Czwartek 18 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Zarządzanie

Zarządzanie


Hotelarstwo: Zamiana problemów na wspaniałe możliwości

Podróże i turystyka to przemysł numer jeden na świecie z oczekiwaniami na ich ciągły wzrost w następnej dekadzie. Mimo to zyski przemysłu zanikają w wielu częściach świata. Hotelarstwo to ryzykowny... więcej»

Równaj do najlepszych: Podnoszenie poziomu programu kontroli jakości ku maksymalizacji zadowolenia gości

W pewnym momencie naszej kariery zawodowej w branży hotelarskiej, stawaliśmy zapewne  w obliczu tego samego koszmaru: złowróżbny uśmiech profesjonalnie ubranego gościa, po którym następowało uprzejme wręczenie... więcej»

Podnoszenie cen bez utraty klientów

Czasami trzeba po prostu podnieść stawki, aby utrzymać opłacalność biznesu. Można wtedy skorzystać z niżej przedstawionych pięciu strategii blokujących odpływ klientów z biznesu.Firmy niechętnie podnoszą ceny,... więcej»

Pranie odzieży służbowej przez pracownika hotelu

Hotel, w której pracuje zapewnia mi odzież i obuwie robocze. Niestety zabrudzoną odzież muszę prać w domu. Czy  pracodawca jest zobowiązany zapewnić pracownikom pranie tejże odzieży?Tak, w myśl przepisów BHP... więcej»

Jak opodatkować usługi organizacji konferencji świadczone w hotelu

Nasz hotel świadczy usługi organizacji konferencji, na którą składa się: usługa hotelowa, usługa gastronomiczna oraz usługa wynajmu sali. W jaki sposób należy opodatkować świadczone usługi?Wskazane usługi hotelowe,... więcej»

Myślenie niekonwencjonalne w hotelarstwie

Pracując od szeregu lat dla firm hotelarskich nasz zespół nauczył się, aby zawsze oczekiwać nieoczekiwanego. Biorąc pod uwagę pomysły, opinie, własne zdania i przypadkowe sugestie w zakresie tego, jaki program lub... więcej»

Poprawianie i chwalenie – Podstawa uczenia się – Detonator szkolenia w sprzedaży

Wiele osób, włączając niektórych szkolących, uważa że szkolenie następuje w sali klasowej. Nie wierzcie w to. Ta ważna część, która ma miejsce w klasie, jest wprowadzeniem nowych idei, kreujących... więcej»

Konieczność rozpatrzenia grupowej reklamacji

Niezadowoleni turyści mogą wspólnie składać zbiorową reklamację, a organizator wyjazdu ma obowiązek ją rozpatrzyć. Musi też przyjąć skargi, które nie mają podpisu pilota lub rezydentaPotwierdza to ostatni wyrok Sądu... więcej»

Podstawy Revenue Management: Trzy pojęcia, które muszą być przyswojone przez każdego pracownika hotelu

Trzy najważniejsze, tuż po lokalizacji oczywiście, dźwignie hotelowych zysków, to cena, cena i jeszcze raz cena. Załóżmy, że macie szansę na dokonanie 10 procentowego zwiększenia obłożenia, zwiększenia ceny, obniżki... więcej»

Co powinieneś zrobić, żeby zostać liderem marketingowym w branży hotelarskiej

Posiadanie lub zarządzanie dobrej klasy hotelem wiąże się tylko z kosztem wejścia do biznesu hotelarskiego. Aby jednak rozbudować hotelową turystykę biznesową i pozyskać większą liczbę turystów tego typu, trzeba... więcej»

Doświadczenie w zarządzaniu ośrodkami dla osób niepełnosprawnych zapewnia hotelarzom przewagę

We wczesnych latach osiemdziesiątych zorientowałem się, że moje placówki dla osób niepełnosprawnych zdobędą olbrzymią konkurencyjną przewagę, jeżeli będę je prowadził, tak jak się prowadzi luksusowe hotele w... więcej»

Dlaczego warto organizować spotkania gości z menedżerami hotelu?

Niektóre marki wymagają ich. Niektóre hotele mają je tak „po prostu”. Co spotkania z menedżerami hotelu powinny zrobić dla ciebie poza uszczęśliwieniem gości? Czy ostatnio zacząłeś organizować... więcej»

Zarządzanie przez dokonywanie obchodów

Pewnego razu brałem udział w spotkaniu kadry kierowniczej wszystkich pracowników Marriotta, kiedy ogłoszono, że głos zabierze Bill Marriott Sr.Rozpoczął swoje przemówienie od energicznego wyartykułowania kluczowej... więcej»

Korzystna sprzedaż hotelu: Pięć sposobów optymalizacji oferty internetowej

Każdego roku wielu właścicieli hoteli decyduje się sprzedać swoją firmę z różnych powodów, zarówno osobistych, jak i finansowych. Bez względu na przyczynę, korzystna sprzedaż wymaga od właściciela kreatywnego i... więcej»

Wycena i branding hotelu

Połączenie środków materialnych i niematerialnych jest wykorzystywane do kreowania i rozwoju marki. W przypadku branży hotelarskiej kreacja marki wymaga integracji znaku towarowego z ukierunkowanymi strategiami... więcej»

Poskramianie bestii... Co powinni wiedzieć menedżerowie hoteli, aby zredukować rotację kadr

Dale Carnegie powiedział kiedyś ‘Kiedy masz do czynienia z ludźmi pamiętaj, że nie są to logiczne stworzenia, lecz stworzenia emocjonalne’. Jak często miałeś problem ze współpracownikiem i starałeś się... więcej»

Sprzedajesz hotel? Zaplanuj działania i postaraj się uniknąć sześciu powszechnych błędów

Jeżeli masz zamiar sprzedać swój hotel lub motel, to prawdopodobnie nie jesteś w tym zamiarze odosobniony. W BizBuySell.com byliśmy świadkami stabilizacji finansowej przedsiębiorstw rynkowych. Obecnie ponownie zaczyna... więcej»

Jego hotel rozpala gwiazdy

Krótki opis zajęć podczas normalnego dnia pracy profesjonalnego menedżera hotelu. Ceremonia wręczania Oscarów była również czasem bankietu w hotelu The Peninsula w Beverly Hills. Zbudowany z kamienia, w... więcej»

W jaki sposób właściciele hoteli i ich dyrektorzy naczelni mogą zmienić 10 najważniejszych przyczyn niskiej efektywności hoteli – Część 3 z 3

# 9 Brak lub niewielkie zaangażowanie w zarządzanie reputacją w internecieJeśli chodzi o budowanie pozytywnej świadomości o hotelu, to dużo czasu i wysiłku zajmuje zbudowanie i utrzymywanie reputacji online, której... więcej»

Zarządzanie powolnym lub leniwym personelem

Wiecie, że oni się wyłączyli od wszystkiego, cóż więc można z tym zrobić? Są to pracownicy, którym godzinę zajmuje to, co inni są w stanie zrobić w 20 minut, po czym znikają na papierosa lub którzy nie ruszą się zza... więcej»

W jaki sposób właściciele hoteli i ich dyrektorzy naczelni mogą zmienić 10 najważniejszych przyczyn niskiej efektywności hoteli – Część 2 z 3

W części 1-ej omówiłem pierwsze pięć przyczyn niskiej efektywności hoteli w odpowiedzi na powszechne odczucia hotelarzy, którzy wskazali na 10 najważniejszych powodów występowania tych niekorzystnych... więcej»

W jaki sposób właściciele hoteli i ich dyrektorzy naczelni mogą zmienić 10 najważniejszych przyczyn niskiej efektywności hoteli – Część 1 z 3

Starałem się uzyskać odpowiedzi od hotelarskich specjalistów aby zorientować się w tym, co ich zdaniem było najważniejszymi 10 przyczynami, dla których hotele były mało efektywne i postanowiłem podzielić się swoim... więcej»

« 1 2 3 (4) 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »

Praktyczny Kodeks Postępowania - hotele a biura podróży ...więcej»

Jak zostać idealnym managerem hotelu? ...więcej»

Najlepsze procedury w zarządzaniu hotelowymi finansami ...więcej»

Pomaganie integruje ...więcej»

Zawód: hotelarz ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji