Środa 16 Styczeń 2019

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Sprzedaż i marketing

Sprzedaż i marketing


Strony internetowe niezależnych hoteli – Marketingowi zwycięzcy.... i przegrani

Prawie co miesiąc otrzymuję od właścicieli i menadżerów niezależnych hoteli zapytania odnośnie zastosowania marketingu swoich obiektów w Internecie. Ich pytania obejmują wiele aspektów internetowego... więcej»

Jak zapoczątkować program kampanii docelowej

Proszę nie mylić program kampanii docelowej (TCP) z błyskawiczną kampanią marketingową. Podczas gdy właściwie przeprowadzona błyskawiczna kampania marketingowa może być ekscytującym i pożytecznym narzędziem... więcej»

Klauzule anulacji chronią hotele, grupy hoteli

Nie ma sensu zawieranie umów, które nie zwierają paragrafów, umożliwiających każdej ze stron na odstąpienie od kontraktu. Każdy prawnik wam to powie. Istnieje bardzo wiele grupowych kontraktów, pisanych... więcej»

Wizyta handlowa? Co to jest? Czy telefon po prostu nie dzwoni?

Obecne ciężkie czasy charakteryzują się tym, że telefon po prostu nie dzwoni i pracownicy sprzedaży zmuszeni są wychodzić do klientów. Dla wielu spośród tych pracowników, sytuacja taka zdarza się po raz... więcej»

Sprzedaż dla różnych osobowości

Kiedy współdziałamy z potencjalnymi nabywcami i stałymi klientami powinniśmy zdawać sobie sprawę z czterech odrębnych stylów osobowych, z którymi się stykamy, ponieważ każdy z nich wymaga nieco odmiennego podejścia.... więcej»

Wewnętrzny PR czyli jak to się robi w Sheratonie

Jeszcze nie tak dawno termin public relations był nowy i brzmiał obco, a już pojawiają się bardziej szczegółowe i specjalistyczne terminy: media relations, investor relations, czy wreszcie wewnętrzne public... więcej»

Słodkie emocje – Marki pragną wysłać klienta na pokładzie emocjonalnego roller coastera

Kiedy Steven Tyler i Joe Perry z grupy Aerosmith, napisali słowa do piosenki ‘Słodkie Emocje’, w 1975 r., prawdopodobnie myśleli, że komponują pean poświęcony zakazanym związkom zakulisowym. Trzydzieści... więcej»

Siła jednego

Jedynka to bardzo mała cyfra. Jakkolwiek, może ona mieć ogromny wpływ na twoje dochody. Oto kilka kwestii do rozważenia: 1. Przeprowadź codziennie o jedną rozmowę handlową więcej. Jedna dodatkowa rozmowa dziennie,... więcej»

Twoje doznanie jest marką

Jeżeli są jakieś wątpliwości, że znajdujemy się obecnie w Erze Ekonomii Doznań, to nagłówek z kolumny reklamowej Stuart Elliott w New York Times z 5 sierpnia 2004 całkowicie je rozwiewa – "Meow Mix... więcej»

Czy twoi klienci wiedzą, co oferujesz?

Ostatnio jadąc do domu zdecydowałem się zakupić kwiaty dla swojej żony. Pierwszy przystanek był jak najbardziej oczywisty – kwiaciarnia przy ulicy. Było koło 13.30 kiedy dotarłem do drzwi. Niestety w tym... więcej»

Niezależne hotele i ośrodki – płyniesz na fali czy tylko się na niej unosisz?

OK, więc wy, niezależne hotele zauważyliście wzrost w biznesie – ale gdzie znajdujecie się w porównaniu z rynkiem i ostatnim rokiem? Jest stare powiedzenie „nadchodząca fala ciągnie wszystkie... więcej»

Revenue Management – wyzwanie dla sprzedaży hotelowej

Systemy zarządzania dochodem (revenue management) napędzały możliwości przemysłu do wyprowadzenia średniej ceny pokoju (ADR) i dochodu na pokój (REVPAR) w 2004 i będą ciągle je napędzać w najbliższej przyszłości.... więcej»

10 najmniej znanych wysoce efektywnych technik prezentacji

Odkryj listę 10 rzadko poruszanych technik prezentacyjnych. 1. Poznaj swój PAL (Purpose-cel, Audience-widownia, Logistics-logistyka) – przed przygotowaniem każdej prezentacji dla jednej osoby czy tysiąca,... więcej»

Marki sprzedają markę a nie hotel

Ostatni artykuł w Travel Click wskazał jak rezerwacje hotelowe przez internet przesuwają się od kanałów pośredników do kanałów bardziej bezpośrednich, szczególnie stron internetowych marek hotelowych. Kilka... więcej»

Wiedza jest potęga podczas negocjacji

Wielu ludzi od sprzedaży w hotelarstwie denerwuje się trochę, kiedy musi włączać się w negocjacje z potencjalnym klientem, jako cześć procesu sprzedaży. Dotyczy to każdego, kto chce zawrzeć układ - czy to odnośnie... więcej»

Elementy pamiętnego planu marketingowego

Po raz kolejny Michael Chaffin opowiada na temat marketingu w sposób odbiegający od tradycyjnych schematów. Przytoczonych w tytule elementów planu marketingowego na pewno nie znajdziecie w żadnym z podręczników... więcej»

Rozmowa i słuchanie gości to najlepszy sposób, aby uzyskać od nich więcej

Według konwencjonalnych mądrości najlepszym sposobem na pozyskanie nowych klientów jest wyjście i reklamowanie się klientom, do których jeszcze nie dotarliśmy. Wiesz co? Przyciągnięcie nowych gości kosztuje trzy... więcej»

Efektywni sprzedawcy pomagają grupom w planowaniu menu

Już niewystarczającym jest pokazywanie organizatorom konferencji i spotkań wydrukowanego menu i oczekiwanie na podjęcie decyzji tylko z tego, co zostało im zaprezentowane. Musimy przeprowadzić więcej doradztwa,... więcej»

100% penetracja udziału w rynku nie jest wystarczająco dobra

Hotele często przechwalają się, że mają 100% penetrację udziału w rynku. Jeśli obiekt jest dobrze umiejscowiony w kategoriach produktu i ceny, 100% udział w rynku to to, co otrzymuje się, kiedy otwiera się... więcej»

Sześć „maksów” gwarantujących wzrost sprzedaży

Kreatywność przybiera wiele kształtów i form. Tak jak z wynalazkami, najlepsze kreatywne pomysły biorą się z konieczności. W ostatnich tygodniach, prognostycy dają nam dobre wiadomości, że większość... więcej»

Wskazówki dla niezależnych hoteli odnośnie zwiększenia dochodu. Zacznij myśleć jak łańcuchy

W wielu miastach wybrzeża Florydy i w miastach w Stanach Zjednoczonych, niezależne hotele borykają się z codziennym zadaniem sprzedawania pokoi obok hoteli zrzeszonych w łańcuchach. Większość niezależnych hoteli... więcej»

Poszukiwania potencjalnych klientów – budowanie armii adwokatów

Jednym z największych zmartwień, przed jakimi stoją wszyscy sprzedawcy, jest poszukiwanie nowych klientów. Jako sprzedawca na prowizji, twoje środki do życia są bezpośrednio zależne od możliwości... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 (17) 18 »

Pięć czołowych noworocznych postanowień w marketingu hotelu ...więcej»

Najnowsze trendy w hotelarstwie ...więcej»

Hotele „szkolą” gości ...więcej»

Jak zdobyć większą liczbę opinii w Internecie? ...więcej»

Biznes lubi komfort ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji