Sobota 20 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Doświadczenie w zarządzaniu ośrodkami dla osób niepełnosprawnych zapewnia hotelarzom przewagę

We wczesnych latach osiemdziesiątych zorientowałem się, że moje placówki dla osób niepełnosprawnych zdobędą olbrzymią konkurencyjną przewagę, jeżeli będę je prowadził, tak jak się prowadzi luksusowe hotele w... więcej»

Kluczowe elementy zabezpieczające dochody z baru

Są chwile, kiedy zastanawiamy się, jak ważne jest to, aby stale żądać przestrzegania zasad, jakie zostały wprowadzone do naszych barów. Przykładowo, jak bardzo negatywny wpływ na funkcjonowanie baru może mieć niedbały... więcej»

Hotelowi konsjerże: Wykorzystywanie mobilnych aplikacji

Sposób, w jaki turyści pozyskują informacje i dostęp do usług zmienił się diametralnie od czasu wprowadzenia sieci mobilnej. Żyjemy w czasach, kiedy często większym komfortem jest zasięgnięcie porady poprzez komputer,... więcej»

Doskonałość Obsługi: Nauka płynąca z pięciogwiazdkowych / pięciodiamentowych restauracji

Kilkanaście lat temu, słyszałem jak francuski producent wina powiedział: "Bycie dobrym, nie jest wystarczająco dobre. Tak właściwie, to przez cały czas, trzeba być perfekcjonistą." Odnosił się w ten sposób... więcej»

W jaki sposób hotele sterują wymiernym wzrostem przychodów przy pomocy społecznościowych narzędzi analitycznych

Jednym z najbardziej rewolucyjnych trendów mających obecnie miejsce w technologii hotelowej jest wykorzystywanie danych mediów społecznościowych i analityki opinii klientów w optymalizacji dystrybucji i maksymalizacji... więcej»

Szkol swój personel w perfekcyjnym wykonywaniu „podstaw”

W swojej istocie przemysł hotelarski jest tak prostym biznesem. Wszystko czego oczekuje się od personelu, to stosowanie kilku fundamentalnych zasad obsługi gości podczas wzajemnej z nimi interakcji, prowadzące... więcej»

Gastronomia: Wykorzystywanie swojego menu

Specjaliści branży gastronomicznej znani są ze swojej kreatywności i innowacyjności, co przekłada się na włączanie najnowszych trendów żywieniowych do restauracyjnego menu. Branżowe trendy zmieniają się podobnie, jak... więcej»

Zorganizuj kelnerów dla super obsługi

Kiedy pochylisz się nad podstawami jakiejkolwiek próby zaprojektowania placówki gastronomicznej – w każdym projekcie istnieje ten sam cel: zaprojektowanie wydajnego i efektywnego systemu umożliwiającego... więcej»

Marketing Spa: Budowanie biznesu poprzez synchronizację marek

W budowaniu spa, bez końca trwają wysiłki w zakresie strategii, rozwoju, konstrukcji, umeblowania, wystroju, personelu i tworzenia menu zabiegowego. Wszystkie te wysiłki łącznie powinny skutecznie wyartykułować... więcej»

Mając do wyboru wszystkie te opcje w Internecie, dlaczego goście wybierają concierge’a?

Zawód concierge zmieniał się wraz z upływem lat, ale nigdy w takim tempie, jak w tym nowym stuleciu. Przed pojawieniem się Internetu i innych zdumiewających narzędzi technologicznych, hotelowi goście nawykli do... więcej»

Dlaczego warto organizować spotkania gości z menedżerami hotelu?

Niektóre marki wymagają ich. Niektóre hotele mają je tak „po prostu”. Co spotkania z menedżerami hotelu powinny zrobić dla ciebie poza uszczęśliwieniem gości? Czy ostatnio zacząłeś organizować... więcej»

Znajomość produktu jest kluczem do poprawy sprzedaży grupowej

Wiedza jest kluczem w prowadzeniu sprzedaży, niezależnie czy dotyczy pojedynczego pokoju czy dla całej grupy. Oczywiście, że kompletna wiedza o swoim hotelu jest ważna, ale potrzebujemy również zrozumienia, w... więcej»

Motywacja i satysfakcja: Elementy znakomitej kuchni

Obecnie, środowisko gastronomiczne ulega bardzo szybkim zmianom i niektóre z dawniejszych zasad trochę się dezaktualizuje. Pracownicy kuchni i szefostwa wielu najlepszych korporacji branży hotelarskiej doszli do tej... więcej»

Wysłuchuj skarżących się klientów, dowiedz się jakie są przyczyny ich skarg i przekonaj się w jaki sposób skargi wpływają na twój biznes

Jeśli jesteś menedżerem, pracownikiem pierwszej linii lub zaplecza w branży hotelarskiej lub w każdym innym biznesie zajmującym się obsługą klientów, to nie ustrzeżesz się przed skargami ze strony klientów.Wszyscy... więcej»

Zarządzanie przez dokonywanie obchodów

Pewnego razu brałem udział w spotkaniu kadry kierowniczej wszystkich pracowników Marriotta, kiedy ogłoszono, że głos zabierze Bill Marriott Sr.Rozpoczął swoje przemówienie od energicznego wyartykułowania kluczowej... więcej»

Czy możesz zaufać swojemu concierge?

Jeżeli twój hotelowy concierge poleca restaurację, czy możesz zaufać jego radzie? A może concierge obstaje przy tym, aby osiągnąć coś, polecając jedno miejsce zamiast drugiego? Przesłano te pytania do... więcej»

Zwiększanie dochodów ze strony internetowej hotelu

Osiem kluczowych zasad w generowaniu dochodu z Internetu Zawsze chciałem napisać nagłówek w rodzaju „10 Lekcji Gwarantujących Poprawę...” Widzi się takie tytuły przez cały czas i przyciągają... więcej»

Obsługa – niech klienci ją odczują!

Możesz nie bardzo wiedzieć w jaki sposób zdefiniować pojęcie obsługi, ale wiesz gdzie ją możesz znaleźć, wiedzą też o tym nasi klienci. Niezliczone seminaria, książki i artykuły napisano na temat obsługi. Konikiem... więcej»

Nie stój tylko na jednej nodze, rusz ten konar

Yeaoh Siew Hoon przytacza opowieść o pewnym „emerytowanym” słoniu cyrkowym, przenosząc ją na grunt przemysłu hotelarskiego i udziela kilku krótkich, ale treściwych lekcji dla hotelarzy.Ktoś mi kiedyś... więcej»

Bankiety a la Carte

Bankiety nie są wyjątkiem w prawidłach ewolucji. Hotele, które kładą nacisk na kreatywność i jakość prezentacji składników na talerzu zdobędą lwią część biznesu bankietowego na swoim rynku. Przemysł zmierza w kierunku... więcej»

Hotelowe spa: Argumenty za i przeciw zlecaniu podwykonawstwa w działalności spa

Zlecić outsourcing, czy zarządzać działalnością hotelowego spa w swoim obiekcie jest pytaniem, na które stara się odpowiedzieć większość hotelarzy. Doświadczeni hotelarze wiedzą, że w celu zapewnienia... więcej»

Formalne szkolenie hotelowego housekeepingu: Ile wiedzy mogą udostępnić hotele swoim ekipom sprzątającym ? - Część I

Oczywistym jest, że środki finansowe są tym, na czym będą oparte następujące po sobie raporty. Niezależnie od tego, jaką kwotę pieniędzy dyrektor hotelu zainwestuje w formalne szkolenie i edukację swojego personelu... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 (23) 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 »

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji