Niedziela 01 Grudzień 2024
redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie
OBIEKTY
Zarządzanie | Sprzedaż i marketing | Obsługa gościa | Pion hotelowy | Gastronomia | Projekt i wyposażenie | Ciekawostki | Baza wiedzy i testy | SPA & Wellness
Strona główna » Zarządzanie
Czy hotel typu mega boutique, to sprzeczność sama w sobie?
W artykule sprzed kilku lat dyskutowaliśmy na temat: Co to jest hotel boutique? Wspomnieliśmy w nim o ilości pokoi, jako jednym z czynników mających wpływ na prawidłowe używanie określenia... więcej»
Doradztwo na maxa
Kwestią niewątpliwie dyskusyjną jest, czy rola kierownika lub zastępcy dyrektora w środowisku hotelowym może być najbardziej stresującą pozycją w strukturze organizacyjnej. Chociaż każdy pracownik ma... więcej»
Długookresowa wartość klienta – Święty Graal dla hoteli
Większość menedżerów pojmuje, że uświadomienie sobie wartości klienta, a co ważniejsze długookresowej wartości klienta (CLV), może pomóc w projektowaniu strategii, wspierających zachowania... więcej»
Stosowanie zasady 80/20 w przemyśle hotelarskim
Zasada 80/20 głosi, iż niewielka ilość po stronie przyczyn jest odpowiedzialna za wielką ilość po stronie wyników. W biznesie znaczy to często, że 80 % twoich dochodów pochodzi od 20 % twoich... więcej»
Grzech główny revenue management – nietrafna strategia cenowa
Co wspólnego ma grzech z revenue management? Po pierwsze, przyjrzyjmy się definicji grzechu. Grzech jest definiowany jako „naruszenie zasad prawa religijnego lub moralnego, szczególnie wtedy, gdy jest nim... więcej»
Smaczne jedzenie i komunikacja ze światem - najważniejsze potrzeby hotelowych gości
Jak wynika z raportu opublikowanego przez Grupę Hotelową Orbis „Trendy na rynku korporacyjnym w zakresie zarządzania podróżami służbowymi”, dobre jedzenie i WiFi to podstawowe potrzeby jakie... więcej»
Zdobądz ich na dzień dobry: Ustanawianie osobistych relacji z naszymi gośćmi hotelowymi
Czy pamiętasz końcową scenę z filmu Jerry Maguire, kiedy Jerry (Tom Cruise) rozpaczliwie błaga swoją żonę Dorothy (Renee Zellweger) aby dali swojemu związkowi jeszcze jedną szansę? On to powtarza w... więcej»
Operatorzy hoteli potrzebują tylko czterech obszarów, aby odnieść sukces
Czy Dyrektor Naczelny twojego hotelu ma swoje własne obszary działania? Tak. Obecnie wymagająca szybkich decyzji natura biznesu, przesunęła stanowisko Dyrektora Naczelnego z pozycji „kontrolera... więcej»
Dwanaście sposobów na promocję twojego profilu osobistego
Jeżeli jesteś właścicielem biznesu lub menedżerem w przemyśle hotelarskim, to nie możesz umknąć publicznemu zainteresowaniu, dlatego też nie wolno ci popełniać błędów lub być nie przygotowanym.... więcej»
Pięć czołowych czynników zabijających dochody hotelu
Biorąc pod uwagę wszystkie bieżące kanały dystrybucyjne dostępne obecnie dla hotelarzy, Internet może być ich najpotężniejszym instrumentem, o ile będzie prawidłowo wykorzystywany.W dzisiejszym... więcej»
Dzień z życia małego hotelu z południowej Florydy
Zakup oryginalnego, małego hotelu jest marzeniem wielu ludzi, szczególnie na Florydzie, gdzie łagodne zimy zdają się gwarantować stały dopływ gości. Rzeczywistość może okazać się wydłużonymi... więcej»
Nie pozwól by wewnętrzny e-mail zniszczył jedność twojego zespołu
Jak zapewne każdy regularny czytelnik moich artykułów wie, zawsze byłem zdecydowanym zwolennikiem szkolenia załogi w skutecznym wykorzystaniu zewnętrznego e-maila dla potrzeb sprzedaży i obsługi... więcej»
Najlepszy Dyrektor Hotelu, jakiego spotkałem. Jak mu dorównać?
Jedną z przyjemnych rzeczy bycia u zmierzchu trzydziestoletniej kariery w przemyśle hotelowym jest to, że masz możliwość, aby wrócić pamięcią do wielu wspaniałych ludzi, którzy ukształtowali i mieli... więcej»
Dylemat grup hotelowych: energetyczne doświadczenie gościa
Kiedy nadchodzą główne nowe kierunki zmian, to zwykle spotyka się to z opozycją, a nawet oburzeniem, czy też z obojętnością, ponieważ taka sytuacja wymaga podjęcia działań. Obrońcy status quo mogą... więcej»
Polityka zarządzania dochodem
Bardzo interesującym wydarzeniem dla wytrawnej kadry kierowniczej przemysłu hotelarskiego jest osobiste uczestniczenie w powstawaniu stanowiska od zarządzania dochodem (revenue management), przy jednoczesnym... więcej»
Twoja konkurencja jest twoją inspiracją
Każdy podejmuje jakieś postanowienia noworoczne. Są one zabawne, są obietnicą zmian, jeśli nie czymś zupełnie niezbędnym, charakterystycznym dla naszego społeczeństwa. Ale kiedy na przykład nadchodzi lato,... więcej»
Czego potrzeba, by być profesjonalistą: Rzeczy, które możesz kontrolować
Dwa lata temu rozpoczęliśmy pracę w Society for Hospitality Management, w celu poprawy i podniesienia na wyższy poziom profesjonalizmu w przemyśle hotelarskim. Obecnie przy pomocy naszych programów i... więcej»
Audyty sprzedaży w hotelu zamykają lukę między szkoleniem a wynikami
W swoich staraniach, aby prześcignąć w sprzedaży swoich konkurentów, większość firm hotelarskich wiele inwestuje w szkolenia ze sprzedaży dla swoich kierowników od cateringu i sprzedaży grupowej.... więcej»
Regulamin hotelowy
Większość hotelarzy, którym zależy na zapewnieniu swoim gościom spokojnego i bezpiecznego pobytu, korzysta z uprawnienia, jakie daje im ustawa o usługach turystycznych, a konkretniej art. 44 ust. 3, który... więcej»
Nauka stosowania cen: Ustalanie właściwej ceny
Twoja hotelowa marka komunikuje zestaw funkcji i obietnic, które składają się na szczególne równanie wartości. Głównym składnikiem tego równania jest struktura stawki twojego hotelowego pokoju, która... więcej»
Jak ja to robię: Strategie hotelarza Marka Hamistera na efektywny dzień pracy
Moje zobowiązanie do utrzymywania osobistej komunikacji ze wszystkimi swoimi współpracownikami i partnerami biznesowymi, wymusza wykorzystywanie mojego czasu w sposób możliwie najbardziej efektywny. Oto, jak... więcej»
Najlepsze procedury w zarządzaniu hotelowymi finansami
Sprawne zarządzanie finansami jest podstawą każdej skutecznej działalności gospodarczej. Oczywiście, dysponowanie produktem lub usługą o wysokim popycie, z ustaloną atrakcyjną ceną dla rynku docelowego,... więcej»
Praktyczny Kodeks Postępowania - hotele a biura podróży ...więcej»
Jak zostać idealnym managerem hotelu? ...więcej»
Najlepsze procedury w zarządzaniu hotelowymi finansami ...więcej»
Pomaganie integruje ...więcej»
Zawód: hotelarz ...więcej»
Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...
2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke
Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę...
2018-05-15, 12:57:50 ~Agata
Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...
2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina
"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...
2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD
Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...
2018-02-19, 19:49:28 ~klara
Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...
2018-01-24, 16:51:44 ~anita
Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...
2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski
Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...
2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz
Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...
2018-01-09, 19:03:15 ~Michał
Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone
O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU | KONTAKT
Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie. Więcej informacji