Piątek 19 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Jak poprawić efektywność konferencji? Zaserwuj gościom Brain Food!

Organizatorzy konferencji zazwyczaj nie zdają sobie sprawy z tego, jak ważną kwestią podczas spotkania jest catering konferencyjny. Wybór nie jest jednak sprawą łatwą. Menu powinno zadowolić wymagające podniebienia... więcej»

Oczekiwania wysokie ale realistyczne

Macie rację. Jestem zdecydowanie krytyczny wobec hotelowej obsługi. Jeżeli hotelowe udogodnienia i obsługa zawiodą mnie, bardzo niechętnie wybaczam. Jeżeli chodzi o mnie, to kiedy płacę te wysokie stawki, jakie... więcej»

Sen kategorii wellness

Termin wellness oznacza stan zdrowej równowagi umysłu, ciała oraz ducha, o której marzy niemalże każda osoba. Jednak dzisiejsze szybkie tempo życia nie pozwala na właściwy odpoczynek i regenerację. Chwile spędzane w... więcej»

Pomaganie integruje

Istnieje wiele form integracji i motywowania pracowników oraz budowania przynależności do firmy. Wraz ze wzrostem społecznego zaangażowania przedsiębiorstw i świadomości ekologicznej coraz popularniejszy staje się... więcej»

Można zrobić to prościej – 3 niezbędne narzędzia do prowadzenia biznesu gastronomicznego

Dobry kucharz i smaczne potrawy nie wystarczą, by stworzyć restaurację. Sukces lokalu zależy przede wszystkim od sposobu jego zarządzania. Zadaniem właściciela lub managera jest wykreowanie miejsca spełniającego... więcej»

Łóżko hotelowe od podstaw - wywiad z ekspertem z Fabryki Materacy JANPOL

Fabryka Materacy JANPOL to lider w produkcji materacy. W ich ofercie znajdują się również produkty skierowane dla inwestorów hotelowych. Aby w pełni odpowiedzieć na potrzeby rynku w tym segmencie, firma musi ... więcej»

Celebryci inwestują w hotelarstwo

Choć kupno hotelu to raczej domena hollywoodzkich gwiazd, również polscy celebryci próbują swoich sił w hotelarstwie. Dlaczego gwiazdy decydują się na kupno hotelu? Przyczyną jest decyzja biznesowa czy potrzeba... więcej»

Dla gości biznesowych najważniejsza jest lokalizacja hotelu

Lokalizacja, cena oraz wyposażenie to najważniejsze powody decydujące o wyborze hotelu – wynika z ankiety przeprowadzonej wśród klientów polskiej sieci Hotele Diament. Na pierwszy z wymienionych czynników... więcej»

Kradzież w hotelu? Nie daj sobie ukraść własnych praw!

Jak wskazują eksperci D.A.S. Towarzystwa Ubezpieczeń Ochrony Prawnej S.A., spędzając wakacje w hotelu czy pensjonacie, oprócz komfortu i udogodnień, powinniśmy wymagać bezpieczeństwa, w tym bezpieczeństwa naszych... więcej»

Ślub w plenerze – o czym warto pamiętać planując taką uroczystość?

Niejedna kobieta marzy o ślubie w plenerze – romantyczna, powiewająca na wietrze suknia, kwiaty we włosach, tańce przy zachodzie słońca. Niestety w Polsce, z uwagi na panujący u nas klimat i kapryśną pogodę, a... więcej»

Małe błędy, które sporo kosztują

Moja żona i ja dokonywaliśmy zakupów urządzeń oświetleniowych, aby zainstalować je nad stołem w jadalni. Poszukiwaliśmy czegoś relatywnie współczesnego i w trakcie naszych polowań, odwiedziliśmy ponad tuzin... więcej»

Saszetki, sticki i mini słoiki – zalety produktów porcjowanych

Produkty porcjowane kojarzą się przede wszystkim z najwyższym poziomem higieny i bezpieczeństwa serwowania. Ale to zaledwie początek listy korzyści z ich używania. Umożliwiają również ekonomiczne zarządzanie i łatwe... więcej»

Jak dbać o wizerunek obiektu?

W dobie rosnącej konkurencji na rynku usług hotelarskich, hotelarze przekonują się do konieczności prowadzenia działań z obszaru public relations. Działania muszą być długofalowe i spójne, jednorazowa akcja nie... więcej»

Jak budować dobre relacje z klientami w branży gastronomicznej

Budowanie zaufania i trwałej relacji z gościem restauracji możemy rozpocząć jeszcze zanim ten przekroczy próg naszego lokalu. Jak postępować, aby zyskać nowych klientów i sprawić, aby stali się stałymi... więcej»

Hotelowy concierge: Instrukcja obsługi

Rola konsjerża w luksusowym hotelu jest absolutnie niezbędna dla hotelu: ale jak ty, jako hotelowy gość możesz skorzystać z jego usług?Jednym z wielkich bogactw każdego hotelu wysokiej klasy jest obsługa konsjerska.... więcej»

Koszt zmarnowanej rozmowy telefonicznej

Przedsiębiorstwa są świadome wartości utraconych rozmów telefonicznych. Nadszedł czas przeniesienia tej świadomości na pocztę elektroniczną i inne internetowe kanały. 5,40$. Tyle kosztuje każda zmarnowana rozmowa... więcej»

Pięć najczęstszych błędów restauratorów

Co decyduje o tym, że niektóre restauracje przyciągają do siebie nowych klientów i od lat cieszą się niesłabnącą popularnością, inne natomiast, mimo świetnego jedzenia, znikają szybko z kulinarnej mapy miasta?... więcej»

Jestem profesjonalistą obsługi

Określenie „profesjonalista obsługi” jest uniwersalne. Da się ono tak samo zastosować w przemyśle hotelarskim, jak w służbie zdrowia czy branży taksówkowej. Firmy przemysłowe powstają w celu... więcej»

Sommelier – zawód przyszłości?

Zmienia się kultura picia i postrzegania alkoholu w Polsce. Polacy coraz częściej wybierają ekskluzywne gatunki alkoholi, w ciągu ostatnich 10 lat odnotowano 20% wzrost sprzedaży whisky i koniaków. Rezygnują także z... więcej»

Nowoczesne hotele. Tak robią to w Europie

Jak nowoczesne hotele dbają o wygodę gości? Stawiają na innowacyjne rozwiązania budowlane i meblowe. Przedstawiamy najlepsze przykłady z Europy Zachodniej.Czekoladka na poduszce, uśmiechnięty personel, całodobowa... więcej»

Jak nie organizować konferencji? 4 najczęściej popełniane błędy

Organizacja konferencji, kongresu czy podobnego eventu wymaga wiele pracy od wszystkich zaangażowanych w wydarzenie stron. Czasami kilka drobnych błędów wystarczy, by praca ta poszła na marne i wszyscy po konferencji... więcej»

Jak wzmocnić sprzedaż usług hotelowych?

Sprzedaż usług w hotelu powinna być oparta na dwóch kluczowych założeniach. Po pierwsze – na odpowiednim zrozumieniu segmentacji rynku, na którym działamy. Po drugie – prowadzeniu polityki cenowej w... więcej»

« 1 2 3 4 (5) 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 »

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji