Piątek 19 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Cztery typy szefów marnotrawiących swój czas

Czy masz odczucie, że pracujesz dłużej i dłużej, ale nie posiadasz proporcjonalnie odpowiedniego wpływu na funkcjonowanie swojego biznesu?Jeśli odpowiedziałeś tak, to wiedz, że przynajmniej nie jesteś w tym... więcej»

Za kulisami organizacji bankietu kryją się profesjonaliści

Obsługa bankietu wymaga czegoś więcej, niż tylko zastawienia stolików i zaoferowania uczestnikom kawy lub herbaty. Zdaniem Jesusa Sociasa, szefa bankietów w Marriott Rivercenter i Marriott RiverWalk, troska o... więcej»

Pięć sposobów poprawy obsługi klienta w twoim hotelu

Kiedy po wakacjach zostały już tylko wspomnienia, pojawia się prawdopodobieństwo, że obłożenie w twoim hotelu nieco się zmniejszy. Mniej klientów oznacza większą konkurencję, więc dlaczegóżby nie skorzystać z... więcej»

Outsourcing: Najlepszy przykład, że suma części jest większa od całości

Outsourcing w ciągu ostatnich kilkunastu lat, zyskał sobie negatywną percepcję na rynku. Ostatnio wiąże się go z tendencją rejestrowaną w kręgu poważnego biznesu, zmierzającą do zlecania wykonywania niektórych... więcej»

Szkolenie personelu recepcji w umiejętnej obsłudze zapytań o rezerwację przynosi wymierne korzyści

Jest jak najbardziej oczywistym faktem, że w obiektach hotelowych klasy średniej i ekonomicznej, personel recepcji musi stawiać czoło w udzielaniu kompleksowych informacji związanych z zapytaniami o rezerwację.... więcej»

Nienawidzisz telefonów na chybił-trafił? - Odkryj nowy wzór sprzedaży w hotelu

Istnieje duża różnica pomiędzy 'wciśnięciem' produktu nowemu potencjalnemu klientowi, a odszukaniem bądź przyciągnięciem nowego klienta do hotelu. Wzorzec sprzedaży ulega ustawicznym zmianom, nie tylko w... więcej»

Utrzymywanie ciągłości działania w restauracjach w godzinach szczytu

Każdy, kto kiedykolwiek pracował w biznesie restauracyjnym rozumie określenia „być w polu z robotą” lub „nie wyrabiać”. Oba te określenia odnoszą się do bycia tak zajętym, że nie masz czasu... więcej»

Prawdziwa historia o dwojgu trudnych gości

Jako szkoleniowiec w przemyśle hotelarskim zawsze powtarzałem, że nie ma czegoś takiego jak trudny gość, a jedynie osoba przechodząca ciężki okres w swoim życiu. A oto ostatnia prawdziwa historia…Było wcześnie... więcej»

Definiowanie roli hotelowego menedżera ds. mediów społecznościowych

Podobnie jak w wielu innych hotelach, znajdujemy się na etapie tworzenia naszego planu marketingowego na nadchodzący rok i w trakcie dyskusji dotyczącej planów długoterminowych. Zatrudnienie menedżera ds. mediów... więcej»

Rotacja kadry. Możesz z tym walczyć

Wszyscy musimy zmierzyć się z bólem głowy, kiedy przychodzi nam obsadzać wolne stanowiska w środku sezonu a rynek pracy w regionie jest już zapełniony. Zatrudniasz, szkolisz, oni odchodzą i zaczynasz znowu od... więcej»

Hotele życzą gościom pobytu z przyjemnym zapachem

Łańcuchy hotelowe nie do końca zadowolone z jedynie uśmiechu recepcjonisty i wygodnego łóżku, liczą obecnie na zapachy mające skusić gości do ponownego pobytu w hotelu.Sieć Omni Hotels rozprzestrzenia w swoich... więcej»

Najbardziej irytujące rzeczy w pokojach hotelowych

Nie ma nic przyjemniejszego od wejścia do swojego hotelowego pokoju po długiej podróży, kiedy witani jesteście wspaniałym, oszałamiającym widokiem i niesamowitym umeblowaniem. Co jednak, kiedy jesteście takim... więcej»

Sprzedaż, plany marketingowe pomagają hotelom osiągnąć roczne cele

Jeżeli jeszcze nie wystartowałeś ze swoim planem marketingowym na następny rok, teraz jest czas, aby to zrobić. Jedną rzeczą, którą powinieneś włączyć do przemyśleń jest plan sprzedaży dla planu marketingowego.... więcej»

Kiedy obsługa jest nieszczera?

Czy zdarzyło ci się kiedykolwiek czekać przy ladzie sklepowej, aż kilku ekspedientów skończy ze sobą gawędzić? Mnie to się przytrafiło, aż w końcu zmądrzałem. Teraz po prostu wychodzę i robię zakupy gdzie indziej.... więcej»

Największe wyzwania w gastronomii: Obsługa w pokojach hotelowych

Najlepszą usługą, jaką może zaoferować jakikolwiek hotel jest możliwość zapewnienia gościom usług gastronomicznych w ich hotelowych pokojach, w odpowiednim czasie, połączonych z doskonałością obsługi. Standardowym... więcej»

Jak zatrzymywać zwycięzców: sprawdzone techniki zarządzania na utrzymanie najlepszej załogi

Po spędzeniu mnóstwa czasu i wydaniu pieniędzy na wyszukanie i zatrudnienie dostępnego na rynku personelu o najwyższych kwalifikacjach, możesz znaleźć się w bardzo szczęśliwej pozycji posiadania osób wspaniałych,... więcej»

Zapis rozmowy z recepcjonistą trzygwiazdkowego markowego hotelu

Oto zapis rozmowy, którą niedawno przeprowadziłem z pracownikiem recepcji  trzygwiazdkowego hotelu o międzynarodowej marce.Ja: „Ale nigdy z tego nie korzystałem!”Recepcjonista: (bardzo... więcej»

Siedem grzechów głównych marketingu emailowego w luksusowych hotelach

Kiedy email po raz pierwszy pojawił się na hotelarskiej scenie, handlowcy nazwali go „zabójczą aplikacją”. Email zrewolucjonizował marketing, umożliwił luksusowym hotelom ekonomiczne dotarcie do... więcej»

Rola hosta i busboya* w restauracjach

* przyp. red. stanowiska w restauracjach o bardziej rozbudowanej strukturze. Host – osoba witająca gości wchodzących do lokalu, busboy – pomocnik kelnera, sprząta ze stołu, czasami nalewa wodę,... więcej»

Planujecie uruchomienie hotelu? Porady dla hotelarzy

Wydaje się, że kiedy oceniamy surową działkę budowlaną, która ma się w końcu stać hotelem, musimy skupić się na kilku podstawowych wskazówkach. Wybór odpowiedniego miejsca zawsze zakłada najlepsze umiejscowienie... więcej»

Pierwszy krok w maksymalizowaniu sprzedaży rezerwacji. Uwierz, że to jest możliwe

Jako sprzedawca programów szkoleniowych w przemyśle hotelarskim, uważam za niezmiernie interesujące, obserwowanie reakcji menedżerów i decydentów na przedkładane oferty i propozycje rezerwacji usług szkoleniowych.... więcej»

Upiorni goście

Większość ludzi, których znam nie wierzy w duchy. A jeszcze mniej wierzy w nawiedzane przez nich domy. A ja na przykład, wierzę w "nawiedzone hotele", w związku z czym chciałbym wam przedstawić trzy poniższe... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 (13) 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 »

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji