Niedziela 01 Grudzień 2024
redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie
OBIEKTY
Zarządzanie | Sprzedaż i marketing | Obsługa gościa | Pion hotelowy | Gastronomia | Projekt i wyposażenie | Ciekawostki | Baza wiedzy i testy | SPA & Wellness
Strona główna » Sprzedaż i marketing
Jak stworzyć atrakcyjną zawartość strony w internecie via media społecznościowe: Facebook – Część 2 z 4
W drugiej z czterech części niniejszego artykułu przyjrzymy się jak stworzyć atrakcyjną zawartość strony w społecznościowym gigancie – Facebooku.W przeciągu kilku ostatnich lat obserwowaliśmy jak... więcej»
Jak stworzyć atrakcyjną zawartość strony w internecie via media społecznościowe – Część 1 z 4: Blogi
W miarę jak coraz więcej turystycznych marek, małych i dużych, boryka się z mediami społecznościowymi, staje się oczywistym, że większość korporacyjnych strategii wobec tych mediów dzieli się na 3... więcej»
TripAdvisor... Najlepsza rzecz od chwili wynalezienia fistaszków. Naucz się, jak z niej korzystać
Zaledwie parę miesięcy temu, pojawiała się ogromna ilość artykułów obwieszczających, że media społecznościowe zrewolucjonizują hotelowy marketing w internecie. No cóż, tak się jednak nie stało. Sama... więcej»
W jaki sposób poprawić optymalizację strony internetowej pod kątem pozycjonowania
Największa i najbardziej rozpowszechniona na świecie wyszukiwarka – Google, ustala standardy optymalizacji wyszukiwania stron internetowych, czyli „SEO”. Firma również systematycznie zmienia... więcej»
Sześć sposobów wyróżniania swojej marki
Najmniej eleganckim słowem w przemyśle hotelarskim jest „utowarowienie” A skrótowcem? OTA (stowarzyszenie organizacji turystycznych). Oba idą ze sobą w parze - argumentuje wielu hotelarzy. Napędzany... więcej»
Trzy rzeczy wymagane od twojej strony internetowej w czasie trzech sekund
Trzy sekundy. Tyle masz czasu na zrobienie pozytywnego wrażenia na kimś, kto otwiera twoją stronę internetową. W rzeczywistości możesz mieć zdecydowanie mniej czasu, aby to osiągnąć. Badania ujawnione przez... więcej»
Duży ruch na stronie www hotelu powodem do radości?
Przedsiębiorcy dokładają wszelkich starań, by strony internetowe ich firm były odwiedzane często i przez możliwie dużą liczbę użytkowników Sieci. Okazać się jednak może, że pomimo dużego ruchu na... więcej»
Jak sobie radzić ze złymi opiniami
W miarę wzrastającej popularności opinii wyrażanych bezpośrednio przez użytkowników, hotelarze mogą zacząć lamentować nad tym, co się o nas mówi w sieci, ale ciągle przecież mamy pełną kontrolę nad... więcej»
Czy strona twojego hotelu na Facebooku tylko tam figuruje?
Zaangażowanie profesjonalnego personelu do prowadzenia i dbania o twój profil może zaprocentować w przyszłości. Wykorzystywanie funkcji Facebooka takich jak „Reveal tabs – zakładka z ukrytą... więcej»
Pisanie podziękowań zachęcających gości do zamieszczania opinii o hotelu w internecie
Zamieściłem ostatnio treść maila z podziękowaniem, jaki wystosował jeden z moich klientów (hotel) do zadowolonych gości, z prośbą o zamieszczanie w tej sprawie opinii w internecie. Jeżeli dotychczas... więcej»
Cena, to tyle, ile płacisz. Wartość zaś, to tyle, ile otrzymujesz
Słowa Warrena Buffeta ze sprawozdania dla akcjonariuszy z 2008 roku nigdy jeszcze nie zabrzmiały tak prawdziwe. Stanowią one zachętę do zapoznania się ze wszystkimi pozytywnymi statystykami odzwierciedlającymi... więcej»
Cztery podstawowe narzędzia marketingu internetowego hotelu do wykorzystania w 2011 roku
Elektroniczne kanały dystrybucyjne zmieniły na zawsze hotelową sprzedaż i marketing. Internetowy marketing, media społecznościowe, Globalne Systemy Dystrybucji i niezależni dostawcy zaprezentowali nowe... więcej»
Reklama bazuje na jednej rzeczy: Na zadowoleniu
Wkroczyłeś w 2011 rok i przystępujesz do wprowadzenia w życie planu marketingowego opracowanego w 2010 rok. Ale chwileczkę! Znowu zmienił się internet! Cyfrowy świat, w którym żyjemy ulega szybkim... więcej»
Niech twoi klienci prowadzą dla ciebie sprzedaż
Nie ma nic lepszego nad pozytywną referencję i rekomendację w reklamie twojego hotelu, czy restauracji. Przejrzyj jakiekolwiek badania na temat efektywności w reklamie, a na szczycie listy znajdziesz nieformalne... więcej»
Prawdziwe hotelowe supergwiazdy sprzedaży lubią mało zorientowanych klientów!
Wobec rozszerzającej się ilości informacji dostępnych potencjalnym gościom i organizatorom hotelowych spotkań i konferencji, wydaje się logiczne, że współcześni klienci hotelowych rezerwacji, recepcji i... więcej»
Hotelowe taktyki na Twitterze zwiększające liczbę zwolenników
Czy kontaktujesz się z właściwymi osobami? Czy chcesz zbudować jakościową grupę osób, które obserwują cię na Twitterze? Czy warty jesteś tego byś był obserwowany i czy obserwowałbyś sam siebie na... więcej»
Pozytywny zwrot po negatywnej opinii
Twój hotel zebrał złe recenzje na Tripadvisor. Czy w związku z tym: a) wyzywasz recenzenta od kłamliwych, podłych kreatur b) pozywasz recenzenta do sądu c) pozywasz do sądu stronę TripAdvisor d)... więcej»
Media społecznościowe a hotele. Co pomaga, a co nie
Wyjątkowa jakość mediów społecznościowych Web 2.0 polega na tym, że ich treść generowana jest przez samych użytkowników. Użytkownicy mediów społecznościowych zamieszczają swoje komentarze... więcej»
111 pomysłów dla hotelowego marketingu na 2011 rok
Poniżej przedstawiam podsumowanie w formie 111 marketingowych pomysłów do rozważenia i ewentualnego wykorzystania w 2011 roku. Planowanie i strategia• Celem numer 1 marketingu jest utrzymanie... więcej»
Umieszczenie na stronie hotelu linka do TripAdvisor to dobry czy zły ruch?
My w HeBS często jesteśmy pytani o argumenty za i przeciw, dotyczące: 1. Utworzenia linka na hotelowej stronie internetowej do strony TripAdvisor zamieszczającej opinie klientów o hotelach;... więcej»
Sześć kroków w kierunku umocnienia lojalności klientów
Wszyscy wiemy, że ważne jest utrzymywanie lojalności klientów. Czy wiecie jednak, jak bardzo to jest ważne? Badanie przeprowadzone przez firmę Bain & Company sugeruje, że 5 proc. wzrost lojalności... więcej»
10 zakazów dla sprzedaży internetowej hotelu
Intensyfikująca się konkurencja, rozprzestrzenienie się internetowych filmów video i zmieniające się zachowania klienta to kilka kluczowych elementów zachęcających właścicieli hoteli i sprzedawców do... więcej»
Pięć czołowych noworocznych postanowień w marketingu hotelu ...więcej»
Najnowsze trendy w hotelarstwie ...więcej»
Zakopane apartamenty na sprzedaż ...więcej»
Sezon na hotel ...więcej»
Hotele „szkolą” gości ...więcej»
Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...
2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke
Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę...
2018-05-15, 12:57:50 ~Agata
Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...
2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina
"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...
2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD
Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...
2018-02-19, 19:49:28 ~klara
Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...
2018-01-24, 16:51:44 ~anita
Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...
2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski
Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...
2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz
Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...
2018-01-09, 19:03:15 ~Michał
Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone
O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU | KONTAKT
Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie. Więcej informacji