Poniedziałek 20 Sierpień 2018

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Nowy użytkownik »

Przypomnij hasło »

Strona główna » Pion hotelowy

Pion hotelowy


„Zarządzanie przepływem ruchu” jako ważny składnik szkolenia w hotelarstwie

Występuje nieunikniony moment na każdym stanowisku związanym z kontaktem z klientem, kiedy równocześnie wielu klientów podchodzi do recepcji, stanowiska concierge czy obsługi gościa, pozostawiając jednego... więcej»

Wyznania hotelowego concierge

Oni wiedzą, że jadasz cheeseburgery na śniadanie. Wiedzą, że właśnie zapomniałeś zabrać z szuflady w sypialni 30.000 $. Wiedzą również, że lubisz zabawić się w ‘towarzystwie’, kiedy podróżujesz (nie,... więcej»

Odpowiednio liczny personel gwarancją sukcesu

Ostatnio po zakończeniu popołudniowego wystąpienia w odległym górskim ośrodku narciarsko/golfowym, zdecydowałem się pojechać bezpośrednio do pobliskiego miasta i lotniska, na które przyleciałem wcześniej w tym... więcej»

Jak wypada twój kamerdyner?

Obiekty, w których działy kamerdynerskie prowadzone są właściwie, cieszą się różnymi poziomami odnoszonych sukcesów, których podstawą jest dostosowanie do bazowego celu kamerdynerstwa: zapewniania dyskretnej... więcej»

Hotel jako partner w interesach, nie tylko płacący klient: Pobożne życzenia czy przyszły cel?

Jak każda firma sprzedaje swoje produkty potencjalnym klientom, jeżeli ich „produktami” nie są rzeczy, ale ludzie” – co ma miejsce w firmach obsługujących hotele w zakresie sprzątania?... więcej»

Ewolucja w housekeepingu oznacza poprawę jego efektywności

Kiedy gość z pokoju 357 życzy sobie dodatkowych ręczników, nie chce na nie długo czekać. W przeszłości, gość zadzwoniłby do recepcji, która z kolei skontaktowałaby się z biurem housekeepingu, które odszukałoby w... więcej»

Hotelowi konsjerże: Wykorzystywanie mobilnych aplikacji

Sposób, w jaki turyści pozyskują informacje i dostęp do usług zmienił się diametralnie od czasu wprowadzenia sieci mobilnej. Żyjemy w czasach, kiedy często większym komfortem jest zasięgnięcie porady poprzez komputer,... więcej»

Mając do wyboru wszystkie te opcje w Internecie, dlaczego goście wybierają concierge’a?

Zawód concierge zmieniał się wraz z upływem lat, ale nigdy w takim tempie, jak w tym nowym stuleciu. Przed pojawieniem się Internetu i innych zdumiewających narzędzi technologicznych, hotelowi goście nawykli do... więcej»

Czy możesz zaufać swojemu concierge?

Jeżeli twój hotelowy concierge poleca restaurację, czy możesz zaufać jego radzie? A może concierge obstaje przy tym, aby osiągnąć coś, polecając jedno miejsce zamiast drugiego? Przesłano te pytania do... więcej»

Formalne szkolenie hotelowego housekeepingu: Ile wiedzy mogą udostępnić hotele swoim ekipom sprzątającym ? - Część I

Oczywistym jest, że środki finansowe są tym, na czym będą oparte następujące po sobie raporty. Niezależnie od tego, jaką kwotę pieniędzy dyrektor hotelu zainwestuje w formalne szkolenie i edukację swojego personelu... więcej»

„Kamerdynerze, gdzie jesteś?”

Mentalność, postawa, zrozumienie: oto credo International Institute of Modern Butlers (Międzynarodowego Instytutu Nowoczesnych Kamerdynerów), założonego przez Stevena Ferry'ego. Zorganizował on sieć 200... więcej»

Szkolenie jest kluczem do przemiany recepcjonistów w prawdziwych sprzedawców

Pomimo ciągłego obecnie wzrostu zainteresowania usprawnianiem procesów zarządzania dochodami w większości hoteli, stosunkowo często, praca w dziale recepcji jest ciągle postrzegana, przede wszystkim, jako stanowisko... więcej»

Prywatność gościa - To nie tylko zawieszka na drzwi

Nadszedł już czas, aby porozmawiać o kwestii prywatności gości. Kiedy się nad tym zastanowić, prywatność jest właśnie tym, za co goście płacą twoje stawki. Jeżeli nie zależałoby im na prywatności, w ogóle nie... więcej»

Cechy wspaniałego konsjerża

Co odróżnia dobrych od wspaniałych konsjerży hotelowych? W ciągu ostatnich 30 lat byłam zafascynowana ich artyzmem. Co ich wyróżnia i dlaczego tak wiele innych branż próbuje ich naśladować?Pamiętam pierwszy artykuł,... więcej»

Co widział i o czym wie kamerdyner

Właściciel luksusowego zamku obchodzi swoje urodziny. Zaprosił członków swojej rodziny i wybranych przyjaciół. Następnego dnia wszyscy zbierają się na śniadaniu, podczas którego wychodzi na jaw brak jednego z... więcej»

Problemy z hotelowym housekeepingiem

Problemy z hotelowym housekeepingiem obejmują szeroki zakres przypadków, poczynając od niezadowolenia gości do powstawania urazów przy pracy. Gość może narzekać na pracowników housekeepingu z powodu nieporządku w... więcej»

Osiem sposobów zwiększenia wydajności w pralni i housekeepingu twojego obiektu

Niedawno pracowałam z hotelem, który chciał usprawnić swoje procedury w dziale housekeepingu i pralni. W hotelu nie funkcjonował praktycznie żaden system operacyjny. Nie stosowano się do żadnych metod postępowania.... więcej»

Jakimi sztuczkami dysponuje konsjerż? Magia tkwi w planowaniu

W powieści Harry Potter i Insygnia Śmierci, Voldemort i Śmierciożercy niebezpiecznie nastawali na Harry’ego, Hermionę i Rona, którzy musieli z tego powodu pośpiesznie opuścić przyjęcie weselne, ale niestety... więcej»

Pozytywny wpływ recepcyjnych wrażeń na biznes grupowy

Recepcja jest miejscem, w którym zaczyna się prawdziwy hotelowy marketing. Jako wizytówka hotelu, recepcja dostarcza gościom pierwszego doświadczenia w kontakcie z hotelem i nadaje atmosferę całemu grupowemu... więcej»

Powtarzalność i standaryzacja zadań housekeepingu powinny być normą

Pytanie: Mój obiekt, będący własnością korporacyjną, przyjmuje wielu klientów grupowych w trakcie tygodnia, ale przygotowanie pokoi dla gości weekendowych jest stresujące. Każda minuta, którą tracą moi goście w lobby,... więcej»

Standardowe procedury operacyjne pracownika housekeepingu

Pracownik housekeepingu musi przestrzegać standardowych procedur. Pracownicy housekeepingu są odpowiedzialni za sprzątanie hotelowych pokoi w czasie pobytu gości i natychmiast po ich opuszczeniu. Są oni również... więcej»

Kiedy pozostały ci resztki, nie mów, że Wszystko, co mi zostało to

W związku z tym, że obie miarodajne instytucje: STR i PKF zaktualizowały swoje ostatnie prognozy odzwierciedlające wzrost zarówno obłożenia, jak i ADR, w wyniku czego obserwujemy wzrost wskaźnika RevPAR i zysków, to... więcej»

« 1 (2) 3 4 5 »

Podsumowanie Pierwszego Międzynarodowego Dnia Szkolenia z Housekeepingu ...więcej»

Jak ułatwić obsługę rezerwacji w Twoim hotelu/pensjonacie? ...więcej»

Postępowanie w przypadku overbookingu ...więcej»

Nadaj priorytet gościnności ...więcej»

Misja Pokojówki. Sześć sekretnych możliwości unikania niesnasek z housekeepingiem ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright © 2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji