Sobota 20 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Tworzenie programu dla gastronomii: Powróćmy do podstaw

Jeśli chodzi o hotelowe programy gastronomiczne, istnieje bardzo wiele badań na temat tego, co przyczynia się do sukcesu jednego i niepowodzenia innego z tych programów. Chociaż koniecznością jest trzymanie ręki na... więcej»

Odpowiedzialność korporacyjna: Definiowanie społecznej roli hoteli

Branża hotelarska jest branżą działającą już od starożytności. Przez tysiące lat ludzie podróżowali w celach handlowych, edukacyjnych i rekreacyjnych, a hotele i zajazdy, w tej czy innej formie otwierały swoje... więcej»

Biznes miłości

Martin Luther King, Jr, powiedział kiedyś: Każdy człowiek może być wielki, ponieważ każdy może służyć innym. Nie musisz mieć stopnia naukowego by to robić. Nie musisz umieć pięknie mówić, aby komuś pomagać. Nie musisz... więcej»

Niektóre obowiązki dyrektora naczelnego hotelu

Oprócz pełnienia, określonych w niniejszym opisie, obowiązków, dyrektor naczelny hotelu powinien wykonywać zadania wykraczające poza zwykłe procedury, a które wynikają z nie dających się przewidzieć okoliczności, w... więcej»

Zapytanie o ubicie interesu

Jeżeli nie dowiadujesz się u potencjalnych klientów o możliwościach zrobienia biznesu i nie proponujesz wprost dokonania sprzedaży to nie powinieneś być zaskoczony, że go nie pozyskujesz. Jak wynika z mojego... więcej»

Dobór produktów dla hotelowego bufetu: Pięć punktów do rozważenia

Bufet jest pożądanym udogodnieniem spełniającym potrzeby twoich gości, kiedy mają ochotę na lekką przekąskę, szybki posiłek lub potrzebują skutecznego środka od bólu głowy. Ta popularna hotelowa usługa sprzedaży... więcej»

Personalizacja staje się rzeczywistością w przemyśle hotelowym

Przemysł hotelowy podlega szybkim zmianom. Zmieniają się klienci, zmienia się technologia, zmieniają się rynki. Na czym należy więc skupić swoją uwagę? Każdego roku Market Metrix dokonuje oceny najlepszych praktyk... więcej»

Regulamin hotelu a czas trwania doby hotelowej?

Będąc stałym obserwatorem funkcjonowania polskich hoteli zauważyłam fakt umiejętnego skracania doby hotelowej. Coraz częściej w regulaminie hotelu widnieje zapis: Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 16.00 a kończy... więcej»

Porady inspirujące poprawę wskaźnika RevPOR... i zysków

Jak już wcześniej pisałem, RevPOR (przychód na zajęty pokój) jest lepszym wskaźnikiem niż RevPAR (przychód na sprzedany pokój) lub ADR (średnia dzienna stawka) w przypadku hoteli typu butikowego. Myślenie w... więcej»

Szkolenie i utrzymywanie personelu obsługi

Mamy świadomość tego, że wiedzę o specjalistycznej sztuce kulinarnej i gatunkach win nie łatwo jest zdobyć, ponieważ potrzebne są w tym celu duże nakłady czasu, pracy i pieniędzy. Jakże często jesteśmy świadkami tego,... więcej»

Wyjątkowe hotelowe usługi konsjerskie

Kiedy podróżujemy, staramy się przeżyć wyjątkowe doświadczenia, które pozostaną z nami na długo po tym, jak wrócimy do domu.Tak, jak charakterystyczne latarnie morskie w swoich lokalizacjach, hotele przykładają dużo... więcej»

Hotele osiągające efekty w zarządzaniu reputacją, działają zespołowo

Niezależnie od tego czy pracujesz dla niezależnego hotelu, czy dużej grupy hotelowej, opinie gości nadchodzą prawdopodobne bardzo szybko i są naładowane emocjami. Znajdują się one na stronach zawierających komentarze... więcej»

Sukces poprzez zrównoważony rozwój

Nie trzeba być od dawna w branży hotelarskiej, aby wiedzieć, że firmowa restauracja może być zarówno finansowym dobrodziejstwem, jak i bilansowym koszmarem. Mimo, że niektórzy operatorzy postrzegają działalność... więcej»

Niezbędne podstawy zmiany pozycjonowania hotelu

W celu zapewnienia podejmowania inteligentnych decyzji przy zmianie pozycjonowania hotelu na rynku, koniecznych jest wykonanie kilku niezbędnych kroków. Weteran w branży hotelowej, Steven Belmonte, dzieli się wiedzą... więcej»

Co widział i o czym wie kamerdyner

Właściciel luksusowego zamku obchodzi swoje urodziny. Zaprosił członków swojej rodziny i wybranych przyjaciół. Następnego dnia wszyscy zbierają się na śniadaniu, podczas którego wychodzi na jaw brak jednego z... więcej»

Elementy hotelowej sprzedaży: Sześć głównych grzechów sprzedażowych i jak im zaradzić

1. Niestabilne relacje z klientem: Czy zdecydowalibyśmy się grillować kurczaka bez uprzedniego naoliwienia grilla? Nie ma mowy! Mogłoby to być zbyt kłopotliwe. To samo dotyczy wszystkich innych aspektów sprzedaży bez... więcej»

Czynnik IT w obsłudze... W jaki sposób zespół technologii informatycznej wpisuje się w obecne doświadczenie gościa?

Zespół IT, lub inaczej zespół technologiczny nie zawsze znajduje się w centrum zainteresowania, jeśli chodzi o umiejętności obsługi gości. Jego rola i wymagania gości względem usług technologicznych wzrosły... więcej»

Traktuj swoich gości jak udziałowców

Adaptacja struktury organizacyjnej do wymagań szybkiej, współczesnej komunikacji, to gorący temat wśród hotelarzy. Wszyscy wiemy, że to konieczność i jednocześnie wszyscy zastanawiamy się, jak najlepiej zapoczątkować... więcej»

W jaki sposób hotele mogą rywalizować na rynku w zakresie usług gastronomicznych

Często słyszę, jak szefowie kuchni i kierownicy działów gastronomicznych lamentują, że konkurencja z wolnostojącymi restauracjami znajdującymi się w pobliżu ich hotelu jest zbyt trudna. Mówią, że nowo otwierane... więcej»

Wykorzystywanie mediów społecznościowych do zwiększania liczby hotelowych gości

Wraz z całym tym natłokiem informacyjnym o mediach społecznościowych takich, jak m.in. Twitter, Facebook, LinkedIn, YouTube, Flickr, czy też przy upadku większości gazet i kryzysie gospodarczym, niczym dziwnym jest... więcej»

Traktowanie gości w segmencie hoteli o wydłużonym pobycie

Jednym z najstarszych kanonów biznesowych jest zasada poznania swojego klienta, a w branży hotelarskiej wiemy z niezliczonej ilości sondaży i badań, że większość gości oczekuje szybkiego zameldowania, czystego pokoju,... więcej»

Lekcje z boiska futbolowego. 10 sposobów budowy niezwyciężonego zespołu sprzedaży hotelowej Część 2/2

6. Strategia. Przepis na sukces obejmuje zarówno długoterminowe, jak i krótkoterminowe strategie. Jednakże zbyt częste stosowanie krótkoterminowych taktyk eliminuje z gry strategie długoterminowe, w wyniku czego ...... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 (26) 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 »

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji