Piątek 19 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Sprzedaż i marketing

Sprzedaż i marketing


W jaki sposób hotele mogą ukierunkować się na rynkową niszę nowożeńców

Czy twój hotel organizuje przyjęcia weselne? Jeśli tak, to założę się, że kierownictwo rejestruje, ile wesel zorganizowano w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy i podwoję zakład o to, że mają skalkulowany cel względem... więcej»

Przekonaj swoich klientów do prowadzenia sprzedaży za ciebie

Nie ma to jak referencje, czy rekomendacje hotelu lub restauracji, zapoznaj się z badaniami skuteczności reklamy, a zobaczysz, że słowne rekomendacje znajdują się na czołowych pozycjach pod względem efektywności... więcej»

Media społecznościowe a opowiadania w hotelowej praktyce

„Dobre opowiadanie sprawia, że ludzie siadają i słuchają.... Warte jest ich uwagi, warte zapamiętania i powtarzania.” – Corey Torrence, iMedia ConnectionRozdwojenie mojej kariery zawodowej na... więcej»

Rezerwacje głosowe: zapomniany kanał

Dla mnie, jako szkoleniowca i konsultanta branży hotelarskiej nadal fascynujące jest obserwowanie na własne oczy ekstremalnych różnic pomiędzy tym, jak postrzegają kanał rezerwacji głosowych poszczególni dyrektorzy... więcej»

8 strategii Twittera na zdobywanie klientów

Restauracje i biznes hotelarski mogą wprowadzić poniższe strategie, aby skutecznie wykorzystywać TwitteraStwórz podstawowe informacje dostosowane do potrzeb klientaStworzenie dostosowanego do potrzeb użytkowników,... więcej»

Jak przekształcić telefoniczne zapytanie w rezerwację?

Obsługa telefonicznych zapytań rezerwacyjnych jest najważniejszym aspektem zarządzania rezerwacjami pokoi. Sposób, w jaki menedżer rezerwacji pokoi lub agent rezerwacji obsługuje te zapytania może stanowić o różnicy... więcej»

Znaczenie projektu hotelowej strony na Facebooku

Podczas gdy internetowa strona hotelowa jest twoim najlepszym przedstawicielem handlowym, to hotelowa strona na Facebooku jest twoim najlepszym przedstawicielem w dziedzinie public relations. Dlatego niezwykle ważne... więcej»

Pomóż gościom odnalezć twój hotel

Gdzie jest twój hotel? Swego czasu pisałam o Google Places, ale wydaje się, że niektóre restauracje i hotele nie uświadomiły sobie konieczności informowania o swoim kodzie pocztowym.Dzisiaj postanowiłam odszukać... więcej»

Czego sprzedawcy nigdy nie powinni przestać robić

Utrzymywanie się ze sprzedaży jest trudne. Zdarza się wiele wzlotów i częste upadki, mierzyć się trzeba ze stałą presją na realizowanie celów sprzedaży, brać pod uwagę kontakty z klientami i potencjalnymi klientami,... więcej»

Dziesięć pomysłów dla hoteli na uatrakcyjnienie swoich wiadomości na Facebooku wartych wypróbowania

Większość hoteli zdaje sobie obecnie sprawę z tego, że ich obecność na Facebooku nie jest już opcją, ale zwykłą koniecznością. Chociaż, jak się wydaje, większość hoteli lub marek hotelowych ma swoją stronę na... więcej»

W jaki sposób najmodniejszy hotel na świecie zarządza społecznościowymi publikacjami

Koncepcja CitizenM zaczęła się od spostrzeżenia, że w ostatnich latach pojawił się nowy typ turysty. „Dzisiejszy turysta podróżuje w dżinsach, tanim T-shircie, nosi drogi zegarek, pije szampana i korzysta z... więcej»

Najlepsze praktyki ebiznesowe hoteli dla mediów społecznościowych

W 2011 roku śmiało można stwierdzić, że obecność na Facebooku i Twitterze z dobrze zbudowaną strategią mediów społecznościowych nie może być dalej ignorowana. Wsjkazane jest również określenie mierników i celów... więcej»

Czy mój hotel powinien reklamować się na Facebooku?

Klienci często pytają nas czy powinni korzystać z reklamy na Facebook’u. Wiele hoteli jest sceptycznie nastawionych wobec stosowania reklam i zastanawia się czy mogą one być efektywne, czy nie. Zazwyczaj... więcej»

Najlepsze praktyki w publikacjach społecznościowych

„Co mamy publikować?” Jest to jedno z najczęściej zadawanych przez hotele pytań w momencie rozpoczynania przez nie swej aktywności w mediach społecznościowych. Zawartość publikacji może dla każdego być... więcej»

Dziesięć hotelarskich postanowień internetowego marketingu na 2011 rok część 2/2

6. Zdaję sobie sprawę z tego, że nie mogę już dłużej zwlekać z poważnym zaangażowaniem czasu i środków w obszarze marketingu mobilnego i mediów społecznościowych. Nie do przyjęcia jest obsługiwanie osób... więcej»

Dziesięć hotelarskich postanowień internetowego marketingu na 2011 rok - Część 1/2

Mimo, że 2010 rok nie był całkiem tak trudny jak obawiał się tego przemysł, hotelarze wciąż zmagali się z wieloma wyzwaniami: wolno odbudowującą się gospodarką, stale zmieniającym się światem mediów... więcej»

Jak zwiększyć ilość opinii o hotelu w Internecie

Ilość opinii o twoim hotelu ma bezpośrednie przełożenie na szereg obszarów: 1. Twój ranking na stronach z opiniami. 2. Twój ranking na niezależnych internetowych stronach dystrybucyjnych OTA (stowarzyszenie... więcej»

Hotelowe programy lojalnościowe

Członkostwo ma swoje zalety biorąc pod uwagę wzrastającą liczbę zaawansowanych technicznie sposobów łączności z rodziną w trakcie podróży. Francis Ho czyta każdego wieczora opowieści do poduszki swojej trójce małych... więcej»

Jak stworzyć atrakcyjną zawartość strony w internecie via media społecznościowe: Twitter – Część 3 z 4

W części 3 z serii firmy EyeforTravel, niemieckie linie lotnicze Lufthansa i kalifornijski łańcuch butikowych hoteli Joie de Vivre dzieliły się swoimi spostrzeżeniami na temat tego, w jaki sposób stworzyć atrakcyjną... więcej»

W poszukiwaniu lojalności klienta

Każdy hotel pragnie mieć więcej lojalnych gości, dobrze udokumentowanych, będących nagrodą dla poszczególnych obiektów.Lojalni klienci:- Jest mniej prawdopodobne, że zostaną skuszeni w wyniku akcji marketingowych... więcej»

Zwolnij by sprzedawać szybciej. 11 rad na zwiększenie efektywności sprzedaży

Wykonanie planu sprzedaży – niezależnie od tego czy jesteś dostawcą dla przemysłu hotelarskiego, czy członkiem hotelowego zespołu sprzedaży – stało się obecnie trudne w gospodarce stawiającej wysokie... więcej»

Jak stworzyć atrakcyjną zawartość strony w internecie via media społecznościowe: Facebook – Część 2 z 4

W drugiej z czterech części niniejszego artykułu przyjrzymy się jak stworzyć atrakcyjną zawartość strony w społecznościowym gigancie – Facebooku.W przeciągu kilku ostatnich lat obserwowaliśmy jak portal... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 (8) 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »

Pięć czołowych noworocznych postanowień w marketingu hotelu ...więcej»

Najnowsze trendy w hotelarstwie ...więcej»

Hotele „szkolą” gości ...więcej»

Zakopane apartamenty na sprzedaż ...więcej»

Sezon na hotel ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji