Niedziela 01 Grudzień 2024
redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie
OBIEKTY
Zarządzanie | Sprzedaż i marketing | Obsługa gościa | Pion hotelowy | Gastronomia | Projekt i wyposażenie | Ciekawostki | Baza wiedzy i testy | SPA & Wellness
Strona główna » Sprzedaż i marketing
Dziesięć sposobów jak stać się autorytetem w przemyśle hotelarskim
Ile razy myślałeś sobie – powinienem był być cytowany w artykule, być autorytetem w komisji, ekspertem w danej dziedzinie w magazynie branżowym? Bycie znanym jako autorytet w danej dziedzinie lub... więcej»
Najlepsze praktyki hotelowe w zdobywaniu klientów szukających okazji turystycznych
Dziś mamy większy dostęp do aktualnych informacji turystycznych niż kiedykolwiek wcześniej. Czy zastanawiałeś się, gdzie się zatrzymać podczas następnego wyjazdu do Nowego Jorku? Przy pomocy Twittera,... więcej»
Czego hotele mogą nauczyć się od linii lotniczych, Amazonu i dostawców pizzy
Oto proste pytanie: Czy kiedykolwiek przeglądałeś ofertę lub dokonywałeś zakupu ze strony Amazon? Jeśli tak, bo jestem pewien, że wielu z was należy do tej kategorii osób, to wiecie, jak dobrze ta strona... więcej»
Zwiększanie operacyjnej efektywności poprzez design z wartością dodaną
To fakt, że zwiększanie wartości produktów i usług sprawia, iż firmy są bardziej skuteczne. Im większą wartość te przedsiębiorstwa dodają do swoich głównych produktów i usług, tym lepiej funkcjonują.... więcej»
Zapytanie o ubicie interesu
Jeżeli nie dowiadujesz się u potencjalnych klientów o możliwościach zrobienia biznesu i nie proponujesz wprost dokonania sprzedaży to nie powinieneś być zaskoczony, że go nie pozyskujesz. Jak wynika z mojego... więcej»
Hotele osiągające efekty w zarządzaniu reputacją, działają zespołowo
Niezależnie od tego czy pracujesz dla niezależnego hotelu, czy dużej grupy hotelowej, opinie gości nadchodzą prawdopodobne bardzo szybko i są naładowane emocjami. Znajdują się one na stronach zawierających... więcej»
Elementy hotelowej sprzedaży: Sześć głównych grzechów sprzedażowych i jak im zaradzić
1. Niestabilne relacje z klientem: Czy zdecydowalibyśmy się grillować kurczaka bez uprzedniego naoliwienia grilla? Nie ma mowy! Mogłoby to być zbyt kłopotliwe. To samo dotyczy wszystkich innych aspektów... więcej»
Wykorzystywanie mediów społecznościowych do zwiększania liczby hotelowych gości
Wraz z całym tym natłokiem informacyjnym o mediach społecznościowych takich, jak m.in. Twitter, Facebook, LinkedIn, YouTube, Flickr, czy też przy upadku większości gazet i kryzysie gospodarczym, niczym dziwnym... więcej»
Udzielać rabatu, czy nie?
Daj spokój ... czy naprawdę wstałbyś o 5 rano w dniu wolnym od pracy, aby dostać się do centrum handlowego na 6, gdyby nie "25 Procentowa Wyprzedaż po Święcie Dziękczynienia"? Czy naprawdę... więcej»
Ściągaj gości na Twittera
Biznes hotelowy w dalszym ciągu zdominowany jest przez łowców zdeterminowanych przez takie kryteria, jak: ADR (średnia dzienna stawka), wskaźniki obłożenia i RevPAR (przychód na sprzedany pokój). Dlatego też... więcej»
Buduj markę swojego hotelu i jego reputację
Ostatni rok okazał się jednym z najtrudniejszych od dziesięcioleci w sprzedaży, nie tylko w odniesieniu do hoteli i kurortów, lecz we wszystkich branżach. W takim konkurencyjnym otoczeniu tylko te podmioty,... więcej»
Pięć wartościowych strategii skutecznej promocji hotelowych ośrodków fitness
Aż do niedawna hotelowe siłownie były postrzegane jako dodatkowe udogodnienie dla gości. W szerszej perspektywie były one niematerialnym generatorem zysków dla obiektu, w organizacji których nie przywiązywano... więcej»
Daj gościom powód do wybrania twojego hotelu
Zdarzało się, że na wakacjach, byłam wniebowzięta, kiedy mogłam posiedzieć na plaży i poczytać przez jakiś czas zabraną ze sobą książkę. Wiem, że jest jeszcze wiele osób, które są... więcej»
Unikanie pięciu powszechnych błędów w urządzeniach rezerwacyjnych
Prawie wszyscy w tym środowisku szukają sposobów, aby zmaksymalizować dochody: poczynając od dużych sieci hotelowych po niezależne obiekty butikowe, czyli hotelarze na całym świecie szukają sposobów na... więcej»
Dlaczego public relations powinny być częścią hotelowego zespołu zarządzającego
Jako hotelarz musisz wybrać najlepszy zespół zarządzający, gwarantujący twojemu obiektowi sprawną codzienną działalność, maksymalizację przychodów, monitorujący ekspozycję, wyprzedzający konkurencję,... więcej»
Zaangażowani w media społecznościowe. Część I: citizenM Hotels
W chwili obecnej większość hoteli znalazło sposób, aby przystosować się do wyzwań stawianych przez media społecznościowe. Niektórzy składają obietnice bez pokrycia i modlą się, aby to zjawisko znikło... więcej»
7 błędów hotelowego marketingu w przyciąganiu turystyki rodzinnej
Zbyt często pieniądze wydawane na marketing są marnowane. Kiedy marketing opiera się na konwencjonalnej wiedzy i przestarzałych założeniach, nie uwzględniając postępu w zrozumieniu zachowań klientów,... więcej»
Dziesięć porad dla generowania powtarzalnego biznesu
Zbyt wiele firm nie rozumie, że chociaż zapewnianie doskonałej obsługi klienta jest jednym z kluczowych składników powtarzalności biznesu, to ta specjalna osobista więź z klientem i pracownikiem, zapewnia... więcej»
Marketing społecznościowy w hotelarstwie
Czy wiesz, że kilkanaście milionów Polaków skupionych jest w serwisach społecznościowych. Wielu z nich słucha muzyki, ogląda i publikuje zdjęcia, ale również dzieli się opiniami, rekomendacjami. Social... więcej»
Nikt nie rodzi się wielkim klientem. Trzeba go po prostu ukształtować
Rozwijanie dobrych relacji pomiędzy klientem, a agencją niczym się nie różni od budowania innych relacji: proces ten wymaga po prostu wysiłku. Rodzaj pracy włożonej w to przedsięwzięcie będzie wpływał na... więcej»
Pozycjonowanie hotelu, motelu, pensjonatu w wyszukiwarce
Pozycjonowanie: moda czy konieczność?Czy wiesz, że każdego miesiąca kilkanaście milionów Polaków korzysta z internetu. Wielu z nich poszukuje informacji o noclegach, hotelach, motelach, pensjonatach. Nie... więcej»
Marketing hotelu w internecie - Zdobywaj klientów w sieci!
Marketing zmienia się! Dotyczy to zarówno marketingu w tradycyjnym rozumieniu, jak i jego nowego oblicza. Zmiana wynika przede wszystkim ze zmiany sposobu zachowania klientów. Ogólny rozwój technologii (nie tylko... więcej»
Pięć czołowych noworocznych postanowień w marketingu hotelu ...więcej»
Najnowsze trendy w hotelarstwie ...więcej»
Zakopane apartamenty na sprzedaż ...więcej»
Sezon na hotel ...więcej»
Hotele „szkolą” gości ...więcej»
Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...
2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke
Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę...
2018-05-15, 12:57:50 ~Agata
Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...
2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina
"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...
2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD
Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...
2018-02-19, 19:49:28 ~klara
Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...
2018-01-24, 16:51:44 ~anita
Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...
2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski
Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...
2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz
Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...
2018-01-09, 19:03:15 ~Michał
Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone
O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU | KONTAKT
Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie. Więcej informacji