Niedziela 01 Grudzień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Sprzedaż i marketing

Sprzedaż i marketing


Pięć mitów hotelowego marketingu internetowego!

Bardzo ciekawym zajęciem jest lektura niektórych artykułów dotyczących internetu, a w szczególności marketingu w internecie. Zawartość wielu z nich jest interesująca, ale wydaje się, że wielu... więcej»

Waga okazji i talonów rabatowych w hotelowych strategiach marketingowych

Jeśli pracujesz w hotelowym dziale marketingu, jesteś odpowiedzialny za pozyskiwanie nowych gości. Aby to robić skutecznie trzeba reklamować się w sposób o wiele bardziej pomysłowy niż ktokolwiek inny w... więcej»

Czego brakuje w twoim marketingu

W większości materiałów marketingowych brakuje co najmniej jednego z poniższych trzech elementów potrzebnych, aby potencjalni klienci zwrócili na nie uwagę. Upewnij się, aby włączyć we wszystkich... więcej»

Dziesięć najważniejszych warunków udanego otwarcia hotelu klasy luksusowej

Kto powiedział, że gala nabita osobistościami, przyjęcie za milion dolarów czy inne przywieszki z wysoką ceną są jedynymi sposobami, aby nowy hotel klasy delux został zauważony? Efektywne... więcej»

Specjaliści od rezerwacji potrzebują wsparcia w radzeniu sobie z najzwyklejszymi pytaniami

Wielokrotnie miałem okazję przebywać wspólnie ze specjalistami od rezerwacji, kiedy na żywo, zręcznie odpowiadali na trudne pytania, podczas rozmów telefonicznych w hotelach i centrach zgłoszeniowych... więcej»

Mistrzostwo w sztuce przyciągania

Wszystko jest duże w Las Vegas: duże hotele, niesamowita rozrywka, wytrawni szefowie z kraju i świata, nadzwyczajna kuchnia, znaki drogowe i ulice, nawet pieniądze tam wydawane są duże. W Las Vegas są... więcej»

Hotele „szkolą” gości

Tworzenie możliwości nauki dla gości jest jednym z pożądanych trendów w hotelarstwie, dzięki któremu można pobudzić lojalność gości i skorzystać z niej. Oto, co musisz wiedzieć! Jedną rzeczą jest... więcej»

Odpowiadanie w sieci. Od skarg cenowych po ataki personalne: Jak odpowiadać na prowokujące opinie gości

Opinie gości stały się rutyną dla wielu hotelarzy, ale od czasu do czasu trafia się jeszcze prawdziwa złośliwość, która pozbawia oddechu i sprawia, że pięści same się zaciskają. Jak w takich przypadkach... więcej»

Pięć przyczyn, dlaczego turyści opuszczają wasze strony internetowe bez dokonania rezerwacji (i jak temu przeciwdziałać)

Chociaż wyniki rynku turystycznego w USA obniżyły się najmocniej i najszybciej w czasie recesji, to sektor ten również szybciej niż jakikolwiek inny, wrócił do poprzedniego stanu. Po kolejnych latach silnego... więcej»

Jak przygotować personel sprzedaży do przemierzania miasta w poszukiwaniu klientów

Twarda rzeczywistość obecnych czasów powoduje, że telefon już nie dzwoni na biurku, w związku z czym pracownicy sprzedaży muszą osobiście pofatygować się i „ruszyć w miasto” w poszukiwaniu... więcej»

Budowanie linków do strony hotelu – poradnik dla początkujących

Jedna z najważniejszych strategii w optymalizacji witryny internetowej pod kątem wyszukiwarek, tak naprawdę realizowana jest poza twoją stroną internetową. Budowanie linka jest czynnością bieżącą, a czasami... więcej»

Trójkąt hotelowego sukcesu

Bez zdecydowanego ukierunkowania, zarządzania i motywacji, jakakolwiek organizacja, łącznie z hotelem, jest skazana na niepowodzenie. Co więcej, działanie jest skuteczne tylko wtedy, kiedy dobry lider zdoła... więcej»

Poproś o zakup, aby zwiększyć rezerwacje w hotelu o 440 %

Po ponad 20 latach działalności w szkoleniu personelu recepcji, rezerwacji i sprzedaży, jestem bardzo zadowolony, że nowy oficjalny raport badawczy potwierdził to, o czym my, szkoleniowcy, wiedzieliśmy od... więcej»

Czy wiesz o czym mówią pracownicy twojego zespołu hotelowego potencjalnym klientom w rozmowach telefonicznych?

W zapracowanym świecie, w którym przyszło dzisiaj działać hotelowym menedżerom marketingowym i revenue managerom, istnieje wiele kanałów dystrybucyjnych wymagających naszej uwagi. Trzeba stałego wysiłku,... więcej»

Zarządzanie dochodem a strategia pakietowania

Bieżące badanie zostało przeprowadzone w celu lepszego zrozumienia sposobu, jak hotele wykorzystują strategię zarządzania dochodem z pakietowania wartości dodanej. Poniżej przedstawiono streszczenie... więcej»

W jaki sposób hotele sterują wymiernym wzrostem przychodów przy pomocy społecznościowych narzędzi analitycznych

Jednym z najbardziej rewolucyjnych trendów mających obecnie miejsce w technologii hotelowej jest wykorzystywanie danych mediów społecznościowych i analityki opinii klientów w optymalizacji dystrybucji i... więcej»

Znajomość produktu jest kluczem do poprawy sprzedaży grupowej

Wiedza jest kluczem w prowadzeniu sprzedaży, niezależnie czy dotyczy pojedynczego pokoju czy dla całej grupy. Oczywiście, że kompletna wiedza o swoim hotelu jest ważna, ale potrzebujemy również... więcej»

Zwiększanie dochodów ze strony internetowej hotelu

Osiem kluczowych zasad w generowaniu dochodu z Internetu Zawsze chciałem napisać nagłówek w rodzaju „10 Lekcji Gwarantujących Poprawę...” Widzi się takie tytuły przez cały czas i... więcej»

Osiem kroków do sukcesu w sprzedaży hotelowych rezerwacji

Chociaż posiadanie efektywnego programu szkoleniowego w zakresie sprzedaży hotelowych rezerwacji jest jednym z kluczowych składników planu działań rozwoju sprzedaży, to także inne niezbędne komponenty... więcej»

Public relations a reklama

Jeżeli zdjęcie jest warte tysiąca słów, artykuł jest wart tysiąca reklam.„Za reklamy płacisz, o public relations modlisz się”. Chociaż to porzekadło jest stare, jest w obecnych czasach... więcej»

Dziesięć sposobów na atrakcyjną stronę hotelu

Pierwsze nad czym musimy się zastanowić to do kogo tak naprawdę kierujemy swoją ofertę. Wydawałoby się, że w Hotelu mogą spać wszyscy, ale prawda jest taka, że wygląd wnętrz, oferta na stronie i... więcej»

Dlaczego marketing online jest zasadniczym elementem twojego marketingu-mix

Jeżeli twój biznes ma stronę internetową albo nawet jeżeli nie, możesz czasami dziwić się, ile wartości w rzeczywistości dodaje internet. Boom dotcomów i plajty pozostawiały w wielu odczucie... więcej»

« 1 2 3 4 (5) 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »

Pięć czołowych noworocznych postanowień w marketingu hotelu ...więcej»

Najnowsze trendy w hotelarstwie ...więcej»

Zakopane apartamenty na sprzedaż ...więcej»

Sezon na hotel ...więcej»

Hotele „szkolą” gości ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji