Niedziela 01 Grudzień 2024
redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie
OBIEKTY
Zarządzanie | Sprzedaż i marketing | Obsługa gościa | Pion hotelowy | Gastronomia | Projekt i wyposażenie | Ciekawostki | Baza wiedzy i testy | SPA & Wellness
Strona główna » Zarządzanie
Ekologiczny luksus: Delikatna sztuka rozpieszczania gości i eliminacja emisji dwutlenku węgla
Tak długo, jak długo istnieją wspaniałe hotele i kurorty, goście obiektów hotelarskich poszukiwali luksusowych doświadczeń, a mianowicie rzadkiego przywileju bycia rozpieszczanym w relaksującym otoczeniu... więcej»
Odpowiedzialność korporacyjna: Definiowanie społecznej roli hoteli
Branża hotelarska jest branżą działającą już od starożytności. Przez tysiące lat ludzie podróżowali w celach handlowych, edukacyjnych i rekreacyjnych, a hotele i zajazdy, w tej czy innej formie otwierały... więcej»
Niektóre obowiązki dyrektora naczelnego hotelu
Oprócz pełnienia, określonych w niniejszym opisie, obowiązków, dyrektor naczelny hotelu powinien wykonywać zadania wykraczające poza zwykłe procedury, a które wynikają z nie dających się przewidzieć... więcej»
Regulamin hotelu a czas trwania doby hotelowej?
Będąc stałym obserwatorem funkcjonowania polskich hoteli zauważyłam fakt umiejętnego skracania doby hotelowej. Coraz częściej w regulaminie hotelu widnieje zapis: Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 16.00... więcej»
Porady inspirujące poprawę wskaźnika RevPOR... i zysków
Jak już wcześniej pisałem, RevPOR (przychód na zajęty pokój) jest lepszym wskaźnikiem niż RevPAR (przychód na sprzedany pokój) lub ADR (średnia dzienna stawka) w przypadku hoteli typu butikowego. Myślenie... więcej»
Niezbędne podstawy zmiany pozycjonowania hotelu
W celu zapewnienia podejmowania inteligentnych decyzji przy zmianie pozycjonowania hotelu na rynku, koniecznych jest wykonanie kilku niezbędnych kroków. Weteran w branży hotelowej, Steven Belmonte, dzieli się... więcej»
Traktuj swoich gości jak udziałowców
Adaptacja struktury organizacyjnej do wymagań szybkiej, współczesnej komunikacji, to gorący temat wśród hotelarzy. Wszyscy wiemy, że to konieczność i jednocześnie wszyscy zastanawiamy się, jak najlepiej... więcej»
Lekcje z boiska futbolowego. 10 sposobów budowy niezwyciężonego zespołu sprzedaży hotelowej Część 2/2
6. Strategia. Przepis na sukces obejmuje zarówno długoterminowe, jak i krótkoterminowe strategie. Jednakże zbyt częste stosowanie krótkoterminowych taktyk eliminuje z gry strategie długoterminowe, w wyniku... więcej»
Logo Hotelu to jego wizerunek, więc jak je zaprojektować?
Często wydaje nam się, że tworzenie logo to szybka sprawa, bo przecież co może być trudnego w przygotowaniu znaku graficznego? To przecież tylko kilka kresek, prawda? Nic bardziej mylnego, sprawa nie jest... więcej»
Lekcje z boiska futbolowego. 10 sposobów budowy niezwyciężonego zespołu sprzedaży hotelowej Część 1/2
Dorastając w Alabamie, futbol amerykański był naszą religią, którą okazywaliśmy przy ołtarzu SEC (skrót od Ligi Południowo-Wschodniej – Southeast Conference, a nie od Komisji Papierów Wartościowych... więcej»
Hotelowy budżet szkoleniowy odzwierciedla twoje założenia systemowe
Jeśli jesteś typowym hotelarzem, to prawdopodobnie twój obiekt cieszy się jednym ze swoich najlepszych okresów rejestrowanych w nieodległej przeszłości. Jednakże, biorąc pod uwagę ostatnie spowolnienie w... więcej»
Jak uczynić twój hotel atrakcyjnym rynkowo?
Nie jest niczym niezwykłym sytuacja, w której dwóch właścicieli hoteli zamierzających jednocześnie sprzedać swoje obiekty funkcjonujące na tym samym terenie, doznaje całkowicie odmiennych doświadczeń.... więcej»
Roboczy dzień dyrektora naczelnego luksusowego hotelu cz. 2
PołudnieUtrzymanie wrażenia, że InterContinental w Bostonie jest oazą spokoju czasem przychodzi łatwiej, a czasem trudniej. Dzisiaj właśnie, o 6 rano pękła rura przy Club Lounge nad Boston Greenway.... więcej»
Roboczy dzień dyrektora naczelnego luksusowego hotelu cz. 1
Prześledziliśmy dzień pracy dyrektora naczelnego hotelu zasięgając poufnych informacji dotyczących zakresu obowiązków na tym wymagającym stanowisku.7.45Słońce musi się jeszcze przebić się przez mgłę... więcej»
Rady dla hoteli: Jak rozpoznać terrorystów i co wtedy zrobić
Hotelarze, mam do was 3 pytania: 1. Czy rozpoznajecie znaki ostrzegawcze podejrzanej aktywności, które mogą wskazywać na to, że w hotelu przebywa terrorysta? 2. Czy wiecie, co zrobić, gdy... więcej»
Ewolucja Revenue Management: Skąd przyszło, dokąd zmierza
Chociaż revenue management w hotelarstwie zostało pierwotnie zaprojektowane do stosowania głównie w pojedynczych i niezależnych hotelach, to produkt ten ewoluował znacząco, aby móc zaspokajać potrzeby... więcej»
Jestem dyrektorem naczelnym hotelu, co dzisiaj zrobiłem?
Jestem finansowo odpowiedzialny za każda pozycję na rachunku zysków i strat i wiem dlaczego mogą tam być rozbieżności, dlatego podpisuję każdą fakturę, nadaję jej kod i upewniam się, czy została... więcej»
Czynnik zaskoczenia: Wsparcie dyrektora naczelnego w procesie sprzedaży
Wielu dyrektorów naczelnych nie docenia możliwości swojego stanowiska. W codziennej pracy w hotelu łatwo jest stracić z punktu widzenia to, jak hotelowy personel, a co ważniejsze klienci postrzegają dyrektora... więcej»
Nie odsyłaj obsługi na ławkę kar! Pokaż, jak się zwycięża i pozyskuje gości!
"Przywództwo polega na wznoszeniu osobistych wizji na wyższe poziomy, windowaniu indywidualnych wydajności do wyższych standardów, budowaniu osobowości wykraczających poza ich naturalne ograniczenia."... więcej»
Wiedza pozyskana od czołowych azjatyckich hoteli
Niedawna wyprawa do pięciu azjatyckich miast otworzyła mi oczy na to, jak powinno się zarządzać produktami hotelarskimi i obsługą gości. Naprawdę byłem zaskoczony. Wspierane przez silne gospodarki narodowe -... więcej»
Hotelowe szkolenie to jak nauka języka obcego
Wydaje się, jakby to było wczoraj, kiedy to się stało - ten brzemienny w skutki moment, kiedy czas się zatrzymał. Aniołowie na wysokościach zagrali na trąbach. Padł na mnie złoty promień światła.... więcej»
Revenue Management powinno oznaczać planowanie i działanie w hotelu każdego rozmiaru i rodzaju - Część 2/2
Maksymalizowanie przychodów nie oznacza automatycznego podnoszenia cen, oznacza natomiast reagowanie na rynek, w pewnym stopniu również na swoich konkurentów i na wyjątkowość hotelowej... więcej»
Praktyczny Kodeks Postępowania - hotele a biura podróży ...więcej»
Jak zostać idealnym managerem hotelu? ...więcej»
Najlepsze procedury w zarządzaniu hotelowymi finansami ...więcej»
Pomaganie integruje ...więcej»
Zawód: hotelarz ...więcej»
Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...
2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke
Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę...
2018-05-15, 12:57:50 ~Agata
Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...
2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina
"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...
2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD
Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...
2018-02-19, 19:49:28 ~klara
Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...
2018-01-24, 16:51:44 ~anita
Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...
2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski
Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...
2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz
Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...
2018-01-09, 19:03:15 ~Michał
Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone
O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU | KONTAKT
Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie. Więcej informacji