Czwartek 25 Kwiecień 2024
redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie
OGŁOSZENIA PRACA OBIEKTY MOJE KONTO
Zarządzanie | Sprzedaż i marketing | Obsługa gościa | Pion hotelowy | Gastronomia | Projekt i wyposażenie | Ciekawostki | Baza wiedzy i testy | SPA & Wellness
Nowy użytkownik »
Przypomnij hasło »
Strona główna » Artykuły serwisu
Zadziw swojego klienta: trzy klucze do dostarczenia wyjątkowej obsługi klienta
Termin ”obsługa klienta” wywołuje różne odczucia w umysłach ludzi. Jeden wizerunek obejmuje pracowników przyjaznych, uśmiechniętych, chętnych do pomocy, którzy chcą cię obsłużyć w najlepszy sposób. Lub... więcej»
Twoje doznanie jest marką
Jeżeli są jakieś wątpliwości, że znajdujemy się obecnie w Erze Ekonomii Doznań, to nagłówek z kolumny reklamowej Stuart Elliott w New York Times z 5 sierpnia 2004 całkowicie je rozwiewa – "Meow Mix... więcej»
Słuchaj, czego twoi klienci nie mówią
Wielu z was rozkłada na stołach karty komentarzy i prosi gości o ich wypełnienie, co pozwoli dowiedzieć się jak idzie. Założę się, że otrzymujesz na nich więcej skarg niż pochwał. O ile komuś nie... więcej»
Umacnianie w załodze 'siły uwalniania się' kluczowym składnikiem szkolenia z odzyskiwania usługi
Od zawsze prawie każdy program szkoleniowy dotyczący obsługi gościa w przemyśle hotelarskim zajmuje się koncepcją odzyskiwania usługi. Typowo te programy dają załodze pierwszej linii proces, według którego należy... więcej»
Linia frontowa jest równa linii dolnej
Większość z nas słyszała pewnie określenie “Linia frontowa jest linią dolną”, co odnosi się oczywiście do pracowników firmy. Oznacza to, że w oczach klienta pracownicy linii frontowej w firmie są... więcej»
Osiem kroków do zadowolenia klienta
Jeżeli chcesz aby twój biznes odniósł sukces, musisz skupić swoją energię na najbardziej wartościowym atucie – twoich klientach. Oczywiście, potrzebujesz produktów lub usług, aby wytwarzać, sprzedawać i... więcej»
Przypomnij sobie rolę gospodarza
Wzrastająca liczba hoteli boutique i sukces małych obiektów oraz różnego typu zajazdów w kraju (przyp. red. USA) pokazuje, że nasi goście żądają doznania bardziej na nich skoncentrowanego. Jak możemy dać im tej... więcej»
Poprowadź trend, aby stać się skoncentrowanym na gościu
W sztuce gościnności zawarte są dwa aspekty określane jako: przyjęcie i umilenie pobytu gościa w szczodry i uprzejmy sposób. Agresywnie wprowadzamy na rynek nasze składniki rozrywki, tworząc doznania, które... więcej»
Obsługa klienta: rzeczywistość czy mit?
Każdy mówi o obsłudze klienta, jakby rozumiał ją. Mówimy bez zająknięcia o tym, jaka ona jest ważna i wiemy dokładnie, jak powinna być dostarczona. Czy zauważyłeś, jak szybko skarżymy się na słabą obsługę, mimo... więcej»
Czy twoi klienci wiedzą, co oferujesz?
Ostatnio jadąc do domu zdecydowałem się zakupić kwiaty dla swojej żony. Pierwszy przystanek był jak najbardziej oczywisty – kwiaciarnia przy ulicy. Było koło 13.30 kiedy dotarłem do drzwi. Niestety w tym... więcej»
Niezależne hotele i ośrodki – płyniesz na fali czy tylko się na niej unosisz?
OK, więc wy, niezależne hotele zauważyliście wzrost w biznesie – ale gdzie znajdujecie się w porównaniu z rynkiem i ostatnim rokiem? Jest stare powiedzenie „nadchodząca fala ciągnie wszystkie... więcej»
Uśmiechnij się – to poprawia wartość twojego oblicza
Przypisany wybitnemu hotelarzowi? Wybłagany przez twojego stomatologa? Symbolizujący ten okropny guzik? Rzeczywiście, ten tekst został wypowiedziany przez Dolly Parton w “Stalowej Magnolii” (dzięki... więcej»
Revenue Management – wyzwanie dla sprzedaży hotelowej
Systemy zarządzania dochodem (revenue management) napędzały możliwości przemysłu do wyprowadzenia średniej ceny pokoju (ADR) i dochodu na pokój (REVPAR) w 2004 i będą ciągle je napędzać w najbliższej przyszłości.... więcej»
Zatrzymanie najlepszych nie odejdzie - John Boe
Jakie są krytyczne czynniki, które przyczyniają się do zatrzymanie najlepszych sprzedawców? Dlaczego niektórzy manadżerowie od sprzedaży są w stanie ciągle werbować i zatrzymywać wysokiej klasy sprzedawców podczas... więcej»
Śmiertelne grzechy nieefektywnych identyfikatorów – Scott Ginsberg
Twój identyfikator jest twoim najlepszym przyjacielem. Ratuje ci życie na konferencjach, targach i różnego typu eventach przy rozpoczęciu rozmowy, kiedy spotykasz grupę nowych ludzi. Identyfikuje zarówno ciebie, jak... więcej»
Zwiększ swoją dostępność
Po przeczytaniu i przebadaniu tysięcy książek, artykułów i innych źródeł na temat komunikacji, pierwszego wrażenia, powiązań i prowadzenia rozmów, nauczyłem się jednej rzeczy: żadna z nich nie przybliża nam co... więcej»
Wyczucie czasu jest najważniejsze, nieprawdaż?
Może być przesadą powiedzenie, że wyczucie czasu jest najważniejsze. To ogólne stwierdzenia daje do zrozumienia, że nic więcej się nie liczy. Mimo, że wyczucie czasu jest ważne, to jest jedynie jeden z wielu... więcej»
Strategiczne podejście do prawdziwego poznania gościa
W przemyśle hotelarskim przez ostatnich kilka lat mnóstwo mówi się o tak zwanym Zarządzaniu Relacjami z Klientem (CRM – Customer Relationship Management). W rzeczywistości, jeśli zapytałbyś wielu operatorów... więcej»
Organizatorzy konferencji głośno narzekają na hotelowych sprzedawców
Kiedy organizatorzy konferencji lub podobnych spotkań mają złe doświadczenie ze sprzedawcą, zazwyczaj nie idą ze swoją skargą na samą górę. Mają oni raczej tendencję do zmiany dostawcy lub opowiedzenia swoim... więcej»
Rozwiązania pozostające w pamięci, czyli gdzie odeszła obsługa?
Ostatnio zostałem poproszony o przekazanie swoich spostrzeżeń na temat „Co złego dzieje się z obsługą klienta (czy ona została zaniżona czy może wycięta z budżetu)?” Nie wymaga zbyt wiele, aby... więcej»
10 najmniej znanych wysoce efektywnych technik prezentacji
Odkryj listę 10 rzadko poruszanych technik prezentacyjnych. 1. Poznaj swój PAL (Purpose-cel, Audience-widownia, Logistics-logistyka) – przed przygotowaniem każdej prezentacji dla jednej osoby czy tysiąca,... więcej»
Szkolenie z zabezpieczenia rezerwacji przy wymeldowaniu
Spędzając większość mojego dorosłego życia jako trener od sprzedaży i konsultant dla przemysłu hotelowego, specjalizujący się w sprzedaży w recepcji i rezerwacji, często kulę się, kiedy myślę wstecz o swoich... więcej»
Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»
Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»
Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»
Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»
Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»
Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...
2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke
Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...
2018-05-15, 12:57:50 ~Agata
Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...
2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina
"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...
2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD
Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...
2018-02-19, 19:49:28 ~klara
Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...
2018-01-24, 16:51:44 ~anita
Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...
2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski
Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...
2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz
Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...
2018-01-09, 19:03:15 ~Michał
Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone
O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU | KONTAKT
Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie. Więcej informacji