Sobota 18 Sierpień 2018

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Nowy użytkownik »

Przypomnij hasło »

Strona główna » Sprzedaż i marketing

Sprzedaż i marketing


Cena, to tyle, ile płacisz. Wartość zaś, to tyle, ile otrzymujesz

Słowa Warrena Buffeta ze sprawozdania dla akcjonariuszy z 2008 roku nigdy jeszcze nie zabrzmiały tak prawdziwe. Stanowią one zachętę do zapoznania się ze wszystkimi pozytywnymi statystykami odzwierciedlającymi... więcej»

Cztery podstawowe narzędzia marketingu internetowego hotelu do wykorzystania w 2011 roku

Elektroniczne kanały dystrybucyjne zmieniły na zawsze hotelową sprzedaż i marketing. Internetowy marketing, media społecznościowe, Globalne Systemy Dystrybucji i niezależni dostawcy zaprezentowali nowe możliwości... więcej»

Reklama bazuje na jednej rzeczy: Na zadowoleniu

Wkroczyłeś w 2011 rok i przystępujesz do wprowadzenia w życie planu marketingowego opracowanego w 2010 rok. Ale chwileczkę! Znowu zmienił się internet! Cyfrowy świat, w którym żyjemy ulega szybkim przeobrażeniom... więcej»

Niech twoi klienci prowadzą dla ciebie sprzedaż

Nie ma nic lepszego nad pozytywną referencję i rekomendację w reklamie twojego hotelu, czy restauracji. Przejrzyj jakiekolwiek badania na temat efektywności w reklamie, a na szczycie listy znajdziesz nieformalne... więcej»

Prawdziwe hotelowe supergwiazdy sprzedaży lubią mało zorientowanych klientów!

Wobec rozszerzającej się ilości informacji dostępnych potencjalnym gościom i organizatorom hotelowych spotkań i konferencji, wydaje się logiczne, że współcześni klienci hotelowych rezerwacji, recepcji i działów... więcej»

Hotelowe taktyki na Twitterze zwiększające liczbę zwolenników

Czy kontaktujesz się z właściwymi osobami? Czy chcesz zbudować jakościową grupę osób, które obserwują cię na Twitterze? Czy warty jesteś tego byś był obserwowany i czy obserwowałbyś sam siebie na Twitterze? ... więcej»

Pozytywny zwrot po negatywnej opinii

Twój hotel zebrał złe recenzje na Tripadvisor. Czy w związku z tym: a) wyzywasz recenzenta od kłamliwych, podłych kreatur b) pozywasz recenzenta do sądu c) pozywasz do sądu stronę TripAdvisor d) organizujesz naradę,... więcej»

Media społecznościowe a hotele. Co pomaga, a co nie

Wyjątkowa jakość mediów społecznościowych Web 2.0 polega na tym, że ich treść generowana jest przez samych użytkowników. Użytkownicy mediów społecznościowych zamieszczają swoje komentarze bezpośrednio w internecie i... więcej»

111 pomysłów dla hotelowego marketingu na 2011 rok

Poniżej przedstawiam podsumowanie w formie 111 marketingowych pomysłów do rozważenia i ewentualnego wykorzystania w 2011 roku. Planowanie i strategia• Celem numer 1 marketingu jest utrzymanie klientów.... więcej»

Zadaj to samo pytanie, co Southwest Airlines w swojej reklamie

Jako weteran przemysłu hotelarskiego rozpocząłem swoją pracę w przemyśle na długo przed powstaniem OTA (stowarzyszenie organizacji turystycznych) i szybkim powszechnym wzrostem liczby „nieprzejrzystych”,... więcej»

Umieszczenie na stronie hotelu linka do TripAdvisor to dobry czy zły ruch?

My w HeBS często jesteśmy pytani o argumenty za i przeciw, dotyczące: 1. Utworzenia linka na hotelowej stronie internetowej do strony TripAdvisor zamieszczającej opinie klientów o hotelach; 2. Wyświetlanie... więcej»

Sześć kroków w kierunku umocnienia lojalności klientów

Wszyscy wiemy, że ważne jest utrzymywanie lojalności klientów. Czy wiecie jednak, jak bardzo to jest ważne? Badanie przeprowadzone przez firmę Bain & Company sugeruje, że 5 proc. wzrost lojalności klientów... więcej»

10 zakazów dla sprzedaży internetowej hotelu

Intensyfikująca się konkurencja, rozprzestrzenienie się internetowych filmów video i zmieniające się zachowania klienta to kilka kluczowych elementów zachęcających właścicieli hoteli i sprzedawców do przemyślenia... więcej»

Jaka część hotelowego rynku internetowego przypada na twój hotel?

W internecie twoja konkurencja sprowadza się do tych hoteli, które ukazują się, tak jak twój, w rezultatach wyszukiwania. W tym momencie decydujące znaczenie ma nazwa twojego hotelu i opisowe tagi, ale o tym trochę... więcej»

A może frytki do tego?

Być może nawet się nie zorientowałeś, ale kiedy ostatnio składałeś zamówienie w restauracji typu fast food bądź załatwiałeś coś na poczcie, to można powiedzieć iż prawdopodobnie doświadczyłeś jakiejś formy... więcej»

Czy hotele powinny odpowiadać na opinie w internecie? Część 1

Londyńscy hotelarze często pytają mnie, w jaki sposób reagować na komentarze zamieszczane w portalu TripAdvisor. Ostatnie badanie przeprowadzone przez TripAdvisor/Market Metrix ujawniło, że 85% hoteli nie dysponuje... więcej»

5 kreatywnych kroków podejmowanych przez hotele w zwalczaniu recesji

Recesja zmotywowała wielu hotelarzy do skorzystania z niektórych kreatywnych sposobów napędzania sprzedaży. Najważniejszym punktem stała się dla nich konieczność wykreowania sposobów pozyskiwania sprzedaży w... więcej»

Aby zdobywać więcej rezerwacji, współpracuj zamiast walczyć z centralnymi biurami rezerwacji

Jako członek zespołu revenue management jesteś bez wątpienia świadomym wpływu, jaki ma twoje centralne biuro rezerwacji lub bezpłatna infolinia na zyski w ostatecznym rezultacie finansowym. W zależności od twojej... więcej»

Pięć kroków na drodze do osiągnięcia celu sprzedażowego

Częstokroć pracownicy sprzedaży mają skłonność do upsellingu produktu lub usługi, starając się je sprzedać. Informując o każdym najdrobniejszym parametrze produktu, jaki mają do zaoferowania, niezawodnie prowadzą... więcej»

Jak się bronić przed konkurencją zniżek i rabatów

Tak więc twój rywal biznesowy znowu ściął cenę kawy, a nowy lokal sprzedaje drinki z oczywistą stratą. Konkurencyjny hotel ma o 10 $ niższe ceny na pokoje wynajmowane poza szczytem turystycznym i 5 $ na stekach... ... więcej»

TripAdvisor przekazuje rady hotelowym marketerom

W przemyśle hotelarskim narosło sporo spekulacji wkoło tego, w jaki sposób hotele powinny współdziałać z internetową stroną TripAdvisor. Ponieważ strona ta jest tak ważna dla hotelarskiego i turystycznego... więcej»

Przezwyciężanie mentalności: Oni wyłącznie chcą się dowiedzieć, jakie są stawki

Jako aktywny szkoleniowiec przemysłu hotelowego pracujący z agentami call centers i hotelowej rezerwacji, reprezentującymi wszystkie segmenty rynku i geograficzne lokalizacje, prowadzę, z pierwszej ręki, intrygujące... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 (9) 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »

Pięć czołowych noworocznych postanowień w marketingu hotelu ...więcej»

Najnowsze trendy w hotelarstwie ...więcej»

Hotele „szkolą” gości ...więcej»

Jak zdobyć większą liczbę opinii w Internecie? ...więcej»

Biznes lubi komfort ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright © 2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji