Niedziela 01 Grudzień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Sprzedaż i marketing

Sprzedaż i marketing


Porady w zakresie budowania społecznościowego programu medialnego tak autentycznego i niezwykłego, jak twój hotel

Przemysł turystyczny jest nad kreską, jeśli chodzi o media społecznościowe, ale pod względem oryginalności i znaczącego zaangażowania hotele pozostają w tyle. Wydaje się, że każdy zamieszcza te same... więcej»

W jaki sposób hotele mogą ukierunkować się na rynkową niszę nowożeńców

Czy twój hotel organizuje przyjęcia weselne? Jeśli tak, to założę się, że kierownictwo rejestruje, ile wesel zorganizowano w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy i podwoję zakład o to, że mają skalkulowany... więcej»

Przekonaj swoich klientów do prowadzenia sprzedaży za ciebie

Nie ma to jak referencje, czy rekomendacje hotelu lub restauracji, zapoznaj się z badaniami skuteczności reklamy, a zobaczysz, że słowne rekomendacje znajdują się na czołowych pozycjach pod względem... więcej»

Media społecznościowe a opowiadania w hotelowej praktyce

„Dobre opowiadanie sprawia, że ludzie siadają i słuchają.... Warte jest ich uwagi, warte zapamiętania i powtarzania.” – Corey Torrence, iMedia ConnectionRozdwojenie mojej kariery zawodowej na... więcej»

Rezerwacje głosowe: zapomniany kanał

Dla mnie, jako szkoleniowca i konsultanta branży hotelarskiej nadal fascynujące jest obserwowanie na własne oczy ekstremalnych różnic pomiędzy tym, jak postrzegają kanał rezerwacji głosowych poszczególni... więcej»

8 strategii Twittera na zdobywanie klientów

Restauracje i biznes hotelarski mogą wprowadzić poniższe strategie, aby skutecznie wykorzystywać TwitteraStwórz podstawowe informacje dostosowane do potrzeb klientaStworzenie dostosowanego do potrzeb... więcej»

Jak przekształcić telefoniczne zapytanie w rezerwację?

Obsługa telefonicznych zapytań rezerwacyjnych jest najważniejszym aspektem zarządzania rezerwacjami pokoi. Sposób, w jaki menedżer rezerwacji pokoi lub agent rezerwacji obsługuje te zapytania może stanowić o... więcej»

Znaczenie projektu hotelowej strony na Facebooku

Podczas gdy internetowa strona hotelowa jest twoim najlepszym przedstawicielem handlowym, to hotelowa strona na Facebooku jest twoim najlepszym przedstawicielem w dziedzinie public relations. Dlatego niezwykle... więcej»

Pomóż gościom odnalezć twój hotel

Gdzie jest twój hotel? Swego czasu pisałam o Google Places, ale wydaje się, że niektóre restauracje i hotele nie uświadomiły sobie konieczności informowania o swoim kodzie pocztowym.Dzisiaj postanowiłam... więcej»

Czego sprzedawcy nigdy nie powinni przestać robić

Utrzymywanie się ze sprzedaży jest trudne. Zdarza się wiele wzlotów i częste upadki, mierzyć się trzeba ze stałą presją na realizowanie celów sprzedaży, brać pod uwagę kontakty z klientami i... więcej»

Dziesięć pomysłów dla hoteli na uatrakcyjnienie swoich wiadomości na Facebooku wartych wypróbowania

Większość hoteli zdaje sobie obecnie sprawę z tego, że ich obecność na Facebooku nie jest już opcją, ale zwykłą koniecznością. Chociaż, jak się wydaje, większość hoteli lub marek hotelowych ma... więcej»

W jaki sposób najmodniejszy hotel na świecie zarządza społecznościowymi publikacjami

Koncepcja CitizenM zaczęła się od spostrzeżenia, że w ostatnich latach pojawił się nowy typ turysty. „Dzisiejszy turysta podróżuje w dżinsach, tanim T-shircie, nosi drogi zegarek, pije szampana i... więcej»

Najlepsze praktyki ebiznesowe hoteli dla mediów społecznościowych

W 2011 roku śmiało można stwierdzić, że obecność na Facebooku i Twitterze z dobrze zbudowaną strategią mediów społecznościowych nie może być dalej ignorowana. Wsjkazane jest również określenie... więcej»

Czy mój hotel powinien reklamować się na Facebooku?

Klienci często pytają nas czy powinni korzystać z reklamy na Facebook’u. Wiele hoteli jest sceptycznie nastawionych wobec stosowania reklam i zastanawia się czy mogą one być efektywne, czy nie. Zazwyczaj... więcej»

Najlepsze praktyki w publikacjach społecznościowych

„Co mamy publikować?” Jest to jedno z najczęściej zadawanych przez hotele pytań w momencie rozpoczynania przez nie swej aktywności w mediach społecznościowych. Zawartość publikacji może dla... więcej»

Dziesięć hotelarskich postanowień internetowego marketingu na 2011 rok część 2/2

6. Zdaję sobie sprawę z tego, że nie mogę już dłużej zwlekać z poważnym zaangażowaniem czasu i środków w obszarze marketingu mobilnego i mediów społecznościowych. Nie do przyjęcia jest obsługiwanie... więcej»

Dziesięć hotelarskich postanowień internetowego marketingu na 2011 rok - Część 1/2

Mimo, że 2010 rok nie był całkiem tak trudny jak obawiał się tego przemysł, hotelarze wciąż zmagali się z wieloma wyzwaniami: wolno odbudowującą się gospodarką, stale zmieniającym się światem mediów... więcej»

Jak zwiększyć ilość opinii o hotelu w Internecie

Ilość opinii o twoim hotelu ma bezpośrednie przełożenie na szereg obszarów: 1. Twój ranking na stronach z opiniami. 2. Twój ranking na niezależnych internetowych stronach dystrybucyjnych OTA (stowarzyszenie... więcej»

Hotelowe programy lojalnościowe

Członkostwo ma swoje zalety biorąc pod uwagę wzrastającą liczbę zaawansowanych technicznie sposobów łączności z rodziną w trakcie podróży. Francis Ho czyta każdego wieczora opowieści do poduszki... więcej»

Jak stworzyć atrakcyjną zawartość strony w internecie via media społecznościowe: Twitter – Część 3 z 4

W części 3 z serii firmy EyeforTravel, niemieckie linie lotnicze Lufthansa i kalifornijski łańcuch butikowych hoteli Joie de Vivre dzieliły się swoimi spostrzeżeniami na temat tego, w jaki sposób stworzyć... więcej»

W poszukiwaniu lojalności klienta

Każdy hotel pragnie mieć więcej lojalnych gości, dobrze udokumentowanych, będących nagrodą dla poszczególnych obiektów.Lojalni klienci:- Jest mniej prawdopodobne, że zostaną skuszeni w wyniku akcji... więcej»

Zwolnij by sprzedawać szybciej. 11 rad na zwiększenie efektywności sprzedaży

Wykonanie planu sprzedaży – niezależnie od tego czy jesteś dostawcą dla przemysłu hotelarskiego, czy członkiem hotelowego zespołu sprzedaży – stało się obecnie trudne w gospodarce stawiającej... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 (8) 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »

Pięć czołowych noworocznych postanowień w marketingu hotelu ...więcej»

Najnowsze trendy w hotelarstwie ...więcej»

Zakopane apartamenty na sprzedaż ...więcej»

Sezon na hotel ...więcej»

Hotele „szkolą” gości ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji