Piątek 29 Marzec 2024
redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie
OGŁOSZENIA PRACA OBIEKTY MOJE KONTO
Zarządzanie | Sprzedaż i marketing | Obsługa gościa | Pion hotelowy | Gastronomia | Projekt i wyposażenie | Ciekawostki | Baza wiedzy i testy | SPA & Wellness
Nowy użytkownik »
Przypomnij hasło »
Strona główna » Artykuły serwisu
Personel housekeepingu – niedoceniani bohaterowie
Nie jest dla mnie zaskoczeniem, że kolejne badanie przeprowadzone zupełnie niedawno potwierdziło, iż pierwszoplanowym priorytetem dla gościa w hotelu jest czystość.Oczywiście, bezpłatny dostęp do internetu czy... więcej»
Dziesięć rzeczy, o których nie powie ci twój kelner
Przekonaj się, o czym naprawdę myśli twój kelner, kiedy obsługuje cię w restauracji.Wyjście na kolację jest wydarzeniem – któż bowiem nie lubi dobrze zjeść i nie martwić się o przyrządzenie posiłku i... więcej»
Psychologia i Automatyczne Strategie - NOBLE Markets
Celem każdego inwestora rozpoczynającego swoją przygodę z rynkami finansowymi jest dokonywanie zyskownych transakcji. Zarabianie dostarcza pozytywnych emocji, pozwala na „sprawdzenie się” w... więcej»
Znaczenie projektu hotelowej strony na Facebooku
Podczas gdy internetowa strona hotelowa jest twoim najlepszym przedstawicielem handlowym, to hotelowa strona na Facebooku jest twoim najlepszym przedstawicielem w dziedzinie public relations. Dlatego niezwykle ważne... więcej»
Co nam daje sen?
Sen to doskonałe lekarstwo dla naszego organizmu i świetny kosmetyk. W dodatku – darmowy. Warto zadbać o optymalne warunki w sypialni, aby w pełni korzystać z dobrodziejstw snu.Nie wszyscy śpimy tak samo,... więcej»
Nie pozwól aby kultura miernoty zawładnęła twoim hotelem
W miarę jak przemysł hotelowy podnosi się z wyniszczającego okresu recesji gospodarczej znów jestem zdumiony liczbą hoteli, firm hotelowych, a także lokalizacji, które tak szybko powróciły do stanu merkantylnej... więcej»
Zwiększanie przychodów restauracji: Część 3 z 10
Część 3: Web 2,0 - Krajowe Stowarzyszenie Restauracji ujawniło, iż prawie 40 % wszystkich klientów restauracji odwiedza ich internetowe strony zanim zdecyduje się na bezpośrednią wizytę w lokalu.Nadzwyczajne, tym... więcej»
Pomóż gościom odnalezć twój hotel
Gdzie jest twój hotel? Swego czasu pisałam o Google Places, ale wydaje się, że niektóre restauracje i hotele nie uświadomiły sobie konieczności informowania o swoim kodzie pocztowym.Dzisiaj postanowiłam odszukać... więcej»
Ceny w hotelarstwie: Sześć prawd, jakich hotelarze i restauratorzy mogą nauczyć się sami od siebie – Część 2/3
Trzy prawdy, jakich hotelarze powinni nauczyć się od restauratorówPrawda Restauratorów 1: Końcowe zyski liczą się bardziej od najlepszej sprzedażyHotelarze mierzą regularnie zmiany procentowe w sprzedaży (ADR,... więcej»
Dziesięć rzeczy, o których nie powie ci twoja pokojowa
Dla wielu ludzi, przybycie do hotelu oznacza nastanie czasu na relaks i odpoczynek. Wygodne łóżka hotelu i nieskazitelny wygląd pokoi ułatwiają odskocznię od codziennej rzeczywistości. Przyczyniają się one także do... więcej»
Czego sprzedawcy nigdy nie powinni przestać robić
Utrzymywanie się ze sprzedaży jest trudne. Zdarza się wiele wzlotów i częste upadki, mierzyć się trzeba ze stałą presją na realizowanie celów sprzedaży, brać pod uwagę kontakty z klientami i potencjalnymi klientami,... więcej»
Magiczna siła hotelowego gościa
Wiele firm oferuje podmiotom przemysłu hotelarskiego przydatne narzędzia zapewniające hotelom możliwość wyróżnienia się na wysoce konkurencyjnych międzynarodowych rynkach.Termin „Gość” - główny klient... więcej»
Szefowa sommelierów ujawnia swe sekrety
Nigdy dokładnie nie wiedziałam, czym zajmuje się sommelier. Wygląda to na raczej mieszany charakter pracy – wykonywany zwykle na pierwszej linii, przynoszący dobre wiadomości, jednakże powiązany z wieloma... więcej»
Moc odręcznego pisma
Komunikowanie się jest w dzisiejszych czasach zbyt łatwe. Mając do dyspozycji takie trzy urządzenia jak: komputer, telefon komórkowy i drukarkę, nie ma już potrzeby posługiwania się zindywidualizowaną... więcej»
Dziesięć pomysłów dla hoteli na uatrakcyjnienie swoich wiadomości na Facebooku wartych wypróbowania
Większość hoteli zdaje sobie obecnie sprawę z tego, że ich obecność na Facebooku nie jest już opcją, ale zwykłą koniecznością. Chociaż, jak się wydaje, większość hoteli lub marek hotelowych ma swoją stronę na... więcej»
Ceny w hotelarstwie: Sześć prawd, jakich hotelarze i restauratorzy mogą nauczyć się sami od siebie – Część 1/3
Hotele i restauracje to dwa segmenty przemysłu hotelarskiego. Jak się wydaje dyrektorzy w każdym z tych segmentów mają ze sobą dużo wspólnego. Oba sprzedają produkty (pokoje, jedzenie lub napoje) i najlepsze z nich... więcej»
Zwiększanie przychodów restauracji: Część 2 z 10
Część 2: SEO (optymalizacja pozycjonowania strony) i możliwość odszukiwania strony w InternecieW całej historii gatunku ludzkiego najważniejszym źródłem informacji od zawsze było „źródło osobiste”. Obecnie... więcej»
Kto nie ryzykuje, ten nie wygrywa
Racjonalnych inwestorów cechuje awersja do ryzyka, tj. za wyższe ryzyko oczekują wyższych stóp zwrotu. Jest to kompletnie intuicyjny wniosek, mający jednak swoją podbudowę w teorii – linii rynku kapitałowego.... więcej»
Obsługuj każdego jak VIPa
Kiedy byłem pracownikiem liniowym w biznesie hotelowym zwykle byłem tą osobą, która była wyznaczana do obsługi VIP-ów. Niezależnie od tego czy pracowałem na stanowisku kelnera, czy byłem konsjerżem, moi przełożeni... więcej»
Materiał szkoleniowy dla pokojowych: Procedury operacyjne w housekeepingu (VIDEO)
Niniejszy materiał poświęcony jest pracy obsługi pokoi. W czterech filmikach zaprezentowano procedury w housekeepingu. W trzech minutach przedstawiono jak sprząta się pokój w hotelu Hilton Orange County, a jak w Best... więcej»
W jaki sposób najmodniejszy hotel na świecie zarządza społecznościowymi publikacjami
Koncepcja CitizenM zaczęła się od spostrzeżenia, że w ostatnich latach pojawił się nowy typ turysty. „Dzisiejszy turysta podróżuje w dżinsach, tanim T-shircie, nosi drogi zegarek, pije szampana i korzysta z... więcej»
Manifest hotelowy zrzędliwego turysty w 20 punktach
Poniżej przedstawiony został bardzo prosty, 20-punktowy manifest, który według „zrzędliwego turysty” powinien być przestrzegany przez wszystkie hotele. Każdy, kto prowadzi hotel może się do tego manifestu... więcej»
Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»
Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»
Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»
Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»
Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»
Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...
2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke
Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...
2018-05-15, 12:57:50 ~Agata
Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...
2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina
"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...
2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD
Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...
2018-02-19, 19:49:28 ~klara
Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...
2018-01-24, 16:51:44 ~anita
Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...
2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski
Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...
2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz
Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...
2018-01-09, 19:03:15 ~Michał
Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone
O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU | KONTAKT
Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie. Więcej informacji