Sobota 18 Sierpień 2018

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Nowy użytkownik »

Przypomnij hasło »

Strona główna » Sprzedaż i marketing

Sprzedaż i marketing


Bądz aktywny: Poznaj swój produkt

Jednym z powszechnych tematów w większości szkoleniowych programów branży hotelowej jest nacisk na pracowników pierwszej linii na aktywne przewidywanie potrzeb gości i na samodzielne poruszanie istotnych szczegółów w... więcej»

Dziesięć porad w zakresie utrzymania lojalnych gości

Szacuje się, że koszty pozyskania nowych klientów są od 5 do 8 razy większe od utrzymania klientów korzystających już z usług konkretnej firmy. Jeśli wziąć pod uwagę koszty reklamy, marketingu, sprzedaży, osobowe,... więcej»

Hotelowe porady do aplikacji Google Places

Czy twój obiekt w pełni wykorzystuje Google Places? Jeśli tak, to jak twoja firma plasuje się na stronie rankingowej wśród lokalnych konkurentów? Strony adresowe są ważniejsze niż kiedykolwiek, zwłaszcza kiedy weźmie... więcej»

Nadszedł czas na działanie w starym stylu dla technologicznie zorientowanych pracowników hotelowej sprzedaży

Chociaż większość  czasu w mojej karierze zawodowej poświęcam na szkolenia w zakresie sprzedaży, przeprowadzane dla personelu w przemyśle hotelowym ilustrujące organizację spotkań biznesowych i konwencji z... więcej»

Pięć rzeczy, które hotelarze powinni wiedzieć o mediach społecznościowych

1. Media społecznościowe to nie tylko FacebookKiedy rozmawiam z hotelarzami o mediach społecznościowych to najbardziej powszechną reakcją jest – „Tak, znam Facebooka”. A przecież zjawisko mediów... więcej»

Meldowanie po północy: Jak unikać przekwaterowania z hotelu

Jeśli często podróżujesz, scenariusz ten może być ci dobrze znany. Jest późno. Docierasz ostatecznie do hotelowej recepcji, wykończony koszmarem nowoczesnej podróży, tylko po to, aby być przywitany następującymi... więcej»

Jak otworzyłem hotel korzystając ze strategii PR na Facebooku

W jaki sposób Martin Soler skorzystał z bezpośredniej strategii PR na Facebooku do otwarcia obiektu Seven Hotel uzyskując jego  80 procentowe obłożenie poza sezonem. W jaki sposób Hotel Le Seven tak szybko... więcej»

Jak prowadzić sprzedaż hotelu - w dziesięciu punktach

Jak zacząć wprowadzanie w życie strategii marketingowej hotelu? Jak promować hotel w sytuacji zmieniającego się i rozwijającego nowe techniki Internetu, reagującego momentalnie na nowe wydarzenia przynoszone przez... więcej»

Overbooking z perspektywy hotelarza

Z pewnością w trakcie pełni sezonu, a szczególnie podczas atrakcyjnych wydarzeń, nadkomplet w hotelach jest niemal nieunikniony. Z punktu widzenia hotelarza overbooking jest drogą do optymalizacji przychodów z... więcej»

Przyszłość przemysłu hotelowego i mediów społecznościowych

W przeciwieństwie do wielu nowoczesnych gałęzi przemysłu, większość z tego, co wykonuje hotel dzieje się poza siecią. Trudno świadczyć usługi w hotelowym pokoju lub posłać łóżko za pomocą kliknięcia. Ale hotele... więcej»

Jak zrealizować sprzedaż w 2012 roku

Jestem pewien, że wyznaczyliście już sobie cele sprzedaży na nowy rok, a jeżeli nie to proponuję natychmiast zabrać się do pracy.Czas ucieka szybko! Jeżeli określiłeś swoje cele, to gratuluję!Poniżej przedstawiłem... więcej»

Profesjonalni hotelarze w dalszym ciągu traktują kanały głosowe jako priorytet

Przyszło mi niedawno do głowy, jak relatywnie mało uwagi poświęca kadra kierownicza w obszarach zarządzania i hotelowego marketingu na głosowe kanały dystrybucyjne, przynajmniej w stosunku do ogromnej ilości czasu i... więcej»

Porady w zakresie budowania społecznościowego programu medialnego tak autentycznego i niezwykłego, jak twój hotel

Przemysł turystyczny jest nad kreską, jeśli chodzi o media społecznościowe, ale pod względem oryginalności i znaczącego zaangażowania hotele pozostają w tyle. Wydaje się, że każdy zamieszcza te same treści, w tym... więcej»

W jaki sposób hotele mogą ukierunkować się na rynkową niszę nowożeńców

Czy twój hotel organizuje przyjęcia weselne? Jeśli tak, to założę się, że kierownictwo rejestruje, ile wesel zorganizowano w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy i podwoję zakład o to, że mają skalkulowany cel względem... więcej»

Przekonaj swoich klientów do prowadzenia sprzedaży za ciebie

Nie ma to jak referencje, czy rekomendacje hotelu lub restauracji, zapoznaj się z badaniami skuteczności reklamy, a zobaczysz, że słowne rekomendacje znajdują się na czołowych pozycjach pod względem efektywności... więcej»

Media społecznościowe a opowiadania w hotelowej praktyce

„Dobre opowiadanie sprawia, że ludzie siadają i słuchają.... Warte jest ich uwagi, warte zapamiętania i powtarzania.” – Corey Torrence, iMedia ConnectionRozdwojenie mojej kariery zawodowej na... więcej»

Rezerwacje głosowe: zapomniany kanał

Dla mnie, jako szkoleniowca i konsultanta branży hotelarskiej nadal fascynujące jest obserwowanie na własne oczy ekstremalnych różnic pomiędzy tym, jak postrzegają kanał rezerwacji głosowych poszczególni dyrektorzy... więcej»

8 strategii Twittera na zdobywanie klientów

Restauracje i biznes hotelarski mogą wprowadzić poniższe strategie, aby skutecznie wykorzystywać TwitteraStwórz podstawowe informacje dostosowane do potrzeb klientaStworzenie dostosowanego do potrzeb użytkowników,... więcej»

Jak przekształcić telefoniczne zapytanie w rezerwację?

Obsługa telefonicznych zapytań rezerwacyjnych jest najważniejszym aspektem zarządzania rezerwacjami pokoi. Sposób, w jaki menedżer rezerwacji pokoi lub agent rezerwacji obsługuje te zapytania może stanowić o różnicy... więcej»

Znaczenie projektu hotelowej strony na Facebooku

Podczas gdy internetowa strona hotelowa jest twoim najlepszym przedstawicielem handlowym, to hotelowa strona na Facebooku jest twoim najlepszym przedstawicielem w dziedzinie public relations. Dlatego niezwykle ważne... więcej»

Pomóż gościom odnalezć twój hotel

Gdzie jest twój hotel? Swego czasu pisałam o Google Places, ale wydaje się, że niektóre restauracje i hotele nie uświadomiły sobie konieczności informowania o swoim kodzie pocztowym.Dzisiaj postanowiłam odszukać... więcej»

Czego sprzedawcy nigdy nie powinni przestać robić

Utrzymywanie się ze sprzedaży jest trudne. Zdarza się wiele wzlotów i częste upadki, mierzyć się trzeba ze stałą presją na realizowanie celów sprzedaży, brać pod uwagę kontakty z klientami i potencjalnymi klientami,... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 (7) 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »

Pięć czołowych noworocznych postanowień w marketingu hotelu ...więcej»

Najnowsze trendy w hotelarstwie ...więcej»

Hotele „szkolą” gości ...więcej»

Jak zdobyć większą liczbę opinii w Internecie? ...więcej»

Biznes lubi komfort ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright © 2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji