Środa 23 Kwiecień 2025
redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie
OBIEKTY
Zarządzanie | Sprzedaż i marketing | Obsługa gościa | Pion hotelowy | Gastronomia | Projekt i wyposażenie | Ciekawostki | Baza wiedzy i testy | SPA & Wellness
Strona główna » Zarządzanie
Nadzór sprzedaży bez doświadczenia w sprzedaży
Pracownicy wykonawczy spędzają prawie całe swoje życie zawodowe, aby stać się menedżerami. Wybierają różne ścieżki rozwoju kariery: finanse i księgowość, działalność operacyjna, sprzedaż,... więcej»
Darwin miał rację. Prawidłowy proces selekcji pracowników spowoduje, że będziesz najlepiej przystosowany!
Osaczenie rotacją kadry, mniej niż godny zaufania zasób wykwalifikowanego personelu, który stale się wykrusza, a jednocześnie stanie w obliczu zwiększających się kosztów i oczekiwań, hotelarstwo znalazło... więcej»
Nie można wyłączyć prawa dochodzenia odszkodowań
Organizator imprezy turystycznej nie ma prawa dowolnie dokonywać potrąceń z kwoty wpłaconej przez klienta, który rezygnuje z wyjazdu. Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów zakwestionował... więcej»
Przełomowy wyrok w sprawie ZAiKS kontra kablówki
Twórcy filmów i audycji nie mają prawa do dodatkowego wynagrodzenia od operatorów kablowych, jeśli ich utwory zostały wykorzystane jako składowe utworów audiowizualnych - tak uznał Sąd Najwyższy... więcej»
Odliczenie VAT od usług gastronomicznych tylko dla firm turystycznych i przewozowych
Firma nie może odliczyć VAT naliczonego od zakupu usług gastronomicznych, nawet jeżeli stanowią one element kalkulacyjny przy wynajmie sali konferencyjnej i są wykazane jako jedna pozycja na wspólnej... więcej»
Obietnica jakości obsługi nie zrealizowana z powodu personelu
Niezależnie od tego czy działasz w pionie operacyjnym, personalnym, consultingu czy poszukujesz pracy, znasz ten problem i znasz odpowiedzi na wszystkie pytania.Przez ile lat przemysł borykał się ze 100 %... więcej»
Od telewizora w hotelu trzeba płacić tantiemy i abonament
Oprócz opłat na rzecz twórców hotele muszą płacić abonament radiowo-telewizyjny Prowadzący hotele muszą płacić twórcom programów za to, że goście mają w pokojach możliwość oglądania telewizji... więcej»
Filmy w hotelach pod ochroną praw autorskich
Rozprowadzanie sygnału za pomocą odbiorników telewizyjnych przez podmiot świadczący usługi hotelarskie na rzecz klientów przebywających w hotelu chronione jest prawem autorskim. Trybunał stwierdził, że... więcej»
Gdzie nie budować hotelu
Gospodarka się rozwija. Ludzie zaczęli znowu podróżować. Biznes hotelowy zwyżkuje. Oczywiście wiesz, co to oznacza. Oznacza to, że operatorzy hotelowi nabierają coraz szybszego tempa w planowaniu,... więcej»
Osiąganie doskonałości: Jak prawdziwie rozumieć i spełnić potrzeby, wymagania i życzenia klientów
Moja wizja prowadzenia firmy zawsze opierała się na trzech zasadach: wiedzy na temat swojego produktu, zrozumieniu klienta oraz braku akceptacji dla mierności i przeciętności.Poznanie swojego produktu jest... więcej»
Zidentyfikuj bariery i usuń wymówki – „zielony” przewodzi
Rok 2006 wydaje się być rokiem, w którym „zieloni” zaznaczyli swój zdecydowany wpływ na wydarzenia, wyostrzając naszą wrażliwość, sumienia i świadomość. Mnogość źródeł faktów, kwestii... więcej»
Hotelarze, których znam
W trakcie mojej pracy w American Automobile Association i w latach następnych, miałem przywilej spotykania się i pracowania z... więcej»
Starwood ujawnia szczegóły strategii dla swoich ośmiu marek. Nowe elementy standardu obsługi kreowane w każdej marce
Starwood Hotels & Resorts Worldwide, Inc. podaje do wiadomości, że Dyrektor Generalny Steven J. Heyer i pozostali członkowie zespołu wyższego kierownictwa firmy, zaprezentowali strategię biznesową i... więcej»
Nadaj markę swoim momentom prawdy
Najlepsze marki podają wiele przyczyn, dla których powinieneś nabyć ich produkt i zostać ich lojalnym klientem. Dwa aspekty doskonałości marki są tutaj najistotniejsze: zidentyfikowanie kluczowych... więcej»
Hotele zaniżają ceny: oto formuła
Wiedza, w jaki sposób, takie czynniki jak podaż i popyt, pomagają w ustalaniu cen, może zaoszczędzić ci pieniędzy i zmniejszyć ryzyko w działalności. Czy targowałeś się ostatnio z hotelem w... więcej»
Synergia pożądana w rozwoju „punktów styku” gościa
Synergizm jest nadużywanym słowem, tak jak networking, ale znakomicie oddaje istotę tego, co musi dominować dla osiągnięcia dynamicznego sukcesu w biznesie, niezależnie od tego czy jest to samodzielny... więcej»
Połknij swoją hotelową konkurencję: Zacznij od podstaw, dodaj szczyptę badań i odrobinę zdrowego rozsądku
Nie jestem szefem kuchni, ale wiem jak połknąć konkurencję. Jednym z najlepszych sposobów zmierzenia sukcesu twojego hotelu jest porównanie jego rezultatów z rezultatami konkurencji. W wielu obszarach... więcej»
Poprawa relacji pomiędzy działem sprzedaży a recepcją wymaga wysiłku
Bardzo dobrze przypominam sobie mój wczesny okres pracy w przemyśle, kiedy nosiłem identyfikator napisem „portier” czy „recepcjonista” i jak podziwiałem olśniewające mnie, stanowisko... więcej»
Niektórzy witają je z zadowoleniem, niektórzy obawiają się ich. Skuteczni hotelarze korzystają na wprowadzaniu zmian
Pozostając z wielkim szacunkiem dla Stephena Coveya, muszę przyznać, że jego bestseller „Siedem Nawyków Wysoce Skutecznych Osób” był moją mantrą przez wiele lat. Jest to rzeczywiście... więcej»
Oto kilka spraw dotyczących zarządzania w hotelarstwie, których nauczyłem się
Po pierwsze i przede wszystkim – poświęć swój czas bardziej na zarządzanie okolicznościami niż ludźmi. Większość ludzi ma trudności w kierowaniu samymi sobą, a więc szanse, że przejmiesz... więcej»
Znaczenie uczynienia z gościnności powszechnego zajęcia
Przez ostatnie kilka lat w wyniku zwiększonego nacisku w przemyśle hotelarskim na szkolenie w zakresie gościnności goście zaczęli oczekiwać wzajemnego pozytywnego oddziaływania ze służbami... więcej»
Małe obiekty powinny szukać wyróżnienia niszowego – sprzedawanie wiarygodności, poufność, obsługa klienta
Musimy trzymać się razem, bo inaczej będziemy wisieć osobno” zauważył Benjamin Franklin przy podpisywaniu Deklaracji Niepodległości. Odnosił się on oczywiście do potrzeby zachowania solidarności... więcej»
Praktyczny Kodeks Postępowania - hotele a biura podróży ...więcej»
Jak zostać idealnym managerem hotelu? ...więcej»
Najlepsze procedury w zarządzaniu hotelowymi finansami ...więcej»
Pomaganie integruje ...więcej»
Zawód: hotelarz ...więcej»
Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...
2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke
Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę...
2018-05-15, 12:57:50 ~Agata
Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...
2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina
"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...
2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD
Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...
2018-02-19, 19:49:28 ~klara
Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...
2018-01-24, 16:51:44 ~anita
Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...
2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski
Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...
2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz
Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...
2018-01-09, 19:03:15 ~Michał
Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone
O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU | KONTAKT
Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie. Więcej informacji