Środa 23 Kwiecień 2025
redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie
OBIEKTY
Zarządzanie | Sprzedaż i marketing | Obsługa gościa | Pion hotelowy | Gastronomia | Projekt i wyposażenie | Ciekawostki | Baza wiedzy i testy | SPA & Wellness
Strona główna » Zarządzanie
W hotelowym franchisingu rzeczywistość weryfikuje pobożne życzenia
Czy hotelowy franchisinig jest ważny? Odkąd prawie 75% wszystkich amerykańskich hoteli należy do franczyz, być może zgodzisz się ze mną, że franchising ma niebagatelne znaczenie w hotelowym świecie.... więcej»
Revenue Management dla laików... (takich jak ja)
Mniejsze hotele powinny również z tego skorzystać. Proszę mnie źle nie zrozumieć, naprawdę nie myślę, że moi czytelnicy, są w tym zakresie amatorami, ale niektóre artykuły o zarządzaniu dochodami... więcej»
Rezygnacja ze szkolenia ze sprzedaży nie jest właściwą taktyką
Szkolenie ze sprzedaży jest ostatnią deską ratunku w ciężkich czasach, aby poradzić sobie z największym od lat sześćdziesiątych spadkiem wskaźnika RevPAR. Zdarza się, że niektóre hotele obcinają... więcej»
Przywództwo w biznesie
Artykuł „Przywództwo w biznesie” rozpoczyna serię kolejnych siedmiu artykułów Eda Rehkopfa na temat zarządzania i roli lidera w hotelarstwie. Sukces w biznesie Celem każdego biznesu jest... więcej»
Przywództwo oparte na obsłudze
Drugi z cyklu siedmiu artykułów na temat zarządzania i roli lidera w hotelarstwie. Zasady przywództwa Zasady wspólne dla wszystkich przywódców odnoszących sukcesy, bez względu na ich pochodzenie... więcej»
Znakomite hotelarstwo – Drogowskaz do doskonałości. Przekraczanie oczekiwań naszych gości
Bagno mierności, nasz przemysł hotelarski zagubił cel – przewyższanie oczekiwań naszych gości, mierzonych przez ich satysfakcję. To jest nasz zysk końcowy – nasi goście, ich nadzieje i to, co... więcej»
Wydobądź z ludzi, co najlepsze. Zastosowanie w zespole recepcji, obsługi pięter, recepcji
Ostatnio przenieśliśmy biuro naszego stowarzyszenia (SHM) i podczas tej przeprowadzki natrafiłem na książkę, którą przeczytałem na studiach, a którą obiecałem, że nigdy jej nie wyrzucę ani nie... więcej»
Jak stać się liderem w obsłudze
Trzeci z cyklu siedmiu artykułów na temat zarządzania i roli lidera w hotelarstwie. Konsekwentne podążanie i praktykowanie zasad przywództwa, praca nad rozwijaniem cech lidera opartego na obsłudze... więcej»
10 błędów bezpieczeństwa, jakie popełniają dyrektorzy hotelu i jak ich uniknąć
Każdy hotel i dyrektor hotelu popełnia błędy; to część ludzkiej natury. Wszystkie błędy są kosztowne; ale niektóre mają większy niż inne wpływ finansowy. Następująca lista wskazuje na potencjalnie... więcej»
Ukryte centrum zysku w twoim hotelu
Jakie są centra zysku w twoim hotelu? Najprawdopodobniej myślisz o konferencjach, weselach, imprezach, spotkaniach, turystach i innych odwiedzających. Ale istnieje inny sposób, jaki możesz dodać do zysków,... więcej»
Najlepszy dyrektor ds. Sprzedaży, jakiego spotkałem. Co mają ze sobą wspólnego najlepsi?
Po moim artykule opisującym „Najlepszego dyrektora hotelu, jakiego spotkałem” zostałem zasypany wieloma e-mailami. Dziękuję wam wszystkim. Wygląda na to, że wiele osób dostrzega te same cechy.... więcej»
Dziesięć najpoważniejszych błędów w zarządzaniu dochodem, jakie może popełnić hotel
10. Rozpoznanie, że zarządzanie dochodem jest robotą wyłącznie działu recepcji hotelu. 9. Przyzwolenie, aby pośrednicy internetowi sprzedawali nasze pokoje po wybranych przez nich cenach, a następnie... więcej»
Obsługa swoich pracowników
Czwarty z cyklu siedmiu artykułów na temat zarządzania i roli lidera w hotelarstwie. Najważniejszym polem działania kierownika jest załoga. To ludzie, na których lider ma największy wpływ i nad... więcej»
Dawid i Goliat: Jak niezależne hotele mogą z sukcesem konkurować z dużymi łańcuchami
Wszyscy znamy koncepcję, że dwóch może żyć taniej niż jeden i to z pewnością ma przełożenie na duże łańcuchy z wieloma obiektami. Podzielone koszty, hurtowe zakupy i zcentralizowane funkcje... więcej»
Revenue Management 2006 – Ryzyko i nagrody
Wiem, że jesteście gdzieś tam - wy, którzy adresujecie te obawy do swojego umysłu, po świątecznym rozgardiaszu – czy możemy rzeczywiście osiągnąć taki budżet w 2006 r.?Odpowiedź brzmi – i... więcej»
Dziesięć kluczowych zagadnień i wyzwań stojących przed przemysłem hotelarskim w 2006 r.
Na ostatniej dorocznej Konferencji ISHC (International Society of Hospitality Consultants ) w San Diego w Kalifornii, członkowie ISHC brali udział w dyskusjach panelowych mających na celu identyfikację... więcej»
Chcesz lepszych wyników? Oczekuj lepszych sprzedawców
Przez kilkanaście ubiegłych lat przemysł hotelarski czerpał korzyści wynikające z siły krajowej gospodarki wywierającej wpływ zarówno na hotelarstwo jak i na segment wypoczynkowy, a wszystkie wskaźniki... więcej»
Atut marki i zrównoważone działania w przemyśle hotelarskim
Branding jest jednym z dominujących trendów w przemyśle hotelarskim ogółem. W USA penetracja marki we wskaźniku obiekty markowe do niemarkowych wynosił ponad 70 % w przemyśle hotelarskim, w Kanadzie... więcej»
Równoważenie umysłu, ciała i ducha: dlaczego aktualna eksplozja obiektów SPA to wciąż tylko wierzchołek góry lodowej
Poprzednia dekada była świadkiem gwałtownego rozwoju luksusowych hoteli SPA i ośrodków SPA, spowodowanego głównie znaczącym popytem klientów i faktem, że marże w działalności SPA należą do... więcej»
Obsługa akcjonariuszy
To już przedostatni z cyklu siedmiu artykułów na temat zarządzania i roli lidera w hotelarstwie. Kim są akcjonariusze? Czy firma jest własnością prywatną czy publiczną, to akcjonariusze... więcej»
W kwestii przywództwa
Ludzie nie lubią być kierowani. Oni chcą być prowadzeni. Poradź sobie. Prowadź ludzi. Przywództwo jest definiowalną jakością udanego zarządzania hotelem, ale trudno jest w jasny sposób wyartykułować,... więcej»
Liderzy, strzeżcie się!
To już ostatni z siedmiu artykułów na temat zarządzania i roli lidera w hotelarstwie. Pewne działania podejmowane przez kierowników mogą powodować powstawanie problemów dla ciebie i twojej firmy.... więcej»
Praktyczny Kodeks Postępowania - hotele a biura podróży ...więcej»
Jak zostać idealnym managerem hotelu? ...więcej»
Najlepsze procedury w zarządzaniu hotelowymi finansami ...więcej»
Pomaganie integruje ...więcej»
Zawód: hotelarz ...więcej»
Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...
2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke
Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę...
2018-05-15, 12:57:50 ~Agata
Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...
2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina
"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...
2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD
Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...
2018-02-19, 19:49:28 ~klara
Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...
2018-01-24, 16:51:44 ~anita
Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...
2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski
Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...
2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz
Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...
2018-01-09, 19:03:15 ~Michał
Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone
O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU | KONTAKT
Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie. Więcej informacji