Sobota 18 Sierpień 2018

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Nowy użytkownik »

Przypomnij hasło »

Strona główna » Sprzedaż i marketing

Sprzedaż i marketing


Hotele tworzą rodzinne pokoje przyjazne dla dzieci

Hotele wychodzą poza menu przyjazne dzieciom, torebki z podarunkami i zajęcia sprawiające, że młodzi podróżnicy czują się w hotelu, jak w domu. W miarę jak rodziny zaczęły podróżować w niespotykanych dotąd w... więcej»

Nigdy nie jest za późno na zastanowienie się nad PR

Public relations to najbardziej efektywna pod względem kosztowym metoda promocji twojego produktu, ustanawianie wiarygodności  osoby trzeciej i ekspozycja twojej nazwy na szerszym forum publicznym. Najlepsze w... więcej»

Wiadomość dla pracowników sprzedaży: „To Nie Wy!”

Jestem wielkim entuzjastą kina i nie mniejszym fanem Robina Williamsa. Jedną z moich ulubionych scen w filmie „Buntownik z wyboru” jest scena, gdzie psychiatra grany przez Williamsa zwraca się do... więcej»

Jak sprawić, aby twoi klienci zapomnieli o cenach

Moje najnowsze doświadczenie, jakie wyniosłem z kontaktu z agentką nieruchomości dostarczyło mi świeżego spojrzenia na to, co znaczy być wybitnym pracownikiem sprzedaży. Moja agentka była tak dobra w swojej pracy,... więcej»

W jaki sposób stracić sprzedaż, szybko i łatwo

Oto pięć pewnych sposobów gwarantujących stratę okazji do dokonania sprzedaży. - Skoncentruj się na sobie. Przypominam sobie spotkanie z kilkunastoma pracownikami sprzedaży, wybranymi spośród różnych... więcej»

Podstawowe koncepcje co-brandingu w przemyśle hotelarskim

Konsumenci XXI wieku stali się coraz bardziej świadomi jakości produktów i usług, których poszukują, wobec czego oczekują ofert wzbogaconych o dodatkowe wartości. Konkurencja wśród przedsiębiorstw w zakresie... więcej»

Ukryty rynek podróżujących kobiet

Kobiety zaczynają stanowić wzrastającą siłę wśród osób często podróżujących służbowo. Podejmują one również większość decyzji odnośnie podróży swoich rodzin. Czy więc przemysł turystyczny może włączyć się do gry? ... więcej»

W jaki sposób hotele wynagradzają lojalnych gości?

Dwa razy w miesiącu, Mona Stevens, podróżuje służbowo z Champaign do Chicago. Od 1999 roku korzystała z usług tego samego hotelu, gdzie personel znał ją z nazwiska, wiedział jakie są jej preferencje i starał się... więcej»

Hotele muszą się rozeznać w swoich mocnych stronach

Hotel walczy o każdego gościa. Jak, w takim razie, hotele bronią się przed swoimi licznymi konkurentami? Jakie kryteria są najistotniejsze dla gościa, kiedy musi dokonać wyboru pomiędzy kilkoma hotelami, jeżeli mają... więcej»

Marketing a wykonawstwo: Różnica pomiędzy taktyką a strategią w kasynach

Marketing był całkowicie odmienny we wczesnym Las Vegas, niż dzieje się to obecnie.  Operatorzy kasyn wiedzieli prawie wszystko na temat swoich gości, zwracali się do nich po imieniu i osobiście zajmowali się... więcej»

Pięć sposobów na zwiększenie rozmachu w sprzedaży i marketingu

Postanowieniem na 2008 rok jest obmyślenie dróg zmaksymalizowania dochodów hotelu, w sposób inny niż podnoszenie stawek za pokoje oraz kontynuowanie prezentacji wartości naszych pokoi i hotelowych doznań. Jeżeli... więcej»

Ile powinien zainwestować hotel, aby zaistnieć w sieci?

Chciałbym zarabiać dolara za każdym razem, kiedy jestem pytany o to, jak duże wydatki powinien ponieść hotel, aby zaistnieć w Internecie. Sądzę, że jest to jedno z takich pytań, na które otrzymujemy wiele różnych... więcej»

Sukces w sprzedaży i sztuka zadawania pytań. Osiem kluczowych zasad

Jakakolwiek pomyślna strategia sprzedaży rozpoczyna się od umiejętności zrozumienia „Sztuki pytania”. Jest niezbędne, abyś zrozumiał, jakie są potrzeby klientów i utożsamił się z ich problemami. Nie... więcej»

Hotelowi fachowcy od Public Relations

W dzisiejszej elektronicznej epoce informacji i komunikacji, nadszedł już czas dla hotelowych praktyków public relations na zaktualizowanie struktury oraz zawartości komunikatów prasowych. Tradycyjny styl... więcej»

Internetowe techniki sprzedaży grupowej

Istnieją dwa typy grupowych, hotelowych i konferencyjnych, potencjalnych klientów. Są to profesjonalni organizatorzy konferencji i organizatorzy grupowi, a także organizatorzy pojedynczych imprez. Organizator... więcej»

Przewodnik dla hotelowego sprzedawcy w zakresie zrozumienia istoty internetowego PageRanku

Pośród wielu określeń często używanych pomiędzy fachowcami w dziedzinie stron internetowych jest Klasyfikacja Page'a (PageRank). W rzeczywistości jest to sprawa wielkiego znaczenia, chociaż nie sądzę, aby był... więcej»

Potęga komunikatu prasowego

Komunikat prasowy pozwala ci zareklamować swoją wiedzę specjalistyczną i doświadczenie, co może uczynić cię osobą znaną publicznie. Pierwszą rzeczą, o jakiej należy pamiętać, w przypadku informacji dla mediów,... więcej»

Efektywny marketing hotelowy nastawiony na klientów lokalnych

Kiedy myślimy o naszych gościach, którzy jedzą, śpią, świętują i robią biznes w naszych hotelach, naturalnym jest założenie, że przybywają do nas z bardzo daleka. Jest to szczególnie prawdziwe w odniesieniu do... więcej»

Szkolenie podtrzymuje wysoki poziom skuteczności w zakresie hotelowej sprzedaży

Przy obecnym klimacie dla działalności gospodarczej i gwałtownym wzroście otwierania nowych hoteli w ostatnich 10 latach, podstawowe umiejętności sprzedażowe – aby pozostawać efektywnym menedżerem sprzedaży... więcej»

Wiele stron internetowych hoteli jest ciągle dysfunkcjonalnych i nie w pełni wykorzystywanych

Jeżeli jesteś już zwolennikiem Internetu, to twoja strona tam umieszczona jest obecnie jednym z najbardziej solidnych dostarczycieli przychodów; w wielu przypadkach wytwarzając jedną trzecią ogólnego przychodu z... więcej»

Prosty przewodnik po hotelowym e-marketingu na 2008 roku

Ten artykuł nie dostarczy stosu imponującej marketingowej statystyki, czy zawiłych, skomplikowanych wykresów. Poznałeś je już wcześniej. Jeżeli jeszcze nie jesteś przekonany, że hotelowy marketing online jest... więcej»

Czynnik strachu w sprzedaży

Czego się boisz? Jeżeli jesteś taki, jak większość ludzi, z którymi się stykam podczas swoich szkoleniowych programach sprzedażowych, to prawdopodobnie masz pewnego rodzaju obawy związane z procesami sprzedaży.... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 (12) 13 14 15 16 17 18 »

Pięć czołowych noworocznych postanowień w marketingu hotelu ...więcej»

Najnowsze trendy w hotelarstwie ...więcej»

Hotele „szkolą” gości ...więcej»

Jak zdobyć większą liczbę opinii w Internecie? ...więcej»

Biznes lubi komfort ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright © 2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji