Sobota 20 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Potężne marki hotelowe jednoczą się, aby stworzyć całość, większą od sumy jej części składowych

Pytanie: Kiedy 1 + 1 = 3? Odpowiedź: Kiedy jedna potężna marka jednoczy się z inną, aby stworzyć całość, która będzie większa od jej poszczególnych części. W całym przemyśle hotelarskim, a szczególnie w... więcej»

Podsumowanie Pierwszego Międzynarodowego Dnia Szkolenia z Housekeepingu

Organizowany pod koniec sierpnia przez Etage Exclusive - Pierwszy Międzynarodowy Dzień Szkolenia z Housekeepingu (First International Housekeeping Education Day for Maids & Cleaners) spotkał się z olbrzymim... więcej»

Co czyni managera, dobrym revenue managerem?

Najlepsi mogą podnieść dochód na dostępny pokój (RevPAR) z 3 do 7 %. Skorzystaj z poniższych rad, aby dokonać rozpoznania największego talentu i popraw ostateczny wynik finansowy swojego hotelu.   Pogoń... więcej»

Kiedy wściekli goście atakują: Czy hotele powinny mieć czarne listy?

Ben Buckley przypomina sobie pewien wieczór, kiedy pracował w hotelowej recepcji, a zirytowana klientka „zażądała, abym wszedł do restauracyjnego kontenera na odpadki i odszukał skrawków mięsa dla jej psa.... więcej»

Jak stracić nowego pracownika w ciągu 10 dni?

Czy przydarzyło ci się kiedykolwiek, że wcześnie rano stawiłeś się w swojej nowej pracy i musiałeś długo czekać na to, żeby się tobą ktoś zajął? Czy w nowej firmie od chwili zatrudnienia musiałeś przez długi czas... więcej»

Web 2.0 w hotelarstwie. Cóż to jest?

Hotelowa strona internetowa nie jest typowym miejscem na umieszczenie ogłoszenia o urodzinach, ale dla Victora L. ma to sens. On wraz swoją rodziną przebywał właśnie w Sheraton Seattle Hotel, kiedy jego żona zaczęła... więcej»

Jak czysty jest twój hotelowy pokój

Nawet jeżeli wygląda schludnie, możesz być nieprzyjemnie zaskoczony. Wydaje się, że ostatnio pojawiło się szczególnie dużo telewizyjnych wiadomości i artykułów dotyczących czystości – lub jej braku w pokojach... więcej»

Budowanie strategii odchodzenia od towarowości w przemyśle hotelarskim

W 2007 roku w Ameryce Północnej ponad jedna trzecia wszystkich hotelowych rezerwacji będzie generowana poprzez Internet. Ta radykalna zmiana kanałów dystrybucyjnych stworzyła bezprecedensową przejrzystość cenową i... więcej»

Nowe menu Hiltona z systemem kolorowego kodowania

Goście w ponad 500 hotelach Hiltona mogą obecnie kierować się czymś więcej, niż tylko swoim apetytem przy spożywaniu śniadania. „Kierujesz się tylko kolorem” - mówi Shawn McGowan, dyrektor gastronomii... więcej»

Poskramianie gościa prosto z piekła

Jeżeli reakcja na artykuł jest czymś, czym powinniśmy się kierować w naszym działaniu, to reakcja w sprawie artykułu 'Jak radzić sobie z gośćmi prosto z piekła' świadczy o tym, że dla dużej liczby... więcej»

Podatek od pola golfowego

Prowadzenie pola golfowego jest działalnością komercyjną, stąd grunty, na których się ono znajduje, nie podlegają podatkowi rolnemu, tylko od nieruchomości. Tak orzekł Wojewódzki Sąd Administracyjny w Olsztynie... więcej»

Obiad i hotel nie zawsze są reprezentacją

Izby skarbowe łagodzą niektóre restrykcyjne interpretacje urzędów, bo traktują prawie wszystkie świadczenia dla kontrahentów jako reprezentację wyłączoną z kosztów. Świadczy o tym decyzja Izby Skarbowej w... więcej»

Pokaż jak skaczesz na hotelowym łóżku

Wraz z wakacjami ludzie, chcąc podzielić się swoimi wrażeniami, zamieszczają w Internecie zdjęcia ze swoich podróży. Powstają turystyczne foto-blogi będące prawdziwym hitem sezonu. Ich celem jest nie tylko... więcej»

Dla przyciągnięcia zainteresowania gościa musisz zaangażować tych, którzy bezpośrednio obsługują go

W ciągu kilku ostatnich lat jedno z głównych pytań, które stale mi zadawano, brzmiało: „Jaki jest najlepszy sposób skierowania zainteresowania gościa na mój hotel?” Moja krótka odpowiedź brzmiała zwykle:... więcej»

Pieniądze i sens marketingu w hotelu

Wydaje mi się, że wielu hotelarzom brak jest przysłowiowej „szalupy”, kiedy przychodzi czas sprzedaży w Internecie swojego hotelowego produktu. Wszyscy wiemy, że Internet stwarza wiele możliwości i... więcej»

Usługi hotelowe to też usługi turystyki

Pod pojęciem usług turystyki, o których mowa w ustawie o VAT, należy rozumieć również usługi hotelowe. Usług turystyki nie można utożsamiać wyłącznie z usługami zawartymi w PKWiU w grupowaniu "usługi... więcej»

Dla kogo dzisiaj pracujesz?

Blackstone nie znaczy w żadnym języku „serce z kamienia”. Pewnego dnia może się jednak nagle okazać, iż pracujemy dla bardzo bogatych ludzi. Yeoh Siew Hoon zajęła się sprzedażą roku – transakcją... więcej»

Konsekwencje nielegalnego posługiwania się nazwami obiektów hotelarskich

Przedsiębiorcy często używają nazw obiektów hotelarskich, choć nie wystąpili do marszałka województwa o zgodę. Nielegalne posługiwanie się nazwami obiektów może spowodować odpowiednie konsekwencje.   Zgodnie... więcej»

Zasoby ludzkie i efekt domina

Złośliwy Eryk nie rozumie już otaczającego go świata. To on, starający się, aby właściciel był zadowolony z jedzenia, wina i cygar, niestety personel go nie znosi i jeden po drugim porzuca pracę. Problem w tym, że... więcej»

American Hotel & Lodge Association wyróżnia dwanaście hoteli za wybitne kampanie PR

American Hotel & Lodge Association (AH & LA) rozdała nagrody za wybitne osiągnięcia  (AH&LA Achievement Awards) w trakcie uroczystego lunchu wydanego na cześć nagrodzonych gwiazd przemysłu (Stars of... więcej»

Gościnne związki: Budowanie marki rozpoczyna się od twoich gości

Tip O'Neill, były mówca z amerykańskiej Izby Reprezentantów, był autorem tego sławnego powiedzenia, „Wszyscy politycy są miejscowi”. Można wobec tego założyć, że wszystkie związki z gościnnością są... więcej»

Hotele oferują lżejsze potrawy w ramach zdrowego żywienia

Warren Kurtzman dużo podróżuje służbowo i jak mówi, jego możliwość wyboru „prawie zawsze ogranicza się do sałatki”, kiedy prosi w hotelu o zdrowe pożywienie. Ale Kurtzman, który jest konsultantem ds.... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 (55) 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 »

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji