Środa 19 Marzec 2025
redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie
OBIEKTY
Zarządzanie | Sprzedaż i marketing | Obsługa gościa | Pion hotelowy | Gastronomia | Projekt i wyposażenie | Ciekawostki | Baza wiedzy i testy | SPA & Wellness
Strona główna » Pion hotelowy
Strategie cross sellingu dla konsjerży
Na niedawnej imprezie charytatywnej zorganizowanej dla zbiórki pieniędzy, która miała miejsce w Południowej Florydzie, gawędziłam z wieloma znajomymi konsjerżami na temat stanu, w jakim znajduje się nasza... więcej»
Misja Pokojówki. Sześć sekretnych możliwości unikania niesnasek z housekeepingiem
Wilma Smith przebywała na wakacjach ze swoimi wnukami w Orlando, kiedy spotkała pokojówkę, dla której praca była tylko wykonywaniem służbowych zadań. Kiedy pewnego popołudnia wróciła z jednego z... więcej»
Rywalizacja między dostawcami usług hotelowych: Jak daleko można się posunąć w pozyskiwaniu i utrzymaniu klienta
Konkurencja jest twarda w każdej branży, kusząc menedżerów raczej do zaangażowania się w myślenie krótkoterminowe, niż w procesy długoterminowego planowania: Ich problem to „W jakiej sytuacji... więcej»
Hodowla kadr dla hotelowego housekeepingu: Wykorzystywanie awansu jako środka motywacji?
‘Awansowanie na ścieżce indywidualnego rozwoju’ jest zadaniem łatwym tylko w niewielu przypadkach. W biznesie hotelowym od pracownika ubiegającego się o awans, wymaga się poświęcenia w pracy... więcej»
Pułapki jakości w hotelowym housekeepingu – Jak bezpiecznie zniszczyć wizerunek firmy
Rutyna – postrzegana pozytywnie przez większość ludzi – może wykreować lub zniszczyć wizerunek firmy – i to właśnie temu drugiemu aspektowi zagadnienia poświęcony jest ten artykuł.... więcej»
Nadaj priorytet gościnności
W dzisiejszych czasach niekwestionowanie prawdziwe jest twierdzenie, że hotele na wszystkich rynkach mają dostęp do nieporównywalnie większych możliwości w zakresie szkolenia z gościnności, czy to za... więcej»
„Zarządzanie przepływem ruchu” jako ważny składnik szkolenia w hotelarstwie
Występuje nieunikniony moment na każdym stanowisku związanym z kontaktem z klientem, kiedy równocześnie wielu klientów podchodzi do recepcji, stanowiska concierge czy obsługi gościa, pozostawiając... więcej»
Wyznania hotelowego concierge
Oni wiedzą, że jadasz cheeseburgery na śniadanie. Wiedzą, że właśnie zapomniałeś zabrać z szuflady w sypialni 30.000 $. Wiedzą również, że lubisz zabawić się w ‘towarzystwie’, kiedy... więcej»
Odpowiednio liczny personel gwarancją sukcesu
Ostatnio po zakończeniu popołudniowego wystąpienia w odległym górskim ośrodku narciarsko/golfowym, zdecydowałem się pojechać bezpośrednio do pobliskiego miasta i lotniska, na które przyleciałem... więcej»
Jak wypada twój kamerdyner?
Obiekty, w których działy kamerdynerskie prowadzone są właściwie, cieszą się różnymi poziomami odnoszonych sukcesów, których podstawą jest dostosowanie do bazowego celu kamerdynerstwa: zapewniania... więcej»
Hotel jako partner w interesach, nie tylko płacący klient: Pobożne życzenia czy przyszły cel?
Jak każda firma sprzedaje swoje produkty potencjalnym klientom, jeżeli ich „produktami” nie są rzeczy, ale ludzie” – co ma miejsce w firmach obsługujących hotele w zakresie... więcej»
Ewolucja w housekeepingu oznacza poprawę jego efektywności
Kiedy gość z pokoju 357 życzy sobie dodatkowych ręczników, nie chce na nie długo czekać. W przeszłości, gość zadzwoniłby do recepcji, która z kolei skontaktowałaby się z biurem housekeepingu, które... więcej»
Hotelowi konsjerże: Wykorzystywanie mobilnych aplikacji
Sposób, w jaki turyści pozyskują informacje i dostęp do usług zmienił się diametralnie od czasu wprowadzenia sieci mobilnej. Żyjemy w czasach, kiedy często większym komfortem jest zasięgnięcie porady... więcej»
Mając do wyboru wszystkie te opcje w Internecie, dlaczego goście wybierają concierge’a?
Zawód concierge zmieniał się wraz z upływem lat, ale nigdy w takim tempie, jak w tym nowym stuleciu. Przed pojawieniem się Internetu i innych zdumiewających narzędzi technologicznych, hotelowi goście nawykli... więcej»
Czy możesz zaufać swojemu concierge?
Jeżeli twój hotelowy concierge poleca restaurację, czy możesz zaufać jego radzie? A może concierge obstaje przy tym, aby osiągnąć coś, polecając jedno miejsce zamiast drugiego? Przesłano te pytania... więcej»
Formalne szkolenie hotelowego housekeepingu: Ile wiedzy mogą udostępnić hotele swoim ekipom sprzątającym ? - Część I
Oczywistym jest, że środki finansowe są tym, na czym będą oparte następujące po sobie raporty. Niezależnie od tego, jaką kwotę pieniędzy dyrektor hotelu zainwestuje w formalne szkolenie i edukację... więcej»
„Kamerdynerze, gdzie jesteś?”
Mentalność, postawa, zrozumienie: oto credo International Institute of Modern Butlers (Międzynarodowego Instytutu Nowoczesnych Kamerdynerów), założonego przez Stevena Ferry'ego. Zorganizował on sieć 200... więcej»
Szkolenie jest kluczem do przemiany recepcjonistów w prawdziwych sprzedawców
Pomimo ciągłego obecnie wzrostu zainteresowania usprawnianiem procesów zarządzania dochodami w większości hoteli, stosunkowo często, praca w dziale recepcji jest ciągle postrzegana, przede wszystkim, jako... więcej»
Prywatność gościa - To nie tylko zawieszka na drzwi
Nadszedł już czas, aby porozmawiać o kwestii prywatności gości. Kiedy się nad tym zastanowić, prywatność jest właśnie tym, za co goście płacą twoje stawki. Jeżeli nie zależałoby im na prywatności,... więcej»
Cechy wspaniałego konsjerża
Co odróżnia dobrych od wspaniałych konsjerży hotelowych? W ciągu ostatnich 30 lat byłam zafascynowana ich artyzmem. Co ich wyróżnia i dlaczego tak wiele innych branż próbuje ich naśladować?Pamiętam... więcej»
Co widział i o czym wie kamerdyner
Właściciel luksusowego zamku obchodzi swoje urodziny. Zaprosił członków swojej rodziny i wybranych przyjaciół. Następnego dnia wszyscy zbierają się na śniadaniu, podczas którego wychodzi na jaw brak... więcej»
Problemy z hotelowym housekeepingiem
Problemy z hotelowym housekeepingiem obejmują szeroki zakres przypadków, poczynając od niezadowolenia gości do powstawania urazów przy pracy. Gość może narzekać na pracowników housekeepingu z powodu... więcej»
Podsumowanie Pierwszego Międzynarodowego Dnia Szkolenia z Housekeepingu ...więcej»
Procedury operacyjne: Przyjmowanie rezerwacji przez telefon ...więcej»
Procedury operacyjne: Jak recepcja powinna postępować z rzeczami zagubionymi i znalezionymi? ...więcej»
Materiał szkoleniowy dla pokojowych: Sztuka układania ręczników (VIDEO) ...więcej»
Procedury operacyjne: Co robić, jeżeli gość nie reaguje na telefon z pobudką? ...więcej»
Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...
2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke
Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę...
2018-05-15, 12:57:50 ~Agata
Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...
2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina
"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...
2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD
Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...
2018-02-19, 19:49:28 ~klara
Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...
2018-01-24, 16:51:44 ~anita
Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...
2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski
Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...
2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz
Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...
2018-01-09, 19:03:15 ~Michał
Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone
O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU | KONTAKT
Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie. Więcej informacji