Sobota 20 Kwiecień 2024
redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie
OGŁOSZENIA PRACA OBIEKTY MOJE KONTO
Zarządzanie | Sprzedaż i marketing | Obsługa gościa | Pion hotelowy | Gastronomia | Projekt i wyposażenie | Ciekawostki | Baza wiedzy i testy | SPA & Wellness
Nowy użytkownik »
Przypomnij hasło »
Strona główna » Artykuły serwisu
Rozwiązywanie problemów gości: Potęga działań kontynuacyjnych
Parę lat temu, natknąłem się na pewne dane statystyczne obrazujące podstawowe przyczyny, dla których klienci rezygnują z usług konkretnych firm: 9 % klientów odchodzi z powodu działań konkurencyjnych ... więcej»
Kalifornia mówi Tak dla nowego rynku hotelarskiego
Obecnie, kiedy małżeństwa homoseksualne stały się w Kalifornii legalne, hotelarze chcą zebrać żniwo z tej nowej sytuacji. Powitane w nagłówkach wiadomości, jak ekonomiczne wybawienie dla Kalifornii, wygląda na... więcej»
Gwiazdy chcą się spotkać z dyrektorem i inne nieporozumienia
W dzisiejszych czasach, jak się wydaje, każda marka chciałaby się przyłączyć i skorzystać z popularności znakomitych i sławnych osób, a hotele nie są w tym zjawisku wyjątkiem. Goszcząc gwiazdę w swoim obiekcie można... więcej»
Hotelowe Revenue Management w gospodarce zastoju
W okresie dekoniunktury gospodarczej, korzystanie z zasad revenue management może pomóc hotelarzom utrzymać i zbudować przeciętną stawkę ceny za pokój i obłożenia hotelu. Nawet w trudnych czasach, każdy hotel... więcej»
Hotelowe lekcje pobierane w sklepie rękodzielniczym prowadzonym przez moją mamę
To dziwne, że dopiero z wiekiem, zaczynamy coraz bardziej doceniać naszych rodziców i dobrodziejstwa, którymi nas obdarzyli. Ja, przynajmniej, czuję się szczególnie obdarowany tym, że urodziłem się w rodzinie... więcej»
Hotelowy pokój przyszłości
Eksperci starają się sprecyzować, w jaki sposób będą wyglądały typowe pokoje hotelowe za 10 i 20 lat. Małe pokoje, rozmiaru kabin na wycieczkowcach? Bezpłatne mini bary? Na wyposażeniu pokoi komputery, zamiast... więcej»
Reklamowanie hotelu w trakcie przestojów w ciągu tygodnia
Każdy obiekt hotelowy ma swój słabszy okres w ciągu tygodnia. Hotele miejskie, które ustawione są pod gości biznesowych muszą dużo ciężej pracować, aby zapełnić swoje pokoje w trakcie weekendów, podczas gdy obiekty... więcej»
Unikalna wiedza: Dodawanie wartości doznaniu klienta
Łatwo jest zidentyfikować znaczenie i istotność wiedzy specyficznej dla danego zawodu, umożliwiającej pracownikom wykonywanie pracy w sposób prawidłowy, bezpieczny i efektywny. Jednakże istnieje jeszcze inna warstwa... więcej»
Każdy pracownik hotelu jest sprzedawcą
To, co liczy się najbardziej, to jest pierwsze wrażenie. Odnosi się to szczególnie do pracowników działu recepcji w hotelu. Dlatego też pracownicy recepcji nie powinni ograniczać się tylko do przyjaznego gościom... więcej»
Tajemniczy klient sprawdza obsługę hoteli, sklepów i restauracji
Jako aktorka i pisarka Emily Scott wie lepiej niż inni, jak zagrać rolę. A mimo to przyznaje, że czuje zakłopotanie, gdy raz na miesiąc wchodzi przez eleganckie wejście do sklepu Jimmy Choo w środku Londynu, żeby... więcej»
Wyróżniaj się, albo zgiń
Wyróżnienie twojego hotelu spośród innych hoteli funkcjonujących na rynku zawsze jest wyzwaniem. Każdy obiekt poszukuje swojej części krótkoterminowych, wypoczynkowych i grupowych klientów – w zależności od... więcej»
Przekaż im to delikatnie. Dyplomatyczne porady utrzymujące twoją klientelę
Kiedy korporacje proszą mnie, abym przeszkolił ich pracowników w sposobach utrzymywania klientów, oferuję im jeden zestaw szkoleniowy, który często zajmuje się niezbyt fortunnymi sytuacjami – jak w... więcej»
Poproszę o pokój, który będzie pasował do mojej sukienki
W latach osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych klienci zażyczyli sobie, aby duże łańcuchy oferowały konsekwentnie wysoki poziom obsługi, gdziekolwiek mogliby się znaleźć. Przemysł zareagował w ten sposób, że... więcej»
Zaoferuj mi lepsze warunki: Dlaczego wszyscy korzystają z wyższych standardów z wyjątkiem ciebie
Przekwalifikowania do pokoju wyższej kategorii są aktualnie rzadsze, ponieważ hotele wprowadziły w życie wyrafinowane procedury revenue management, chociaż zjawisko to jest jednak ciągle powszechne. Tendencje do... więcej»
Luksusowe hotele przyjazne rodzinie
Pluszowy miś, czerwony kabriolet dla dzieci zainspirowany marką BMW i torba pełna cukierków i ciastek. Rzeczy te być może nie wyczarowują obrazów Paryża, ale jeżeli przebywasz w luksusowym, acz przyjaznym rodzinie... więcej»
Hotelowe lekcje dyrektora pięciogwiazdkowej szkoły
Już od pięciu lat mam przyjemność i przywilej bycia ochotniczym reprezentantem rodziców w publicznej szkole Hollywood Hills Elementary w Hollywood w stanie Floryda, do której uczęszczają moje dzieci. Być może jestem... więcej»
Poskramianie gościa z piekła rodem
W 2006 roku koncepcja Gościa z Piekła Rodem, została wprowadzona w przemyśle hotelarskim, w dwóch artykułach zatytułowanych 'Radzenie Sobie', a następnie 'Poskramianie' Gościa z Piekła Rodem,... więcej»
Promowanie twojego SPA sprawi, że będzie przynosiło dochody, pachniało i oddziaływało na zmysły
Spa... magiczne marketingowe słowo i „narzędzie”, które przeniknęło do stylu życia przemysłu. Jesteśmy otoczeni „produktami spa”. Przy tak wszechogarniającym używaniu słowa „spa”... więcej»
Sprzedajesz czy kreujesz doświadczenie?
Zamówiłeś lampkę wina i dwie butelki wody. Rachunek wyniósł 40$. Czy jesteś zszokowany? Przerażony? Natknęłam się ostatnio na paragony z mojej wycieczki do Włoch w ubiegłym roku i zamiast skrzywić się z bólu... więcej»
Pięć największych błędów popełnianych przez właścicieli hoteli przy poszukiwaniu operatora lub marki dla swoich obiektów
Pomyślne dopasowanie hotelowej marki i operatora, do hotelu i jego właściciela jest ważną determinantą finansowego i operacyjnego sukcesu w hotelowym przedsięwzięciu. Poza właściwym „małżeństwem”... więcej»
Twoja sytuacja jest określona miejscem, w którym przebywasz
Kiedy odwiedziłem wczoraj supermarket Safeway, aby zakupić proszek do prania, byłem tak oszołomiony paletą oferowanych do sprzedaży artykułów, że prawie wyszedłem, nie kupując niczego. W jaki sposób tak prosty... więcej»
Blogowanie w przemyśle hotelarskim: Czy już zacząłeś blogować? Część 1
Blogi są najszybciej rozwijającym się medium komunikacji zarówno w biznesie, jak i w przypadku osób indywidualnych. W oparciu o badania Technorati (wyszukiwarka blogów), obecnie istnieje prawie 3 miliony blogów... więcej»
Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»
Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»
Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»
Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»
Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»
Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...
2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke
Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...
2018-05-15, 12:57:50 ~Agata
Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...
2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina
"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...
2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD
Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...
2018-02-19, 19:49:28 ~klara
Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...
2018-01-24, 16:51:44 ~anita
Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...
2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski
Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...
2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz
Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...
2018-01-09, 19:03:15 ~Michał
Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone
O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU | KONTAKT
Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie. Więcej informacji