Sobota 18 Sierpień 2018

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Nowy użytkownik »

Przypomnij hasło »

Strona główna » Sprzedaż i marketing

Sprzedaż i marketing


Dziesięć pomysłów dla hoteli na uatrakcyjnienie swoich wiadomości na Facebooku wartych wypróbowania

Większość hoteli zdaje sobie obecnie sprawę z tego, że ich obecność na Facebooku nie jest już opcją, ale zwykłą koniecznością. Chociaż, jak się wydaje, większość hoteli lub marek hotelowych ma swoją stronę na... więcej»

W jaki sposób najmodniejszy hotel na świecie zarządza społecznościowymi publikacjami

Koncepcja CitizenM zaczęła się od spostrzeżenia, że w ostatnich latach pojawił się nowy typ turysty. „Dzisiejszy turysta podróżuje w dżinsach, tanim T-shircie, nosi drogi zegarek, pije szampana i korzysta z... więcej»

Najlepsze praktyki ebiznesowe hoteli dla mediów społecznościowych

W 2011 roku śmiało można stwierdzić, że obecność na Facebooku i Twitterze z dobrze zbudowaną strategią mediów społecznościowych nie może być dalej ignorowana. Wsjkazane jest również określenie mierników i celów... więcej»

Czy mój hotel powinien reklamować się na Facebooku?

Klienci często pytają nas czy powinni korzystać z reklamy na Facebook’u. Wiele hoteli jest sceptycznie nastawionych wobec stosowania reklam i zastanawia się czy mogą one być efektywne, czy nie. Zazwyczaj... więcej»

Najlepsze praktyki w publikacjach społecznościowych

„Co mamy publikować?” Jest to jedno z najczęściej zadawanych przez hotele pytań w momencie rozpoczynania przez nie swej aktywności w mediach społecznościowych. Zawartość publikacji może dla każdego być... więcej»

Dziesięć hotelarskich postanowień internetowego marketingu na 2011 rok część 2/2

6. Zdaję sobie sprawę z tego, że nie mogę już dłużej zwlekać z poważnym zaangażowaniem czasu i środków w obszarze marketingu mobilnego i mediów społecznościowych. Nie do przyjęcia jest obsługiwanie osób... więcej»

Dziesięć hotelarskich postanowień internetowego marketingu na 2011 rok - Część 1/2

Mimo, że 2010 rok nie był całkiem tak trudny jak obawiał się tego przemysł, hotelarze wciąż zmagali się z wieloma wyzwaniami: wolno odbudowującą się gospodarką, stale zmieniającym się światem mediów... więcej»

Jak zwiększyć ilość opinii o hotelu w Internecie

Ilość opinii o twoim hotelu ma bezpośrednie przełożenie na szereg obszarów: 1. Twój ranking na stronach z opiniami. 2. Twój ranking na niezależnych internetowych stronach dystrybucyjnych OTA (stowarzyszenie... więcej»

Hotelowe programy lojalnościowe

Członkostwo ma swoje zalety biorąc pod uwagę wzrastającą liczbę zaawansowanych technicznie sposobów łączności z rodziną w trakcie podróży. Francis Ho czyta każdego wieczora opowieści do poduszki swojej trójce małych... więcej»

Jak stworzyć atrakcyjną zawartość strony w internecie via media społecznościowe: Twitter – Część 3 z 4

W części 3 z serii firmy EyeforTravel, niemieckie linie lotnicze Lufthansa i kalifornijski łańcuch butikowych hoteli Joie de Vivre dzieliły się swoimi spostrzeżeniami na temat tego, w jaki sposób stworzyć atrakcyjną... więcej»

W poszukiwaniu lojalności klienta

Każdy hotel pragnie mieć więcej lojalnych gości, dobrze udokumentowanych, będących nagrodą dla poszczególnych obiektów.Lojalni klienci:- Jest mniej prawdopodobne, że zostaną skuszeni w wyniku akcji marketingowych... więcej»

Zwolnij by sprzedawać szybciej. 11 rad na zwiększenie efektywności sprzedaży

Wykonanie planu sprzedaży – niezależnie od tego czy jesteś dostawcą dla przemysłu hotelarskiego, czy członkiem hotelowego zespołu sprzedaży – stało się obecnie trudne w gospodarce stawiającej wysokie... więcej»

Jak stworzyć atrakcyjną zawartość strony w internecie via media społecznościowe: Facebook – Część 2 z 4

W drugiej z czterech części niniejszego artykułu przyjrzymy się jak stworzyć atrakcyjną zawartość strony w społecznościowym gigancie – Facebooku.W przeciągu kilku ostatnich lat obserwowaliśmy jak portal... więcej»

Jak stworzyć atrakcyjną zawartość strony w internecie via media społecznościowe – Część 1 z 4: Blogi

W miarę jak coraz więcej turystycznych marek, małych i dużych, boryka się z mediami społecznościowymi, staje się oczywistym, że większość korporacyjnych strategii wobec tych mediów dzieli się na 3 kategorie –... więcej»

TripAdvisor... Najlepsza rzecz od chwili wynalezienia fistaszków. Naucz się, jak z niej korzystać

Zaledwie parę miesięcy temu, pojawiała się ogromna ilość artykułów obwieszczających, że media społecznościowe zrewolucjonizują hotelowy marketing w internecie. No cóż, tak się jednak nie stało. Sama tylko myśl... więcej»

W jaki sposób poprawić optymalizację strony internetowej pod kątem pozycjonowania

Największa i najbardziej rozpowszechniona na świecie wyszukiwarka – Google, ustala standardy optymalizacji wyszukiwania stron internetowych, czyli „SEO”. Firma również systematycznie zmienia swój... więcej»

Sześć sposobów wyróżniania swojej marki

Najmniej eleganckim słowem w przemyśle hotelarskim jest „utowarowienie” A skrótowcem? OTA (stowarzyszenie organizacji turystycznych). Oba idą ze sobą w parze - argumentuje wielu hotelarzy. Napędzany... więcej»

Trzy rzeczy wymagane od twojej strony internetowej w czasie trzech sekund

Trzy sekundy. Tyle masz czasu na zrobienie pozytywnego wrażenia na kimś, kto otwiera twoją stronę internetową. W rzeczywistości możesz mieć zdecydowanie mniej czasu, aby to osiągnąć. Badania ujawnione przez BBC... więcej»

Duży ruch na stronie www hotelu powodem do radości?

Przedsiębiorcy dokładają wszelkich starań, by strony internetowe ich firm były odwiedzane często i przez możliwie dużą liczbę użytkowników Sieci. Okazać się jednak może, że pomimo dużego ruchu na stronie,... więcej»

Jak sobie radzić ze złymi opiniami

W miarę wzrastającej popularności opinii wyrażanych bezpośrednio przez użytkowników, hotelarze mogą zacząć lamentować nad tym, co się o nas mówi w sieci, ale ciągle przecież mamy pełną kontrolę nad naszymi reakcjami.... więcej»

Czy strona twojego hotelu na Facebooku tylko tam figuruje?

Zaangażowanie profesjonalnego personelu do prowadzenia i dbania o twój profil może zaprocentować w przyszłości. Wykorzystywanie funkcji Facebooka takich jak „Reveal tabs – zakładka z ukrytą... więcej»

Pisanie podziękowań zachęcających gości do zamieszczania opinii o hotelu w internecie

Zamieściłem ostatnio treść maila z podziękowaniem, jaki wystosował jeden z moich klientów (hotel) do zadowolonych gości, z prośbą o zamieszczanie w tej sprawie opinii w internecie. Jeżeli dotychczas tego nie... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 (8) 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »

Pięć czołowych noworocznych postanowień w marketingu hotelu ...więcej»

Najnowsze trendy w hotelarstwie ...więcej»

Hotele „szkolą” gości ...więcej»

Jak zdobyć większą liczbę opinii w Internecie? ...więcej»

Biznes lubi komfort ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright © 2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji