Piątek 31 Marzec 2023
redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie
OGŁOSZENIA PRACA OBIEKTY MOJE KONTO
Zarządzanie | Sprzedaż i marketing | Obsługa gościa | Pion hotelowy | Gastronomia | Projekt i wyposażenie | Ciekawostki | Baza wiedzy i testy | SPA & Wellness
Nowy użytkownik »
Przypomnij hasło »
Strona główna » Sprzedaż i marketing
Wiedza jest potęga podczas negocjacji
Wielu ludzi od sprzedaży w hotelarstwie denerwuje się trochę, kiedy musi włączać się w negocjacje z potencjalnym klientem, jako cześć procesu sprzedaży. Dotyczy to każdego, kto chce zawrzeć układ - czy to odnośnie... więcej»
Elementy pamiętnego planu marketingowego
Po raz kolejny Michael Chaffin opowiada na temat marketingu w sposób odbiegający od tradycyjnych schematów. Przytoczonych w tytule elementów planu marketingowego na pewno nie znajdziecie w żadnym z podręczników... więcej»
Rozmowa i słuchanie gości to najlepszy sposób, aby uzyskać od nich więcej
Według konwencjonalnych mądrości najlepszym sposobem na pozyskanie nowych klientów jest wyjście i reklamowanie się klientom, do których jeszcze nie dotarliśmy. Wiesz co? Przyciągnięcie nowych gości kosztuje trzy... więcej»
Efektywni sprzedawcy pomagają grupom w planowaniu menu
Już niewystarczającym jest pokazywanie organizatorom konferencji i spotkań wydrukowanego menu i oczekiwanie na podjęcie decyzji tylko z tego, co zostało im zaprezentowane. Musimy przeprowadzić więcej doradztwa,... więcej»
100% penetracja udziału w rynku nie jest wystarczająco dobra
Hotele często przechwalają się, że mają 100% penetrację udziału w rynku. Jeśli obiekt jest dobrze umiejscowiony w kategoriach produktu i ceny, 100% udział w rynku to to, co otrzymuje się, kiedy otwiera się... więcej»
Sześć „maksów” gwarantujących wzrost sprzedaży
Kreatywność przybiera wiele kształtów i form. Tak jak z wynalazkami, najlepsze kreatywne pomysły biorą się z konieczności. W ostatnich tygodniach, prognostycy dają nam dobre wiadomości, że większość... więcej»
Wskazówki dla niezależnych hoteli odnośnie zwiększenia dochodu. Zacznij myśleć jak łańcuchy
W wielu miastach wybrzeża Florydy i w miastach w Stanach Zjednoczonych, niezależne hotele borykają się z codziennym zadaniem sprzedawania pokoi obok hoteli zrzeszonych w łańcuchach. Większość niezależnych hoteli... więcej»
Poszukiwania potencjalnych klientów – budowanie armii adwokatów
Jednym z największych zmartwień, przed jakimi stoją wszyscy sprzedawcy, jest poszukiwanie nowych klientów. Jako sprzedawca na prowizji, twoje środki do życia są bezpośrednio zależne od możliwości... więcej»
Kroki do rozwijania obecności hotelu w sieci
Internet jest najpotężniejszym zbiorem informacji, jaki został stworzony przez ludzkość, ale czasami odnalezienie pewnej informacji, której potrzebujesz może być zniechęcającym zadaniem. Internet, ze swoimi ciągle... więcej»
Nowy model segmentacji rynku i modelu cen dla niezależnych hoteli
Obecnie jednym z największych wyzwań stojących przed niezależnymi hotelami ustalenie cen. Efektywne ustalenie cen dla obiektu może prowadzić do zyskowności i pomoże podłożyć fundamenty pod długofalowy sukces. Ale z... więcej»
Sprzedawcy muszą spędzać więcej czasu na aktywnej sprzedaży
Byłoby interesujące, jeżeli byśmy mogli przeprowadzić badania na temat: jak sprzedawcy spędzają swój czas. Czy nie byłoby dobrze porównać ich z innymi osobami, którzy wykonują podobną profesję. Może Hospitality... więcej»
Efektywny „downselling” maksymalizuje dochody w okresach szczytowych
Obecnie wiele najlepiej prowadzonych obiektów hotelowych sporo inwestuje w szkolenia pracowników działów rezerwacji i sprzedaży, które umożliwiają podnoszenie umiejętności w „upsellingu” (przyp.... więcej»
Konflikt interesów na linii zarządzanie dochodem a strategia sprzedaży
Na ostatniej konferencji dotyczącej zarządzania dochodem oczywisty stał się fakt, że nie tylko istnieje konflikt interesów pomiędzy działem sprzedaży a zarządzania dochodem, ale czasem przybiera on postać... więcej»
Komu potrzebny dział sprzedaży? Koszty sprzedaży z różnych kanałów w modelu zarządzania dochodem
Zbadajmy koszty sprzedaży z kilku kanałów a zobaczymy jak dział sprzedaży odpowiada wydajności w tworzeniu dochodu. Zmagam się z kwestią marginalizowania sił sprzedaży poprzez modele zarządzania dochodem, które... więcej»
Ocena doznania gościa czyli odrzuć pióro i pergamin a zacznij on-line!
Hotelarze kochają papierowe dokumenty – ten dotyk, uczucie, waga. Można je przecież zachować – złożyć w gablocie, przechować w magazynie, dołączyć do archiwum. Odsunęliśmy się, jakkolwiek nieznacznie... więcej»
Zapytaj o to, co czyni cię wielkim
„Nakierujemy cię na to, kim jesteśmy – na nasze serce, naszą duszę, nasze cele, naszą wizję i nasze marzenia, abyś mógł do nas dołączyć, a nie tylko dla nas pracować. Masz prawo znać nasze nadzieje,... więcej»
Pięć czołowych noworocznych postanowień w marketingu hotelu ...więcej»
Najnowsze trendy w hotelarstwie ...więcej»
Hotele „szkolą” gości ...więcej»
Sezon na hotel ...więcej»
Jak dbać o wizerunek obiektu? ...więcej»
Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...
2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke
Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...
2018-05-15, 12:57:50 ~Agata
Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...
2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina
"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...
2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD
Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...
2018-02-19, 19:49:28 ~klara
Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...
2018-01-24, 16:51:44 ~anita
Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...
2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski
Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...
2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz
Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...
2018-01-09, 19:03:15 ~Michał
Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone
O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU | KONTAKT
Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie. Więcej informacji