Wtorek 23 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Zabierz załogę pierwszej linii na pokład trójkołowca obsługi gościa

Jak większość zawodowych trenerów w przemyśle hotelarskim wie, że używanie symboli i modeli może pomóc szkolącym się zrozumieć abstrakcyjne koncepcje i sprawić, że z łatwością zrozumieją na pozór... więcej»

Kontrolna lista zadań: Czy postępujesz zgodnie z tymi pięcioma zaleceniami, aby być bardziej efektywnym w pracy?

1) Przestrzegaj stałego codziennego rytuałuOto przykład jednego z nich polecanego przez Petera Bergmana, który pomoże ci w maksymalizacji wykorzystania czasu pracy.W ciągu zaledwie 18 minut: znajdziesz koncentrację,... więcej»

Projektowanie dochodowego menu

Efektowne menu, które nie generuje sprzedaży, jest jak samochód wyścigowy bez silnika... Przyjemnie jest na nie popatrzeć, ale nie zapewni nam rachunków.Miałam okazję pracowania przy setkach działalności związanych... więcej»

Dziesięć najważniejszych rzeczy, które powinien mieć przy sobie profesjonalny hotelarz

Życie zawodowe w hotelu jest strefą wyjątkowo obciążoną mnogością obowiązków, które mają zdecydowany wpływ na nas, zarówno pod względem fizycznym, jak i psychicznym. Kiedy już stajemy się hotelarzami, niewiele poza... więcej»

Dziesięć najbardziej powszechnych błędów hotelowego marketingu

Środki przeznaczane na hotelowy marketing są dobrem cennym, choć niewystarczającym. Nikt nie chce podkradać dochodów hotelowych na realizację programów, które nie zapewnią solidnej stopy zwrotu z inwestycji. Jako... więcej»

Wyzwania stojące przed Reveneue Management: Lista 5 czołowych zagadnień

Należy uczciwie powiedzieć, że Revenue Management zagościło już w branży hotelarskiej. W miarę upływu lat stało się częścią głównego nurtu: spotyka się coraz więcej artykułów napisanych na temat różnych aspektów... więcej»

Obsługa z uśmiechem: Najważniejsze wskazówki dla usprawnienia obsługi klienta

Wszyscy zdają sobie sprawę z tego, że bez względu na to, jak dobrym produktem dysponujesz, obsługa klienta odgrywa ogromną rolę w tym, jak sobie radzisz. Gdybyś więc chciał poprawić obsługę klientów w swojej firmie,... więcej»

Siedem kroków w zarządzaniu e-reputacją

W ramach przygotowań do dwóch programowych sesji, które miałem wkrótce poprowadzić, poproszono mnie o zajęcie stanowiska wobec niektórych sposobów wykorzystywanych przez marki usługowo-towarowe dla skutecznego... więcej»

Czym jest budowanie hotelowej reputacji

W jednej ze swoich publikacji nawiązywałem do faktu, że to hotelowa reputacja wpływa na to, czy hotel odnosi sukces. I tak długo, jak długo będziesz w stanie utrzymać lub poprawić tę reputację, to żaden konkurent... więcej»

Osiąganie większego dochodu z gastronomii. Dziesięć rzeczy, które prowadzący biznes może wykonać

Liczne i najnowsze niezależne badania, podejmowane przez prestiżowe organizacje sugerują, iż podczas gdy głównym powodem sukcesów w placówkach gastronomicznych jest jakość potraw, to inne czynniki, włącznie z tym,... więcej»

Zwiększanie dochodu poprzez wątpliwy marketing

Dobry marketing i dobra obsługa mogą skutkować wyższymi dochodami. Nie ma co do tego wątpliwości. A co z etyką i moralnością? Czy możemy usprawiedliwiać wszystkie metody działania, których celem jest pozyskiwanie... więcej»

Odnajdywanie „Wiary”: Procedury związane z rzeczami zagubionymi i odnajdywanymi są podstawowym narzędziem viro marketingu

Jako osoba często podróżująca zarówno służbowo, jak i w celach wypoczynkowych, pozostawiłem w pokojach hotelowych w ciągu tych wszystkich lat w drodze, całkiem długi sznureczek różnych osobistych przedmiotów. I... więcej»

Siedem porad umożliwiających wyróżnianie się twojego hotelu w internecie

Ostatni okres wydaje się ekscytujący dla branży turystycznej. Expedia i Priceline starają się zająć miejsce na rynku w pozycji kluczowej dla podejmowania wszystkich decyzji związanych z turystyką. Zachodzi więc... więcej»

Test dla hotelarzy 11 - Technik hotelarstwa

Zadanie 1. Turystyka wyjazdowa obejmuje:A. podróże mieszkańców po własnym kraju.B. wyjazdy mieszkańców danego kraju poza jego granice.C. przyjazdy do kraju osób stale mieszkających poza nim.D. wyjazdy w celu... więcej»

Materiał szkoleniowy dla recepcji: Jak odpowiadać na pytania przez telefon (VIDEO)

To doskonały, krótki filmik szkoleniowy dla recepcjonistów obrazujący jak odpowiadać na pytania przez telefon. Materiał podzielony jest na dwie części. W pierwszej widzimy jak nie należy rozmawiać przez... więcej»

Jak efektywnie wykorzystywać rozrywkę na żywo w barach i restauracjach

Twierdzisz, że rozrywka na żywo w twoim biznesie to prawdziwe dobrodziejstwo. Kiedy korzysta się z niej w sposób właściwy, wyraźnie widoczny jest zwiększony napływ klientów, ich dłuższe przebywanie w lokalu i... więcej»

Kreatywność kluczem do sprzedaży w ciężkich czasach

Twoja matka nigdy nie obiecywała ci, że życie będzie łatwe, a jeżeli tak – to skłamała. Spójrzmy prawdzie w oczy, mamy ciężkie czasy. Dyrektorzy Naczelni wymagają codziennych wyników w rezerwacji.... więcej»

Sposób, w jaki powinien być prowadzony każdy hotel

Czy byłeś ostatnio w podróży? Dlaczego obecnie większość doznań z pobytu w hotelu, bez wyjątku, są tak słabe? Wydaje się, że przewodzi miernota. Ale twój hotel może być zwycięzcą, kiedy będzie kierować się... więcej»

Dlaczego ważne jest czytanie języka ciała twojego gościa?

Większość ludzi wierzy, że mowa jest naszą główną formą komunikacji. W rzeczywistości, komunikacja ustna jest dość niedawno opanowanym przez człowieka elementem rozwoju w historii ewolucji. Zanim rozwinęła się mowa,... więcej»

Elastyczność: Ostateczny trend w hotelarskich projektach

Całkiem nagle, jak się wydaje, nasza globalna społeczność zaadoptowała nową powszechną, charakterystyczną cechę – życzymy sobie tego, czego chcemy i kiedy tego chcemy. Wczorajsze udogodnienia, zapewniające... więcej»

Szacunek dla klienta jest najważniejszy

Wszyscy plotą o ich znakomitej obsłudze klienta. Pomyśl jednak o wszystkich złych incydentach, jakich doświadczyłeś w okresie ostatnich kilku miesięcy. Jest ich prawdopodobnie zbyt wiele, by dały się zliczyć.... więcej»

Prawdziwie lojalnych klientów nie trzeba kupować

Klienci, którzy pozostają z nami z powodu nagród, również z ich powodu się z nami rozstają. Mit: Firmy powinny zrobić wszystko dla swoich najbardziej lojalnych klientów. Wiele firm z szerokiej palety przemysłów,... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 (10) 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 »

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji