Czwartek 16 Sierpień 2018

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Nowy użytkownik »

Przypomnij hasło »

Strona główna » Pion hotelowy

Pion hotelowy


Podstawowe procedury w hotelowym housekeepingu

Priorytetem hotelowego housekeepingu jest sprzątanie pokoi. Chociaż wszystkie hotele posiadają własne procedury, według których prowadzą swoją działalność, to większość z nich przestrzega podstawowych zasad związanych... więcej»

Spotkanie z konsjerżem pięciogwiazdkowego hotelu

Przeprowadziłam ostatnio wywiad z Frankiem Laino, który jest konsjerżem w hotelu The Stafford w Londynie. Laino pracuje w branży hotelarskiej od 25 lat, w tym przez ostatnie 20 jako konsjerż, choć wygląda o wiele... więcej»

Materiał szkoleniowy dla Inspektora pięter: Jak sprawdzać pokój (VIDEO)

Tym razem materiał szkoleniowy dotyczy stanowiska Inspektor Pięter (Floor Supervisor) i związany jest z tematem: Jak sprawdzać pokój po uprzątnięciu go przez pokojową. Materiał podzielony na 5 części (każda związana... więcej»

O hotelowym housekeepingu

Przy wyborze najlepszego hotelu na wakacje, większość ludzi dokonuje oceny wielkości pokoi, udogodnień, lokalizacji i opinii o nim. Ważnym czynnikiem, który jest zazwyczaj pomijany, a zauważalny dopiero wtedy, kiedy... więcej»

Rezerwacja hotelu powinna oferować coś więcej niż wyszukana oferta internetowa

Każdy, kto zajmuje się zapytaniami do hotelu w sprawie rezerwacji może powiedzieć ci, że większość osób, które dzwonią po raz pierwszy, odwiedziła wcześniej twoją stronę internetową. Wielu z nich połączonych jest... więcej»

Bielizna pościelowa – Czy twoi goście naprawdę wyczuwają różnicę?

Właśnie wróciłem z krótkiej wycieczki do San Francisco, podczas której miałem okazję zatrzymać się w dwóch różnych hotelach, o różnych kategoriach cenowych, tak aby mieć jak najbliżej do miejsc, w których odbywały się... więcej»

Hotele zaczynają profesjonalnie wykorzystywać przestrzeń społecznościową

Jak często wchodziłeś do hotelu i znajdowałeś tam małe lobby, stanowisko recepcyjne i biurko konsjerża? Nie ma turystów, nie ma gości, nie ma rozmowy – W rzeczywistości zdarza się tak dość często.Historyczne... więcej»

Życie hotelowego housekeepera w hotelu w Los Angeles

Jako hotelowy housekeeper, Amelia Acosta krząta się przy łóżkach, odkurza podłogi, szoruje toalety i opróżnia kosze na śmieci w co najmniej 15 pokojach dziennie. Najmniejsze niedopatrzenie - brudny ręcznik... więcej»

Wywiad z pracownicą housekeepingu pięciogwiazdkowego hotelu

Można zatrzymywać się w hotelu przez wiele lat i nigdy nie spotkać żadnej z pracownic housekeepingu. Być może nawet nie wiedzieć o jej istnieniu. A jednak komfort, przyjemność i wszystkie inne drobiazgi, które na... więcej»

Materiał szkoleniowy dla recepcji: Jak postępować z trudnym gościem (VIDEO)

Tym razem przedstawiamy filmiki dotyczące obsługi trudnego gościa w recepcji hotelowej. Pierwsze dwa to typowe materiały szkoleniowe z obsługi gościa. Dwa ostatnie to rzeczywiste materiały z pracy recepcjonisty i... więcej»

Personel housekeepingu – niedoceniani bohaterowie

Nie jest dla mnie zaskoczeniem, że kolejne badanie przeprowadzone zupełnie niedawno potwierdziło, iż pierwszoplanowym priorytetem dla gościa w hotelu jest czystość.Oczywiście, bezpłatny dostęp do internetu czy... więcej»

Dziesięć rzeczy, o których nie powie ci twoja pokojowa

Dla wielu ludzi, przybycie do hotelu oznacza nastanie czasu na relaks i odpoczynek. Wygodne łóżka hotelu i nieskazitelny wygląd pokoi ułatwiają odskocznię od codziennej rzeczywistości. Przyczyniają się one także do... więcej»

Materiał szkoleniowy dla pokojowych: Procedury operacyjne w housekeepingu (VIDEO)

Niniejszy materiał poświęcony jest pracy obsługi pokoi. W czterech filmikach zaprezentowano procedury w housekeepingu. W trzech minutach przedstawiono jak sprząta się pokój w hotelu Hilton Orange County, a jak w Best... więcej»

Materiał szkoleniowy dla recepcji: Procedury operacyjne w recepcji (VIDEO)

Tym razem prezentujemy krótkie filmiki instruktażowe dla pracowników recepcji. Zaprezentowano w nim różne wersje procedur obowiązujących w recepcji - od przyjęcia rezerwacji przez telefon, przyjazd do hotelu i... więcej»

Jak uzyskać efekt lśniącego housekeepingu?

Muszę przyznać, że uwielbiam podróżować i jestem zadowolony z pobytów w hotelach. Nie jestem pewien czy nie jest to charakterystyczna cecha mojego zamiłowania do wędrówek bowiem bardzo nie lubię sprzątać po sobie,... więcej»

Hotele zaczynają ściągać opłaty za housekeeping

Aby mieć jakieś wyobrażenie o tym, jak może wyglądać hotelowy rachunek w przyszłości, przyjrzyj się rachunkowi z  kurortu Atlantis na Bahamach. Od gości w tym kurorcie wymaga się „opłaty obowiązkowego... więcej»

Materiał szkoleniowy dla pokojowych: Sztuka układania ręczników (VIDEO)

Oryginalne figury z ręczników często spotyka się na łóżkach w pokojach hoteli m.in. w Egipcie czy Tunezji. Zadziwiają nas precyzyjnie ułożone krokodyle, łabędzie czy słonie. Sztuka składania ręczników nie jest... więcej»

Procedury operacyjne: Przyjmowanie rezerwacji przez telefon

Wymóg: Przeczytaj najpierw instrukcję: Jak przyjmować telefoniczne rezerwacje. Da ci to lepszą orientację teoretyczną potrzebną do zrozumienia tego praktycznego przewodnika.Dyskusja: Dla pracownika recepcji... więcej»

Doprowadz do powtarzalności i normalizacji zadań w hotelowym housekeepingu

Pytanie: Mój obiekt, będący własnością korporacji, gości wiele grup w tygodniu, ale przygotowanie tych pokoi dla weekendowych gości jest bardzo stresujące. Każda minuta, jaką goście spędzają w moim lobby w... więcej»

Szkolenie recepcji w zakresie gościnności może wygenerować przyszłe dochody

Jeżeli chodzi o wywieranie pozytywnego pierwszego wrażenia, to rola pracownika recepcji jest bez wątpienia najważniejsza spośród jakichkolwiek innych pracowników hotelu. Dla gości rezerwujących usługi hotelowe przez... więcej»

Konsjerski serial trwa

Pamiętam jak mój ojciec zwykł wspominać swoją młodość rozpoczynając swoje opowieści od „Kiedy byłem młodym chłopcem...”. Następnie przechodził do konstatacji, jak to świat zmieniał się zasadniczo wraz z... więcej»

Procedura meldunkowa w recepcji – krok po kroku

Szczególnie sporo uczniów hotelarstwa nie zna jeszcze szczegółowej standardowej procedury operacyjnej (SOP – standard operating procedure) dotyczącej meldowania gości w recepcji po ich przybyciu do hotelu.... więcej»

« 1 2 (3) 4 5 »

Podsumowanie Pierwszego Międzynarodowego Dnia Szkolenia z Housekeepingu ...więcej»

Jak ułatwić obsługę rezerwacji w Twoim hotelu/pensjonacie? ...więcej»

Postępowanie w przypadku overbookingu ...więcej»

Nadaj priorytet gościnności ...więcej»

Stwarzanie korzystnego wrażenia w recepcji ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright © 2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji