Czwartek 18 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Czy to może być takie proste? Dlaczego musimy koncentrować się na czystych pokojach i prawdziwie pomocnej obsłudze

Słyszałem ostatnio wiele rozmów dotyczących dodawania innowacyjnych udogodnień oraz organizacji zajmujących się restrukturyzacją hoteli, inicjujących niekonwencjonalne pomysły. Te koncepcje mogą usprawnić... więcej»

Nowe przepisy dla biur podróży

Szkoły i parafie organizujące wycieczki będą musiały spełnić takie same wymagania jak biura podróży. Zaostrzone wymogi mogą zostać wprowadzone w nowelizacji ustawy o usługach turystycznych - dowiedziała się... więcej»

Kodeks Etyki Hotelarza

Prezes Polskiej Izby Hotelarstwa – p. Krzysztof Milski opracował polski Kodeks Etyki Hotelarza. Składa się on z 10 części, z których każda dotyczy innego rodzaju relacji. Aby przyczynić się do szerszego... więcej»

Co robić, kiedy nikogo nie ma w domu

Wszyscy wiemy, co oznacza prawidłowe podejście do klienta i właściwa obsługa – ale jak takie postawy wywołać u innych osób? Odpowiedź na to pytanie może być warta twojej uwagi, jeżeli nie 64 tys. dolarów. ... więcej»

Wyobraźnia + innowacje = realizacja

Masz piękny hotel ze wspaniałym personelem, zatrudniasz najlepszego szefa kuchni w mieście, ale znajdujesz się wewnątrz hotelowego labiryntu, otoczony zewsząd przez innych hotelarzy oferujących podobne, znakomite... więcej»

Czy widać twój hotel z satelity?

Już nie tylko armia amerykańska może korzystać z obrazu przesyłanego z satelity.  Również Ty możesz ściągać sobie takie obrazy. Ostrzegamy jednak, że jeżeli masz coś do roboty, to nie zaglądaj tutaj bo możesz... więcej»

Niektórzy klienci nigdy nie powracają... Dlaczego nie potrafisz tego zatrzymać

Jeżeli przypuszczasz, że skoro jesteś na miejscu przez 14 godzin dziennie i wszystko w twojej restauracji i barze układa się fantastycznie, to pewnego dnia możesz być bardzo zaskoczony rozwojem wypadków. Za... więcej»

Jedenaście kluczowych narzędzi służących budowaniu silnej identyfikacji marki

W tym roku byliśmy świadkami największego ruchu w zakresie pozycji rynkowej niektórych marek wśród właścicieli wakacyjnego biznesu, kiedy to z dnia na dzień nowe marki wyskakiwały nowe marki hotelarskie, zaskakując... więcej»

Zwrot pieniędzy za niewykorzystany karnet

Ostatnio Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów kontrolował stacje narciarskie – w sumie zbadał 31 stacji w Małopolsce i na Podkarpaciu. Większość z nich posługiwała się różnego rodzaju karnetami (karty... więcej»

Czy jesteś właścicielem swojej strony internetowej? Miej się na baczności bo możesz być zaskoczony

Kiedy coś zdarza się raz, może to być odnotowane jako przypadkowe pojedyncze zdarzenie, ale kiedy coś się powtarza kilkakrotnie, należy zwrócić na to baczną uwagę. Rzadko dyskutowana sprawa własności domen... więcej»

Radzenie sobie z zakłóceniami w pracy

W dzisiejszym świecie biznesu, dla osób zajmujących się sprzedażą, nie jest niczym niezwykłym wykonywanie pracy zawodowej w tzw. domowym biurze. Na pierwszy rzut oka może to wyglądać na duże udogodnienie, jakkolwiek... więcej»

Hotele, w których straszy

W Wielkiej Brytanii panuje moda na hotele z nietypową atmosferą. Straszą w nich Białe Damy, Damy w Czerni, Bieli bądź w Błękicie, a czasami nawet w Czerwieni - wszystko... więcej»

Dlaczego mystery shopping są skuteczne

Korzystać z tajemniczych zakupów (mystery shopping), czy nie korzystać; oto jest pytanie! W czym problem? Jak dobrze znasz swoich kelnerów? Czy są to osoby godne zaufania i o pogodnym usposobieniu? Czy posiadają... więcej»

Wróć do mnie. Restauracyjny marketing emailowy i programy lojalności zwiększają przywiązanie klientów do firmy i powtarzalność biznesu

Utrzymywanie obecnych klientów jest zawsze łatwiejsze od pozyskiwania nowych, a marketing emailowy i programy lojalnościowe pomagają przedsiębiorcom branży restauracyjnej w zaspokajaniu stale zmieniających się... więcej»

Dlaczego ważny jest projekt strony: to coś więcej niż tylko indywidualny gust

Przy tak dużej liczbie hoteli polegających na pomocy Internetu w zapełnianiu ich pokoi, zdumiewa mnie fakt, że w dalszym ciągu istnieje tak dużo stron internetowych hoteli, które nie są zaprojektowane po to, by... więcej»

Organizator studniówki musi płacić za odtwarzanie muzyki

Organizator studniówki musi zapłacić za odtwarzanie utworów organizacji reprezentującej wykonawców. Opłata jest symboliczna, jeśli osoba odtwarzająca nie czerpie z tego korzyści - pisze "Gazeta Prawna".... więcej»

Pięć głównych 'konieczności', niezbędnych do zwiększenia dochodu z pokoi

Przemysł znajduje się obecnie w stanie powrotu do zdrowia. Według danych stowarzyszenia Travel Industry Association of America, tempo podróżowania wróciło do poziomu roku 2004, zwiększone o spodziewany wzrost rzędu... więcej»

Oszuści zostawiają dowody

Często zdarza się, że hotelowi goście, pasażerowie taksówek czy kierowcy na stacjach benzynowej mówią, iż zapomnieli pieniędzy, obiecują wkrótce je przynieść, zostawiają w zastaw dowody osobiste i... już nie... więcej»

Nie można już odliczyć kosztów lunchu biznesowego

Po zmianie przepisów do kosztów podatkowych nie można już zaliczyć żadnych kosztów reprezentacyjnych: zakupu napojów, alkoholu, a w szczególności rachunków z restauracji. Nowymi przepisami podatkowymi dotyczącymi... więcej»

Firma turystyczna nie może działać bez wpisu do rejestru

Biuro turystyczne samo nie może wybrać rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych, w którym ma być wpisane. Organem właściwym do prowadzenia rejestru organizatorów turystyki i pośredników... więcej»

VAT płacony przez hotel przy organizacji dodatkowych atrakcji

Wszelkie usługi kupowane przez ośrodek wczasowy dla gości hotelowych jak np. transportowe, rehabilitacyjne, wstęp do jaskini solnej czy na basen, nie są usługami turystyki. Opodatkowana jest więc cała ich wartość, a... więcej»

Nadzór sprzedaży bez doświadczenia w sprzedaży

Pracownicy wykonawczy spędzają prawie całe swoje życie zawodowe, aby stać się menedżerami. Wybierają różne ścieżki rozwoju kariery: finanse i księgowość, działalność operacyjna, sprzedaż, marketing, prawo, zasoby... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 (59) 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 »

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji