Czwartek 18 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Zarządzanie

Zarządzanie


Potęga podziękowania

Następnym razem kiedy zostaniesz dobrze obsłużony powiedz dziękuję! Efekty mogą być magiczne. Możesz nazwać mnie staromodnym, albo modnym, ale możesz równie dobrze zdecydować o tym później biorąc pod uwagę... więcej»

Rachunkowość dla obsługi: W jaki sposób uczynić rolę finansów ekscytującą

Uczynienie obsługi dziedziną wyczuwalną dla zarządzających pieniędzmi w jakimkolwiek biznesie hotelarskim jest czynnością kluczową, ale też często niedostrzeganą częścią kultury obsługi. Hotelarscy liderzy mogą... więcej»

Materiały szkoleniowe dla kadry zarządzającej w hotelu (VIDEO)

Teraz prezentujemy pięć krótkich filmików z różnych obszarów hotelarstwa  m.in. recepcja, gastronomia, ubiór czy budowanie zespołu. Przedstawione w nich szkolenia prowadzone są przez indyjskich trenerów firmy... więcej»

Kto jest twoim konkurentem?

Efektywny revenue management wymaga biegłości w dwóch wartościach zmiennych: zewnętrznej konkurencji i tempie wewnętrznych rezerwacji. Dobrym pomysłem jest, aby w odstępach kilkuletnich, odświeżać swoje spojrzenie na... więcej»

Gościnność przedefiniowana: Hotelowe podstawy.... Od zarania dziejów

Moim zdaniem, jeżeli zdecydujesz się umieścić na budynku znak „Hotel”, to już w tym momencie przyjmujesz określone minimalne zobowiązania niezależnie od tego, ile gwiazdek przyznano twojemu... więcej»

Jak przekazać personelowi swoje krytyczne uwagi

Większość dyrektorów i kierowników wolałoby uciec od tematu... Jednak naczelne kierownictwo ma już dość dyrektorów operacyjnych, którzy nie potrafią sobie poradzić z prostą dyscypliną. Właśnie z powodu ich... więcej»

Biznes toczy się dalej... Porady dla hotelowej sprzedaży w warunkach niepewnego rynku

W warunkach trudnego rynku, każdy sprzedany nocleg ma znaczenie. Mimo, że obecny spadek koniunktury może się wydawać bardziej bolesny niż w przeszłości, to biznes toczy się dalej i musisz się do takich warunków... więcej»

Skuteczne wykorzystanie personelu, czyli personel sprzedaży musi mieć czas na sprzedawanie

Kiedy gospodarka jest mocna a popyt wysoki, hotelowa sprzedaż może często oznaczać sprzedaż ponadplanową i zaspokajanie potencjalnych potrzeb gościa lub grup gości w kreatywny (i miejmy nadzieję) zyskowny sposób. W... więcej»

Uczyń swój hotel bardziej opłacalnym: Rozszerz strumień przychodów

Na przemysł hotelarski składa się szereg różnego rodzaju obszarów takich jak: usługi kwaterunkowe, gastronomiczne, konferencyjne, turystyczne, rozrywkowe, organizacji imprez okolicznościowych i wiele innych. ... więcej»

Powrót do podstaw hotelarstwa

Czy kiedy jesteśmy tak bardzo zajęci powiększaniem dochodów i obniżaniem kosztów, straciliśmy gdzieś z oczu podstawowe zasady biznesowe? Przez kilka ostatnich tygodni przeprowadzałam wywiady z prominentnymi... więcej»

O czym muszą wiedzieć zorientowani na klienta hotelarscy revenue managerowie?

W przemyśle hotelarskim ceny ustalane są przez revenue managerów. Zorientowani na klienta revenue managerowie idą dalej. Upewniają się, aby ich ceny były uczciwe.Trudność dla nich i dla ciebie, jeżeli jesteś... więcej»

Świadczenie usług dobrej jakości usług – święty Graal hotelarzy

Nie ma większego wyzwania dla hotelarzy od osiągnięcia stabilności i dobrej jakości we wszystkich elementach doświadczenia gościa, a skłonienie pracowników do nieustannego spełniania i przekraczania oczekiwań... więcej»

Gość a zysk

W burzliwym otoczeniu biznesowym przemysł hotelowy musi być świadomy wszelkich jego aspektów. Musimy upewnić się, że mamy zagwarantowany stały dopływ gości do naszego hotelu, co jest naszym chlebem powszednim, a... więcej»

Gdzie jest twoje biurko? Kolejne szkolenie „High Touch” dla menedżerów hotelarstwa

Narracja jest fenomenalnym sposobem komunikowania swojego przekazu w bardzo osobistej formie, więc ja także zaprezentuję swoją ideę w zakresie menedżerskiej skuteczności omawiając jedną z najlepszych historii, jaka... więcej»

Prawdziwa wartość pracowników pierwszej linii

Uwolnij ich potencjał! Zawsze staraj się dać z siebie wszystko, nawet jeśli szanse realizacji jakiegoś celu są mocno wątpliwe – Arnold Palmer, cytowany w czasopiśmie American Golfer, ogólnie uznawany za... więcej»

10 kroków wspomagających hotelową sprzedaż w osiąganiu sukcesów

Wszyscy słyszeliśmy wypowiedzi dotyczące potrzeby zrobienia czegoś innowacyjnego, jeżeli oczekujemy lepszych rezultatów, stykaliśmy się również z informacjami o konieczności bardziej inteligentnego działania,... więcej»

Zasady Jonathana Tischa

Książka “The Power of We” Jonathana Tischa stanowi opowieść o tym, w jaki sposób dyrektor generalny Loews Hotels wykorzystuje partnerstwo do budowania biznesu. Chociaż książka, to coś więcej niż... więcej»

Porady szkoleniowe w dobie internetu społecznościowego

Pamiętacie, że w starych dobrych czasach, jedynym naszym zmartwieniem z powodu niezadowolonego gościa było to, żeby nie opowiedział o tym swojej rodzinie, przyjaciołom i współpracownikom? Najbardziej doświadczeni... więcej»

Lekcje hotelarstwa odebrane od mojego mentora

Tuż po rozpoczęciu mojej kariery w przemyśle hotelarskim, po raz pierwszy zacząłem czytać artykuły Howarda Feiertaga w połowie lat osiemdziesiątych, kiedy pracowałem już w przemyśle hotelowym. Za każdym razem,... więcej»

Proste sposoby poprawy wyników sprzedaży w warunkach słabej gospodarki

Po pierwsze, choć to już stara prawda, musisz przestać sądzić, że obniżenie cen spowoduje wzrost obłożenia i zwiększy dochód ze sprzedaży pokoi. Być może będziesz mógł sprzedać kilka pokoi więcej, ale rzadko udaje... więcej»

Generuj więcej przychodów czyniąc ze szkolenia obowiązek dla wszystkich

W okresie ostatnich kilku lat charakteryzujących się rekordowymi profitami, wiele hoteli i firm hotelarskich zainwestowało duże środki w podniesienie wewnętrznego i korporacyjnego poziomu zasobów szkoleniowych.... więcej»

Revenue management: Taktyczne dyskontowanie stawek

Dyskontowania w kontekście działań taktycznych dokonuje się dla maksymalizacji dochodów w krótkich okresach czasu. Jeżeli zdaniem kierownictwa hotelu taktyka obniżenia stawek zagwarantuje odpowiednią motywację... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 (7) 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »

Praktyczny Kodeks Postępowania - hotele a biura podróży ...więcej»

Jak zostać idealnym managerem hotelu? ...więcej»

Najlepsze procedury w zarządzaniu hotelowymi finansami ...więcej»

Pomaganie integruje ...więcej»

Zawód: hotelarz ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji