Wtorek 23 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Sprzedaż i marketing

Sprzedaż i marketing


Email marketing dla hoteli: Przewodnik krok po kroku

Przy całym tym przesadnym szumie informacyjnym związanym z mediami społecznościowymi, jaki obserwujemy w okresie ostatnich kilku lat, poczta elektroniczna była pod wieloma aspektami na drugim planie. To wstyd.... więcej»

W jaki sposób wykorzystać opinie o hotelu dla celów marketingu wirusowego

Dwa tygodnie temu Xotels – firma zarządzająca hotelami – była obecna na branżowych targach BTO Buy Tourism Onlina we Florencji. Poproszono nas o wygłoszenie referatu na temat ‘Turystyka a... więcej»

Budowanie linków - Pokaż mi linki!

Trzy łatwe kroki pomocne przy pozyskiwaniu większej ilości lokalnych linków do twojej strony internetowej i wzbogacenia optymalizacji wyszukiwarki Powszechnym jest fakt, iż pozyskanie innych stron internetowych,... więcej»

Hotelarze... Jaka jest wydajność waszego eMarketingu?

Kanały elektroniczne już na zawsze zmieniły hotelową sprzedaż i marketing. Marketing na stronach internetowych, Globalny System Dystrybucji, media społecznościowe i niezależni pośrednicy w sprzedaży usług dla... więcej»

Siedem kluczowych rzeczy, jakie powinien zrobić hotel, aby pozyskać podróżujące rodziny

Czy wprowadzasz w życie wymienione niżej siedem strategii w swoich codziennych działaniach? Jeżeli nie, wyślij kartę zamieszczoną na końcu tego artykułu i weź się do roboty. Jeżeli tak – to tak trzymaj.... więcej»

Argumenty decydujące o pozyskiwaniu organizacji wesela

W miarę jak coraz więcej hoteli i różnych innych miejsc posiada zdolność do goszczenia uroczystości weselnych, decydującą sprawą jest oddzielenie hotelu od wszystkich innych tego typu miejsc. Jednakże przy... więcej»

Nowa era w hotelowym marketingu doznań: Wybór jest nowym Królem

W obecnym artykule chciałbym zaprezentować niektóre przemyślenia dotyczące roli Wyboru w efektywnym hotelowym marketingu przyszłości. Przedstawiłem te idee w trakcie ostatniej konferencji Strategii Cen i Revenue... więcej»

Goście przyciągający innych gości: Bezcenni sprzymierzeńcy hotelu

Istnieje marketingowa zasada mówiąca, że firma nie może przetrwać na rynku bez swoich klientów. Zgodnie więc z tą zasadą, przeznacza się znaczące środki na zaprojektowanie innowacyjnych strategii promocyjnych... więcej»

Hotelowy Darwinizm: Porady na przetrwanie dla odważnych i zuchwałych

Ostatnio przejrzałem różnego rodzaju artykuły dotyczące możliwości przetrwania w dzisiejszych, trudnych warunkach ekonomicznych i uderzyło mnie to, że w typowy dla siebie sposób, przemysł hotelowy jest zbyt dalece... więcej»

Jak zwiększyć ilość rozmów sprzedażowych

Coraz więcej osób starała się ostatnio ze mną skontaktować za pomocą poczty elektronicznej, wyrażając frustrację zmniejszającym się obłożeniem obiektów i dochodami. Potrzeby hotelarzy są bardzo realne w każdym... więcej»

Atrakcyjne opisy są kluczem w konwersji rezerwacji

Pomimo postępów w metodologii szkolenia, jakie dokonały się w przeciągu ostatnich lat ciągle zdumiewa mnie liczba hoteli, które w dalszym ciągu stosują procesy sprzedaży rezerwacji oparte w wysokim stopniu na... więcej»

Zarządzanie wydatkami na marketing. Jakie wydatki ciąć, a jakie utrzymać

Niewiele jest rzeczy, które w tym roku moglibyśmy uznać za pewniki, ale jedna rzecz z pewnością na takie miano zasługuje; kurczy się placek biznesowej turystyki. Problem ulega dalszemu pogarszaniu, kiedy tak wiele... więcej»

Porady szkoleniowe w zakresie sprzedaży hotelowych rezerwacji na 2009 rok

Dla weteranów branży hotelarskiej, którzy po raz czwarty w ciągu ostatnich dwudziestu lat doświadczają spadku koniunktury, interesujące jest obserwowanie reakcji klientów wobec najnowszych, inspirowanych przez... więcej»

Karty komentarzy – Dlaczego są niewiele warte!

Ach, te Karty komentarzy – główne źródło opinii klientów na temat usług restauracyjnych! Moją ulubioną jest karta, którą zamierza się wysłać, jeżeli akurat posiada się znaczek pocztowy. Albo te karty, które... więcej»

Hotelowy emarketing: Poza pokojami, w hotelu jest dużo więcej rzeczy do wypromowania

„Przebyliśmy szmat drogi, kochanie”, stwierdził nie tak dawno, pełen energii idol muzyki pop, powtarzając przesłanie równie entuzjastycznej piosenki. Tak też się stało... także w świecie Internetowego... więcej»

Wybierasz się w podróż służbową? Hotele chcą, abyś zabrał w nią również swoją rodzinę

Żądni generowania większej sprzedaży pozyskiwanej od rodzin biznesmenów, hotele zwiększają swoje wysiłki w dogadzaniu dzieciom swoich gości. Nawet hotele, które obsługują i zaspokajają potrzeby biznesowych gości,... więcej»

Jak być gotowym na spotkanie z mediami?

Co robisz, jeżeli dzwoni ktoś z mediów? Dziennikarz życzy sobie, abyś skomentował trendy na rynku gastronomicznym, albo sytuację personalną. Nakręcany jest telewizyjny film dokumentujący region, w którym znajduje... więcej»

Hotelowe Revenue Management w gospodarce zastoju

W okresie dekoniunktury gospodarczej, korzystanie z zasad revenue management może pomóc hotelarzom utrzymać i zbudować przeciętną stawkę ceny za pokój i obłożenia hotelu. Nawet w trudnych czasach, każdy hotel... więcej»

Reklamowanie hotelu w trakcie przestojów w ciągu tygodnia

Każdy obiekt hotelowy ma swój słabszy okres w ciągu tygodnia. Hotele miejskie, które ustawione są pod gości biznesowych muszą dużo ciężej pracować, aby zapełnić swoje pokoje w trakcie weekendów, podczas gdy obiekty... więcej»

Każdy pracownik hotelu jest sprzedawcą

To, co liczy się najbardziej, to jest pierwsze wrażenie. Odnosi się to szczególnie do pracowników działu recepcji w hotelu. Dlatego też pracownicy recepcji nie powinni ograniczać się tylko do przyjaznego gościom... więcej»

Wyróżniaj się, albo zgiń

Wyróżnienie twojego hotelu spośród innych hoteli funkcjonujących na rynku zawsze jest wyzwaniem. Każdy obiekt poszukuje swojej części krótkoterminowych, wypoczynkowych i grupowych klientów – w zależności od... więcej»

Poproszę o pokój, który będzie pasował do mojej sukienki

W latach osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych klienci zażyczyli sobie, aby duże łańcuchy oferowały konsekwentnie wysoki poziom obsługi, gdziekolwiek mogliby się znaleźć. Przemysł zareagował w ten sposób, że... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 (11) 12 13 14 15 16 17 18 »

Pięć czołowych noworocznych postanowień w marketingu hotelu ...więcej»

Najnowsze trendy w hotelarstwie ...więcej»

Hotele „szkolą” gości ...więcej»

Zakopane apartamenty na sprzedaż ...więcej»

Sezon na hotel ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji