Niedziela 01 Grudzień 2024
redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie
OBIEKTY
Zarządzanie | Sprzedaż i marketing | Obsługa gościa | Pion hotelowy | Gastronomia | Projekt i wyposażenie | Ciekawostki | Baza wiedzy i testy | SPA & Wellness
Strona główna » Zarządzanie
Potęga podziękowania
Następnym razem kiedy zostaniesz dobrze obsłużony powiedz dziękuję! Efekty mogą być magiczne. Możesz nazwać mnie staromodnym, albo modnym, ale możesz równie dobrze zdecydować o tym później biorąc... więcej»
Rachunkowość dla obsługi: W jaki sposób uczynić rolę finansów ekscytującą
Uczynienie obsługi dziedziną wyczuwalną dla zarządzających pieniędzmi w jakimkolwiek biznesie hotelarskim jest czynnością kluczową, ale też często niedostrzeganą częścią kultury obsługi. Hotelarscy... więcej»
Materiały szkoleniowe dla kadry zarządzającej w hotelu (VIDEO)
Teraz prezentujemy pięć krótkich filmików z różnych obszarów hotelarstwa m.in. recepcja, gastronomia, ubiór czy budowanie zespołu. Przedstawione w nich szkolenia prowadzone są przez indyjskich... więcej»
Kto jest twoim konkurentem?
Efektywny revenue management wymaga biegłości w dwóch wartościach zmiennych: zewnętrznej konkurencji i tempie wewnętrznych rezerwacji. Dobrym pomysłem jest, aby w odstępach kilkuletnich, odświeżać swoje... więcej»
Gościnność przedefiniowana: Hotelowe podstawy.... Od zarania dziejów
Moim zdaniem, jeżeli zdecydujesz się umieścić na budynku znak „Hotel”, to już w tym momencie przyjmujesz określone minimalne zobowiązania niezależnie od tego, ile gwiazdek przyznano twojemu... więcej»
Jak przekazać personelowi swoje krytyczne uwagi
Większość dyrektorów i kierowników wolałoby uciec od tematu... Jednak naczelne kierownictwo ma już dość dyrektorów operacyjnych, którzy nie potrafią sobie poradzić z prostą dyscypliną. Właśnie z... więcej»
Biznes toczy się dalej... Porady dla hotelowej sprzedaży w warunkach niepewnego rynku
W warunkach trudnego rynku, każdy sprzedany nocleg ma znaczenie. Mimo, że obecny spadek koniunktury może się wydawać bardziej bolesny niż w przeszłości, to biznes toczy się dalej i musisz się do takich... więcej»
Skuteczne wykorzystanie personelu, czyli personel sprzedaży musi mieć czas na sprzedawanie
Kiedy gospodarka jest mocna a popyt wysoki, hotelowa sprzedaż może często oznaczać sprzedaż ponadplanową i zaspokajanie potencjalnych potrzeb gościa lub grup gości w kreatywny (i miejmy nadzieję) zyskowny... więcej»
Uczyń swój hotel bardziej opłacalnym: Rozszerz strumień przychodów
Na przemysł hotelarski składa się szereg różnego rodzaju obszarów takich jak: usługi kwaterunkowe, gastronomiczne, konferencyjne, turystyczne, rozrywkowe, organizacji imprez okolicznościowych i wiele... więcej»
Powrót do podstaw hotelarstwa
Czy kiedy jesteśmy tak bardzo zajęci powiększaniem dochodów i obniżaniem kosztów, straciliśmy gdzieś z oczu podstawowe zasady biznesowe? Przez kilka ostatnich tygodni przeprowadzałam wywiady z... więcej»
O czym muszą wiedzieć zorientowani na klienta hotelarscy revenue managerowie?
W przemyśle hotelarskim ceny ustalane są przez revenue managerów. Zorientowani na klienta revenue managerowie idą dalej. Upewniają się, aby ich ceny były uczciwe.Trudność dla nich i dla ciebie, jeżeli... więcej»
Świadczenie usług dobrej jakości usług – święty Graal hotelarzy
Nie ma większego wyzwania dla hotelarzy od osiągnięcia stabilności i dobrej jakości we wszystkich elementach doświadczenia gościa, a skłonienie pracowników do nieustannego spełniania i przekraczania... więcej»
Gość a zysk
W burzliwym otoczeniu biznesowym przemysł hotelowy musi być świadomy wszelkich jego aspektów. Musimy upewnić się, że mamy zagwarantowany stały dopływ gości do naszego hotelu, co jest naszym chlebem... więcej»
Gdzie jest twoje biurko? Kolejne szkolenie „High Touch” dla menedżerów hotelarstwa
Narracja jest fenomenalnym sposobem komunikowania swojego przekazu w bardzo osobistej formie, więc ja także zaprezentuję swoją ideę w zakresie menedżerskiej skuteczności omawiając jedną z najlepszych... więcej»
Prawdziwa wartość pracowników pierwszej linii
Uwolnij ich potencjał! Zawsze staraj się dać z siebie wszystko, nawet jeśli szanse realizacji jakiegoś celu są mocno wątpliwe – Arnold Palmer, cytowany w czasopiśmie American Golfer, ogólnie uznawany... więcej»
10 kroków wspomagających hotelową sprzedaż w osiąganiu sukcesów
Wszyscy słyszeliśmy wypowiedzi dotyczące potrzeby zrobienia czegoś innowacyjnego, jeżeli oczekujemy lepszych rezultatów, stykaliśmy się również z informacjami o konieczności bardziej inteligentnego... więcej»
Zasady Jonathana Tischa
Książka “The Power of We” Jonathana Tischa stanowi opowieść o tym, w jaki sposób dyrektor generalny Loews Hotels wykorzystuje partnerstwo do budowania biznesu. Chociaż książka, to coś więcej... więcej»
Porady szkoleniowe w dobie internetu społecznościowego
Pamiętacie, że w starych dobrych czasach, jedynym naszym zmartwieniem z powodu niezadowolonego gościa było to, żeby nie opowiedział o tym swojej rodzinie, przyjaciołom i współpracownikom? Najbardziej... więcej»
Lekcje hotelarstwa odebrane od mojego mentora
Tuż po rozpoczęciu mojej kariery w przemyśle hotelarskim, po raz pierwszy zacząłem czytać artykuły Howarda Feiertaga w połowie lat osiemdziesiątych, kiedy pracowałem już w przemyśle hotelowym. Za... więcej»
Proste sposoby poprawy wyników sprzedaży w warunkach słabej gospodarki
Po pierwsze, choć to już stara prawda, musisz przestać sądzić, że obniżenie cen spowoduje wzrost obłożenia i zwiększy dochód ze sprzedaży pokoi. Być może będziesz mógł sprzedać kilka pokoi więcej,... więcej»
Generuj więcej przychodów czyniąc ze szkolenia obowiązek dla wszystkich
W okresie ostatnich kilku lat charakteryzujących się rekordowymi profitami, wiele hoteli i firm hotelarskich zainwestowało duże środki w podniesienie wewnętrznego i korporacyjnego poziomu zasobów... więcej»
Revenue management: Taktyczne dyskontowanie stawek
Dyskontowania w kontekście działań taktycznych dokonuje się dla maksymalizacji dochodów w krótkich okresach czasu. Jeżeli zdaniem kierownictwa hotelu taktyka obniżenia stawek zagwarantuje odpowiednią... więcej»
Praktyczny Kodeks Postępowania - hotele a biura podróży ...więcej»
Jak zostać idealnym managerem hotelu? ...więcej»
Najlepsze procedury w zarządzaniu hotelowymi finansami ...więcej»
Pomaganie integruje ...więcej»
Zawód: hotelarz ...więcej»
Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...
2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke
Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę...
2018-05-15, 12:57:50 ~Agata
Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...
2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina
"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...
2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD
Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...
2018-02-19, 19:49:28 ~klara
Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...
2018-01-24, 16:51:44 ~anita
Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...
2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski
Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...
2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz
Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...
2018-01-09, 19:03:15 ~Michał
Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone
O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU | KONTAKT
Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie. Więcej informacji