Sobota 20 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Zarządzanie

Zarządzanie


Revenue Management powinno oznaczać planowanie i działanie w hotelu każdego rozmiaru i rodzaju - Część 1/2

Kiedy byliśmy dziećmi, pory roku były wyznaczane przez święta, kalendarz szkolny, uroczystości rodzinne i do pewnego stopnia, pogodę. Teraz, gdy jesteśmy dorośli, jesteśmy świadkami wielu wariantów pór roku. Jako... więcej»

Porady dla przyszłych hotelowych liderów

Jestem w branży hotelarskiej od prawie 40 lat i w tym czasie nauczyłem się tego, co jest naprawdę w niej ważne. O realnym, ostatecznym wyniku każdego działania decydują ludzie; klienci reprezentujący kupców i... więcej»

Lekcje, jakich przemysłowi hotelowemu udzielił Bill Marriott

W latach dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku, napisałem komentarz pod tytułem "Posmakuj zupę", który pod wieloma względami starał się uchwycić geniusz Billa Marriotta. Prawie 80-letni dyrektor naczelny... więcej»

Profesjonalizm w hotelarstwie

Bycie profesjonalistą oznacza posiadanie pełnego zaufania do możliwości dostarczania znakomitego produktu lub usługi. Profesjonalizm rozpoczyna się od wyglądu, na który składa się czystość, higiena osobista,... więcej»

Czystość – Czy jest coś ważniejszego?

Czystość, bezpośrednio lub pośrednio, pojawia się codziennie w naszym biznesie i to nie dziwi. Czy jest coś ważniejszego dla naszych gości od czystości?W moim ostatnim poście; "Podstawy Hoteli. . . Od początku... więcej»

Zdolność umiejętnego słuchania

Byłem prezesem firmy zarządzającej hotelami i instytucjami opieki zdrowotnej przez ostatnie 15 lat, z 27-letniego okresu mojej kariery zawodowej w tej samej organizacji. Jedną z najważniejszych lekcji, którą... więcej»

10 najbardziej irytujących hotelowych sytuacji

Pomimo wrażenia, jakie mógłby wywrzeć Fawlty Towers (Hotel Zacisze), prowadzenie hotelu nie powinno w zasadzie być aż tak trudne. Jednakże wydaje się, iż wiele przedsiębiorstw hotelowych ma problemy ze zrozumieniem... więcej»

Porady w zakresie przywództwa w sprzedaży dla dyrektorów hoteli

W walce o udział w rynku hotelowi menedżerowie z doświadczeniem w sprzedaży mają wyraźną przewagę. Dla menedżerów, którzy doszli do stanowiska menedżerskiego poprzez pracę w innych działach, skuteczne i motywacyjne... więcej»

Daj spokój zmianom. Zacznij działać w inny sposób

Słynny cytat o robieniu czegoś w inny sposób był przypisywany Benjaminowi Franklinowi, Albertowi Einsteinowi, Markowi Twainowi, a nawet staremu przysłowiu chińskiemu. Moje badania wskazują jednak, że pierwsza znana... więcej»

Powszechne błędy w planowaniu i realizacji próbnego otwarcia hotelu

Profesjonalnie zarządzany proces próbnego otwarcia obiektu, któremu poświęca się nadzwyczajne środki, będzie prawdopodobnie prowadził do bezproblemowego uruchomienia działalności i pomoże w odnoszeniu przez hotel... więcej»

Dyrektor ds. Reputacji Internetowej: Nowe stanowisko w hotelach?

W moim ostatnim artykule zastanawiałem się, jak media społecznościowe umożliwiły powstanie nowego wymiaru wydajności hotelu: wskaźnika poziomu satysfakcji gości (guest satisfaction index - GSI). Wywodzący się z opinii... więcej»

Porady w sprawie załatwiania emaili (aby to one cię nie załatwiły!)

Czy to ty naprawdę załatwiasz swoje emaile, czy to emaile raczej ciebie załatwiają? Według przeprowadzonego ostatnio badania na temat: „Co zabiera ci najwięcej czasu? 15 bardzo zapracowanych profesjonalistów... więcej»

Ceny w hotelarstwie: Sześć prawd, jakich hotelarze i restauratorzy mogą nauczyć się sami od siebie – Część 3/3

Trzy prawdy, jakich restauratorzy powinni nauczyć się od hotelarzy.Jeżeli myślisz, że restauratorzy po prostu „pojmują to” lepiej od hotelarzy, jeśli idzie o ustalanie cen na swoje produkty, przemyśl to... więcej»

Ceny w hotelarstwie: Sześć prawd, jakich hotelarze i restauratorzy mogą nauczyć się sami od siebie – Część 2/3

Trzy prawdy, jakich hotelarze powinni nauczyć się od restauratorówPrawda Restauratorów 1: Końcowe zyski liczą się bardziej od najlepszej sprzedażyHotelarze mierzą regularnie zmiany procentowe w sprzedaży (ADR,... więcej»

Ceny w hotelarstwie: Sześć prawd, jakich hotelarze i restauratorzy mogą nauczyć się sami od siebie – Część 1/3

Hotele i restauracje to dwa segmenty przemysłu hotelarskiego. Jak się wydaje dyrektorzy w każdym z tych segmentów mają ze sobą dużo wspólnego. Oba sprzedają produkty (pokoje, jedzenie lub napoje) i najlepsze z nich... więcej»

Manifest hotelowy zrzędliwego turysty w 20 punktach

Poniżej przedstawiony został bardzo prosty, 20-punktowy manifest, który według „zrzędliwego turysty” powinien być przestrzegany przez wszystkie hotele. Każdy, kto prowadzi hotel może się do tego manifestu... więcej»

Tajemnica stawki za pokój: Skok od taktyki do strategii

Wszyscy dokonujemy ruchów cenowych nawet codziennie. Potrzebujemy wyższego obłożenia, zwiększonego przepływu gotówki, a do tego chcemy pokazać właścicielowi jak bardzo się staramy. Musimy być także pewni, że te... więcej»

51 sposobów pozafinansowego wynagradzania pracowników

W dzisiejszych czasach jest z pewnością wiele firm narzekających na brak finansów, które mogą uchylać się i zmieniać temat na samo tylko wspomnienie dodatkowych wynagrodzeń. Ciężkie czasy nie stanowią jednak... więcej»

Jak utrzymać zadowolony i zmotywowany zespół pracowniczy

Posiadanie zadowolonego i zmotywowanego zespołu jest kluczowym elementem w obsłudze klienta, utrzymywaniu założonego poziomu sprzedaży i kontrolowania kosztów. I na odwrót, brak entuzjazmu i zadowolenia personelu... więcej»

Jak z powodzeniem otworzyć hotel

Martin Soler wraz ze swoim zespołem w WIHP są twórcami najbardziej udanych inicjacji działalności hotelowej w Europie, takich jak Hotel Seven. Niedawno odbyłem z nim w Paryżu rozmowę poświęconą cyfrowej komunikacji w... więcej»

Wewnętrzne kradzieże w przemyśle hotelarskim

60 % pracowników nigdy nie dopuści się kradzieży na szkodę szefa30 % dopuści się kradzieży przy nadarzającej się okazji10 % znajdzie sposób na dokonanie kradzieży w każdych okolicznościachPrzez zbyt długi okres przemysł... więcej»

Efektywnie zarządzaj reputacją swojego hotelu w XXI wieku

Dawno minęły czasy prywatnego charakteru skarg kierowanych przez gościa wobec hotelu. Narodziny mediów typu Web 2.0 przeniosły skargi gości na forum publiczne w internecie, co oznacza że reputacja hotelu znajduje... więcej»

« 1 2 3 4 5 (6) 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »

Praktyczny Kodeks Postępowania - hotele a biura podróży ...więcej»

Jak zostać idealnym managerem hotelu? ...więcej»

Najlepsze procedury w zarządzaniu hotelowymi finansami ...więcej»

Pomaganie integruje ...więcej»

Zawód: hotelarz ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji