszty? To jak oni sobie z tymi błędami radzą, jak podejmują wyzwanie... więcej»

Konflikt interesów na linii zarządzanie dochodem a strategia sprzedaży

Na ostatniej konferencji dotyczącej zarządzania dochodem oczywisty stał się fakt, że nie tylko istnieje konflikt interesów pomiędzy działem sprzedaży a zarządzania dochodem, ale czasem przybiera on postać... więcej»

Prawdziwy profesjonalizm – sedno doskonałości w obsłudze

Nie lubię robić zakupów. Kupowanie odzieży, artykułów spożywczych, samochodów; nie ważne czego – nie lubię tego. Zawsze chcę wejść, wziąć szybko to, co chcę i wyjść. To moja strategia na robienie zakupów.... więcej»

Hotel Delano w Miami: Wyróżnianie się jest wszystkim w całym tym zamieszaniu

Wyobraź sobie… Miesiąc marzec. Temperatura 78 st. F z lekkim wiaterkiem znad Atlantyku, który daje orzeźwienie po długiej podróży. Podążając za rekomendacją odwiedzenia tego, co magazyn Voque nazywa... więcej»

Szkolenie z udzielania wskazówek odnośnie dojazdu

Był to typowy dzień w trasie. Obudziłem się o 4.30, o 6.15 na pokładzie samolotu, potem spotkanie w Las Vegas. O 20.30, pełne 19 godzin po przebudzeniu się, znalazłem się za kierownicą wynajętego samochodu i... więcej»

Komu potrzebny dział sprzedaży? Koszty sprzedaży z różnych kanałów w modelu zarządzania dochodem

Zbadajmy koszty sprzedaży z kilku kanałów a zobaczymy jak dział sprzedaży odpowiada wydajności w tworzeniu dochodu. Zmagam się z kwestią marginalizowania sił sprzedaży poprzez modele zarządzania dochodem, które... więcej»

Podstawy obsługi

Doskonała obsługa klienta nie jest szczególną nauką. Nie jest również działem. To po prostu filozofia, która powinna być praktykowana w organizacji, niezależnie od stanowiska i tytułu. Może być ona podzielona na... więcej»

Ocena doznania gościa czyli odrzuć pióro i pergamin a zacznij on-line!

Hotelarze kochają papierowe dokumenty – ten dotyk, uczucie, waga. Można je przecież zachować – złożyć w gablocie, przechować w magazynie, dołączyć do archiwum. Odsunęliśmy się, jakkolwiek nieznacznie... więcej»

Zapytaj o to, co czyni cię wielkim

„Nakierujemy cię na to, kim jesteśmy – na nasze serce, naszą duszę, nasze cele, naszą wizję i nasze marzenia, abyś mógł do nas dołączyć, a nie tylko dla nas pracować. Masz prawo znać nasze nadzieje,... więcej»

Kategoryzacja a satysfakcja gościa

Czy widzisz czasami różnicę między potrzebami gościa a oczekiwaniami organizacji dokonujących kategoryzacji? Czy inspektorzy mówią ci, że wyższa kategoria wymaga usług, udogodnień i/lub fizycznego... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 (67) »

Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO) ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Polacy najchętniej spożywają Finlandia Vodka ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Najwyższy standard wypoczynku – jak dbać o hotelowe materace? ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji