Niedziela 01 Grudzień 2024
redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie
OBIEKTY
Zarządzanie | Sprzedaż i marketing | Obsługa gościa | Pion hotelowy | Gastronomia | Projekt i wyposażenie | Ciekawostki | Baza wiedzy i testy | SPA & Wellness
Strona główna » Sprzedaż i marketing
Moje złote zasady public relations w hotelu cz. 2/2
Nawet kiedy byłam w koledżu na studiach uniwersyteckich moje zainteresowania naturalnie ukierunkowane było na zaangażowanie w pracę z ludźmi. Tak więc, niezależnie od tego, czy był to prowadzony przeze mnie... więcej»
E-mail marketing obiektów hotelarskich
Rola e-mail marketing w hotelarstwieCzy wiesz, że prawie każdy z nas ma skrzynkę e-mail. Niemal wszyscy wysyłamy i odbieramy różne wiadomości drogą elektroniczną. To jest wygodne i tanie, co więcej możemy... więcej»
Moje złote zasady public relations w hotelu - cz. 1/2
Rozpoczęłam pracę w branży hotelarskiej, w lecie '97. Pamiętam, że wybrano mnie głównie na podstawie moich prężnych kontaktów z mediami. Oczywiście inne moje cechy i zalety też odegrały swoją rolę,... więcej»
Cztery sposoby na podwyżki cen, które nie zmartwią nawet twoich klientów
Ceny rosną i nienawidzą tego prawie wszyscy. Ale jeśli twoja sytuacja ekonomiczna jest podobna do innych firm, to znaczy, że uwarunkowania ekonomiczne zmuszą cię, prędzej czy później, do podniesienia cen. I... więcej»
10 rzeczy, którymi powinni się zająć hotelarze na Facebooku, a prawdopodobnie tego nie robią
Facebook stał się jedną z konieczności w każdej współczesnej strategii marketingowej i każdy społecznie świadomy hotel powinien mieć tam swoją własną stronę. Ale skoro jest ono tak nowe, to skąd masz... więcej»
Sprzedaż bezpośrednia: Utracona sztuka
Czy sprzedaż bezpośrednia w branży hotelarskiej znajduje się na opadającej równi pochyłej, stając się powoli zamierającą sztuką, taką jak pisanie listów, szycie, czy nawet wydawanie gazet?... więcej»
Telefon jest „oknem wystawowym” twojego hotelu
Każdy, kto kiedykolwiek pracował w handlu detalicznym wie, że posiadanie atrakcyjnego i kuszącego "okna wystawowego" jest kluczowym środkiem do zachęcenia przechodniów do wstąpienia do sklepu i... więcej»
10 niezawodnych pytań w sprzedaży
Zawsze nauczę się czegoś od uczestników każdego seminarium, które prowadzę. Uczestnicy ostatniego mieli doświadczenia obejmujące okres od kilku lat do dwóch tygodni, ale wszyscy chcieli znać pytania... więcej»
Media społecznościowe jako narzędzie sprzedaży dla hoteli
Żelazna zasada sprzedaży wymaga obecności tam, gdzie są klienci, a jednak hotelowe działy sprzedaży są niechętne wobec mediów społecznościowych. Dlaczego?Już nie tylko indywidualni turyści korzystają z... więcej»
W jaki sposób hotele mogą wykorzystać media społecznościowe do budowania lojalności
Kwestia spowodowania wzrostu przychodów istnieje od momentu, kiedy pierwsze hotele zaczęły eksperymentować z technologiami społecznościowymi, a potrzeba mierzenia ich wpływu na ten wzrost zaczęła rosnąć... więcej»
Bądz aktywny: Poznaj swój produkt
Jednym z powszechnych tematów w większości szkoleniowych programów branży hotelowej jest nacisk na pracowników pierwszej linii na aktywne przewidywanie potrzeb gości i na samodzielne poruszanie istotnych... więcej»
Dziesięć porad w zakresie utrzymania lojalnych gości
Szacuje się, że koszty pozyskania nowych klientów są od 5 do 8 razy większe od utrzymania klientów korzystających już z usług konkretnej firmy. Jeśli wziąć pod uwagę koszty reklamy, marketingu,... więcej»
Hotelowe porady do aplikacji Google Places
Czy twój obiekt w pełni wykorzystuje Google Places? Jeśli tak, to jak twoja firma plasuje się na stronie rankingowej wśród lokalnych konkurentów? Strony adresowe są ważniejsze niż kiedykolwiek, zwłaszcza... więcej»
Nadszedł czas na działanie w starym stylu dla technologicznie zorientowanych pracowników hotelowej sprzedaży
Chociaż większość czasu w mojej karierze zawodowej poświęcam na szkolenia w zakresie sprzedaży, przeprowadzane dla personelu w przemyśle hotelowym ilustrujące organizację spotkań biznesowych i... więcej»
Pięć rzeczy, które hotelarze powinni wiedzieć o mediach społecznościowych
1. Media społecznościowe to nie tylko FacebookKiedy rozmawiam z hotelarzami o mediach społecznościowych to najbardziej powszechną reakcją jest – „Tak, znam Facebooka”. A przecież zjawisko... więcej»
Meldowanie po północy: Jak unikać przekwaterowania z hotelu
Jeśli często podróżujesz, scenariusz ten może być ci dobrze znany. Jest późno. Docierasz ostatecznie do hotelowej recepcji, wykończony koszmarem nowoczesnej podróży, tylko po to, aby być przywitany... więcej»
Jak otworzyłem hotel korzystając ze strategii PR na Facebooku
W jaki sposób Martin Soler skorzystał z bezpośredniej strategii PR na Facebooku do otwarcia obiektu Seven Hotel uzyskując jego 80 procentowe obłożenie poza sezonem. W jaki sposób Hotel Le Seven tak szybko... więcej»
Jak prowadzić sprzedaż hotelu - w dziesięciu punktach
Jak zacząć wprowadzanie w życie strategii marketingowej hotelu? Jak promować hotel w sytuacji zmieniającego się i rozwijającego nowe techniki Internetu, reagującego momentalnie na nowe wydarzenia przynoszone... więcej»
Overbooking z perspektywy hotelarza
Z pewnością w trakcie pełni sezonu, a szczególnie podczas atrakcyjnych wydarzeń, nadkomplet w hotelach jest niemal nieunikniony. Z punktu widzenia hotelarza overbooking jest drogą do optymalizacji przychodów z... więcej»
Przyszłość przemysłu hotelowego i mediów społecznościowych
W przeciwieństwie do wielu nowoczesnych gałęzi przemysłu, większość z tego, co wykonuje hotel dzieje się poza siecią. Trudno świadczyć usługi w hotelowym pokoju lub posłać łóżko za pomocą... więcej»
Jak zrealizować sprzedaż w 2012 roku
Jestem pewien, że wyznaczyliście już sobie cele sprzedaży na nowy rok, a jeżeli nie to proponuję natychmiast zabrać się do pracy.Czas ucieka szybko! Jeżeli określiłeś swoje cele, to gratuluję!Poniżej... więcej»
Profesjonalni hotelarze w dalszym ciągu traktują kanały głosowe jako priorytet
Przyszło mi niedawno do głowy, jak relatywnie mało uwagi poświęca kadra kierownicza w obszarach zarządzania i hotelowego marketingu na głosowe kanały dystrybucyjne, przynajmniej w stosunku do ogromnej ilości... więcej»
Pięć czołowych noworocznych postanowień w marketingu hotelu ...więcej»
Najnowsze trendy w hotelarstwie ...więcej»
Zakopane apartamenty na sprzedaż ...więcej»
Sezon na hotel ...więcej»
Hotele „szkolą” gości ...więcej»
Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...
2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke
Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę...
2018-05-15, 12:57:50 ~Agata
Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...
2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina
"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...
2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD
Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...
2018-02-19, 19:49:28 ~klara
Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...
2018-01-24, 16:51:44 ~anita
Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...
2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski
Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...
2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz
Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...
2018-01-09, 19:03:15 ~Michał
Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone
O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU | KONTAKT
Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie. Więcej informacji