Niedziela 01 Grudzień 2024
redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie
OBIEKTY
Zarządzanie | Sprzedaż i marketing | Obsługa gościa | Pion hotelowy | Gastronomia | Projekt i wyposażenie | Ciekawostki | Baza wiedzy i testy | SPA & Wellness
Strona główna » Zarządzanie
Revenue Management powinno oznaczać planowanie i działanie w hotelu każdego rozmiaru i rodzaju - Część 1/2
Kiedy byliśmy dziećmi, pory roku były wyznaczane przez święta, kalendarz szkolny, uroczystości rodzinne i do pewnego stopnia, pogodę. Teraz, gdy jesteśmy dorośli, jesteśmy świadkami wielu wariantów pór... więcej»
Porady dla przyszłych hotelowych liderów
Jestem w branży hotelarskiej od prawie 40 lat i w tym czasie nauczyłem się tego, co jest naprawdę w niej ważne. O realnym, ostatecznym wyniku każdego działania decydują ludzie; klienci reprezentujący kupców... więcej»
Lekcje, jakich przemysłowi hotelowemu udzielił Bill Marriott
W latach dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku, napisałem komentarz pod tytułem "Posmakuj zupę", który pod wieloma względami starał się uchwycić geniusz Billa Marriotta. Prawie 80-letni dyrektor... więcej»
Profesjonalizm w hotelarstwie
Bycie profesjonalistą oznacza posiadanie pełnego zaufania do możliwości dostarczania znakomitego produktu lub usługi. Profesjonalizm rozpoczyna się od wyglądu, na który składa się czystość, higiena... więcej»
Czystość – Czy jest coś ważniejszego?
Czystość, bezpośrednio lub pośrednio, pojawia się codziennie w naszym biznesie i to nie dziwi. Czy jest coś ważniejszego dla naszych gości od czystości?W moim ostatnim poście; "Podstawy Hoteli. . . Od... więcej»
Zdolność umiejętnego słuchania
Byłem prezesem firmy zarządzającej hotelami i instytucjami opieki zdrowotnej przez ostatnie 15 lat, z 27-letniego okresu mojej kariery zawodowej w tej samej organizacji. Jedną z najważniejszych lekcji, którą... więcej»
10 najbardziej irytujących hotelowych sytuacji
Pomimo wrażenia, jakie mógłby wywrzeć Fawlty Towers (Hotel Zacisze), prowadzenie hotelu nie powinno w zasadzie być aż tak trudne. Jednakże wydaje się, iż wiele przedsiębiorstw hotelowych ma problemy ze... więcej»
Porady w zakresie przywództwa w sprzedaży dla dyrektorów hoteli
W walce o udział w rynku hotelowi menedżerowie z doświadczeniem w sprzedaży mają wyraźną przewagę. Dla menedżerów, którzy doszli do stanowiska menedżerskiego poprzez pracę w innych działach, skuteczne i... więcej»
Daj spokój zmianom. Zacznij działać w inny sposób
Słynny cytat o robieniu czegoś w inny sposób był przypisywany Benjaminowi Franklinowi, Albertowi Einsteinowi, Markowi Twainowi, a nawet staremu przysłowiu chińskiemu. Moje badania wskazują jednak, że pierwsza... więcej»
Powszechne błędy w planowaniu i realizacji próbnego otwarcia hotelu
Profesjonalnie zarządzany proces próbnego otwarcia obiektu, któremu poświęca się nadzwyczajne środki, będzie prawdopodobnie prowadził do bezproblemowego uruchomienia działalności i pomoże w odnoszeniu... więcej»
Dyrektor ds. Reputacji Internetowej: Nowe stanowisko w hotelach?
W moim ostatnim artykule zastanawiałem się, jak media społecznościowe umożliwiły powstanie nowego wymiaru wydajności hotelu: wskaźnika poziomu satysfakcji gości (guest satisfaction index - GSI). Wywodzący... więcej»
Porady w sprawie załatwiania emaili (aby to one cię nie załatwiły!)
Czy to ty naprawdę załatwiasz swoje emaile, czy to emaile raczej ciebie załatwiają? Według przeprowadzonego ostatnio badania na temat: „Co zabiera ci najwięcej czasu? 15 bardzo zapracowanych... więcej»
Ceny w hotelarstwie: Sześć prawd, jakich hotelarze i restauratorzy mogą nauczyć się sami od siebie – Część 3/3
Trzy prawdy, jakich restauratorzy powinni nauczyć się od hotelarzy.Jeżeli myślisz, że restauratorzy po prostu „pojmują to” lepiej od hotelarzy, jeśli idzie o ustalanie cen na swoje produkty,... więcej»
Ceny w hotelarstwie: Sześć prawd, jakich hotelarze i restauratorzy mogą nauczyć się sami od siebie – Część 2/3
Trzy prawdy, jakich hotelarze powinni nauczyć się od restauratorówPrawda Restauratorów 1: Końcowe zyski liczą się bardziej od najlepszej sprzedażyHotelarze mierzą regularnie zmiany procentowe w... więcej»
Ceny w hotelarstwie: Sześć prawd, jakich hotelarze i restauratorzy mogą nauczyć się sami od siebie – Część 1/3
Hotele i restauracje to dwa segmenty przemysłu hotelarskiego. Jak się wydaje dyrektorzy w każdym z tych segmentów mają ze sobą dużo wspólnego. Oba sprzedają produkty (pokoje, jedzenie lub napoje) i... więcej»
Manifest hotelowy zrzędliwego turysty w 20 punktach
Poniżej przedstawiony został bardzo prosty, 20-punktowy manifest, który według „zrzędliwego turysty” powinien być przestrzegany przez wszystkie hotele. Każdy, kto prowadzi hotel może się do tego... więcej»
Tajemnica stawki za pokój: Skok od taktyki do strategii
Wszyscy dokonujemy ruchów cenowych nawet codziennie. Potrzebujemy wyższego obłożenia, zwiększonego przepływu gotówki, a do tego chcemy pokazać właścicielowi jak bardzo się staramy. Musimy być także pewni,... więcej»
51 sposobów pozafinansowego wynagradzania pracowników
W dzisiejszych czasach jest z pewnością wiele firm narzekających na brak finansów, które mogą uchylać się i zmieniać temat na samo tylko wspomnienie dodatkowych wynagrodzeń. Ciężkie czasy nie stanowią... więcej»
Jak utrzymać zadowolony i zmotywowany zespół pracowniczy
Posiadanie zadowolonego i zmotywowanego zespołu jest kluczowym elementem w obsłudze klienta, utrzymywaniu założonego poziomu sprzedaży i kontrolowania kosztów. I na odwrót, brak entuzjazmu i zadowolenia... więcej»
Jak z powodzeniem otworzyć hotel
Martin Soler wraz ze swoim zespołem w WIHP są twórcami najbardziej udanych inicjacji działalności hotelowej w Europie, takich jak Hotel Seven. Niedawno odbyłem z nim w Paryżu rozmowę poświęconą cyfrowej... więcej»
Wewnętrzne kradzieże w przemyśle hotelarskim
60 % pracowników nigdy nie dopuści się kradzieży na szkodę szefa30 % dopuści się kradzieży przy nadarzającej się okazji10 % znajdzie sposób na dokonanie kradzieży w każdych okolicznościachPrzez zbyt długi... więcej»
Efektywnie zarządzaj reputacją swojego hotelu w XXI wieku
Dawno minęły czasy prywatnego charakteru skarg kierowanych przez gościa wobec hotelu. Narodziny mediów typu Web 2.0 przeniosły skargi gości na forum publiczne w internecie, co oznacza że reputacja hotelu... więcej»
Praktyczny Kodeks Postępowania - hotele a biura podróży ...więcej»
Jak zostać idealnym managerem hotelu? ...więcej»
Najlepsze procedury w zarządzaniu hotelowymi finansami ...więcej»
Pomaganie integruje ...więcej»
Zawód: hotelarz ...więcej»
Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...
2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke
Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę...
2018-05-15, 12:57:50 ~Agata
Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...
2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina
"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...
2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD
Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...
2018-02-19, 19:49:28 ~klara
Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...
2018-01-24, 16:51:44 ~anita
Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...
2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski
Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...
2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz
Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...
2018-01-09, 19:03:15 ~Michał
Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone
O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU | KONTAKT
Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie. Więcej informacji