Niedziela 01 Grudzień 2024
redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie
OBIEKTY
Zarządzanie | Sprzedaż i marketing | Obsługa gościa | Pion hotelowy | Gastronomia | Projekt i wyposażenie | Ciekawostki | Baza wiedzy i testy | SPA & Wellness
Strona główna » Obsługa gościa
Tajemnica satysfakcji klienta
Czy twoi klienci cię uwielbiają? Badania wskazują, że coraz więcej klientów ma dosyć złej obsługi. Nadszedł więc teraz czas, aby zdradzić naszym pracownikom sekret sposobu świadczenia zdecydowanie... więcej»
Znaczenie doznania klienta w czasie recesji
W miarę jak dyskusje na temat recesji przenikają do wieczornych wiadomości – w sposób naturalny zaczęliśmy rozważać, w jaki sposób może ona wpłynąć na naszych klientów i przemysły branży... więcej»
Sześć zasad tworzenia optymalnego doznania klienta
Doskonałość obsługi rozpoczyna się od sprzedaży wewnętrznej? Jako że klienci kupują oczekiwania, kiedy robią biznes z twoją firmą, Wewnętrzna sprzedaż musi być wprawką w budowaniu relacji... więcej»
Przewaga siedmiu sekund
Jesteś na konferencji biznesowej i zwracasz się ku nieznajomemu stojącemu obok ciebie. On się odwraca i w tym momencie twój mózg zaczyna dokonywać tysięcy kalkulacji. Czy jest to ktoś, do kogo należy się... więcej»
Daj swoim pracownikom uprawnienia do walki o twoją markę
Przekazanie właściwych pełnomocnictw pracownikom jest absolutnie konieczne dla stworzenia kultury walczącej o jakość twojej marki. Dlaczego więc niektóre przedsiębiorstwa są tak niechętne w przyznawaniu... więcej»
Ciemna strona hotelarstwa
Niefortunny incydent w hotelowym barze w Singapurze spowodował, że Yeoh Siew Hoon zaczęła się zastanawiać, dlaczego w przemyśle hotelowym nic się nie zmienia, szczególnie w zakresie przyjmowania dwóch... więcej»
Najważniejsze jest bezpieczeństwo gościa. Bezpieczeństwo kontrolowane
W jaki sposób mamy działać, aby zapewnić wykonywanie przez naszych współpracowników zadań związanych z zabezpieczaniem otoczenia, czego oczekują nasi goście w zakresie bezpieczeństwa? Zawsze pamiętaj o... więcej»
Nastawienie na klienta, podstawą programu jego utrzymania
Koncentracja działań ukierunkowana na kliencie musi stać się programem gwarantującym sukces dla przemysłu hotelarskiego lub dla kogokolwiek zajmującego się przemysłem usługowym. Rozpoczyna się ona od... więcej»
Podcinanie skrzydeł skargom
Skargi klientów pną się w górę w skali narodowych nieszczęść, kiedy chodzi o wizerunek twojej marki. Któż z nas nie widział sławnej już obecnie prezentacji zatytułowanej „Twój Hotel Jest... więcej»
Ratowanie skóry hotelowi. Z życia lekarza hotelowego
Dyrektor ds. Sprzedaży w hotelu Los Angeles Hyatt Regency przygotowywała się do przemowy, przed konwencją agencji turystycznych, kiedy jej głowa przekręciła się w prawo i znieruchomiała. Zjawiając się na... więcej»
Porada od hotelowego lekarza
Utrzymywanie hotelowego lekarza może być najlepszą usługą, jaką świadczycie, która nic hotelu nie kosztuje. Z wyjątkiem tego... że nie wiecie, czy goście są dobrze obsługiwani. Jaki stopień kontroli... więcej»
Zaangażowana obsługa - Część 1: Nie tylko dla szyku
Ci, którzy sądzą, iż zaangażowana obsługa zdarza się tylko w eleganckich miejscach, takich jak luksusowe hotele i restauracje, powinni zaznajomić się z historią, jaka ostatnio mi się przydarzyła. Kilka... więcej»
Pragnienie obsługi ze szczerym uśmiechem
Jaka jest najgorsza rzecz, jaką można usłyszeć po przybyciu do jednego z twoich ulubionych hoteli po ośmiogodzinnym locie przez Atlantyk? Pukanie wylakierowanych paznokci po niewidzialnej klawiaturze i... więcej»
Kiedy selektywna obsługa oznacza obsługę wyższej jakości
Zbyt często w naszym przemyśle, znakomita obsługa klienta jest wiązana wyłącznie z ekskluzywnymi, luksusowymi markami, np. światowej sławy Ritz-Carltonem czy z Four Seasons.Istnieje rozsądne wyjaśnienie... więcej»
W jaki sposób fizyka kwantowa otwiera wrota do nieograniczonych wyższych poziomów doznania gościa
Fizyka kwantowa otworzyła wrota możliwościom kompletnie nowego rodzaju doznania gości hotelowych, które nie ma ograniczeń w swej naturze. Dla tych, którzy mają ochotę odejść od wytwarzanego sztucznie... więcej»
Branding to modne określenie dla jakości i obsługi
W latach siedemdziesiątych „obsługa klienta” (customer service) stała się bardzo modnym określeniem dla wielu biznesów. Wszyscy uchwyciliśmy się tego z wielkim entuzjazmem.W 2005 roku takim... więcej»
Zaangażowanie klienta. Z jakiego miejsca zaczynamy?
Kilka lat temu, napisałem artykuł zatytułowany „Najwspanialszy boy hotelowy, jakiego kiedykolwiek spotkałem”. Poświęcony on był człowiekowi, który zaskoczył mnie swoją serdecznością, klasą... więcej»
Obsługa klienta lub jej brak
Kto spośród nas nie miał nieprzyjemnego doświadczenia związanego z doznaniem konsumpcyjnym w restauracji z powodu nieodpowiedniego zachowania kelnera, niesmacznego jedzenia i złej obsługi? Od telefonu, aż do... więcej»
Ulepszone pobudki przez telefon
Jesteś w obcym łóżku, kiedy dzwoni telefon, budząc cię ze snu. Podnosisz słuchawkę i słyszysz z wolna sączący się głos, „Dzień dobry, tu Tom Bodett, używający jednego z największych... więcej»
Poskramianie gościa prosto z piekła
Jeżeli reakcja na artykuł jest czymś, czym powinniśmy się kierować w naszym działaniu, to reakcja w sprawie artykułu 'Jak radzić sobie z gośćmi prosto z piekła' świadczy o tym, że dla dużej... więcej»
Przywracanie gościnności do przemysłu hotelarskiego
Jaki inny przemysł jest tak bezpośrednio zaangażowany w obsługę swoich klientów, w wielu znaczących obszarach, wpływających na ich dobre samopoczucie? Jedzenie, picie i sen są trzema najważniejszymi... więcej»
Trzy zasady obsługi: złota, platynowa i podwójnie platynowa
Kiedykolwiek występuję z jakąś myślą przewodnią, warsztatami szkoleniowymi, czy wyjaśniam filozofię obsługi mojej firmy, rozpoczynam pogłębioną dyskusję na temat trzech zasad obsługi. Są to: Złota... więcej»
Prawidłowa obsługa VIP-ów ...więcej»
Obsługa z uśmiechem: Najważniejsze wskazówki dla usprawnienia obsługi klienta ...więcej»
Hotelowa siła robocza: Jedno zepsute jabłko ...więcej»
Wprowadz się do hotelu Ritz-Carlton po porady w sprawie dobrej obsługi klienta ...więcej»
Jestem profesjonalistą obsługi ...więcej»
Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...
2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke
Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę...
2018-05-15, 12:57:50 ~Agata
Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...
2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina
"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...
2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD
Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...
2018-02-19, 19:49:28 ~klara
Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...
2018-01-24, 16:51:44 ~anita
Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...
2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski
Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...
2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz
Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...
2018-01-09, 19:03:15 ~Michał
Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone
O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU | KONTAKT
Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie. Więcej informacji