Piątek 19 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Ważne osoby w życiu dyrektora hotelu

Rozpoczęłam swoją karierę zawodową w hotelach od stanowiska recepcjonistki. Następnie kolejno pracowałam na stanowiskach kierownika rezerwacji, dyrektora ds. sprzedaży, aż w końcu zostałam dyrektorem sprzedaży w... więcej»

Szkolenie recepcji pomoże w zdobyciu większej liczby 'walk-inów'

Odkąd wiele hoteli w ostatnich latach koncentruje uwagę na pomaganiu pracownikom działu rezerwacji w „zamienianiu” rozmowy z zapytaniem na rzeczywistą rezerwację, większość menedżerów hoteli ciągle... więcej»

W jaki sposób korzystać z content marketingu w hotelarstwie

Druga edycja szczytu poświęconego sukcesom content marketingu w mediach społecznościowych - Social Media Examiner's Content Success Summit 2014 należy już do przeszłości, ale ostatni okres czasu stanowił... więcej»

Jak używać newslettera do promocji hotelu?

Okienko zachęcające do zapisania się do newslettera widnieje na stronach internetowych wielu hoteli. W wiadomościach wysyłanych do gości drzemie ogromny potencjał wizerunkowy i co za tym idzie - sprzedażowy. Tylko czy... więcej»

Jak ułatwić obsługę rezerwacji w Twoim hotelu/pensjonacie?

Będąc hotelarzem, z pewnością cenisz sobie swój czas. Na pewno chcesz także, aby obsługa rezerwacji w Twoim obiekcie była jak najbardziej komfortowa zarówno dla Ciebie, jak i dla Twoich gości. W dzisiejszych czasach,... więcej»

Najnowsze trendy w hotelarstwie

Branża hotelarska to niezwykle dynamicznie rozwijająca się gałąź gospodarki. Jej zasadnicza siła napędowa to w głównej mierze podróże indywidualne i grupowe, ale także nowo powstające inwestycje, np. olbrzymie centra... więcej»

Pomijanie fazy oceny szkolenia personelu hotelowego może szkodzić obsłudze klienta i dochodom

Wyobraź siebie w takim oto scenariuszu. Dowiedziałeś się właśnie, że spotkanie integracyjne organizowane przez twoją firmę obejmowało będzie również skoki spadochronowe. Jesteś podekscytowany ponieważ skoki... więcej»

98 sposobów możliwości kradzieży dokonywanej przez personel restauracji lub baru

Złapałeś ostatnio złodzieja? Połącz duże ilości pieniędzy, artykułów spożywczych i alkoholu ze szczupłością zatrudnienia i niewystarczającymi kontrolami, a dojdziesz do wniosku, że twoje zapasy i pieniądze gdzieś... więcej»

Czy słuchasz, co mówią hotelowi pracownicy sprzedaży i rezerwacji?

Podejmując starania w zakresie zwiększenia efektywności działań hotelowego personelu sprzedaży i rezerwacji, dyrektorzy naczelni tradycyjnie zwracają się do niezależnych firm od „tajemniczych... więcej»

Biznes lubi komfort

Turystyka biznesowa jest niezwykle dynamicznie rozwijającym się oraz przynoszącym obecnie największe dochody segmentem branży turystycznej. Polska dzięki swojemu geograficznemu położeniu i dynamicznemu rozwojowi... więcej»

Wykraczanie poza tradycyjny marketing mediów społecznościowych: utożsamianie członków hotelowego personelu z ambasadorami marki

Nie jest tajemnicą, że media społecznościowe stały się niezbędne do prowadzenia działalności biznesowej w dzisiejszym świecie. Na co jednak powinny zwrócić uwagę hotele, aby osiągać jeszcze większe sukcesy przy pomocy... więcej»

Dobry sen w dobrym hotelu

Najważniejszym punktem w urządzaniu hotelowych pokoi jest ten dotyczący snu gości. Dobrze spędzona noc to gwarancja, że klient do nas powróci. Wśród propozycji są tradycyjne materace wkładane w ramę ze stelażem, albo... więcej»

Hotelarzu: Obudz się! Co z zarządzaniem rzeczami nienamacalnymi?

Czy wiedziałeś, że niektóre biura podróży nie wahają się, aby włączyć do swojej struktury egzotyczne zapachy, aby sprzedawać więcej? Wiedziałeś, że niektóre sklepy puszczają muzykę (natura &... więcej»

Sposób na utrzymywanie mistyki w hotelach Ritz-Carlton

Kiedy myślisz o luksusowych hotelach, przychodzą ci do głowy nazwy kilku marek. Jest wśród nich Ritz-Carlton. Marka zdobyła swoją światową reputację, traktując gości po królewsku. Wejdź do jakiegokolwiek hotelu... więcej»

Najlepsze praktyki w zarządzaniu reputacją

Wielu hotelarzy dopiero teraz zaczyna zdawać sobie sprawę z potęgi pozytywnych opinii gości, jako czynnika sprzyjającego przyciąganiu ruchu do swoich stron internetowych, ale nie są zorientowani, od czego zacząć w... więcej»

Wielka debata: Co jest ważniejsze: jedzenie czy obsługa?

W niekończącej się pogoni za zapewnieniem przysłowiowej doskonałości dla klienta, wszyscy w branży gastronomicznej mają na głowie dwie główne troski – jedzenie i obsługę. Słyszy się tyle rzeczy o ważności... więcej»

Znaczenie edukacji przyszłych hotelarskich profesjonalistów w zakresie obsługi gości

Szkolenie hotelarskiego profesjonalisty w obsłudze gości wydaje się być zdroworozsądkową koncepcją, którą wszyscy powinniśmy wdrożyć w naszych obiektach hotelarskich. Staramy się również znaleźć do jej egzekucji... więcej»

Nie ma jak w domu: Nowy wzorzec hotelu jako domu

Czy ktokolwiek z was przypomina sobie czasy, kiedy podróżowanie było wytwornością? Poważnie. I nie odwołuję się do zamierzchłych czasów Titanica, kiedy Astorowie i Guggenheimowie podróżowali statkami wyposażonymi... więcej»

Jak dotrzeć do właściwych klientów z właściwą ofertą, we właściwym czasie

Wymagania klientów zmieniły się. Doświadczenie klienta jest ważniejsze niż kiedykolwiek. I bardziej niż każda inna branża, branża turystyczna powinna być przygotowana na to, aby zapewnić gościom najlepsze,... więcej»

Materac kieszeniowy – trwałość i wygoda

Łóżko i materac to najważniejsze elementy w pokoju hotelowym. Niezależnie od standardu jaki oferuje hotel, powinien zagwarantować swoim gościom zdrowy i wygodny sen.Materace kieszeniowe firmy Janpol są szczególnie... więcej»

Autentyczne i szczere rozmowy zwiększają szansę dokonania rezerwacji

Nie ma żadnych wątpliwości, iż hotele reprezentujące wszystkie segmenty rynkowe poczyniły poważne inwestycje w zakresie zwiększenia swoich rezerwacji. Oprócz planowania szkoleń zewnętrznych, większość hoteli... więcej»

W jaki sposób mały luksusowy hotel może dobrze prosperować i rywalizować z konkurencją

Spotkałem się ostatnio z Mohamedem Jajbhay, revenue managerem w niewielkim Beaufort Hotel - rodzinnej firmie założonej przez jego rodziców, którzy najwyraźniej nadal zachowywali między sobą bliskie relacje, jako dumni... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 (9) 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 »

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji