Poniedziałek 20 Sierpień 2018

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Nowy użytkownik »

Przypomnij hasło »

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Kiedy obsługa jest nieszczera?

Czy zdarzyło ci się kiedykolwiek czekać przy ladzie sklepowej, aż kilku ekspedientów skończy ze sobą gawędzić? Mnie to się przytrafiło, aż w końcu zmądrzałem. Teraz po prostu wychodzę i robię zakupy gdzie indziej.... więcej»

Największe wyzwania w gastronomii: Obsługa w pokojach hotelowych

Najlepszą usługą, jaką może zaoferować jakikolwiek hotel jest możliwość zapewnienia gościom usług gastronomicznych w ich hotelowych pokojach, w odpowiednim czasie, połączonych z doskonałością obsługi. Standardowym... więcej»

Jak zatrzymywać zwycięzców: sprawdzone techniki zarządzania na utrzymanie najlepszej załogi

Po spędzeniu mnóstwa czasu i wydaniu pieniędzy na wyszukanie i zatrudnienie dostępnego na rynku personelu o najwyższych kwalifikacjach, możesz znaleźć się w bardzo szczęśliwej pozycji posiadania osób wspaniałych,... więcej»

Zapis rozmowy z recepcjonistą trzygwiazdkowego markowego hotelu

Oto zapis rozmowy, którą niedawno przeprowadziłem z pracownikiem recepcji  trzygwiazdkowego hotelu o międzynarodowej marce.Ja: „Ale nigdy z tego nie korzystałem!”Recepcjonista: (bardzo... więcej»

Siedem grzechów głównych marketingu emailowego w luksusowych hotelach

Kiedy email po raz pierwszy pojawił się na hotelarskiej scenie, handlowcy nazwali go „zabójczą aplikacją”. Email zrewolucjonizował marketing, umożliwił luksusowym hotelom ekonomiczne dotarcie do... więcej»

Rola hosta i busboya* w restauracjach

* przyp. red. stanowiska w restauracjach o bardziej rozbudowanej strukturze. Host – osoba witająca gości wchodzących do lokalu, busboy – pomocnik kelnera, sprząta ze stołu, czasami nalewa wodę,... więcej»

Planujecie uruchomienie hotelu? Porady dla hotelarzy

Wydaje się, że kiedy oceniamy surową działkę budowlaną, która ma się w końcu stać hotelem, musimy skupić się na kilku podstawowych wskazówkach. Wybór odpowiedniego miejsca zawsze zakłada najlepsze umiejscowienie... więcej»

Pierwszy krok w maksymalizowaniu sprzedaży rezerwacji. Uwierz, że to jest możliwe

Jako sprzedawca programów szkoleniowych w przemyśle hotelarskim, uważam za niezmiernie interesujące, obserwowanie reakcji menedżerów i decydentów na przedkładane oferty i propozycje rezerwacji usług szkoleniowych.... więcej»

Upiorni goście

Większość ludzi, których znam nie wierzy w duchy. A jeszcze mniej wierzy w nawiedzane przez nich domy. A ja na przykład, wierzę w "nawiedzone hotele", w związku z czym chciałbym wam przedstawić trzy poniższe... więcej»

Stwarzanie korzystnego wrażenia w recepcji

W jaki sposób właściwa etykieta pomaga w sprzedaży dla walk-inów i tworzy z nich stałych gości. Wszyscy wiemy, że nie mamy drugiej szansy aby stworzyć dobre wrażenie. Lecz w jaki sposób kierownictwo hotelu... więcej»

Najbardziej efektywni liderzy wykonują każdego dnia 15 czynności w sposób automatyczny

Przywództwo jest wyuczonym zachowaniem, które po pewnym czasie staje się zachowaniem podświadomym i automatycznym. Liderzy przykładowo, mogą zdecydować o podjęciu kilku ważnych decyzji dotyczących danej kwestii, w... więcej»

Niewidoczni? Co zrobić, aby klienci przestali o was zapominać lub was ignorować

O ile nie jesteście ikoną jakiegoś wielkiego biznesu lub konkretny klient nie odwiedził was co najmniej 5 razy, to większość ludzi nie zapamiętuje waszej biznesowej nazwy...Prawdziwa historia: Dwie osoby w... więcej»

Podróżni preferują innowacje, kreatywność nad przewidywalność i stosowanie rabatów

Niezależne hotele czy butiki ustanawiają nowe konkurencyjne standardy dla produktów i obsługi. Przewiduje się, iż w nadchodzącym roku większość głównych rynków zanotuje zwyżki w obłożeniu pokoi hotelowych i... więcej»

Pięć powodów przemawiających za pracą w butikowym hotelu

1. PersonalizmW przypadku hotelu butikowego cechy osobowościowe są najważniejsze i mogą być z powodzeniem dodane. Jako część opisowa do innych podstawowych butikowych atrybutów wymienionych poniżej. Dzieje się tak... więcej»

Moja fascynacja nowoczesną formą hotelowej obsługi

To, co ukazało się moim zdumionym oczom, to gigantyczny ekran komputera, ponad którym ja i hotelowy konsjerż mogliśmy się jednak zobaczyć. W czasach tak wielu innowacyjnych technologii, spośród których część może być... więcej»

Dziesięć błędów na stronach internetowych, jakie popełniają restauracje

Wiele niezależnych restauracji nie wykorzystuje wspaniałej okazji prezentacji swojego biznesu w sieci, popełniając poważne błędy w zakresie funkcjonowania swoich stron internetowych. Przyjrzyjmy się dziesięciu... więcej»

Siedem nawyków efektywnych sprzedawców w hotelu

Dla personelu hotelowego pracującego w Święta Bożego Narodzenia, czy to dla pracowników recepcji, czy działu obsługi pięter, stanowisko pracownika sprzedaży może wyglądać na ciepłą i przyjemną posadkę! Sprzedaży... więcej»

Spotkaj się z szefem najbardziej luksusowego hotelu na świecie

Heinrich Morio, dyrektor naczelny Burj al Arab, w którym goście płacą do 18.000 USD za noc, nie wspominając nawet o „siedmiogwiazdkowej” kategorii – uwielbia swoją pracę. Ubrany w garnitur ze... więcej»

Wspaniała i spersonalizowana obsługa

Gdybyż tylko oni byli normą – nie wyjątkiem – mówi Yeoh Siew Hoon. Po napisaniu mojego ostatniego artykułu na temat „Służ osobie, nie procesowi”, przypadkowo spędziłam cały tydzień,... więcej»

Co kryje się za uśmiechami pracowników hoteli

Betty pracowała ciężko dla ABC Hotel Management Company przez ponad 25 lat. Dawno juz przekroczyła wiek uprawniający do świadczeń emerytalnych, no i ostatecznie musiała się pożegnać z pracą. Ciężka praca i wiek... więcej»

Świadomy konsjerż: Pięć hotelowych porad w zakresie gościnności

Obowiązki konsjerża daleko wykraczają poza okazywanie grzeczności i służenie pomocą w kontaktach z hotelowymi gośćmi. Pierwsze wrażenie, jakie kojarzą sobie goście z hotelem, w którym przebywali, często związane... więcej»

Hotelowa sprzedaż: W dzisiejszych czasach łatwo jest wyróżniać się wśród konkurencji

Jedną z ciekawszych rzeczy, z jakimi można się zetknąć w trakcie wykonywania zawodu hotelowego szkoleniowca jest to, że można zaglądać za kulisy działalności w tak wielu różnych rodzajach hoteli i firm świadczących... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 (10) 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 »

Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO) ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Polacy najchętniej spożywają Finlandia Vodka ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Najwyższy standard wypoczynku – jak dbać o hotelowe materace? ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright © 2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji