Czwartek 06 Sierpień 2020

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Sprzedaż i marketing

Sprzedaż i marketing


Pokój przy terminalu

Śpij głęboko, pracuj z głową, jedz dobrze, ćwicz i spraw sobie przyjemność, to słowa– klucze, motto sieci Hilton Garden Inn, światowego pioniera koncepcji lokalizowania hoteli w pobliżu lotnisk. Zdanie staje się... więcej»

Dzięki Tato: Sześć lekcji z hotelowego marketingu na Dzień Ojca

Nasz poczciwy stary tata. Męczyliśmy go. Czyściliśmymy jego konta bankowe. Baliśmy się go i zarazem podziwiali. Robiliśmy wszystko, aby osiwiał.Nasze mamy mogą otrzymać kredyt na ponadczasowe lekcje życia, ale uważamy... więcej»

Robienie interesów wśród przyjaciół jest teraz ważniejsze niż kiedykolwiek

Łatwo jest zapomnieć, w szaleńczym tempie pracy branży hotelarskiej, o potrzebie stworzenia możliwości porozmawiania z innymi specjalistami z branży. Pokaż mi hotelarza, który odniósł sukces, a wkrótce okaże się, że... więcej»

Efektywność rezerwacji: Pomiary wydajności hotelowego centrum zgłoszeniowego

Czy wiesz, kto jest twoim najlepszym pracownikiem w zakresie konwersji rezerwacji? Centrum zgłoszeniowe charakteryzuje się bardzo dynamiczną działalnością, a przez to jest dość trudne w zarządzaniu. Reprezentuje ważny... więcej»

Pięć gwarantowanych sposobów utraty klientów

Sprzedaż jest biznesem budowania relacji, budowania zaufania i tworzenia bliskich kontaktów na zasadzie wzajemnego porozumienia. Niestety, wielu sprzedawców nieświadomie robi dokładnie odwrotnie.Nic nie odstrasza... więcej»

Pięć fundamentalnych rzeczy, o które powinno zadbać hotelowe centrum fitness

Wielu operatorom z branży hotelarsko-gastronomicznej wydaje się, że stała koncentracja na usłudze fitness jest mało prawdopodobna ze względu na mnogość innych priorytetów. Jednakże, jak wszyscy wiemy, oczekiwania... więcej»

Hotele nie powinny ukrywać swoich numerów telefonicznych ani adresów emailowych

Nowym trendem pojawiającym się w środowisku hotelarskim, który zwrócił moją uwagę, jest ukrywanie przez hotelowych pracowników marketingu numerów telefonów do hotelu, zaczynających się od 800 czy numerów lokalnych, a... więcej»

W jaki sposób korzystać z content marketingu w hotelarstwie

Druga edycja szczytu poświęconego sukcesom content marketingu w mediach społecznościowych - Social Media Examiner's Content Success Summit 2014 należy już do przeszłości, ale ostatni okres czasu stanowił... więcej»

Jak używać newslettera do promocji hotelu?

Okienko zachęcające do zapisania się do newslettera widnieje na stronach internetowych wielu hoteli. W wiadomościach wysyłanych do gości drzemie ogromny potencjał wizerunkowy i co za tym idzie - sprzedażowy. Tylko czy... więcej»

Najnowsze trendy w hotelarstwie

Branża hotelarska to niezwykle dynamicznie rozwijająca się gałąź gospodarki. Jej zasadnicza siła napędowa to w głównej mierze podróże indywidualne i grupowe, ale także nowo powstające inwestycje, np. olbrzymie centra... więcej»

Biznes lubi komfort

Turystyka biznesowa jest niezwykle dynamicznie rozwijającym się oraz przynoszącym obecnie największe dochody segmentem branży turystycznej. Polska dzięki swojemu geograficznemu położeniu i dynamicznemu rozwojowi... więcej»

Wykraczanie poza tradycyjny marketing mediów społecznościowych: utożsamianie członków hotelowego personelu z ambasadorami marki

Nie jest tajemnicą, że media społecznościowe stały się niezbędne do prowadzenia działalności biznesowej w dzisiejszym świecie. Na co jednak powinny zwrócić uwagę hotele, aby osiągać jeszcze większe sukcesy przy pomocy... więcej»

Najlepsze praktyki w zarządzaniu reputacją

Wielu hotelarzy dopiero teraz zaczyna zdawać sobie sprawę z potęgi pozytywnych opinii gości, jako czynnika sprzyjającego przyciąganiu ruchu do swoich stron internetowych, ale nie są zorientowani, od czego zacząć w... więcej»

Jak dotrzeć do właściwych klientów z właściwą ofertą, we właściwym czasie

Wymagania klientów zmieniły się. Doświadczenie klienta jest ważniejsze niż kiedykolwiek. I bardziej niż każda inna branża, branża turystyczna powinna być przygotowana na to, aby zapewnić gościom najlepsze,... więcej»

W jaki sposób mały luksusowy hotel może dobrze prosperować i rywalizować z konkurencją

Spotkałem się ostatnio z Mohamedem Jajbhay, revenue managerem w niewielkim Beaufort Hotel - rodzinnej firmie założonej przez jego rodziców, którzy najwyraźniej nadal zachowywali między sobą bliskie relacje, jako dumni... więcej»

Dziesięć najbardziej powszechnych błędów hotelowego marketingu

Środki przeznaczane na hotelowy marketing są dobrem cennym, choć niewystarczającym. Nikt nie chce podkradać dochodów hotelowych na realizację programów, które nie zapewnią solidnej stopy zwrotu z inwestycji. Jako... więcej»

Siedem kroków w zarządzaniu e-reputacją

W ramach przygotowań do dwóch programowych sesji, które miałem wkrótce poprowadzić, poproszono mnie o zajęcie stanowiska wobec niektórych sposobów wykorzystywanych przez marki usługowo-towarowe dla skutecznego... więcej»

Siedem porad umożliwiających wyróżnianie się twojego hotelu w internecie

Ostatni okres wydaje się ekscytujący dla branży turystycznej. Expedia i Priceline starają się zająć miejsce na rynku w pozycji kluczowej dla podejmowania wszystkich decyzji związanych z turystyką. Zachodzi więc... więcej»

Kreatywność kluczem do sprzedaży w ciężkich czasach

Twoja matka nigdy nie obiecywała ci, że życie będzie łatwe, a jeżeli tak – to skłamała. Spójrzmy prawdzie w oczy, mamy ciężkie czasy. Dyrektorzy Naczelni wymagają codziennych wyników w rezerwacji.... więcej»

Prawdziwie lojalnych klientów nie trzeba kupować

Klienci, którzy pozostają z nami z powodu nagród, również z ich powodu się z nami rozstają. Mit: Firmy powinny zrobić wszystko dla swoich najbardziej lojalnych klientów. Wiele firm z szerokiej palety przemysłów,... więcej»

Podróżujący służbowo a ścieżka zakupowa usług hotelarskich - cz. 2/2

Część 3. Rola markiNa poziomie poznawczym, to znaczy na poziomie, kiedy podróżni są świadomi tego, w jaki sposób podejmują decyzje – rola marki hotelu wydaje się nie mieć poważniejszego znaczenia w wyborze, z... więcej»

Podróżujący służbowo a ścieżka zakupowa usług hotelarskich - cz. 1/2

Hotelowi sprzedawcy są przekonani, że przyszłość należy do internetu a podróżni będą w sposób naturalny, nieuchronnie i nieubłaganie, dążyć w kierunku tego nowoczesnego kanału rezerwacji.Być może mają rację, ale... więcej»

« 1 (2) 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »

Pięć czołowych noworocznych postanowień w marketingu hotelu ...więcej»

Najnowsze trendy w hotelarstwie ...więcej»

Hotele „szkolą” gości ...więcej»

Jak zdobyć większą liczbę opinii w Internecie? ...więcej»

Jak dbać o wizerunek obiektu? ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji