Piątek 19 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Sprzedaż i marketing

Sprzedaż i marketing


Charakterystyka wielkich negocjatorów sprzedaży

Od każdego pracownika sprzedaży wymaga się umiejętności negocjacyjnych. Po przeprowadzeniu setek warsztatów szkoleniowych i współpracy z tysiącami ludzi, w trakcie ostatniej dekady, zorientowałem się, że większość... więcej»

Jedenaście kluczowych cech efektywnego sprzedawcy – plan, podejście i nastawienie mentalne

Pracując w charakterze sprzedawcy, twoje cele powinny stać się tak spersonalizowane i profesjonalnie efektywne, jak tylko jest to możliwe. Efektywni sprzedawcy powinni charakteryzować się rzeczywistym zaangażowaniem w... więcej»

Co robić, kiedy twój naprawdę ładny hotel, nie jest pełny?

Jako właściciel hotelu, aż nadto orientujesz się w temacie. Zatrudniłeś nową firmę zarządzającą, zastępując poprzedniczkę, która nie radziła sobie z postawionymi przed nią zadaniami. Nowa spółka zarządzająca aktywami... więcej»

Dodawanie indywidualnego stylu do hotelowej etykiety

Susan Carlin wyciągnęła się na łożu typu king-size w Regency Hotel, w południe zwykłego roboczego dnia.„Jeżeli nie masz nic przeciwko, wskakuj do łóżka” mówi do przedstawiciela biura podróży.... więcej»

Szkolenie ze sprzedaży: Nie zostawiajcie potencjalnych gości w ciemnościach

Nie bójmy się tego powiedzieć: Decyzja o zapłaceniu obecnych cen tylko, aby przez osiem godzin przespać się w ciemnym pokoju nie jest decyzją racjonalną, ani logiczną. Każdy hotelarz doskonale wie, że najbardziej... więcej»

Unikalne wyzwania w marketingu małego hotelu

Klasyczna wiedza marketingowa sugeruje, że małe hotele nie mogą efektywnie rywalizować z ich wielkimi odpowiednikami. Jednakże od czasu do czasu obserwujemy, jak małe hotele zadają kłam tej konwencjonalnej... więcej»

Czy nie macie lepszej oferty cenowej? W jaki sposób szkolić agentów rezerwacji w obsłudze osób poszukujących okazji

Bardzo interesujące dla weterana przemysłu było w ostatnich latach obserwowanie pojawiania się stron internetowych stających się głównym kanałem dystrybucyjnym. Przez całe lata śledziliśmy znaczący wzrost rezerwacji... więcej»

Jeśli będziesz ich nudził, to cię nie będą odwiedzać

Twoja internetowa reputacja wprawia mnie w zakłopotanie. No dobra, może to nie jest tak do końca prawda, ale chciałam po prostu przyciągnąć twoją uwagę. Czy to dziwne, że w dzisiejszym świecie tak wielu szokujących... więcej»

Public Relations - Sztuka pisemnych komunikatów

Public relations pomaga przedsiębiorstwom budować i zarządzać relacjami z ich klientelą – niezależnie od tego, czy są to potencjalni goście, media, dostawcy czy eksperci branżowi. Te relacje są podstawą udanej... więcej»

Siedem porad na zdobycie złotego medalu w mistrzowskiej sprzedaży grupowego biznesu!

Któż nie lubi rywalizacji, spełnienia i historii takich, jak podczas Igrzysk Olimpijskich? Za kulisami chwały zdobywanej przez każdego zawodnika, stoi strategiczny plan osiągnięcia sukcesu. Istnieje wiele przykładów,... więcej»

Siedem głównych grzechów marketingu

Kiedy rozpoczęłam swoją pierwszą pracę w marketingu, poproszono mnie o przygotowanie ulotki reklamowej i dostarczenie jej do wszystkich domów i przedsiębiorstw biznesowych w okolicy. Moja firma prześledziła... więcej»

Jaką rolę odgrywają marki w dzisiejszym świecie?

Czy żyjemy w świecie napędzanym przez marki? Na rynku i w przemyśle, w których produkty są w niewielkim stopniu rozróżnialne – a nawet mało interesujące – proces pomyślnego budowania świadomości marki... więcej»

Pobyt w hotelu nie jest już tylko pokojem ale markowym doznaniem

Dzięki rozwojowi hoteli boutique – i modnym przewodnikom hotelowym – obecne wakacje, oznaczają takie same możliwości sprawdzenia hotelu, jak i miejsca pobytu turystycznego. Jednakże, tak jak... więcej»

Jak naprawić błędy popełnianie przez hotele odnośnie mediów społecznościowych

I. Jakość, a nie ilośćKiedy pytam hotelarzy, o ich cele dla konkretnej kampanii w mediach społecznościowych, to niezmiennie otrzymuję odpowiedź "chcę być w czołówce hotelowej listy publikowanej w... więcej»

Cztery emailowe błędy, których menedżerowie hotelowej sprzedaży powinni unikać

Poczta elektroniczna jest niewątpliwie narzędziem numer jeden, wykorzystywanym do poszukiwania potencjalnych klientów, ale niestety jeszcze wielu hotelowych menedżerów sprzedaży nie wie, jak wykorzystać potężny... więcej»

Przeszkol swoich sprzedawców w prowadzeniu skutecznej korespondencji handlowej za pomocą e-mail

Większość hotelarzy już dawno doceniło korzyści, jakie przynosi przeprowadzanie podstawowych szkoleń dotyczących sprzedaży wśród swoich specjalistów od sprzedaży. W dzisiejszych czasach rzadko bywa tak, że hotel... więcej»

Przed otwarciem – rozwiązania, o których warto pamiętać otwierając swoje drzwi

Najważniejszą sprawą przy otwarciu nowego hotelu (przynajmniej dla większości z nas) jest posiadanie klientów. Nic nas to nie obchodzi, że czekamy rok albo dwa przynajmniej na jakieś potwierdzenie, że nasz... więcej»

Nadaj najwyższy priorytet technikom zmiany kanałów dystrybucyjnych przy rezerwacjach i szkoleniach recepcji

W coraz większym stopniu, znający się na rzeczy menedżerowie od dochodu dowiadują się, jak najkorzystniej spożytkowywać internetowe kanały dystrybucyjne pośredników w celu uzyskiwania wyższych dochodów... więcej»

Najłatwiejsza sprzedaż

Chcesz natychmiast zwiększyć swoją sprzedaż?Prawie każdy pragnie szybkiego, prostego rozwiązania umożliwiającego zwiększenie poziomu sprzedaży. Na szczęście, niemalże we wszystkich przypadkach, nie jest to zadanie... więcej»

Jak zdobyć większą liczbę opinii w Internecie?

Opinie internetowe stają się dla klientów jednym z najważniejszych źródeł, do których się odwołują, gdy mają podjąć decyzję o tym, czy robić interes z konkretną firmą. Wielu z nich zwraca się o pomoc do takich stron,... więcej»

Zadowoleni nastolatkowie wpływają na zadowolenie mam i ojców

Niektóre hotele muszą odwoływać się do wszystkich grup wiekowych dzieci, jeśli chcą, aby zabezpieczyć swoje interesy. Oto kilka pomysłów, aby przekonać do siebie tych niesfornych nastolatkówNa Martha’s Vineyard,... więcej»

Pięć mitów hotelowego marketingu internetowego!

Bardzo ciekawym zajęciem jest lektura niektórych artykułów dotyczących internetu, a w szczególności marketingu w internecie. Zawartość wielu z nich jest interesująca, ale wydaje się, że wielu... więcej»

« 1 2 3 (4) 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »

Pięć czołowych noworocznych postanowień w marketingu hotelu ...więcej»

Najnowsze trendy w hotelarstwie ...więcej»

Hotele „szkolą” gości ...więcej»

Zakopane apartamenty na sprzedaż ...więcej»

Sezon na hotel ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji