Sobota 18 Sierpień 2018

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Nowy użytkownik »

Przypomnij hasło »

Strona główna » Sprzedaż i marketing

Sprzedaż i marketing


Wskazówki dla poprawy hotelowej obsługi klienta przy pomocy opinii wyrażanych przez użytkowników

Zagwarantowanie dostatecznego poziomu obsługi klienta jest zawsze ciągłym, bieżącym obowiązkiem wykonywanym przez managerów hoteli. Połącz to z faktem, że zasób wykwalifikowanych pracowników na wielu rynkach jest... więcej»

Magia Internetu. Dlaczego niektórzy hotelarze wyróżniają się, a inni nie

Ostatnio miałem przyjemność przemawiania na konferencji dla wyższej kadry zarządzającej w firmie hotelowej obchodzącej dziesięciolecie swojego istnienia. Ich entuzjazm i zaangażowanie było wszechogarniające;... więcej»

Nawyki najbardziej efektywnych sprzedawców w hotelu na 2008 r.

Coroczna aktualizacja efektywnych nawyków odkryła, że proces hotelowej sprzedaży (i hotelowe szkolenie ze sprzedaży związane ściśle z tym procesem) został poddany sejsmicznej zmianie. Jeżeli ktokolwiek w to wątpi,... więcej»

Nie ma sztywnych reguł, kiedy chodzi o reklamę, z wyjątkiem wrzucania pieniędzy do „czarnej dziury”

Poświęciliśmy spore ilości czasu na zdefiniowanie naszych hotelarskich produktów i usług. Następnie wytężyliśmy wszystkie siły, aby ustanowić i utrwalić naszą wiarygodność rynkową. Przeprowadziliśmy badania,... więcej»

Element zaufania

Czy kupiłeś kiedyś coś od kogoś, do kogo nie miałeś zaufania? Najprawdopodobniej nie. Zaufanie jest ważną rzeczą, kiedy dochodzi do sprzedaży. Nie ma znaczenia, co sprzedajesz lub komu. Nie ma żadnej różnicy czy... więcej»

Checklista dyrektora hotelu w zakresie e-commerce

Wytyczne (checklista) dyrektora w zakresie handlu elektronicznego są pomocnym narzędziem dla zagwarantowania maksymalnego wykorzystania zasobów e-Commerce. Instrukcje te są tygodniowym i miesięcznym przewodnikiem... więcej»

Hotelarze! Nie dajcie się nabierać na przesadną reklamę technologii Web 2.0

Sądząc po artykułach, w których czytałem o Web 2.0, istnieją pewni hotelowi i internetowi sprzedawcy dopominający się niebywałego uznania dla społecznych mediów i ich wpływu na nasz przemysł. Moje zatroskanie polega... więcej»

Charakterystyka skutecznych sprzedawców

Co odróżnia pracowników sprzedaży odnoszących sukcesy od wszystkich innych? Sądzę, iż najbardziej efektywni pracownicy sprzedaży, praktycznie w każdym przemyśle, posiadają następujące cechy charakterystyczne:1. Są... więcej»

Dlaczego prezentacje mogą pozbawić cię sprzedaży

Nadszedł czas, aby zakończyć pokazy slajdów i wykłady służące wyłącznie przemawiającemu, z korzyścią dla diagnostycznego, interaktywnego podejścia. Jeff Thull, autor The Prime Solutions, wyjaśnia jak zakończyć... więcej»

Pięć czołowych noworocznych postanowień w marketingu hotelu

Wiodące firmy turystyczne zajmujące się dystrybucją – Leonardo i ICE Portal radzą uczynić Internet twoim najlepszym narzędziem marketingowym w 2008 roku.Zgodnie z przemysłowymi wskaźnikami, ogólnoświatowy... więcej»

Budowanie lojalności klientów korporacyjnych

Stymulowana poprawą koniunktury gospodarczej, liczba osób podróżujących służbowo, w przyszłym roku, ulegnie prawdopodobnie zwiększeniu. Wskutek tego, wzrosną również ceny w hotelach stawki, o około 3 % w Ameryce... więcej»

Zrozumienie potrzeb najcenniejszych odwiedzających twoją stronę internetową

Artykuł ten bada segmentację klienta w sektorze online hotelarstwa, a także w jaki sposób ustalić strukturę strony internetowej dla zmaksymalizowania wartości najważniejszych gości twojej strony... więcej»

Moc zadawanych pytań

Uczestnicy moich sprzedażowych warsztatów szkoleniowych często pytają, jak można sprawniej kontrolować proces sprzedaży. Większość ludzi poświęca niemal cały swój czas na opowiadanie o swoim produkcie lub usługach... więcej»

Zaangażowanie społeczne właściciela hotelu

Przemysł hotelarski obraca się wokół stosunków społecznych. Dla właściciela hotelu, najważniejszymi stosunkami, są relacje z jego gośćmi. Równie znaczące są ustanowione przez niego stosunki z pracownikami. Istnieje... więcej»

Web 2.0 i hotelowe strategie sprzedażowe na 2008 rok

Kim Są Klienci, Którzy o Tobie Mówią? Myślisz, że twoi klienci nie opowiadają o tobie na mieście? Sądzisz, że klienci i potencjalni klienci nie wymieniają swoich poglądów na temat doświadczeń związanych z pobytem... więcej»

O krok przed konkurencją. Tworzenie cen

Revenue management zdecydowanie opłaca się. Każdy, kto zdobywa się na wysiłek opracowania strategii dla swojego hotelu i korzysta z pomocy niezależnej, zewnętrznej firmy może na tym ogromnie zyskać. Nade wszystko,... więcej»

Reklama hotelu Pay-Per-Click. Przelicz to sam

Przysłowie brzmi mniej więcej tak: „Głupiec szybko trwoni pieniądze...” i wykupowanie reklamy pay-per-click (płać-za-kliknięcie) bez przeprowadzenia dokładnej analizy jej opłacalności, może spowodować,... więcej»

Pięć rzeczy, które mogą zrobić hotelarze, aby poprawić sprzedaż

Po pierwsze, przestańcie myśleć, że obniżenie stawek spowoduje zwiększenie sprzedaży pokoi i powiększy dochód na pokój. W wyniku takiego działania możesz sprzedać parę pokoi więcej, ale rzadko zdarza się tak, abyś... więcej»

Siedem wskazówek dla sfinalizowania sprzedaży w trakcie rozmowy telefonicznej

Jeżeli twoje aspiracje zawodowe zawiodły cię do pracy w sprzedaży, to na pewnym etapie kariery zawodowej będziesz musiał zmierzyć się z koniecznością wykonania niezapowiedzianej rozmowy telefonicznej i przekonania... więcej»

Przystosuj swoją stronę do utrzymywania większej ilości doraźnych klientów korporacyjnych

Zaledwie kilka lat temu Internet wywrócił do góry nogami korporacyjny rynek doraźnego biznesu. Wydaje się, że dopiero co wczoraj negocjowaliśmy stawki z klientami korporacyjnymi. Ich wysokość opieraliśmy na... więcej»

Potężne marki hotelowe jednoczą się, aby stworzyć całość, większą od sumy jej części składowych

Pytanie: Kiedy 1 + 1 = 3? Odpowiedź: Kiedy jedna potężna marka jednoczy się z inną, aby stworzyć całość, która będzie większa od jej poszczególnych części. W całym przemyśle hotelarskim, a szczególnie w... więcej»

Web 2.0 w hotelarstwie. Cóż to jest?

Hotelowa strona internetowa nie jest typowym miejscem na umieszczenie ogłoszenia o urodzinach, ale dla Victora L. ma to sens. On wraz swoją rodziną przebywał właśnie w Sheraton Seattle Hotel, kiedy jego żona zaczęła... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 (13) 14 15 16 17 18 »

Pięć czołowych noworocznych postanowień w marketingu hotelu ...więcej»

Najnowsze trendy w hotelarstwie ...więcej»

Hotele „szkolą” gości ...więcej»

Jak zdobyć większą liczbę opinii w Internecie? ...więcej»

Biznes lubi komfort ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright © 2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji