Piątek 19 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Pion hotelowy

Pion hotelowy


Jak znależć dodatkową pracę w branży HoReCa?

Wzrastająca inflacja, podniesienie kosztów utrzymania, a też nierzadko potrzeba przekwalifikowania po sytuacji związanej z pandemią sprawiły, że wiele osób musi podjąć dodatkową pracę, by nie obniżać standardów... więcej»

Szafa ubraniowa najlepsza do szatni dla pracowników

W poniższym artykule odpowiemy na pytanie czy przebieralnia powinna się znajdować w każdym zakładzie pracy. Wskażemy również jaką szafę ubraniową dla pracowników warto wybrać.  Szatnia dla... więcej»

Jak przeprowadzić skuteczną rekrutację pracownika na recepcje?

Jak wybrać idealnego pracownika recepcji? Na co zwrócić uwagę podczas rekrutacji? Jakie pytania zadać i w ogóle od czego zacząć cały proces? Jak napisać skuteczną ofertę pracy? Proces selekcji i rekrutacji... więcej»

Śmierć gościa hotelowego

Śmierć czeka każdego, a czasami ma ona miejsce w hotelu. Zdarza się nagle, zarówno z przyczyn naturalnych jak i nieszczęśliwych wypadków. Na szczęście zdarza się to rzadko  i nie ma wiele informacji na ten temat... więcej»

Hotelowy concierge: Instrukcja obsługi

Rola konsjerża w luksusowym hotelu jest absolutnie niezbędna dla hotelu: ale jak ty, jako hotelowy gość możesz skorzystać z jego usług?Jednym z wielkich bogactw każdego hotelu wysokiej klasy jest obsługa konsjerska.... więcej»

Jak ułatwić obsługę rezerwacji w Twoim hotelu/pensjonacie?

Będąc hotelarzem, z pewnością cenisz sobie swój czas. Na pewno chcesz także, aby obsługa rezerwacji w Twoim obiekcie była jak najbardziej komfortowa zarówno dla Ciebie, jak i dla Twoich gości. W dzisiejszych czasach,... więcej»

Materiał szkoleniowy dla recepcji: Jak odpowiadać na pytania przez telefon (VIDEO)

To doskonały, krótki filmik szkoleniowy dla recepcjonistów obrazujący jak odpowiadać na pytania przez telefon. Materiał podzielony jest na dwie części. W pierwszej widzimy jak nie należy rozmawiać przez... więcej»

Najlepsza pokojowa w Wielkiej Brytanii

Ciężko pracująca Brenda uzyskała znakomity wynik w ciągu 20 lat odkurzania, zmywania i sprzątania pokoi – ogółem 188.800 pokoi. W trakcie jej, trwającej dwie dekady, pracy dla firmy Travelodge, 45... więcej»

Hotelowy kamerdyner – rozpoznanie jego wpływu na wyniki hotelu

Wszyscy znamy stereotyp, ale co takiego zrobił kamerdyner, że tak niespotykanie skupiła się na nim uwaga? Na filmach i grach planszowych, zazwyczaj jest tym, którego chce przesłuchać policja. W środowisku hotelowym,... więcej»

Kierownicy Pięter w hotelach: Super nianie hotelowego housekeepingu?

Szczególnie pięciogwiazdkowe hotele wykorzystują tak zwanych Kierowników Pięter (Floor Supervisors) wspierających Kierownictwo Housekeepingu. Ale, w jakim dokładnie celu zatrudniani są Kierownicy Pięter? Jakie są... więcej»

Hotele życzą gościom pobytu z przyjemnym zapachem

Łańcuchy hotelowe nie do końca zadowolone z jedynie uśmiechu recepcjonisty i wygodnego łóżku, liczą obecnie na zapachy mające skusić gości do ponownego pobytu w hotelu.Sieć Omni Hotels rozprzestrzenia w swoich... więcej»

Stwarzanie korzystnego wrażenia w recepcji

W jaki sposób właściwa etykieta pomaga w sprzedaży dla walk-inów i tworzy z nich stałych gości. Wszyscy wiemy, że nie mamy drugiej szansy aby stworzyć dobre wrażenie. Lecz w jaki sposób kierownictwo hotelu... więcej»

Moja fascynacja nowoczesną formą hotelowej obsługi

To, co ukazało się moim zdumionym oczom, to gigantyczny ekran komputera, ponad którym ja i hotelowy konsjerż mogliśmy się jednak zobaczyć. W czasach tak wielu innowacyjnych technologii, spośród których część może być... więcej»

Świadomy konsjerż: Pięć hotelowych porad w zakresie gościnności

Obowiązki konsjerża daleko wykraczają poza okazywanie grzeczności i służenie pomocą w kontaktach z hotelowymi gośćmi. Pierwsze wrażenie, jakie kojarzą sobie goście z hotelem, w którym przebywali, często związane... więcej»

Subtelni Ambasadorowie: W jaki sposób efektywne służby pierwszej linii budują twoją reputację

W 2003 r., Procter & Gamble ukuł frazę "pierwszy moment prawdy", aby opisać najistotniejsze pierwsze momenty, kiedy formowane jest pierwsze wrażenie klienta na temat produktu lub usługi. Dziesięć lat... więcej»

Dzień pokojowej

Kitty Bean Yancey dziennikarka z USA TODAY podjęła wyzwanie pracy jako praktykantka w zespole hotelowej housekeeper - Gladis Lee, w 217-pokojowym Hotelu Loews w Annapolis, Maryland, gdzie Lee pracuje od 16 lat. Coś,... więcej»

Obsługa concierge’a przed zameldowaniem się w hotelu staje się standardem

Concierge, w ciągle rosnącej liczbie hoteli deluxe i wyższej klasy, współpracują z personelem biurowym personelem ważnych gości biznesowych, jeszcze przed ich przybyciem do hotelu, w celu zapewnienia... więcej»

Szkolenie recepcjonistów może wygenerować przyszły biznes

Jeżeli chodzi o kreowanie pozytywnego pierwszego wrażenia to praca recepcjonisty jest prawdopodobnie najważniejsza ze wszystkich stanowisk pracy w hotelu. Dla gości rezerwujących nocleg przez internet recepcja jest... więcej»

Postępowanie w przypadku overbookingu

Meksykański kurort, z opłaconym pełnym zakresem usług, do którego wybrała się Lynne Warnicke miał nadkomplet gości, w związku z czym ona i jej mąż zostali skierowani do innego obiektu, gdzie położono ich spać w... więcej»

Utrzymując czystość, utrzymujesz elitarność obiektu

Miasto Coeur d'Alene w północno-wschodnim stanie Idaho jest znane ze swojego błękitnego nieba, otwartych przestrzeni i najlepszych na świecie terenów golfowych. The Coeur d'Alene Resort Golf Course - ze... więcej»

Strategie cross sellingu dla konsjerży

Na niedawnej imprezie charytatywnej zorganizowanej dla zbiórki pieniędzy, która miała miejsce w Południowej Florydzie, gawędziłam z wieloma znajomymi konsjerżami na temat stanu, w jakim znajduje się nasza gospodarka... więcej»

Misja Pokojówki. Sześć sekretnych możliwości unikania niesnasek z housekeepingiem

Wilma Smith przebywała na wakacjach ze swoimi wnukami w Orlando, kiedy spotkała pokojówkę, dla której praca była tylko wykonywaniem służbowych zadań. Kiedy pewnego popołudnia wróciła z jednego z tematycznych parków,... więcej»

« (1) 2 3 4 5 »

Podsumowanie Pierwszego Międzynarodowego Dnia Szkolenia z Housekeepingu ...więcej»

Procedury operacyjne: Jak recepcja powinna postępować z rzeczami zagubionymi i znalezionymi? ...więcej»

Procedury operacyjne: Przyjmowanie rezerwacji przez telefon ...więcej»

Materiał szkoleniowy dla pokojowych: Sztuka układania ręczników (VIDEO) ...więcej»

Jak ułatwić obsługę rezerwacji w Twoim hotelu/pensjonacie? ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji