Niedziela 01 Grudzień 2024
redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie
OBIEKTY
Zarządzanie | Sprzedaż i marketing | Obsługa gościa | Pion hotelowy | Gastronomia | Projekt i wyposażenie | Ciekawostki | Baza wiedzy i testy | SPA & Wellness
Strona główna » Zarządzanie
Nadzór sprzedaży bez doświadczenia w sprzedaży
Pracownicy wykonawczy spędzają prawie całe swoje życie zawodowe, aby stać się menedżerami. Wybierają różne ścieżki rozwoju kariery: finanse i księgowość, działalność operacyjna, sprzedaż,... więcej»
Darwin miał rację. Prawidłowy proces selekcji pracowników spowoduje, że będziesz najlepiej przystosowany!
Osaczenie rotacją kadry, mniej niż godny zaufania zasób wykwalifikowanego personelu, który stale się wykrusza, a jednocześnie stanie w obliczu zwiększających się kosztów i oczekiwań, hotelarstwo znalazło... więcej»
Nie można wyłączyć prawa dochodzenia odszkodowań
Organizator imprezy turystycznej nie ma prawa dowolnie dokonywać potrąceń z kwoty wpłaconej przez klienta, który rezygnuje z wyjazdu. Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów zakwestionował... więcej»
Przełomowy wyrok w sprawie ZAiKS kontra kablówki
Twórcy filmów i audycji nie mają prawa do dodatkowego wynagrodzenia od operatorów kablowych, jeśli ich utwory zostały wykorzystane jako składowe utworów audiowizualnych - tak uznał Sąd Najwyższy... więcej»
Odliczenie VAT od usług gastronomicznych tylko dla firm turystycznych i przewozowych
Firma nie może odliczyć VAT naliczonego od zakupu usług gastronomicznych, nawet jeżeli stanowią one element kalkulacyjny przy wynajmie sali konferencyjnej i są wykazane jako jedna pozycja na wspólnej... więcej»
Obietnica jakości obsługi nie zrealizowana z powodu personelu
Niezależnie od tego czy działasz w pionie operacyjnym, personalnym, consultingu czy poszukujesz pracy, znasz ten problem i znasz odpowiedzi na wszystkie pytania.Przez ile lat przemysł borykał się ze 100 %... więcej»
Od telewizora w hotelu trzeba płacić tantiemy i abonament
Oprócz opłat na rzecz twórców hotele muszą płacić abonament radiowo-telewizyjny Prowadzący hotele muszą płacić twórcom programów za to, że goście mają w pokojach możliwość oglądania telewizji... więcej»
Filmy w hotelach pod ochroną praw autorskich
Rozprowadzanie sygnału za pomocą odbiorników telewizyjnych przez podmiot świadczący usługi hotelarskie na rzecz klientów przebywających w hotelu chronione jest prawem autorskim. Trybunał stwierdził, że... więcej»
Gdzie nie budować hotelu
Gospodarka się rozwija. Ludzie zaczęli znowu podróżować. Biznes hotelowy zwyżkuje. Oczywiście wiesz, co to oznacza. Oznacza to, że operatorzy hotelowi nabierają coraz szybszego tempa w planowaniu,... więcej»
Osiąganie doskonałości: Jak prawdziwie rozumieć i spełnić potrzeby, wymagania i życzenia klientów
Moja wizja prowadzenia firmy zawsze opierała się na trzech zasadach: wiedzy na temat swojego produktu, zrozumieniu klienta oraz braku akceptacji dla mierności i przeciętności.Poznanie swojego produktu jest... więcej»
Zidentyfikuj bariery i usuń wymówki – „zielony” przewodzi
Rok 2006 wydaje się być rokiem, w którym „zieloni” zaznaczyli swój zdecydowany wpływ na wydarzenia, wyostrzając naszą wrażliwość, sumienia i świadomość. Mnogość źródeł faktów, kwestii... więcej»
Hotelarze, których znam
W trakcie mojej pracy w American Automobile Association i w latach następnych, miałem przywilej spotykania się i pracowania z... więcej»
Starwood ujawnia szczegóły strategii dla swoich ośmiu marek. Nowe elementy standardu obsługi kreowane w każdej marce
Starwood Hotels & Resorts Worldwide, Inc. podaje do wiadomości, że Dyrektor Generalny Steven J. Heyer i pozostali członkowie zespołu wyższego kierownictwa firmy, zaprezentowali strategię biznesową i... więcej»
Rezygnacja ze szkolenia ze sprzedaży nie jest właściwą taktyką
Szkolenie ze sprzedaży jest ostatnią deską ratunku w ciężkich czasach, aby poradzić sobie z największym od lat sześćdziesiątych spadkiem wskaźnika RevPAR. Zdarza się, że niektóre hotele obcinają... więcej»
Przywództwo w biznesie
Artykuł „Przywództwo w biznesie” rozpoczyna serię kolejnych siedmiu artykułów Eda Rehkopfa na temat zarządzania i roli lidera w hotelarstwie. Sukces w biznesie Celem każdego biznesu jest... więcej»
Przywództwo oparte na obsłudze
Drugi z cyklu siedmiu artykułów na temat zarządzania i roli lidera w hotelarstwie. Zasady przywództwa Zasady wspólne dla wszystkich przywódców odnoszących sukcesy, bez względu na ich pochodzenie... więcej»
Znakomite hotelarstwo – Drogowskaz do doskonałości. Przekraczanie oczekiwań naszych gości
Bagno mierności, nasz przemysł hotelarski zagubił cel – przewyższanie oczekiwań naszych gości, mierzonych przez ich satysfakcję. To jest nasz zysk końcowy – nasi goście, ich nadzieje i to, co... więcej»
Wydobądź z ludzi, co najlepsze. Zastosowanie w zespole recepcji, obsługi pięter, recepcji
Ostatnio przenieśliśmy biuro naszego stowarzyszenia (SHM) i podczas tej przeprowadzki natrafiłem na książkę, którą przeczytałem na studiach, a którą obiecałem, że nigdy jej nie wyrzucę ani nie... więcej»
Jak stać się liderem w obsłudze
Trzeci z cyklu siedmiu artykułów na temat zarządzania i roli lidera w hotelarstwie. Konsekwentne podążanie i praktykowanie zasad przywództwa, praca nad rozwijaniem cech lidera opartego na obsłudze... więcej»
10 błędów bezpieczeństwa, jakie popełniają dyrektorzy hotelu i jak ich uniknąć
Każdy hotel i dyrektor hotelu popełnia błędy; to część ludzkiej natury. Wszystkie błędy są kosztowne; ale niektóre mają większy niż inne wpływ finansowy. Następująca lista wskazuje na potencjalnie... więcej»
Ukryte centrum zysku w twoim hotelu
Jakie są centra zysku w twoim hotelu? Najprawdopodobniej myślisz o konferencjach, weselach, imprezach, spotkaniach, turystach i innych odwiedzających. Ale istnieje inny sposób, jaki możesz dodać do zysków,... więcej»
Najlepszy dyrektor ds. Sprzedaży, jakiego spotkałem. Co mają ze sobą wspólnego najlepsi?
Po moim artykule opisującym „Najlepszego dyrektora hotelu, jakiego spotkałem” zostałem zasypany wieloma e-mailami. Dziękuję wam wszystkim. Wygląda na to, że wiele osób dostrzega te same cechy.... więcej»
Praktyczny Kodeks Postępowania - hotele a biura podróży ...więcej»
Jak zostać idealnym managerem hotelu? ...więcej»
Najlepsze procedury w zarządzaniu hotelowymi finansami ...więcej»
Pomaganie integruje ...więcej»
Zawód: hotelarz ...więcej»
Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...
2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke
Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę...
2018-05-15, 12:57:50 ~Agata
Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...
2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina
"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...
2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD
Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...
2018-02-19, 19:49:28 ~klara
Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...
2018-01-24, 16:51:44 ~anita
Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...
2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski
Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...
2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz
Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...
2018-01-09, 19:03:15 ~Michał
Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone
O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU | KONTAKT
Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie. Więcej informacji