Wtorek 28 Wrzesień 2021

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Sprzedaż i marketing

Sprzedaż i marketing


W jaki sposób poprawić optymalizację strony internetowej pod kątem pozycjonowania

Największa i najbardziej rozpowszechniona na świecie wyszukiwarka – Google, ustala standardy optymalizacji wyszukiwania stron internetowych, czyli „SEO”. Firma również systematycznie zmienia swój... więcej»

Sześć sposobów wyróżniania swojej marki

Najmniej eleganckim słowem w przemyśle hotelarskim jest „utowarowienie” A skrótowcem? OTA (stowarzyszenie organizacji turystycznych). Oba idą ze sobą w parze - argumentuje wielu hotelarzy. Napędzany... więcej»

Trzy rzeczy wymagane od twojej strony internetowej w czasie trzech sekund

Trzy sekundy. Tyle masz czasu na zrobienie pozytywnego wrażenia na kimś, kto otwiera twoją stronę internetową. W rzeczywistości możesz mieć zdecydowanie mniej czasu, aby to osiągnąć. Badania ujawnione przez BBC... więcej»

Duży ruch na stronie www hotelu powodem do radości?

Przedsiębiorcy dokładają wszelkich starań, by strony internetowe ich firm były odwiedzane często i przez możliwie dużą liczbę użytkowników Sieci. Okazać się jednak może, że pomimo dużego ruchu na stronie,... więcej»

Jak sobie radzić ze złymi opiniami

W miarę wzrastającej popularności opinii wyrażanych bezpośrednio przez użytkowników, hotelarze mogą zacząć lamentować nad tym, co się o nas mówi w sieci, ale ciągle przecież mamy pełną kontrolę nad naszymi reakcjami.... więcej»

Czy strona twojego hotelu na Facebooku tylko tam figuruje?

Zaangażowanie profesjonalnego personelu do prowadzenia i dbania o twój profil może zaprocentować w przyszłości. Wykorzystywanie funkcji Facebooka takich jak „Reveal tabs – zakładka z ukrytą... więcej»

Pisanie podziękowań zachęcających gości do zamieszczania opinii o hotelu w internecie

Zamieściłem ostatnio treść maila z podziękowaniem, jaki wystosował jeden z moich klientów (hotel) do zadowolonych gości, z prośbą o zamieszczanie w tej sprawie opinii w internecie. Jeżeli dotychczas tego nie... więcej»

Cena, to tyle, ile płacisz. Wartość zaś, to tyle, ile otrzymujesz

Słowa Warrena Buffeta ze sprawozdania dla akcjonariuszy z 2008 roku nigdy jeszcze nie zabrzmiały tak prawdziwe. Stanowią one zachętę do zapoznania się ze wszystkimi pozytywnymi statystykami odzwierciedlającymi... więcej»

Cztery podstawowe narzędzia marketingu internetowego hotelu do wykorzystania w 2011 roku

Elektroniczne kanały dystrybucyjne zmieniły na zawsze hotelową sprzedaż i marketing. Internetowy marketing, media społecznościowe, Globalne Systemy Dystrybucji i niezależni dostawcy zaprezentowali nowe możliwości... więcej»

Reklama bazuje na jednej rzeczy: Na zadowoleniu

Wkroczyłeś w 2011 rok i przystępujesz do wprowadzenia w życie planu marketingowego opracowanego w 2010 rok. Ale chwileczkę! Znowu zmienił się internet! Cyfrowy świat, w którym żyjemy ulega szybkim przeobrażeniom... więcej»

Niech twoi klienci prowadzą dla ciebie sprzedaż

Nie ma nic lepszego nad pozytywną referencję i rekomendację w reklamie twojego hotelu, czy restauracji. Przejrzyj jakiekolwiek badania na temat efektywności w reklamie, a na szczycie listy znajdziesz nieformalne... więcej»

Prawdziwe hotelowe supergwiazdy sprzedaży lubią mało zorientowanych klientów!

Wobec rozszerzającej się ilości informacji dostępnych potencjalnym gościom i organizatorom hotelowych spotkań i konferencji, wydaje się logiczne, że współcześni klienci hotelowych rezerwacji, recepcji i działów... więcej»

Hotelowe taktyki na Twitterze zwiększające liczbę zwolenników

Czy kontaktujesz się z właściwymi osobami? Czy chcesz zbudować jakościową grupę osób, które obserwują cię na Twitterze? Czy warty jesteś tego byś był obserwowany i czy obserwowałbyś sam siebie na Twitterze? ... więcej»

Pozytywny zwrot po negatywnej opinii

Twój hotel zebrał złe recenzje na Tripadvisor. Czy w związku z tym: a) wyzywasz recenzenta od kłamliwych, podłych kreatur b) pozywasz recenzenta do sądu c) pozywasz do sądu stronę TripAdvisor d) organizujesz naradę,... więcej»

Media społecznościowe a hotele. Co pomaga, a co nie

Wyjątkowa jakość mediów społecznościowych Web 2.0 polega na tym, że ich treść generowana jest przez samych użytkowników. Użytkownicy mediów społecznościowych zamieszczają swoje komentarze bezpośrednio w internecie i... więcej»

111 pomysłów dla hotelowego marketingu na 2011 rok

Poniżej przedstawiam podsumowanie w formie 111 marketingowych pomysłów do rozważenia i ewentualnego wykorzystania w 2011 roku. Planowanie i strategia• Celem numer 1 marketingu jest utrzymanie klientów.... więcej»

Umieszczenie na stronie hotelu linka do TripAdvisor to dobry czy zły ruch?

My w HeBS często jesteśmy pytani o argumenty za i przeciw, dotyczące: 1. Utworzenia linka na hotelowej stronie internetowej do strony TripAdvisor zamieszczającej opinie klientów o hotelach; 2. Wyświetlanie... więcej»

Sześć kroków w kierunku umocnienia lojalności klientów

Wszyscy wiemy, że ważne jest utrzymywanie lojalności klientów. Czy wiecie jednak, jak bardzo to jest ważne? Badanie przeprowadzone przez firmę Bain & Company sugeruje, że 5 proc. wzrost lojalności klientów... więcej»

10 zakazów dla sprzedaży internetowej hotelu

Intensyfikująca się konkurencja, rozprzestrzenienie się internetowych filmów video i zmieniające się zachowania klienta to kilka kluczowych elementów zachęcających właścicieli hoteli i sprzedawców do przemyślenia... więcej»

Jaka część hotelowego rynku internetowego przypada na twój hotel?

W internecie twoja konkurencja sprowadza się do tych hoteli, które ukazują się, tak jak twój, w rezultatach wyszukiwania. W tym momencie decydujące znaczenie ma nazwa twojego hotelu i opisowe tagi, ale o tym trochę... więcej»

A może frytki do tego?

Być może nawet się nie zorientowałeś, ale kiedy ostatnio składałeś zamówienie w restauracji typu fast food bądź załatwiałeś coś na poczcie, to można powiedzieć iż prawdopodobnie doświadczyłeś jakiejś formy... więcej»

Czy hotele powinny odpowiadać na opinie w internecie? Część 1

Londyńscy hotelarze często pytają mnie, w jaki sposób reagować na komentarze zamieszczane w portalu TripAdvisor. Ostatnie badanie przeprowadzone przez TripAdvisor/Market Metrix ujawniło, że 85% hoteli nie dysponuje... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 (9) 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »

Pięć czołowych noworocznych postanowień w marketingu hotelu ...więcej»

Najnowsze trendy w hotelarstwie ...więcej»

Hotele „szkolą” gości ...więcej»

Jak dbać o wizerunek obiektu? ...więcej»

Jak zdobyć większą liczbę opinii w Internecie? ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji