Sobota 18 Sierpień 2018

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Nowy użytkownik »

Przypomnij hasło »

Strona główna » Sprzedaż i marketing

Sprzedaż i marketing


Buduj markę swojego hotelu i jego reputację

Ostatni rok okazał się jednym z najtrudniejszych od dziesięcioleci w sprzedaży, nie tylko w odniesieniu do hoteli i kurortów, lecz we wszystkich branżach. W takim konkurencyjnym otoczeniu tylko te podmioty, które... więcej»

Pięć wartościowych strategii skutecznej promocji hotelowych ośrodków fitness

Aż do niedawna hotelowe siłownie były postrzegane jako dodatkowe udogodnienie dla gości. W szerszej perspektywie były one niematerialnym generatorem zysków dla obiektu, w organizacji których nie przywiązywano uwagi do... więcej»

Daj gościom powód do wybrania twojego hotelu

Zdarzało się, że  na wakacjach, byłam wniebowzięta, kiedy mogłam posiedzieć na plaży i poczytać przez jakiś czas zabraną ze sobą książkę. Wiem, że jest jeszcze wiele osób, które są usatysfakcjonowane, kiedy mogą... więcej»

Unikanie pięciu powszechnych błędów w urządzeniach rezerwacyjnych

Prawie wszyscy w tym środowisku szukają sposobów, aby zmaksymalizować dochody: poczynając od dużych sieci hotelowych po niezależne obiekty butikowe, czyli hotelarze na całym świecie szukają sposobów na zwiększenie... więcej»

Dlaczego public relations powinny być częścią hotelowego zespołu zarządzającego

Jako hotelarz musisz wybrać najlepszy zespół zarządzający, gwarantujący twojemu obiektowi sprawną codzienną działalność, maksymalizację przychodów, monitorujący ekspozycję, wyprzedzający konkurencję, zapewniający... więcej»

Zaangażowani w media społecznościowe. Część I: citizenM Hotels

W chwili obecnej większość hoteli znalazło sposób, aby przystosować się do wyzwań stawianych przez media społecznościowe. Niektórzy składają obietnice bez pokrycia i modlą się, aby to zjawisko znikło z przestrzeni... więcej»

7 błędów hotelowego marketingu w przyciąganiu turystyki rodzinnej

Zbyt często pieniądze wydawane na marketing są marnowane. Kiedy marketing opiera się na konwencjonalnej wiedzy i przestarzałych założeniach, nie uwzględniając postępu w zrozumieniu zachowań klientów, cierpieć może na... więcej»

Dziesięć porad dla generowania powtarzalnego biznesu

Zbyt wiele firm nie rozumie, że chociaż zapewnianie doskonałej obsługi klienta jest jednym z kluczowych składników powtarzalności biznesu, to ta specjalna osobista więź z klientem i pracownikiem, zapewnia związek... więcej»

Marketing społecznościowy w hotelarstwie

Czy wiesz, że kilkanaście milionów Polaków skupionych jest w serwisach społecznościowych. Wielu z nich słucha muzyki, ogląda i publikuje zdjęcia, ale również dzieli się opiniami, rekomendacjami. Social media to... więcej»

Nikt nie rodzi się wielkim klientem. Trzeba go po prostu ukształtować

Rozwijanie dobrych relacji pomiędzy klientem, a agencją niczym się nie różni od budowania innych relacji: proces ten wymaga po prostu wysiłku. Rodzaj pracy włożonej w to przedsięwzięcie będzie wpływał na rodzaj... więcej»

Pozycjonowanie hotelu, motelu, pensjonatu w wyszukiwarce

Pozycjonowanie: moda czy konieczność?Czy wiesz, że każdego miesiąca kilkanaście milionów Polaków korzysta z internetu. Wielu z nich poszukuje informacji o noclegach, hotelach, motelach, pensjonatach. Nie znają... więcej»

Marketing hotelu w internecie - Zdobywaj klientów w sieci!

Marketing zmienia się! Dotyczy to zarówno marketingu w tradycyjnym rozumieniu, jak i jego nowego oblicza. Zmiana wynika przede wszystkim ze zmiany sposobu zachowania klientów. Ogólny rozwój technologii (nie tylko... więcej»

Moje złote zasady public relations w hotelu cz. 2/2

Nawet kiedy byłam w koledżu na studiach uniwersyteckich moje zainteresowania naturalnie ukierunkowane było na zaangażowanie w pracę z ludźmi. Tak więc, niezależnie od tego, czy był to prowadzony przeze mnie przez... więcej»

E-mail marketing obiektów hotelarskich

Rola e-mail marketing w hotelarstwieCzy wiesz, że prawie każdy z nas ma skrzynkę e-mail. Niemal wszyscy wysyłamy i odbieramy różne wiadomości drogą elektroniczną. To jest wygodne i tanie, co więcej możemy to robić o... więcej»

Moje złote zasady public relations w hotelu - cz. 1/2

Rozpoczęłam pracę w branży hotelarskiej, w lecie '97. Pamiętam, że wybrano mnie głównie na podstawie moich prężnych kontaktów z mediami. Oczywiście inne moje cechy i zalety też odegrały swoją rolę, ale to było... więcej»

Cztery sposoby na podwyżki cen, które nie zmartwią nawet twoich klientów

Ceny rosną i nienawidzą tego prawie wszyscy. Ale jeśli twoja sytuacja ekonomiczna jest podobna do innych firm, to znaczy, że uwarunkowania ekonomiczne zmuszą cię, prędzej czy później, do podniesienia cen. I bądźmy... więcej»

10 rzeczy, którymi powinni się zająć hotelarze na Facebooku, a prawdopodobnie tego nie robią

Facebook stał się jedną z konieczności w każdej współczesnej strategii marketingowej i każdy społecznie świadomy hotel powinien mieć tam swoją własną stronę. Ale skoro jest ono tak nowe, to skąd masz wiedzieć co... więcej»

Sprzedaż bezpośrednia: Utracona sztuka

Czy sprzedaż bezpośrednia w branży hotelarskiej znajduje się na opadającej równi pochyłej, stając się powoli zamierającą sztuką, taką jak pisanie listów, szycie, czy nawet wydawanie gazet? Wykorzystywanie mediów... więcej»

Telefon jest „oknem wystawowym” twojego hotelu

Każdy, kto kiedykolwiek pracował w handlu detalicznym wie, że posiadanie atrakcyjnego i kuszącego "okna wystawowego" jest kluczowym środkiem do zachęcenia przechodniów do wstąpienia do sklepu i zrobienia... więcej»

10 niezawodnych pytań w sprzedaży

Zawsze nauczę się czegoś od uczestników każdego seminarium, które prowadzę. Uczestnicy ostatniego mieli doświadczenia obejmujące okres od kilku lat do dwóch tygodni, ale wszyscy chcieli znać pytania... więcej»

Media społecznościowe jako narzędzie sprzedaży dla hoteli

Żelazna zasada sprzedaży wymaga obecności tam, gdzie są klienci, a jednak hotelowe działy sprzedaży są niechętne wobec mediów społecznościowych. Dlaczego?Już nie tylko indywidualni turyści korzystają z mediów... więcej»

W jaki sposób hotele mogą wykorzystać media społecznościowe do budowania lojalności

Kwestia spowodowania wzrostu przychodów istnieje od momentu, kiedy pierwsze hotele zaczęły eksperymentować z technologiami społecznościowymi, a potrzeba mierzenia ich wpływu na ten wzrost zaczęła rosnąć wraz z... więcej»

« 1 2 3 4 5 (6) 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »

Pięć czołowych noworocznych postanowień w marketingu hotelu ...więcej»

Najnowsze trendy w hotelarstwie ...więcej»

Hotele „szkolą” gości ...więcej»

Jak zdobyć większą liczbę opinii w Internecie? ...więcej»

Biznes lubi komfort ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright © 2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji