Sobota 23 Styczeń 2021
redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie
OGŁOSZENIA PRACA OBIEKTY MOJE KONTO
Zarządzanie | Sprzedaż i marketing | Obsługa gościa | Pion hotelowy | Gastronomia | Projekt i wyposażenie | Ciekawostki | Baza wiedzy i testy | SPA & Wellness
Nowy użytkownik »
Przypomnij hasło »
Strona główna » Sprzedaż i marketing
Sprzedaż bezpośrednia: Utracona sztuka
Czy sprzedaż bezpośrednia w branży hotelarskiej znajduje się na opadającej równi pochyłej, stając się powoli zamierającą sztuką, taką jak pisanie listów, szycie, czy nawet wydawanie gazet? Wykorzystywanie mediów... więcej»
Telefon jest „oknem wystawowym” twojego hotelu
Każdy, kto kiedykolwiek pracował w handlu detalicznym wie, że posiadanie atrakcyjnego i kuszącego "okna wystawowego" jest kluczowym środkiem do zachęcenia przechodniów do wstąpienia do sklepu i zrobienia... więcej»
10 niezawodnych pytań w sprzedaży
Zawsze nauczę się czegoś od uczestników każdego seminarium, które prowadzę. Uczestnicy ostatniego mieli doświadczenia obejmujące okres od kilku lat do dwóch tygodni, ale wszyscy chcieli znać pytania... więcej»
Media społecznościowe jako narzędzie sprzedaży dla hoteli
Żelazna zasada sprzedaży wymaga obecności tam, gdzie są klienci, a jednak hotelowe działy sprzedaży są niechętne wobec mediów społecznościowych. Dlaczego?Już nie tylko indywidualni turyści korzystają z mediów... więcej»
W jaki sposób hotele mogą wykorzystać media społecznościowe do budowania lojalności
Kwestia spowodowania wzrostu przychodów istnieje od momentu, kiedy pierwsze hotele zaczęły eksperymentować z technologiami społecznościowymi, a potrzeba mierzenia ich wpływu na ten wzrost zaczęła rosnąć wraz z... więcej»
Bądz aktywny: Poznaj swój produkt
Jednym z powszechnych tematów w większości szkoleniowych programów branży hotelowej jest nacisk na pracowników pierwszej linii na aktywne przewidywanie potrzeb gości i na samodzielne poruszanie istotnych szczegółów w... więcej»
Dziesięć porad w zakresie utrzymania lojalnych gości
Szacuje się, że koszty pozyskania nowych klientów są od 5 do 8 razy większe od utrzymania klientów korzystających już z usług konkretnej firmy. Jeśli wziąć pod uwagę koszty reklamy, marketingu, sprzedaży, osobowe,... więcej»
Hotelowe porady do aplikacji Google Places
Czy twój obiekt w pełni wykorzystuje Google Places? Jeśli tak, to jak twoja firma plasuje się na stronie rankingowej wśród lokalnych konkurentów? Strony adresowe są ważniejsze niż kiedykolwiek, zwłaszcza kiedy weźmie... więcej»
Nadszedł czas na działanie w starym stylu dla technologicznie zorientowanych pracowników hotelowej sprzedaży
Chociaż większość czasu w mojej karierze zawodowej poświęcam na szkolenia w zakresie sprzedaży, przeprowadzane dla personelu w przemyśle hotelowym ilustrujące organizację spotkań biznesowych i konwencji z... więcej»
Pięć rzeczy, które hotelarze powinni wiedzieć o mediach społecznościowych
1. Media społecznościowe to nie tylko FacebookKiedy rozmawiam z hotelarzami o mediach społecznościowych to najbardziej powszechną reakcją jest – „Tak, znam Facebooka”. A przecież zjawisko mediów... więcej»
Meldowanie po północy: Jak unikać przekwaterowania z hotelu
Jeśli często podróżujesz, scenariusz ten może być ci dobrze znany. Jest późno. Docierasz ostatecznie do hotelowej recepcji, wykończony koszmarem nowoczesnej podróży, tylko po to, aby być przywitany następującymi... więcej»
Jak otworzyłem hotel korzystając ze strategii PR na Facebooku
W jaki sposób Martin Soler skorzystał z bezpośredniej strategii PR na Facebooku do otwarcia obiektu Seven Hotel uzyskując jego 80 procentowe obłożenie poza sezonem. W jaki sposób Hotel Le Seven tak szybko... więcej»
Jak prowadzić sprzedaż hotelu - w dziesięciu punktach
Jak zacząć wprowadzanie w życie strategii marketingowej hotelu? Jak promować hotel w sytuacji zmieniającego się i rozwijającego nowe techniki Internetu, reagującego momentalnie na nowe wydarzenia przynoszone przez... więcej»
Overbooking z perspektywy hotelarza
Z pewnością w trakcie pełni sezonu, a szczególnie podczas atrakcyjnych wydarzeń, nadkomplet w hotelach jest niemal nieunikniony. Z punktu widzenia hotelarza overbooking jest drogą do optymalizacji przychodów z... więcej»
Przyszłość przemysłu hotelowego i mediów społecznościowych
W przeciwieństwie do wielu nowoczesnych gałęzi przemysłu, większość z tego, co wykonuje hotel dzieje się poza siecią. Trudno świadczyć usługi w hotelowym pokoju lub posłać łóżko za pomocą kliknięcia. Ale hotele... więcej»
Jak zrealizować sprzedaż w 2012 roku
Jestem pewien, że wyznaczyliście już sobie cele sprzedaży na nowy rok, a jeżeli nie to proponuję natychmiast zabrać się do pracy.Czas ucieka szybko! Jeżeli określiłeś swoje cele, to gratuluję!Poniżej przedstawiłem... więcej»
Profesjonalni hotelarze w dalszym ciągu traktują kanały głosowe jako priorytet
Przyszło mi niedawno do głowy, jak relatywnie mało uwagi poświęca kadra kierownicza w obszarach zarządzania i hotelowego marketingu na głosowe kanały dystrybucyjne, przynajmniej w stosunku do ogromnej ilości czasu i... więcej»
Porady w zakresie budowania społecznościowego programu medialnego tak autentycznego i niezwykłego, jak twój hotel
Przemysł turystyczny jest nad kreską, jeśli chodzi o media społecznościowe, ale pod względem oryginalności i znaczącego zaangażowania hotele pozostają w tyle. Wydaje się, że każdy zamieszcza te same treści, w tym... więcej»
W jaki sposób hotele mogą ukierunkować się na rynkową niszę nowożeńców
Czy twój hotel organizuje przyjęcia weselne? Jeśli tak, to założę się, że kierownictwo rejestruje, ile wesel zorganizowano w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy i podwoję zakład o to, że mają skalkulowany cel względem... więcej»
Przekonaj swoich klientów do prowadzenia sprzedaży za ciebie
Nie ma to jak referencje, czy rekomendacje hotelu lub restauracji, zapoznaj się z badaniami skuteczności reklamy, a zobaczysz, że słowne rekomendacje znajdują się na czołowych pozycjach pod względem efektywności... więcej»
Media społecznościowe a opowiadania w hotelowej praktyce
„Dobre opowiadanie sprawia, że ludzie siadają i słuchają.... Warte jest ich uwagi, warte zapamiętania i powtarzania.” – Corey Torrence, iMedia ConnectionRozdwojenie mojej kariery zawodowej na... więcej»
Rezerwacje głosowe: zapomniany kanał
Dla mnie, jako szkoleniowca i konsultanta branży hotelarskiej nadal fascynujące jest obserwowanie na własne oczy ekstremalnych różnic pomiędzy tym, jak postrzegają kanał rezerwacji głosowych poszczególni dyrektorzy... więcej»
Pięć czołowych noworocznych postanowień w marketingu hotelu ...więcej»
Najnowsze trendy w hotelarstwie ...więcej»
Hotele „szkolą” gości ...więcej»
Jak zdobyć większą liczbę opinii w Internecie? ...więcej»
Jak dbać o wizerunek obiektu? ...więcej»
Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...
2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke
Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...
2018-05-15, 12:57:50 ~Agata
Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...
2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina
"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...
2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD
Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...
2018-02-19, 19:49:28 ~klara
Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...
2018-01-24, 16:51:44 ~anita
Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...
2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski
Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...
2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz
Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...
2018-01-09, 19:03:15 ~Michał
Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone
O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU | KONTAKT
Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie. Więcej informacji