Sobota 20 Kwiecień 2024
redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie
OGŁOSZENIA PRACA OBIEKTY MOJE KONTO
Zarządzanie | Sprzedaż i marketing | Obsługa gościa | Pion hotelowy | Gastronomia | Projekt i wyposażenie | Ciekawostki | Baza wiedzy i testy | SPA & Wellness
Nowy użytkownik »
Przypomnij hasło »
Strona główna » Artykuły serwisu
Obietnice bez pokrycia
Każda firma zna mantrę „Nie składaj obietnic, z których nie możesz się wywiązać. Nie kłam swoim klientom”. Wydaje się to takie łatwe i oczywiste. Dlatego, że nie buduje się silnej pozycji firmy na nie... więcej»
Równoważenie umysłu, ciała i ducha: dlaczego aktualna eksplozja obiektów SPA to wciąż tylko wierzchołek góry lodowej
Poprzednia dekada była świadkiem gwałtownego rozwoju luksusowych hoteli SPA i ośrodków SPA, spowodowanego głównie znaczącym popytem klientów i faktem, że marże w działalności SPA należą do najwyższych w... więcej»
Plan menedżera hotelu, aby nawiązywać relacje z gośćmi: „Ulokuj gościa”
Znajdujemy się w Erze Doświadczeń, a dwuletni okres „Wojny o Udogodnienia” ustanowił nowe płaszczyzny porozumienia. Nie było innych ofiar poza złymi nawykami i produktami: materac kontra materac,... więcej»
Chcesz zarabiać więcej? Przeczytaj!
Jak często słyszeliście swoich przyjaciół lub współpracowników skarżących się na swoją pracę, mówiących, że są znudzeni, że nigdy nie awansowali, że nie wystarczająco dużo zarabiają? Może jesteś jednym z... więcej»
Obsługa akcjonariuszy
To już przedostatni z cyklu siedmiu artykułów na temat zarządzania i roli lidera w hotelarstwie. Kim są akcjonariusze? Czy firma jest własnością prywatną czy publiczną, to akcjonariusze są właścicielami... więcej»
W kwestii przywództwa
Ludzie nie lubią być kierowani. Oni chcą być prowadzeni. Poradź sobie. Prowadź ludzi. Przywództwo jest definiowalną jakością udanego zarządzania hotelem, ale trudno jest w jasny sposób wyartykułować, czym... więcej»
Potęga nazwiska (imienia)
Zapamiętanie nazwiska (imienia) klienta może poprawić twoją sprzedaż. Niemniej jednak, osoby uczestniczące w moich zajęciach warsztatowych, często informują mnie, że mają problem z zapamiętywaniem nazwisk (imion).... więcej»
Liderzy, strzeżcie się!
To już ostatni z siedmiu artykułów na temat zarządzania i roli lidera w hotelarstwie. Pewne działania podejmowane przez kierowników mogą powodować powstawanie problemów dla ciebie i twojej firmy. Przedstawione... więcej»
W trakcie samotnego posiłku
Czy jadłeś kiedykolwiek lunch samotnie? Wiem, że zabrzmi to jak przeciwieństwo całej koncepcji łączenia się i bliskości kontaktów. Zwłaszcza gdy czytaliście bestseller Keitha Ferrazzi, Never Eat Alone (Nigdy nie... więcej»
Wyniki z obsługi gości napawają lękiem serca wielu menedżerów hoteli
Jest to jednak bułka z masłem w porównaniu z internetowymi stronami rankingowymi. Prawie każdy hotel sieciowy ma jakiegoś rodzaju system oceny obsługi gości do gromadzenia uwag i komentarzy klientów oraz mierzenia... więcej»
10 głównych trendów w hotelarstwie w 2006 r. według Benchmark HI
Benchmark Hospitality International ogłasza corocznie „Dziesięć głównych trendów na dany rok”, tak jak są postrzegane przez obiekty. 1. Spa - Strzał w dziesiątkę! To najnowszy trend opanowujący... więcej»
Prognozowanie najlepszym sposobem kontrolowania kosztów
Przy pomocy inteligentnego ‘patrzenia w przyszłość’ możesz dostosować przewidywany poziom wielkości prowadzonego biznesu, unikając przerostów zatrudnienia czy niesprzedanych zapasów.... więcej»
Premiowanie jakościowe czy wynikowe?
Nowa filozofia premiowania opierająca się na powszechnej świadomości, niesie z sobą również niezwykłe rezultaty. Wyeliminowanie powszechnego przekonania, że struktura systemu premiowania oparta o osiągnięte wyniki... więcej»
Hotelarz John Willard Marriott. Bądź pracowity: Jego ciężka praca, innowacje i optymizm stworzyły łańcuch hotelowy
Kiedy stanął wobec wyzwania, 13-letni J. Willard Marriott stał się osobą kreatywną. Gdy tego roku letnie wakacje właśnie się rozpoczynały, chłopiec dostrzegł osobliwość na rodzinnej farmie w Ogden w stanie... więcej»
Obsługa na poziomie tworzenia prawdziwie niezapomnianych wrażeń wymaga nowej definicji i ducha troskliwej opieki
Ten artykuł zajmuje się tematem, który wydaje się, że nigdy nie powinien być kwestionowany, a mianowicie, głębią troskliwej obsługi, którą zapewnia lub powinien zapewniać hotel, i myślę że przyszła ku temu pora.... więcej»
Skuteczność hotelowych stron internetowych.... Nowa metoda pomiaru ich efektywności
Tak jak ja to widzę, wyszukiwarki internetowe stały się rzeczą tak wygodną, przyjazną użytkownikowi i precyzyjną, że klienci sieci przekształcają się w nałogowców wyszukiwania. Wyszukiwarki stały się esencjonalną... więcej»
Goście hoteli luksusowych nie życzą sobie żadnych usterek, żadnych przeprosin
Czy pamiętasz kiedy ostatnim razem zameldowałeś się w hotelu i spotkałeś jego „gospodarza” - dyrektora naczelnego? Prawdopodobnie nie. Większość dyrektorów hoteli spędza swoje dni w pracy na zebraniach... więcej»
Dyskretny urok. Rynek aparthoteli w Polsce
Aparthotele to w Polsce nadal słabo rozwinięty segment rynku, choć nowe obiekty cieszą się sporym powodzeniem. Próby analizy polskiego rynku aparthoteli napotykają na spore problemy – nie istnieją... więcej»
Strony internetowe niezależnych hoteli – Marketingowi zwycięzcy.... i przegrani
Prawie co miesiąc otrzymuję od właścicieli i menadżerów niezależnych hoteli zapytania odnośnie zastosowania marketingu swoich obiektów w Internecie. Ich pytania obejmują wiele aspektów internetowego... więcej»
Obsadzanie właściwych stanowisk, właściwymi osobami
Idealną rzeczą jest, gdy ludzie wykonujący swoją pracę mogą w pełni realizować swoje zdolności i umiejętności. Wspaniałe rzeczy dzieją się, gdy wszystkie osoby w zespole, zajmują się taką pracą, która pozwala na... więcej»
Czy twoja obsługa sprzedaje?
Inteligentni właściciele biznesów wiedzą, że zapewnianie doskonałej obsługi swoim stałym klientom jest podstawowym składnikiem odniesienia ogólnego sukcesu w prowadzonym przedsięwzięciu. Zdają sobie również sprawę z... więcej»
Zamiana jednorazowej transakcji w związek – tworzenie niezapomnianego wrażenia
Zameldowanie w recepcji: mechaniczna, bezduszna interakcja, wspomagana przez wywiad komputerowy, odpowiedzi narzucane przez automat i ostateczne skierowanie do tego ciemnego korytarza. Obsługa gastronomiczna:... więcej»
Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»
Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»
Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»
Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»
Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»
Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...
2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke
Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...
2018-05-15, 12:57:50 ~Agata
Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...
2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina
"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...
2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD
Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...
2018-02-19, 19:49:28 ~klara
Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...
2018-01-24, 16:51:44 ~anita
Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...
2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski
Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...
2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz
Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...
2018-01-09, 19:03:15 ~Michał
Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone
O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU | KONTAKT
Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie. Więcej informacji