Sobota 20 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Darwin miał rację. Prawidłowy proces selekcji pracowników spowoduje, że będziesz najlepiej przystosowany!

Osaczenie rotacją kadry, mniej niż godny zaufania zasób wykwalifikowanego personelu, który stale się wykrusza, a jednocześnie stanie w obliczu zwiększających się kosztów i oczekiwań, hotelarstwo znalazło się między... więcej»

Nie można wyłączyć prawa dochodzenia odszkodowań

Organizator imprezy turystycznej nie ma prawa dowolnie dokonywać potrąceń z kwoty wpłaconej przez klienta, który rezygnuje z wyjazdu. Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów zakwestionował postanowienia... więcej»

Bądź moim gościem

W ostatnich latach rozpoczęło swoją działalność wiele nowych biznesów aby pozyskiwać klientów na wiele różnych sposobów. Kwalifikują ich obecnie jako gości, co było normą w przemyśle hotelarskim przez dziesiątki... więcej»

Przełomowy wyrok w sprawie ZAiKS kontra kablówki

Twórcy filmów i audycji nie mają prawa do dodatkowego wynagrodzenia od operatorów kablowych, jeśli ich utwory zostały wykorzystane jako składowe utworów audiowizualnych - tak uznał Sąd Najwyższy w wyroku... więcej»

Masz doskonałą stronę www… Co teraz? Jak ją wypromować

W ciągu ostatnich kilku lat wielu hotelarzy podejmowało działania mające na celu skorygowanie swoich stron internetowych pod kątem przystosowania ich do potrzeb wyszukiwarek i wytycznych hotelowego marketingu.... więcej»

Entuzjazm: miej go... przekazuj ... albo stracisz szansę na sprzedaż

Entuzjazm jest czasami definiowany jako szczere, niekłamane poświęcenie dla ideału, sprawy, nauki lub umiłowaniu czegoś. Człowieka można określić jako osobę entuzjastyczną jeżeli wykazuje podniecenie tym, w co jest... więcej»

Odliczenie VAT od usług gastronomicznych tylko dla firm turystycznych i przewozowych

Firma nie może odliczyć VAT naliczonego od zakupu usług gastronomicznych, nawet jeżeli stanowią one element kalkulacyjny przy wynajmie sali konferencyjnej i są wykazane jako jedna pozycja na wspólnej fakturze. ... więcej»

Niewyjaśnione zdarzenia w hotelach

Ciężki tupot kroków, trzaskanie drzwiami, zimne podmuchy powietrza. To jest tylko początek niewyjaśnionych zdarzeń w hotelach zrzeszonych w Historic Hotels of America. Kiedy mamy do czynienia z hotelami, które... więcej»

Obietnica jakości obsługi nie zrealizowana z powodu personelu

Niezależnie od tego czy działasz w pionie operacyjnym, personalnym, consultingu czy poszukujesz pracy, znasz ten problem i znasz odpowiedzi na wszystkie pytania.Przez ile lat przemysł borykał się ze 100 % rotacją... więcej»

Dobrze ci tak

Jako klient, możesz mieć mniemanie, że zawsze masz rację. Czy tak jest istotnie, oceni to twoja kelnerka.Jako była kelnerka doświadczyłam na sobie trochę upokorzeń. Po przeżyciu znamienitej kariery w gastronomii,... więcej»

Dziesiątka czołowych trendów SPA na rok 2007

Eksperci spa z firmy Spa Finder, Inc., globalnego źródła informacji w tej dziedzinie, ogłosili swoją czwartą coroczną prognozę trendów w przemyśle spa, przedstawiając przewidywania ekspertów dotyczące innowacji i... więcej»

Od telewizora w hotelu trzeba płacić tantiemy i abonament

Oprócz opłat na rzecz twórców hotele muszą płacić abonament radiowo-telewizyjny Prowadzący hotele muszą płacić twórcom programów za to, że goście mają w pokojach możliwość oglądania telewizji lub słuchania radia.... więcej»

Odróżniaj się od innych: model działania z sukcesem

Moja żona Susan i ja obchodziliśmy niedawno naszą rocznicę ślubu. Możesz pomyśleć, że jesteśmy szaleni, ale zawsze przekazujemy sobie jedynie karty okolicznościowe i nie robimy w tym dniu zbyt wiele zamieszania. ... więcej»

Filmy w hotelach pod ochroną praw autorskich

Rozprowadzanie sygnału za pomocą odbiorników telewizyjnych przez podmiot świadczący usługi hotelarskie na rzecz klientów przebywających w hotelu chronione jest prawem autorskim. Trybunał stwierdził, że pojęcie... więcej»

Gdzie nie budować hotelu

Gospodarka się rozwija. Ludzie zaczęli znowu podróżować. Biznes hotelowy zwyżkuje. Oczywiście wiesz, co to oznacza. Oznacza to, że operatorzy hotelowi nabierają coraz szybszego tempa w planowaniu, finansowaniu i... więcej»

Sfrustrowany stroną internetową swojego hotelu?

Wydałeś zbyt dużo, a rezultaty są mizerne? Hotelowa sprzedaż i marketing zmieniły się w sposób istotny w ostatnich latach. Dziesięć lat temu marzyliśmy, że Internet stanie się nowym, pasjonującym i efektywnym... więcej»

Niezwykłe prośby gości

Każdy hotelarz wie, że mając do czynienia z wieloma gośćmi z różnych krajów i o różnej mentalności, musi być przygotowany na różne, nawet najbardziej wymyślne ich prośby, życzenia i wymagania. To właśnie świadczy o... więcej»

Osiąganie doskonałości: Jak prawdziwie rozumieć i spełnić potrzeby, wymagania i życzenia klientów

Moja wizja prowadzenia firmy zawsze opierała się na trzech zasadach: wiedzy na temat swojego produktu, zrozumieniu klienta oraz braku akceptacji dla mierności i przeciętności.Poznanie swojego produktu jest... więcej»

Zidentyfikuj bariery i usuń wymówki – „zielony” przewodzi

Rok 2006 wydaje się być rokiem, w którym „zieloni” zaznaczyli swój zdecydowany wpływ na wydarzenia, wyostrzając naszą wrażliwość, sumienia i świadomość. Mnogość źródeł faktów, kwestii i problemów oraz... więcej»

Żaden posiłek nie może obyć się bez wina. Przewodnik dla Organizatorów Konferencji cz. 7

Spędziłeś wiele czasu ślęcząc nad menu bankietowym, wybierając nakrycia na stoliki, dobierając do nich kwiaty i dekoracje, zastanawiając się nad właściwym oświetleniem, wyszukując odpowiedniej formy ugoszczenia... więcej»

Prawdziwe okazje istnieją, ale trzeba się trochę natrudzić, by je odnaleźć

Zbyt często te wydawałoby się świetne pakiety towarów lub usług dostępne, niby to, „za darmo”, okazują się interesem z ukrytą, wygórowaną ceną. Jeżeli jednak jesteś cierpliwy, możesz oddzielić... więcej»

Kształtowanie zaangażowanych pracowników: różnica jaką wnoszą do doskonałości obsługi gości

Ostatnio czytałem artykuł w Gallup Management Journal oraz raport z przeprowadzonych badań omawiających wartość kształtowania stosunków z pracownikami i wartość, którą ten proces dostarcza tobie, jako menedżerowi... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 (60) 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 »

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji