Środa 23 Kwiecień 2025

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Sprzedaż i marketing

Sprzedaż i marketing


Partnerzy przemysłu hotelowego mogą także odnosić korzyści z podstawowego szkolenia ze sprzedaży

Ponieważ firmy hotelarskie nadal dużo inwestują w organizowanie szkoleń ze sprzedaży dla swoich zewnętrznych wspólników, naszym partnerom przemysłu od sprzedaży zrobiłoby dobrze, gdyby zapewniono... więcej»

Tworzenie wyników: Strategia przeciw gwałtownym ruchom

Któż nie przyznałby, że dobrze przemyślany i prawidłowo realizowany plan strategiczny jest podstawą zapewnienia najlepszych efektów? Ale ile razy odchodzimy od planu kiedy stwierdzamy brak wyników lub... więcej»

Uczestnictwo w stowarzyszeniach branżowych kluczem do profesjonalnego rozwoju

W tym zabieganym świecie, w którym większość hotelarzy prowadzi swoją działalność – gdy nasze konta pocztowe zalewa masa e-maili, a spotkania biznesowe, nieomal w całości przepełniają nasze... więcej»

Mit o cenie

W dzisiejszym konkurencyjnym otoczeniu biznesowym, często wydaje się, że najważniejszym aspektem decyzji o dokonaniu zakupu jest cena. Ludzie nieustannie poszukują niższych cen, porównują nasze ceny z cenami... więcej»

Obietnice bez pokrycia

Każda firma zna mantrę „Nie składaj obietnic, z których nie możesz się wywiązać. Nie kłam swoim klientom”. Wydaje się to takie łatwe i oczywiste. Dlatego, że nie buduje się silnej pozycji... więcej»

Plan menedżera hotelu, aby nawiązywać relacje z gośćmi: „Ulokuj gościa”

Znajdujemy się w Erze Doświadczeń, a dwuletni okres „Wojny o Udogodnienia” ustanowił nowe płaszczyzny porozumienia. Nie było innych ofiar poza złymi nawykami i produktami: materac kontra... więcej»

Chcesz zarabiać więcej? Przeczytaj!

Jak często słyszeliście swoich przyjaciół lub współpracowników skarżących się na swoją pracę, mówiących, że są znudzeni, że nigdy nie awansowali, że nie wystarczająco dużo zarabiają? Może... więcej»

Wyniki z obsługi gości napawają lękiem serca wielu menedżerów hoteli

Jest to jednak bułka z masłem w porównaniu z internetowymi stronami rankingowymi. Prawie każdy hotel sieciowy ma jakiegoś rodzaju system oceny obsługi gości do gromadzenia uwag i komentarzy klientów oraz... więcej»

Skuteczność hotelowych stron internetowych.... Nowa metoda pomiaru ich efektywności

Tak jak ja to widzę, wyszukiwarki internetowe stały się rzeczą tak wygodną, przyjazną użytkownikowi i precyzyjną, że klienci sieci przekształcają się w nałogowców wyszukiwania. Wyszukiwarki stały... więcej»

Strony internetowe niezależnych hoteli – Marketingowi zwycięzcy.... i przegrani

Prawie co miesiąc otrzymuję od właścicieli i menadżerów niezależnych hoteli zapytania odnośnie zastosowania marketingu swoich obiektów w Internecie. Ich pytania obejmują wiele aspektów internetowego... więcej»

Jak zapoczątkować program kampanii docelowej

Proszę nie mylić program kampanii docelowej (TCP) z błyskawiczną kampanią marketingową. Podczas gdy właściwie przeprowadzona błyskawiczna kampania marketingowa może być ekscytującym i pożytecznym... więcej»

Klauzule anulacji chronią hotele, grupy hoteli

Nie ma sensu zawieranie umów, które nie zwierają paragrafów, umożliwiających każdej ze stron na odstąpienie od kontraktu. Każdy prawnik wam to powie. Istnieje bardzo wiele grupowych kontraktów, pisanych... więcej»

Wizyta handlowa? Co to jest? Czy telefon po prostu nie dzwoni?

Obecne ciężkie czasy charakteryzują się tym, że telefon po prostu nie dzwoni i pracownicy sprzedaży zmuszeni są wychodzić do klientów. Dla wielu spośród tych pracowników, sytuacja taka zdarza się po... więcej»

Sprzedaż dla różnych osobowości

Kiedy współdziałamy z potencjalnymi nabywcami i stałymi klientami powinniśmy zdawać sobie sprawę z czterech odrębnych stylów osobowych, z którymi się stykamy, ponieważ każdy z nich wymaga nieco... więcej»

Wewnętrzny PR czyli jak to się robi w Sheratonie

Jeszcze nie tak dawno termin public relations był nowy i brzmiał obco, a już pojawiają się bardziej szczegółowe i specjalistyczne terminy: media relations, investor relations, czy wreszcie wewnętrzne... więcej»

Słodkie emocje – Marki pragną wysłać klienta na pokładzie emocjonalnego roller coastera

Kiedy Steven Tyler i Joe Perry z grupy Aerosmith, napisali słowa do piosenki ‘Słodkie Emocje’, w 1975 r., prawdopodobnie myśleli, że komponują pean poświęcony zakazanym związkom zakulisowym.... więcej»

Siła jednego

Jedynka to bardzo mała cyfra. Jakkolwiek, może ona mieć ogromny wpływ na twoje dochody. Oto kilka kwestii do rozważenia: 1. Przeprowadź codziennie o jedną rozmowę handlową więcej. Jedna dodatkowa rozmowa... więcej»

Twoje doznanie jest marką

Jeżeli są jakieś wątpliwości, że znajdujemy się obecnie w Erze Ekonomii Doznań, to nagłówek z kolumny reklamowej Stuart Elliott w New York Times z 5 sierpnia 2004 całkowicie je rozwiewa –... więcej»

Czy twoi klienci wiedzą, co oferujesz?

Ostatnio jadąc do domu zdecydowałem się zakupić kwiaty dla swojej żony. Pierwszy przystanek był jak najbardziej oczywisty – kwiaciarnia przy ulicy. Było koło 13.30 kiedy dotarłem do drzwi. Niestety... więcej»

Niezależne hotele i ośrodki – płyniesz na fali czy tylko się na niej unosisz?

OK, więc wy, niezależne hotele zauważyliście wzrost w biznesie – ale gdzie znajdujecie się w porównaniu z rynkiem i ostatnim rokiem? Jest stare powiedzenie „nadchodząca fala ciągnie wszystkie... więcej»

Revenue Management – wyzwanie dla sprzedaży hotelowej

Systemy zarządzania dochodem (revenue management) napędzały możliwości przemysłu do wyprowadzenia średniej ceny pokoju (ADR) i dochodu na pokój (REVPAR) w 2004 i będą ciągle je napędzać w najbliższej... więcej»

10 najmniej znanych wysoce efektywnych technik prezentacji

Odkryj listę 10 rzadko poruszanych technik prezentacyjnych. 1. Poznaj swój PAL (Purpose-cel, Audience-widownia, Logistics-logistyka) – przed przygotowaniem każdej prezentacji dla jednej osoby czy... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 (17) 18 »

Pięć czołowych noworocznych postanowień w marketingu hotelu ...więcej»

Najnowsze trendy w hotelarstwie ...więcej»

Zakopane apartamenty na sprzedaż ...więcej»

Sezon na hotel ...więcej»

Hotele „szkolą” gości ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji