Środa 19 Marzec 2025
redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie
OBIEKTY
Zarządzanie | Sprzedaż i marketing | Obsługa gościa | Pion hotelowy | Gastronomia | Projekt i wyposażenie | Ciekawostki | Baza wiedzy i testy | SPA & Wellness
Strona główna » Pion hotelowy
Materiał szkoleniowy dla pokojowych: Sztuka układania ręczników (VIDEO)
Oryginalne figury z ręczników często spotyka się na łóżkach w pokojach hoteli m.in. w Egipcie czy Tunezji. Zadziwiają nas precyzyjnie ułożone krokodyle, łabędzie czy słonie. Sztuka składania... więcej»
Procedury operacyjne: Przyjmowanie rezerwacji przez telefon
Wymóg: Przeczytaj najpierw instrukcję: Jak przyjmować telefoniczne rezerwacje. Da ci to lepszą orientację teoretyczną potrzebną do zrozumienia tego praktycznego przewodnika.Dyskusja: Dla pracownika recepcji... więcej»
Doprowadz do powtarzalności i normalizacji zadań w hotelowym housekeepingu
Pytanie: Mój obiekt, będący własnością korporacji, gości wiele grup w tygodniu, ale przygotowanie tych pokoi dla weekendowych gości jest bardzo stresujące. Każda minuta, jaką goście spędzają w moim... więcej»
Szkolenie recepcji w zakresie gościnności może wygenerować przyszłe dochody
Jeżeli chodzi o wywieranie pozytywnego pierwszego wrażenia, to rola pracownika recepcji jest bez wątpienia najważniejsza spośród jakichkolwiek innych pracowników hotelu. Dla gości rezerwujących usługi... więcej»
Konsjerski serial trwa
Pamiętam jak mój ojciec zwykł wspominać swoją młodość rozpoczynając swoje opowieści od „Kiedy byłem młodym chłopcem...”. Następnie przechodził do konstatacji, jak to świat zmieniał się... więcej»
Procedura meldunkowa w recepcji – krok po kroku
Szczególnie sporo uczniów hotelarstwa nie zna jeszcze szczegółowej standardowej procedury operacyjnej (SOP – standard operating procedure) dotyczącej meldowania gości w recepcji po ich przybyciu do... więcej»
Współczesny konsjerż: Doskonałość obsługi i zyskowności. Model do naśladowania
Konsjerż... słowo to pojawia się obecnie prawie wszędzie jako optymalny symbol spersonalizowanej obsługi. Domeną konsjerża nie jest tylko hotelowe lobby. Słowo ‘konsjerż’ pojawia się we... więcej»
Procedury operacyjne: Jak recepcja powinna postępować z rzeczami zagubionymi i znalezionymi?
Określenie „Zgubione i Znalezione” odnosi się do rzeczy przypadkowo pozostawionych lub utraconych przez gościa w hotelu. Wszystkie rzeczy znalezione w hotelowych pokojach, punktach gastronomicznych,... więcej»
Procedury operacyjne: Co robić, jeżeli gość nie reaguje na telefon z pobudką?
Budzenie gościa jest zwyczajnym, typowym zadaniem pracowników recepcji. Budzenie gościa przez telefon to jedna z czynności, która powinna być określona w standardowych procedurach operacyjnych. Jest jednak i... więcej»
Współczesna Obsługa Kamerdynerska. Pięć wiodących hoteli dzieli się swoimi tajemnicami
Dlaczego należy utrzymywać w hotelu obsługę kamerdynerską? W zbadanych przypadkach stwierdzono dwie podstawowe przyczyny: albo właściciele hotelu uważali swój hotel za najlepszy obiekt na świecie i... więcej»
Materiał szkoleniowy dla recepcji: Procedury zameldowania gościa VIDEO
Chcąc pracować w hotelu w dziale recepcji powinieneś wiedzieć jak sprawnie przeprowadzić procedurę meldowania gościa. Tym razem przedstawiamy właśnie filmy z obsługi gościa podczas tzw. check-inu. Z... więcej»
Lista wymagań dla działu housekeepingu w 2011 roku
Dział housekeepingu w każdym hotelu stanowi jeden z jego największych ośrodków kosztowych, a jednak jest jednym z działów najbardziej w hotelu nie dostrzeganych. Poniżej przedstawiono listę porad,... więcej»
Materiał szkoleniowy dla recepcji: TOP 25 grzechów recepcjonistów VIDEO
Nie bez powodów mówi się, że recepcja to zwierciadło hotelu. To miejsce, z którym najczęściej gość styka się w pierwszej kolejności oraz gdzie kończy swój pobyt przed opuszczeniem hotelu. Poniższy... więcej»
Materiał szkoleniowy dla pokojowych: Jak zaścielać łóżko 1 (VIDEO)
Słanie łóżek w pokojach jest bardzo ważną czynnością w pracy działu housekeepingu. Poniżej przedstawiamy materiał szkoleniowy video składający się z 9 krótkich odcinków z zakresu słania łóżka.... więcej»
Pokojowe nie dorobią się fortuny na napiwkach
Oto rada: daj napiwek pokojówce. „Być może raz na miesiąc ktoś da napiwek, ale cóż można na to poradzić ? Nie można zmusić ludzi, aby robili to częściej” mówi Sara Hana, pokojowa w Victory... więcej»
Dobranoc gościu.... Dobranoc obsługo?
Jest późno, jest ciemno, czas do łóżka. Goście, którzy przyjeżdżają po kolacji nie są z reguły w najlepszym humorze. Mieli długą podróż, pozostawili wygody własnego domu i być może spotkali się z... więcej»
Hotelowy portier, bardziej niezawodny niż przenośne mapy Google
Kiedy przygotowywałem się do dzisiejszego wyjazdu z Chicago, musiałem znaleźć najbliższy przystanek metra do swojego hotelu. Uruchomiłem więc Przenośne Mapy Google'a (NSDQ: GOOG) na mojej komórce i... więcej»
Wprowadzane udogodnienia w pokoju utrudniają pracę housekeepingu
Łańcuchy hotelowe wprowadzają super grube materace, góry nowych poduszek, dodatkowe prześcieradła oraz wielkie i ciężkie poszwy na kołdry w ramach konkurencji w zakresie tworzenia najbardziej kojącego... więcej»
Z irytacją o hotelowych ręcznikach w pokojach
Znacie te karteczki w łazienkach, które informują cię co masz robić z ręcznikami? Cóż, nie są one nadzwyczaj skuteczne, mówi Yeoh Siew Hoon. Zanim jednak wtrącimy się do ręczników, zobaczmy czy... więcej»
Maksymalne dogadzanie klientowi: Wprowadzenie usług kamerdynera
Hotelarze luksusowych obiektów poszukujący sposobów wyróżniania swoich obiektów na rynku, oprócz podnoszenia poprzeczki w zakresie obsługi gościa, w coraz większym stopniu zwracają się ku usługom... więcej»
Odnawiaj kabiny swoich wind
Pozwólcie, że od razu powiem wam coś bez ogródek: liczba osób, która codziennie spada gwałtownie w dół, zabijając się w nowoczesnej windzie, jest statystycznie znikoma. Istnieje większe... więcej»
Podsumowanie Pierwszego Międzynarodowego Dnia Szkolenia z Housekeepingu
Organizowany pod koniec sierpnia przez Etage Exclusive - Pierwszy Międzynarodowy Dzień Szkolenia z Housekeepingu (First International Housekeeping Education Day for Maids & Cleaners) spotkał się z olbrzymim... więcej»
Podsumowanie Pierwszego Międzynarodowego Dnia Szkolenia z Housekeepingu ...więcej»
Procedury operacyjne: Przyjmowanie rezerwacji przez telefon ...więcej»
Procedury operacyjne: Jak recepcja powinna postępować z rzeczami zagubionymi i znalezionymi? ...więcej»
Materiał szkoleniowy dla pokojowych: Sztuka układania ręczników (VIDEO) ...więcej»
Procedury operacyjne: Co robić, jeżeli gość nie reaguje na telefon z pobudką? ...więcej»
Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...
2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke
Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę...
2018-05-15, 12:57:50 ~Agata
Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...
2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina
"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...
2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD
Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...
2018-02-19, 19:49:28 ~klara
Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...
2018-01-24, 16:51:44 ~anita
Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...
2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski
Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...
2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz
Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...
2018-01-09, 19:03:15 ~Michał
Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone
O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU | KONTAKT
Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie. Więcej informacji