Sobota 18 Sierpień 2018

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Nowy użytkownik »

Przypomnij hasło »

Strona główna » Sprzedaż i marketing

Sprzedaż i marketing


Bądź marką

Plastikowe przybory w renomowanej restauracji? Co za nietakt! Jaskrawa czerwień, sztuka abstrakcyjna i Rolling Stonesi w tle twojego spa? Jakież niezrównoważenie! Niechlujne oznakowanie, nie przystrzyżona... więcej»

Wkrótce będziemy na twojej ulicy: Markowy hometel

Yeoh Siew Hoon nie może doczekać się wśliźnięcia się w wygodną bieliznę Sheraton Secrets, nalania sobie martini Marriotta i zadzwonienia do serwisu po kolację z Shangri-La. W przyszłości będziemy mieszkali w... więcej»

Jeżeli ją zbudujesz, oni przyjadą… Nieprawda!

Obecnie co najmniej dwa razy w tygodniu, kontaktują się ze mną Dyrektor Generalny lub Dyrektor ds. Marketingu, którzy zapoznali się z ostatnimi danymi dotyczącymi dochodów z hotelowego Internetu, które mówią... więcej»

„Co by było, gdybym mógł... Czy byłbyś...”

„Co by się stało gdybym mógł pokazać ci jak oszczędzać pieniądze, czy byłbyś zainteresowany?”„Co by było, gdybym powiedział ci, że możesz zdobyć większą część rynku, czy chciałbyś posłuchać jak... więcej»

Czego kobiety (naprawdę) pragną

Jako przemysł przeszliśmy długą drogę w procesie zaspokajania potrzeb kobiet – klientek, przez umieszczanie czerwonej róży na łóżku lub wręczaniu jej restauracyjnego menu bez podanych cen. Zdajemy sobie sprawę... więcej»

Dziewięć rad dla stworzenia dominującej strony internetowej hotelu

Wielu hotelarzy uważa obecnie, że jedynym sposobem faktycznego pomiaru efektywności hotelowej strony internetowej jest ściąganie rezerwacji dzięki niej wygenerowanych. Dla tych z was, którzy ciągle jeszcze... więcej»

Jak zwiększać swoje ceny

Idea podwyżek cen powoduje podniecenie u wielu osób kierujących hotelami. Jednakże inteligentne ustalanie cen jest wielką okazją do przećwiczenia twoich umiejętności marketingowych, zbudowania własnej reputacji i... więcej»

Przekształcanie ruchu na stronach internetowych we wzrost dochodów

Masz spory ruch na stronie? Teraz zamień go na dolary. Obserwuję różne dane rozrzucone w skali od 0,5% do 20 % dotyczące osób odwiedzających stronę internetową, którzy następnie tu i tam dokonują jakichś rezerwacji;... więcej»

Twoje doznanie jest marką

Jeżeli są jakieś wątpliwości, że znajdujemy się obecnie w Erze Ekonomii Doznań, to nagłówek z kolumny reklamowej Stuart Elliott w New York Times z 5 sierpnia 2004 całkowicie je rozwiewa – "Meow Mix... więcej»

Czy twoi klienci wiedzą, co oferujesz?

Ostatnio jadąc do domu zdecydowałem się zakupić kwiaty dla swojej żony. Pierwszy przystanek był jak najbardziej oczywisty – kwiaciarnia przy ulicy. Było koło 13.30 kiedy dotarłem do drzwi. Niestety w tym... więcej»

Niezależne hotele i ośrodki – płyniesz na fali czy tylko się na niej unosisz?

OK, więc wy, niezależne hotele zauważyliście wzrost w biznesie – ale gdzie znajdujecie się w porównaniu z rynkiem i ostatnim rokiem? Jest stare powiedzenie „nadchodząca fala ciągnie wszystkie... więcej»

Revenue Management – wyzwanie dla sprzedaży hotelowej

Systemy zarządzania dochodem (revenue management) napędzały możliwości przemysłu do wyprowadzenia średniej ceny pokoju (ADR) i dochodu na pokój (REVPAR) w 2004 i będą ciągle je napędzać w najbliższej przyszłości.... więcej»

10 najmniej znanych wysoce efektywnych technik prezentacji

Odkryj listę 10 rzadko poruszanych technik prezentacyjnych. 1. Poznaj swój PAL (Purpose-cel, Audience-widownia, Logistics-logistyka) – przed przygotowaniem każdej prezentacji dla jednej osoby czy tysiąca,... więcej»

Marki sprzedają markę a nie hotel

Ostatni artykuł w Travel Click wskazał jak rezerwacje hotelowe przez internet przesuwają się od kanałów pośredników do kanałów bardziej bezpośrednich, szczególnie stron internetowych marek hotelowych. Kilka... więcej»

Wiedza jest potęga podczas negocjacji

Wielu ludzi od sprzedaży w hotelarstwie denerwuje się trochę, kiedy musi włączać się w negocjacje z potencjalnym klientem, jako cześć procesu sprzedaży. Dotyczy to każdego, kto chce zawrzeć układ - czy to odnośnie... więcej»

Elementy pamiętnego planu marketingowego

Po raz kolejny Michael Chaffin opowiada na temat marketingu w sposób odbiegający od tradycyjnych schematów. Przytoczonych w tytule elementów planu marketingowego na pewno nie znajdziecie w żadnym z podręczników... więcej»

Rozmowa i słuchanie gości to najlepszy sposób, aby uzyskać od nich więcej

Według konwencjonalnych mądrości najlepszym sposobem na pozyskanie nowych klientów jest wyjście i reklamowanie się klientom, do których jeszcze nie dotarliśmy. Wiesz co? Przyciągnięcie nowych gości kosztuje trzy... więcej»

Efektywni sprzedawcy pomagają grupom w planowaniu menu

Już niewystarczającym jest pokazywanie organizatorom konferencji i spotkań wydrukowanego menu i oczekiwanie na podjęcie decyzji tylko z tego, co zostało im zaprezentowane. Musimy przeprowadzić więcej doradztwa,... więcej»

100% penetracja udziału w rynku nie jest wystarczająco dobra

Hotele często przechwalają się, że mają 100% penetrację udziału w rynku. Jeśli obiekt jest dobrze umiejscowiony w kategoriach produktu i ceny, 100% udział w rynku to to, co otrzymuje się, kiedy otwiera się... więcej»

Sześć „maksów” gwarantujących wzrost sprzedaży

Kreatywność przybiera wiele kształtów i form. Tak jak z wynalazkami, najlepsze kreatywne pomysły biorą się z konieczności. W ostatnich tygodniach, prognostycy dają nam dobre wiadomości, że większość... więcej»

Wskazówki dla niezależnych hoteli odnośnie zwiększenia dochodu. Zacznij myśleć jak łańcuchy

W wielu miastach wybrzeża Florydy i w miastach w Stanach Zjednoczonych, niezależne hotele borykają się z codziennym zadaniem sprzedawania pokoi obok hoteli zrzeszonych w łańcuchach. Większość niezależnych hoteli... więcej»

Poszukiwania potencjalnych klientów – budowanie armii adwokatów

Jednym z największych zmartwień, przed jakimi stoją wszyscy sprzedawcy, jest poszukiwanie nowych klientów. Jako sprzedawca na prowizji, twoje środki do życia są bezpośrednio zależne od możliwości... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 (17) 18 »

Pięć czołowych noworocznych postanowień w marketingu hotelu ...więcej»

Najnowsze trendy w hotelarstwie ...więcej»

Hotele „szkolą” gości ...więcej»

Jak zdobyć większą liczbę opinii w Internecie? ...więcej»

Biznes lubi komfort ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright © 2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji