Sobota 20 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Czynnik emocjonalny w przemyśle hotelarskim

Emocjonalny – emocje: kombinacja słów z katalogu najważniejszych słów obecnego światowego biznesu. Przemysł hotelarski nie cofa się w swoim działaniu i obecnie koncentrujemy się na nowych sposobach pojmowania... więcej»

Skuteczne wykorzystanie personelu, czyli personel sprzedaży musi mieć czas na sprzedawanie

Kiedy gospodarka jest mocna a popyt wysoki, hotelowa sprzedaż może często oznaczać sprzedaż ponadplanową i zaspokajanie potencjalnych potrzeb gościa lub grup gości w kreatywny (i miejmy nadzieję) zyskowny sposób. W... więcej»

Media społecznościowe a hotele. Co pomaga, a co nie

Wyjątkowa jakość mediów społecznościowych Web 2.0 polega na tym, że ich treść generowana jest przez samych użytkowników. Użytkownicy mediów społecznościowych zamieszczają swoje komentarze bezpośrednio w internecie i... więcej»

Lista wymagań dla działu housekeepingu w 2011 roku

Dział housekeepingu w każdym hotelu stanowi jeden z jego największych ośrodków kosztowych, a jednak jest jednym z działów najbardziej w hotelu nie dostrzeganych. Poniżej przedstawiono listę porad, zastosowanie... więcej»

Co oznacza znakomita obsługa

Znakomitą obsługę często można odnaleźć w dziwacznych szczegółach – jak na przykład w niewiarygodnej dbałości i uwadze przykładanej przez szefa barmanów Antonia w serwowaniu Martini w Egerton House Hotel. ... więcej»

111 pomysłów dla hotelowego marketingu na 2011 rok

Poniżej przedstawiam podsumowanie w formie 111 marketingowych pomysłów do rozważenia i ewentualnego wykorzystania w 2011 roku. Planowanie i strategia• Celem numer 1 marketingu jest utrzymanie klientów.... więcej»

Uczyń swój hotel bardziej opłacalnym: Rozszerz strumień przychodów

Na przemysł hotelarski składa się szereg różnego rodzaju obszarów takich jak: usługi kwaterunkowe, gastronomiczne, konferencyjne, turystyczne, rozrywkowe, organizacji imprez okolicznościowych i wiele innych. ... więcej»

Porady i korzyści z pobytu w luksusowych hotelach

Niezależnie od tego czy podróżujesz służbowo, czy wypoczynkowo, jeżeli dysponujesz nieograniczonym budżetem to zawsze jakiś luksusowy hotel czeka na ciebie. Jedną z korzyści płynących z pobytu w luksusowym hotelu... więcej»

Materiał szkoleniowy dla kelnerów: Jak nosić talerze - VIDEO

Teraz zaprezentujemy dwa szkoleniowe filmy video z obszaru gastronomii. Na pierwszym z nich instruktor z austalijskiej Meridien School zaprezentuje, jak nosić talerze. Pokaże jak robić to we właściwy sposób.... więcej»

Powrót do podstaw hotelarstwa

Czy kiedy jesteśmy tak bardzo zajęci powiększaniem dochodów i obniżaniem kosztów, straciliśmy gdzieś z oczu podstawowe zasady biznesowe? Przez kilka ostatnich tygodni przeprowadzałam wywiady z prominentnymi... więcej»

Umieszczenie na stronie hotelu linka do TripAdvisor to dobry czy zły ruch?

My w HeBS często jesteśmy pytani o argumenty za i przeciw, dotyczące: 1. Utworzenia linka na hotelowej stronie internetowej do strony TripAdvisor zamieszczającej opinie klientów o hotelach; 2. Wyświetlanie... więcej»

O czym muszą wiedzieć zorientowani na klienta hotelarscy revenue managerowie?

W przemyśle hotelarskim ceny ustalane są przez revenue managerów. Zorientowani na klienta revenue managerowie idą dalej. Upewniają się, aby ich ceny były uczciwe.Trudność dla nich i dla ciebie, jeżeli jesteś... więcej»

Jak zwiększyć obrót restauracji w środku tygodnia

Kluczem do zwiększenia obrotu w środku tygodnia jest wykreowanie czegoś specjalnego, co skłaniałoby gości do złożenia w tym terminie wizyty w naszym lokalu. Nie tylko dlatego, że jedzenie i drinki są tanie, ale... więcej»

Świat konsjerża od podszewki

Chris Pritchard podgląda wewnętrzny świat hotelowych konsjerżów i dziwnych, ekscentrycznych życzeń gości. Idź na spacer z moim szympansem... Wygłoś za mnie przemówienie... Usuń wszystkie zielone rzeczy z mojego... więcej»

Sześć kroków w kierunku umocnienia lojalności klientów

Wszyscy wiemy, że ważne jest utrzymywanie lojalności klientów. Czy wiecie jednak, jak bardzo to jest ważne? Badanie przeprowadzone przez firmę Bain & Company sugeruje, że 5 proc. wzrost lojalności klientów... więcej»

Świadczenie usług dobrej jakości usług – święty Graal hotelarzy

Nie ma większego wyzwania dla hotelarzy od osiągnięcia stabilności i dobrej jakości we wszystkich elementach doświadczenia gościa, a skłonienie pracowników do nieustannego spełniania i przekraczania oczekiwań... więcej»

Materiał szkoleniowy dla recepcji: TOP 25 grzechów recepcjonistów VIDEO

Nie bez powodów mówi się, że recepcja to zwierciadło hotelu. To miejsce, z którym najczęściej gość styka się w pierwszej kolejności oraz gdzie kończy swój pobyt przed opuszczeniem hotelu. Poniższy materiał filmowy... więcej»

10 zakazów dla sprzedaży internetowej hotelu

Intensyfikująca się konkurencja, rozprzestrzenienie się internetowych filmów video i zmieniające się zachowania klienta to kilka kluczowych elementów zachęcających właścicieli hoteli i sprzedawców do przemyślenia... więcej»

Jaka część hotelowego rynku internetowego przypada na twój hotel?

W internecie twoja konkurencja sprowadza się do tych hoteli, które ukazują się, tak jak twój, w rezultatach wyszukiwania. W tym momencie decydujące znaczenie ma nazwa twojego hotelu i opisowe tagi, ale o tym trochę... więcej»

Gość a zysk

W burzliwym otoczeniu biznesowym przemysł hotelowy musi być świadomy wszelkich jego aspektów. Musimy upewnić się, że mamy zagwarantowany stały dopływ gości do naszego hotelu, co jest naszym chlebem powszednim, a... więcej»

Doskonałość obsługi: Kontroluj swoje oczekiwania

Jeżeli naprawdę chcemy obsługiwać gości w sposób wyjątkowy to musimy niezmiennie patrzeć na obsługę z perspektywy klienta. Łatwo może się tak stać, że utkniemy w szarej codzienności, rutynowej pracy i szablonie,... więcej»

Zwiększanie zysków w barze: 8 obszarów dla wprowadzenia ulepszeń

Niezależnie od tego czy jest to wino, piwo, wódka, kawa czy drinki bezalkoholowe, istnieje wiele sposobów kontroli efektywności funkcjonowania punktu sprzedaży i stosowanych marż handlowych przy sprzedaży napojów. ... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 (40) 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 »

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji