Piątek 19 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Roszczenia wobec hotelu przysługujące poszkodowanemu

Zgodnie z Kodeksem Cywilnym prowadzący hotel odpowiada za utratę lub uszkodzenie rzeczy należących do gościa hotelowego. W przypadku kradzieży w hotelu lub na skutek awarii różnego rodzaju instalacji, kiedy... więcej»

Zgubione i znalezione w hotelach

Być może najdziwniejszą rzeczą zagubioną i znalezioną, na jaką kiedykolwiek natknięto się w hotelu, był czteroletni chłopiec pozostawiony przez swoich rodziców w tym roku, w hotelu sieci Travelodge w Szkocji.... więcej»

Już dziś zostań ekologicznym gościem hotelowym!

Będąc od dawna osobiście zaangażowanym w ochronę naszego środowiska naturalnego, jak tylko jestem w stanie sobie przypomnieć, ekscytującym było dla mnie zaznajomienie się w ostatnim czasie z informacją o wielkiej... więcej»

Internetowe techniki sprzedaży grupowej

Istnieją dwa typy grupowych, hotelowych i konferencyjnych, potencjalnych klientów. Są to profesjonalni organizatorzy konferencji i organizatorzy grupowi, a także organizatorzy pojedynczych imprez. Organizator... więcej»

Ciemna strona hotelarstwa

Niefortunny incydent w hotelowym barze w Singapurze spowodował, że Yeoh Siew Hoon zaczęła się zastanawiać, dlaczego w przemyśle hotelowym nic się nie zmienia, szczególnie w zakresie przyjmowania dwóch zestawów... więcej»

Przewodnik dla hotelowego sprzedawcy w zakresie zrozumienia istoty internetowego PageRanku

Pośród wielu określeń często używanych pomiędzy fachowcami w dziedzinie stron internetowych jest Klasyfikacja Page'a (PageRank). W rzeczywistości jest to sprawa wielkiego znaczenia, chociaż nie sądzę, aby był... więcej»

Najbardziej typowe błędy w Revenue Management

Prawdziwą sztuką jest sprzedanie właściwego pokoju, właściwemu klientowi, po właściwej cenie, we właściwym czasie. Osoby zajmujące stanowiska Revenue Manager w hotelach są osobami, które specjalizują się w tej... więcej»

HAMAM – orientalna tajemnica piękna

Rytuał kąpielowy, który łączy w sobie podstawowe żywioły: wodę, ogień, ziemię i powietrze w jedno wyjątkowe przeżycie dla Ciała, Umysłu i Ducha. Rytuał Hamam przenosi w fascynujący świat kąpieli, miłego ciepła,... więcej»

Potęga komunikatu prasowego

Komunikat prasowy pozwala ci zareklamować swoją wiedzę specjalistyczną i doświadczenie, co może uczynić cię osobą znaną publicznie. Pierwszą rzeczą, o jakiej należy pamiętać, w przypadku informacji dla mediów,... więcej»

Efektywny marketing hotelowy nastawiony na klientów lokalnych

Kiedy myślimy o naszych gościach, którzy jedzą, śpią, świętują i robią biznes w naszych hotelach, naturalnym jest założenie, że przybywają do nas z bardzo daleka. Jest to szczególnie prawdziwe w odniesieniu do... więcej»

TripAdvisor: Najśmieszniejsze komentarze na temat hoteli z 2007 roku

TripAdvisor®, największa na świecie społeczność turystyczna, ogłosiła listę dziesięciu najśmieszniejszych turystycznych postów z 2007 roku, wybranych przez edytorów TripAdvisor. Wiele z takich perełek i jeszcze... więcej»

Musimy porozmawiać.... Ja, ty i dyrektor naczelny

Wiele hoteli ma poczucie, że przy poprawionej obsłudze i efektowniejszym, bardziej obiecującym produkcie, będą mogły wyróżnić się spośród swojej rynkowej konkurencji. Nasze obserwacje i doświadczenie mówią nam, że... więcej»

Najważniejsze jest bezpieczeństwo gościa. Bezpieczeństwo kontrolowane

W jaki sposób mamy działać, aby zapewnić wykonywanie przez naszych współpracowników zadań związanych z zabezpieczaniem otoczenia, czego oczekują nasi goście w zakresie bezpieczeństwa? Zawsze pamiętaj o tych trzech... więcej»

Koniec hotelu Sands z fajerwerkami

18 października 2007 r. zakończył swój żywot jeden z najbardziej znanych hoteli w Las Vegas - Sands Hotel. W latach 60., kiedy Sands było gmachem kultowym, żadna gwiazda, znany polityk czy bogaty biznesmen nie... więcej»

Sprzedaż napojów alkoholowych

Detaliczny handel alkoholem wymaga zezwolenia i wnoszenia cyklicznych opłat. Otrzymujący zezwolenie po raz pierwszy, płaci 2100 zł za sprzedaż napojów zawierających powyżej 18 proc. alkoholu oraz po 525 zł zarówno... więcej»

Nastawienie na klienta, podstawą programu jego utrzymania

Koncentracja działań ukierunkowana na kliencie musi stać się programem gwarantującym sukces dla przemysłu hotelarskiego lub dla kogokolwiek zajmującego się przemysłem usługowym. Rozpoczyna się ona od ustalenia... więcej»

Jak odbudować utraconą pasję

Niemiecki poeta Hebbel napisał, że “W całym świecie, bez pasji nigdy nie osiągnięto nic wielkiego.” Są to słowa inspirujące wtedy, kiedy już jesteś zainspirowany, lecz cóż masz czynić, kiedy cały twój... więcej»

Szkolenie podtrzymuje wysoki poziom skuteczności w zakresie hotelowej sprzedaży

Przy obecnym klimacie dla działalności gospodarczej i gwałtownym wzroście otwierania nowych hoteli w ostatnich 10 latach, podstawowe umiejętności sprzedażowe – aby pozostawać efektywnym menedżerem sprzedaży... więcej»

Wiele stron internetowych hoteli jest ciągle dysfunkcjonalnych i nie w pełni wykorzystywanych

Jeżeli jesteś już zwolennikiem Internetu, to twoja strona tam umieszczona jest obecnie jednym z najbardziej solidnych dostarczycieli przychodów; w wielu przypadkach wytwarzając jedną trzecią ogólnego przychodu z... więcej»

Jak dalece zmienią się hotele? Wymiana Biblii Gideona na „intymne” pakiety

„Pakiety intymne”? Niespodziewanie niektóre hotele luksusowe zaczęły stawać się lekko nieprzyzwoite. Ich nieskazitelne i przepiękne wnętrza nie są ekspozycją atmosfery zaułków ulic. Seks jest normalną... więcej»

Revenue Management w SPA

Jest to poruszanie się w kierunku sprzedaży najlepszego miksu usług i produktów w danym okresie, dla wygenerowania najwyższych przychodów i zysków. Wszystkie pomysły dotyczące lepszych praktyk biznesowych są w... więcej»

Pięć powodów plajtowania większości nowych restauracji

Liczba restauracji, które splajtowały, w czasie pierwszych pięciu lat swojej działalności, jest różna w zależności od tego, kogo spytamy, ponieważ niektóre osoby sugerują, iż około 40 do 50 % restauracji jest... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 (50) 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 »

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji