Sobota 20 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Sprzedaż i marketing

Sprzedaż i marketing


Najlepsze praktyki hotelowe w zdobywaniu klientów szukających okazji turystycznych

Dziś mamy większy dostęp do aktualnych informacji turystycznych niż kiedykolwiek wcześniej. Czy zastanawiałeś się, gdzie się zatrzymać podczas następnego wyjazdu do Nowego Jorku? Przy pomocy Twittera, Facebookqa lub... więcej»

Czego hotele mogą nauczyć się od linii lotniczych, Amazonu i dostawców pizzy

Oto proste pytanie: Czy kiedykolwiek przeglądałeś ofertę lub dokonywałeś zakupu ze strony Amazon? Jeśli tak, bo jestem pewien, że wielu z was należy do tej kategorii osób, to wiecie, jak dobrze ta strona internetowa... więcej»

Zwiększanie operacyjnej efektywności poprzez design z wartością dodaną

To fakt, że zwiększanie wartości produktów i usług sprawia, iż firmy są bardziej skuteczne. Im większą wartość te przedsiębiorstwa dodają do swoich głównych produktów i usług, tym lepiej funkcjonują. Ale kiedy... więcej»

Zapytanie o ubicie interesu

Jeżeli nie dowiadujesz się u potencjalnych klientów o możliwościach zrobienia biznesu i nie proponujesz wprost dokonania sprzedaży to nie powinieneś być zaskoczony, że go nie pozyskujesz. Jak wynika z mojego... więcej»

Hotele osiągające efekty w zarządzaniu reputacją, działają zespołowo

Niezależnie od tego czy pracujesz dla niezależnego hotelu, czy dużej grupy hotelowej, opinie gości nadchodzą prawdopodobne bardzo szybko i są naładowane emocjami. Znajdują się one na stronach zawierających komentarze... więcej»

Elementy hotelowej sprzedaży: Sześć głównych grzechów sprzedażowych i jak im zaradzić

1. Niestabilne relacje z klientem: Czy zdecydowalibyśmy się grillować kurczaka bez uprzedniego naoliwienia grilla? Nie ma mowy! Mogłoby to być zbyt kłopotliwe. To samo dotyczy wszystkich innych aspektów sprzedaży bez... więcej»

Wykorzystywanie mediów społecznościowych do zwiększania liczby hotelowych gości

Wraz z całym tym natłokiem informacyjnym o mediach społecznościowych takich, jak m.in. Twitter, Facebook, LinkedIn, YouTube, Flickr, czy też przy upadku większości gazet i kryzysie gospodarczym, niczym dziwnym jest... więcej»

Udzielać rabatu, czy nie?

Daj spokój ... czy naprawdę wstałbyś o 5 rano w dniu wolnym od pracy, aby dostać się do centrum handlowego na 6, gdyby nie "25 Procentowa Wyprzedaż po Święcie Dziękczynienia"? Czy naprawdę kupiłbyś całą... więcej»

Ściągaj gości na Twittera

Biznes hotelowy w dalszym ciągu zdominowany jest przez łowców zdeterminowanych przez takie kryteria, jak: ADR (średnia dzienna stawka), wskaźniki obłożenia i RevPAR (przychód na sprzedany pokój). Dlatego też wielu... więcej»

Buduj markę swojego hotelu i jego reputację

Ostatni rok okazał się jednym z najtrudniejszych od dziesięcioleci w sprzedaży, nie tylko w odniesieniu do hoteli i kurortów, lecz we wszystkich branżach. W takim konkurencyjnym otoczeniu tylko te podmioty, które... więcej»

Pięć wartościowych strategii skutecznej promocji hotelowych ośrodków fitness

Aż do niedawna hotelowe siłownie były postrzegane jako dodatkowe udogodnienie dla gości. W szerszej perspektywie były one niematerialnym generatorem zysków dla obiektu, w organizacji których nie przywiązywano uwagi do... więcej»

Daj gościom powód do wybrania twojego hotelu

Zdarzało się, że  na wakacjach, byłam wniebowzięta, kiedy mogłam posiedzieć na plaży i poczytać przez jakiś czas zabraną ze sobą książkę. Wiem, że jest jeszcze wiele osób, które są usatysfakcjonowane, kiedy mogą... więcej»

Unikanie pięciu powszechnych błędów w urządzeniach rezerwacyjnych

Prawie wszyscy w tym środowisku szukają sposobów, aby zmaksymalizować dochody: poczynając od dużych sieci hotelowych po niezależne obiekty butikowe, czyli hotelarze na całym świecie szukają sposobów na zwiększenie... więcej»

Dlaczego public relations powinny być częścią hotelowego zespołu zarządzającego

Jako hotelarz musisz wybrać najlepszy zespół zarządzający, gwarantujący twojemu obiektowi sprawną codzienną działalność, maksymalizację przychodów, monitorujący ekspozycję, wyprzedzający konkurencję, zapewniający... więcej»

Zaangażowani w media społecznościowe. Część I: citizenM Hotels

W chwili obecnej większość hoteli znalazło sposób, aby przystosować się do wyzwań stawianych przez media społecznościowe. Niektórzy składają obietnice bez pokrycia i modlą się, aby to zjawisko znikło z przestrzeni... więcej»

7 błędów hotelowego marketingu w przyciąganiu turystyki rodzinnej

Zbyt często pieniądze wydawane na marketing są marnowane. Kiedy marketing opiera się na konwencjonalnej wiedzy i przestarzałych założeniach, nie uwzględniając postępu w zrozumieniu zachowań klientów, cierpieć może na... więcej»

Dziesięć porad dla generowania powtarzalnego biznesu

Zbyt wiele firm nie rozumie, że chociaż zapewnianie doskonałej obsługi klienta jest jednym z kluczowych składników powtarzalności biznesu, to ta specjalna osobista więź z klientem i pracownikiem, zapewnia związek... więcej»

Marketing społecznościowy w hotelarstwie

Czy wiesz, że kilkanaście milionów Polaków skupionych jest w serwisach społecznościowych. Wielu z nich słucha muzyki, ogląda i publikuje zdjęcia, ale również dzieli się opiniami, rekomendacjami. Social media to... więcej»

Nikt nie rodzi się wielkim klientem. Trzeba go po prostu ukształtować

Rozwijanie dobrych relacji pomiędzy klientem, a agencją niczym się nie różni od budowania innych relacji: proces ten wymaga po prostu wysiłku. Rodzaj pracy włożonej w to przedsięwzięcie będzie wpływał na rodzaj... więcej»

Pozycjonowanie hotelu, motelu, pensjonatu w wyszukiwarce

Pozycjonowanie: moda czy konieczność?Czy wiesz, że każdego miesiąca kilkanaście milionów Polaków korzysta z internetu. Wielu z nich poszukuje informacji o noclegach, hotelach, motelach, pensjonatach. Nie znają... więcej»

Marketing hotelu w internecie - Zdobywaj klientów w sieci!

Marketing zmienia się! Dotyczy to zarówno marketingu w tradycyjnym rozumieniu, jak i jego nowego oblicza. Zmiana wynika przede wszystkim ze zmiany sposobu zachowania klientów. Ogólny rozwój technologii (nie tylko... więcej»

Moje złote zasady public relations w hotelu cz. 2/2

Nawet kiedy byłam w koledżu na studiach uniwersyteckich moje zainteresowania naturalnie ukierunkowane było na zaangażowanie w pracę z ludźmi. Tak więc, niezależnie od tego, czy był to prowadzony przeze mnie przez... więcej»

« 1 2 3 4 5 (6) 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »

Pięć czołowych noworocznych postanowień w marketingu hotelu ...więcej»

Najnowsze trendy w hotelarstwie ...więcej»

Hotele „szkolą” gości ...więcej»

Zakopane apartamenty na sprzedaż ...więcej»

Sezon na hotel ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji