Niedziela 01 Grudzień 2024
redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie
OBIEKTY
Zarządzanie | Sprzedaż i marketing | Obsługa gościa | Pion hotelowy | Gastronomia | Projekt i wyposażenie | Ciekawostki | Baza wiedzy i testy | SPA & Wellness
Strona główna » Zarządzanie
Dziesięć najpoważniejszych błędów w zarządzaniu dochodem, jakie może popełnić hotel
10. Rozpoznanie, że zarządzanie dochodem jest robotą wyłącznie działu recepcji hotelu. 9. Przyzwolenie, aby pośrednicy internetowi sprzedawali nasze pokoje po wybranych przez nich cenach, a następnie... więcej»
Obsługa swoich pracowników
Czwarty z cyklu siedmiu artykułów na temat zarządzania i roli lidera w hotelarstwie. Najważniejszym polem działania kierownika jest załoga. To ludzie, na których lider ma największy wpływ i nad... więcej»
Dawid i Goliat: Jak niezależne hotele mogą z sukcesem konkurować z dużymi łańcuchami
Wszyscy znamy koncepcję, że dwóch może żyć taniej niż jeden i to z pewnością ma przełożenie na duże łańcuchy z wieloma obiektami. Podzielone koszty, hurtowe zakupy i zcentralizowane funkcje... więcej»
Revenue Management 2006 – Ryzyko i nagrody
Wiem, że jesteście gdzieś tam - wy, którzy adresujecie te obawy do swojego umysłu, po świątecznym rozgardiaszu – czy możemy rzeczywiście osiągnąć taki budżet w 2006 r.?Odpowiedź brzmi – i... więcej»
Dziesięć kluczowych zagadnień i wyzwań stojących przed przemysłem hotelarskim w 2006 r.
Na ostatniej dorocznej Konferencji ISHC (International Society of Hospitality Consultants ) w San Diego w Kalifornii, członkowie ISHC brali udział w dyskusjach panelowych mających na celu identyfikację... więcej»
Chcesz lepszych wyników? Oczekuj lepszych sprzedawców
Przez kilkanaście ubiegłych lat przemysł hotelarski czerpał korzyści wynikające z siły krajowej gospodarki wywierającej wpływ zarówno na hotelarstwo jak i na segment wypoczynkowy, a wszystkie wskaźniki... więcej»
Atut marki i zrównoważone działania w przemyśle hotelarskim
Branding jest jednym z dominujących trendów w przemyśle hotelarskim ogółem. W USA penetracja marki we wskaźniku obiekty markowe do niemarkowych wynosił ponad 70 % w przemyśle hotelarskim, w Kanadzie... więcej»
Równoważenie umysłu, ciała i ducha: dlaczego aktualna eksplozja obiektów SPA to wciąż tylko wierzchołek góry lodowej
Poprzednia dekada była świadkiem gwałtownego rozwoju luksusowych hoteli SPA i ośrodków SPA, spowodowanego głównie znaczącym popytem klientów i faktem, że marże w działalności SPA należą do... więcej»
Obsługa akcjonariuszy
To już przedostatni z cyklu siedmiu artykułów na temat zarządzania i roli lidera w hotelarstwie. Kim są akcjonariusze? Czy firma jest własnością prywatną czy publiczną, to akcjonariusze... więcej»
W kwestii przywództwa
Ludzie nie lubią być kierowani. Oni chcą być prowadzeni. Poradź sobie. Prowadź ludzi. Przywództwo jest definiowalną jakością udanego zarządzania hotelem, ale trudno jest w jasny sposób wyartykułować,... więcej»
Liderzy, strzeżcie się!
To już ostatni z siedmiu artykułów na temat zarządzania i roli lidera w hotelarstwie. Pewne działania podejmowane przez kierowników mogą powodować powstawanie problemów dla ciebie i twojej firmy.... więcej»
Prognozowanie najlepszym sposobem kontrolowania kosztów
Przy pomocy inteligentnego ‘patrzenia w przyszłość’ możesz dostosować przewidywany poziom wielkości prowadzonego biznesu, unikając przerostów zatrudnienia czy niesprzedanych zapasów.... więcej»
Goście hoteli luksusowych nie życzą sobie żadnych usterek, żadnych przeprosin
Czy pamiętasz kiedy ostatnim razem zameldowałeś się w hotelu i spotkałeś jego „gospodarza” - dyrektora naczelnego? Prawdopodobnie nie. Większość dyrektorów hoteli spędza swoje dni w pracy na... więcej»
Obsadzanie właściwych stanowisk, właściwymi osobami
Idealną rzeczą jest, gdy ludzie wykonujący swoją pracę mogą w pełni realizować swoje zdolności i umiejętności. Wspaniałe rzeczy dzieją się, gdy wszystkie osoby w zespole, zajmują się taką pracą,... więcej»
Revenue Management w hotelu. Jak ja to widzę
Tak, jak ja to widzę, istnieje tak wiele wersji zarządzania dochodem, jak wiele jest osób, którzy się nim posługują. Czy odnosimy się do tego, jako zarządzanie przychodami czy zarządzanie zyskami, jest... więcej»
Horst Schulze: Obsługa to nadal klucz do sukcesu
Sukces w przemyśle hotelarskim można osiągnąć jedynie, gdy menedżerowie są zdolni do zaadaptowania standardów doskonałości i zachęcenia pracowników do współuczestniczenia w dochodzeniu do niej - jak... więcej»
Zarządzanie dochodem z telefonu w przemyśle hotelarskim
System zarządzania dochodem z telefonu to system umożliwiający hotelarzom przewidywanie i zrozumienie wykorzystania usług telefonicznych w celu optymalizacji dochodu i zapewniania większej lojalności wśród... więcej»
Zmęczony szkoleniem ze sprzedaży w hotelu, które ekscytuje... ale czy coś zmienia?
Szkolenie w zakresie sprzedaży w hotelu jest ważnym, a jednocześnie nieco kontrowersyjnym tematem od szeregu lat. Wszyscy zgadzają się z tym, że potencjalne korzyści, które mogą być czerpane ze... więcej»
Porady dla efektywnego zatrudniania konsultantów spa
Zlecanie realizacji projektu wykonawcom zewnętrznym jest poważną decyzją i często wymaga zaangażowania znaczącego zainwestowania. Aby być pewnym uzyskania od konsultanta najwyższej wartości,... więcej»
Zespół gwiazd
Jakieś kilka lat temu poproszono mnie, abym asystował wyróżniającemu się szefowi kuchni w wycenie nowego menu dla hotelowej restauracji w Nowym Jorku. Moje pierwsze wrażenie ciągle we mnie tkwi i... więcej»
Plany motywacji w sprzedaży: właściciel hotelu - wróg czy przyjaciel
Zabezpieczenie wysokiej motywacji i wydajności zespołów sprzedaży to proces ciągły, niezależnie od wielkości i typu obiektu hotelowego. Istnieje wiele sposobów zabezpieczenia powodzenia ukierunkowanych na... więcej»
Dobre pomysły – Tuzin za dziesiątkę, ale sukces czy niepowodzenie zależy od ich realizacji
Wiedząc, że biznes hotelowy jest często wrażliwy na pięcio- i dziesięciocentówki, a nie tylko na dolary, naprawdę boli mnie, jak widzę ludzi, wyrzucających pieniądze, gdy realizują nieprzemyślane... więcej»
Praktyczny Kodeks Postępowania - hotele a biura podróży ...więcej»
Jak zostać idealnym managerem hotelu? ...więcej»
Najlepsze procedury w zarządzaniu hotelowymi finansami ...więcej»
Pomaganie integruje ...więcej»
Zawód: hotelarz ...więcej»
Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...
2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke
Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę...
2018-05-15, 12:57:50 ~Agata
Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...
2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina
"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...
2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD
Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...
2018-02-19, 19:49:28 ~klara
Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...
2018-01-24, 16:51:44 ~anita
Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...
2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski
Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...
2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz
Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...
2018-01-09, 19:03:15 ~Michał
Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone
O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU | KONTAKT
Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie. Więcej informacji