Czwartek 25 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Obsługa gościa

Obsługa gościa


Jak przygotować się na wakacje w hotelu?

Wakacje w hotelu są bardzo popularnym sposobem na wypoczynek wśród osób, które cenią komfort i bezpieczeństwo. Aby zorganizować takie wakacje, często wystarczy zarezerwować pobyt w wybranym hotelu i spakować... więcej»

Etapy pobytu gościa hotelowego

Sam pobyt gościa hotelowego w obiekcie to zdecydowanie za mało, w kontekście jest doświadczenia z hotelem. Cały kontakt gościa możemy podzielić aż na 7 etapów, a każdy z nich jest ważny dla niego oraz dla hotelarza.... więcej»

Choroba w hotelu

W hotelach, tak samo jak w domach, przebywają chorzy. Nie da się tego uniknąć i jest to zupełnie normalne, zwłaszcza teraz, w okresie jesienno-zimowym. W lutym liczba zachorowań drastycznie wzrasta, szczególnie... więcej»

Oczekiwania wysokie ale realistyczne

Macie rację. Jestem zdecydowanie krytyczny wobec hotelowej obsługi. Jeżeli hotelowe udogodnienia i obsługa zawiodą mnie, bardzo niechętnie wybaczam. Jeżeli chodzi o mnie, to kiedy płacę te wysokie stawki, jakie... więcej»

Małe błędy, które sporo kosztują

Moja żona i ja dokonywaliśmy zakupów urządzeń oświetleniowych, aby zainstalować je nad stołem w jadalni. Poszukiwaliśmy czegoś relatywnie współczesnego i w trakcie naszych polowań, odwiedziliśmy ponad tuzin... więcej»

Jestem profesjonalistą obsługi

Określenie „profesjonalista obsługi” jest uniwersalne. Da się ono tak samo zastosować w przemyśle hotelarskim, jak w służbie zdrowia czy branży taksówkowej. Firmy przemysłowe powstają w celu... więcej»

Wykorzystywanie gościnności jako kamuflażu: Czy dotrzymujesz obietnic?

Była ciemna, straszna noc. Zawodził wiatr i od czasu do czasu przygasały światła. Hotelowy banner informował: „przyjazna obsługa” więc zdecydowaliśmy się na wejście, mając nadzieję na spotkanie jakiejś... więcej»

Szkolenie z obsługi gości to więcej niż tylko techniki komunikacji

Jako weteran w hotelarstwie, doskonale zdaję sobie sprawę ze znaczących wysiłków jakie poczyniły w ostatnich latach firmy i marki hotelarskie, aby podnieść poziom w zakresie obsługi gości. Zdaje się, że każdy... więcej»

Wprowadz się do hotelu Ritz-Carlton po porady w sprawie dobrej obsługi klienta

Jestem całkowicie pod wrażeniem tego, co Ritz-Carlton nazywa podstawami. Większość firm chwali się lub reklamuje swoją wspaniałą, legendarną obsługę klienta, ale mimo to i tak im wiele w tym zakresie brakuje. W... więcej»

Traktowanie lojalności jak tantiemy

Czy ciężko pracujesz dla swoich gości lub czy sprawiasz, że twoi goście ciężko pracują dla ciebie? Pracowanie ciężko na to, aby być gościem lub klientem nie jest tym, pod czym większość gości się podpisuje,... więcej»

Miłe powitanie: Narzędzie, które możesz używać już dziś

„Czuję się jak numer. Czuję się tu obco. Jak nieznajomy przybysz. Czuję się jak numer. Nie jestem numerem.” Mimo tego, iż firmy hotelarskie kładą nacisk na wagę personalizacji swoich usług, z powodu... więcej»

Czy internetowe strony z opiniami klientów przyczyniają się do nawrotu doskonałej obsługi hotelowych gości?

Jeszcze kilka lat temu, hotele polegały na bezpośrednim nadzorze dyrektora hotelu i tradycyjnych badaniach zadowolenia gości, aby zorientować się, którzy pracownicy wyróżniają się w doskonałości obsługi świadczonej... więcej»

Jak dodać szczyptę tajemniczości do doznania twoich gości

Jeżeli potrzebujesz jakichś pomysłów, jak dodać trochę tajemniczości do doznań gości hotelowych, przeczytaj ten artykuł. Jeżeli jesteś fanem satysfakcji klientów (CS), to na miłość boską, nie czytaj tego! Mógłbyś... więcej»

Jak można zmienić zdenerwowanego gościa w fana twojego hotelu?

Wszyscy byliśmy w takiej sytuacji, kiedy gość podchodzi do biurka, zdenerwowany i krzyczący z oburzenia. Radzenie sobie z rozdrażnionymi gośćmi jest jednym z najbardziej nieprzyjemnych zadań dla każdego... więcej»

Hotelowa siła robocza: Jedno zepsute jabłko

Jak czułby się Pan Appleseed, gdyby jakieś z sadzonek, którymi się opiekował, zmieniły się w drzewa z zepsutymi jabłkami? Jak czują się hotelowi liderzy, kiedy pracownicy, których wybrali, zadbali o nich i... więcej»

Szkolenie recepcji pomoże w zdobyciu większej liczby 'walk-inów'

Odkąd wiele hoteli w ostatnich latach koncentruje uwagę na pomaganiu pracownikom działu rezerwacji w „zamienianiu” rozmowy z zapytaniem na rzeczywistą rezerwację, większość menedżerów hoteli ciągle... więcej»

Czy słuchasz, co mówią hotelowi pracownicy sprzedaży i rezerwacji?

Podejmując starania w zakresie zwiększenia efektywności działań hotelowego personelu sprzedaży i rezerwacji, dyrektorzy naczelni tradycyjnie zwracają się do niezależnych firm od „tajemniczych... więcej»

Sposób na utrzymywanie mistyki w hotelach Ritz-Carlton

Kiedy myślisz o luksusowych hotelach, przychodzą ci do głowy nazwy kilku marek. Jest wśród nich Ritz-Carlton. Marka zdobyła swoją światową reputację, traktując gości po królewsku. Wejdź do jakiegokolwiek hotelu... więcej»

Znaczenie edukacji przyszłych hotelarskich profesjonalistów w zakresie obsługi gości

Szkolenie hotelarskiego profesjonalisty w obsłudze gości wydaje się być zdroworozsądkową koncepcją, którą wszyscy powinniśmy wdrożyć w naszych obiektach hotelarskich. Staramy się również znaleźć do jej egzekucji... więcej»

Autentyczne i szczere rozmowy zwiększają szansę dokonania rezerwacji

Nie ma żadnych wątpliwości, iż hotele reprezentujące wszystkie segmenty rynkowe poczyniły poważne inwestycje w zakresie zwiększenia swoich rezerwacji. Oprócz planowania szkoleń zewnętrznych, większość hoteli... więcej»

Zabierz załogę pierwszej linii na pokład trójkołowca obsługi gościa

Jak większość zawodowych trenerów w przemyśle hotelarskim wie, że używanie symboli i modeli może pomóc szkolącym się zrozumieć abstrakcyjne koncepcje i sprawić, że z łatwością zrozumieją na pozór... więcej»

Obsługa z uśmiechem: Najważniejsze wskazówki dla usprawnienia obsługi klienta

Wszyscy zdają sobie sprawę z tego, że bez względu na to, jak dobrym produktem dysponujesz, obsługa klienta odgrywa ogromną rolę w tym, jak sobie radzisz. Gdybyś więc chciał poprawić obsługę klientów w swojej firmie,... więcej»

« (1) 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »

Prawidłowa obsługa VIP-ów ...więcej»

Obsługa z uśmiechem: Najważniejsze wskazówki dla usprawnienia obsługi klienta ...więcej»

Hotelowa siła robocza: Jedno zepsute jabłko ...więcej»

Wprowadz się do hotelu Ritz-Carlton po porady w sprawie dobrej obsługi klienta ...więcej»

Jestem profesjonalistą obsługi ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji