Sobota 20 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Pion hotelowy

Pion hotelowy


Doprowadz do powtarzalności i normalizacji zadań w hotelowym housekeepingu

Pytanie: Mój obiekt, będący własnością korporacji, gości wiele grup w tygodniu, ale przygotowanie tych pokoi dla weekendowych gości jest bardzo stresujące. Każda minuta, jaką goście spędzają w moim lobby w... więcej»

Szkolenie recepcji w zakresie gościnności może wygenerować przyszłe dochody

Jeżeli chodzi o wywieranie pozytywnego pierwszego wrażenia, to rola pracownika recepcji jest bez wątpienia najważniejsza spośród jakichkolwiek innych pracowników hotelu. Dla gości rezerwujących usługi hotelowe przez... więcej»

Konsjerski serial trwa

Pamiętam jak mój ojciec zwykł wspominać swoją młodość rozpoczynając swoje opowieści od „Kiedy byłem młodym chłopcem...”. Następnie przechodził do konstatacji, jak to świat zmieniał się zasadniczo wraz z... więcej»

Procedura meldunkowa w recepcji – krok po kroku

Szczególnie sporo uczniów hotelarstwa nie zna jeszcze szczegółowej standardowej procedury operacyjnej (SOP – standard operating procedure) dotyczącej meldowania gości w recepcji po ich przybyciu do hotelu.... więcej»

Współczesny konsjerż: Doskonałość obsługi i zyskowności. Model do naśladowania

Konsjerż... słowo to pojawia się obecnie prawie wszędzie jako optymalny symbol spersonalizowanej obsługi. Domeną konsjerża nie jest tylko hotelowe lobby. Słowo ‘konsjerż’ pojawia się we wszystkich... więcej»

Procedury operacyjne: Jak recepcja powinna postępować z rzeczami zagubionymi i znalezionymi?

Określenie „Zgubione i Znalezione” odnosi się do rzeczy przypadkowo pozostawionych lub utraconych przez gościa w hotelu. Wszystkie rzeczy znalezione w hotelowych pokojach, punktach gastronomicznych,... więcej»

Procedury operacyjne: Co robić, jeżeli gość nie reaguje na telefon z pobudką?

Budzenie gościa jest zwyczajnym, typowym zadaniem pracowników recepcji. Budzenie gościa przez telefon to jedna z czynności, która powinna być określona w standardowych procedurach operacyjnych. Jest jednak i... więcej»

Współczesna Obsługa Kamerdynerska. Pięć wiodących hoteli dzieli się swoimi tajemnicami

Dlaczego należy utrzymywać w hotelu obsługę kamerdynerską? W zbadanych przypadkach stwierdzono dwie podstawowe przyczyny: albo właściciele hotelu uważali swój hotel za najlepszy obiekt na świecie i sądzili, że... więcej»

Materiał szkoleniowy dla recepcji: Procedury zameldowania gościa VIDEO

Chcąc pracować w hotelu w dziale recepcji powinieneś wiedzieć jak sprawnie przeprowadzić procedurę meldowania gościa. Tym razem przedstawiamy właśnie filmy z obsługi gościa podczas tzw. check-inu. Z pewnością okażą... więcej»

Lista wymagań dla działu housekeepingu w 2011 roku

Dział housekeepingu w każdym hotelu stanowi jeden z jego największych ośrodków kosztowych, a jednak jest jednym z działów najbardziej w hotelu nie dostrzeganych. Poniżej przedstawiono listę porad, zastosowanie... więcej»

Materiał szkoleniowy dla recepcji: TOP 25 grzechów recepcjonistów VIDEO

Nie bez powodów mówi się, że recepcja to zwierciadło hotelu. To miejsce, z którym najczęściej gość styka się w pierwszej kolejności oraz gdzie kończy swój pobyt przed opuszczeniem hotelu. Poniższy materiał filmowy... więcej»

Materiał szkoleniowy dla pokojowych: Jak zaścielać łóżko 1 (VIDEO)

Słanie łóżek w pokojach jest bardzo ważną czynnością w pracy działu housekeepingu. Poniżej przedstawiamy materiał szkoleniowy video składający się z 9 krótkich odcinków z zakresu słania łóżka. Przedstawiają one jak... więcej»

Pokojowe nie dorobią się fortuny na napiwkach

Oto rada: daj napiwek pokojówce. „Być może raz na miesiąc ktoś da napiwek, ale cóż można na to poradzić ? Nie można zmusić ludzi, aby robili to częściej” mówi Sara Hana, pokojowa w Victory Inn w... więcej»

Dobranoc gościu.... Dobranoc obsługo?

Jest późno, jest ciemno, czas do łóżka. Goście, którzy przyjeżdżają po kolacji nie są z reguły w najlepszym humorze. Mieli długą podróż, pozostawili wygody własnego domu i być może spotkali się z zakłóceniami, które... więcej»

Hotelowy portier, bardziej niezawodny niż przenośne mapy Google

Kiedy przygotowywałem się do dzisiejszego wyjazdu z Chicago, musiałem znaleźć najbliższy przystanek metra do swojego hotelu. Uruchomiłem więc Przenośne Mapy Google'a (NSDQ: GOOG) na mojej komórce i starałem się... więcej»

Wprowadzane udogodnienia w pokoju utrudniają pracę housekeepingu

Łańcuchy hotelowe wprowadzają super grube materace, góry nowych poduszek, dodatkowe prześcieradła oraz wielkie i ciężkie poszwy na kołdry w ramach konkurencji w zakresie tworzenia najbardziej kojącego doświadczenia... więcej»

Z irytacją o hotelowych ręcznikach w pokojach

Znacie te karteczki w łazienkach, które informują cię co masz robić z ręcznikami? Cóż, nie są one nadzwyczaj skuteczne, mówi Yeoh Siew Hoon. Zanim jednak wtrącimy się do ręczników, zobaczmy czy skuteczna jest nowa... więcej»

Maksymalne dogadzanie klientowi: Wprowadzenie usług kamerdynera

Hotelarze luksusowych obiektów poszukujący sposobów wyróżniania swoich obiektów na rynku, oprócz podnoszenia poprzeczki w zakresie obsługi gościa, w coraz większym stopniu zwracają się ku usługom kamerdynerskim.... więcej»

Odnawiaj kabiny swoich wind

Pozwólcie, że od razu powiem wam coś bez ogródek: liczba osób, która codziennie spada gwałtownie w dół, zabijając się w nowoczesnej windzie, jest statystycznie znikoma. Istnieje większe prawdopodobieństwo, że... więcej»

Podsumowanie Pierwszego Międzynarodowego Dnia Szkolenia z Housekeepingu

Organizowany pod koniec sierpnia przez Etage Exclusive - Pierwszy Międzynarodowy Dzień Szkolenia z Housekeepingu (First International Housekeeping Education Day for Maids & Cleaners) spotkał się z olbrzymim... więcej»

Kiedy wściekli goście atakują: Czy hotele powinny mieć czarne listy?

Ben Buckley przypomina sobie pewien wieczór, kiedy pracował w hotelowej recepcji, a zirytowana klientka „zażądała, abym wszedł do restauracyjnego kontenera na odpadki i odszukał skrawków mięsa dla jej psa.... więcej»

Jak czysty jest twój hotelowy pokój

Nawet jeżeli wygląda schludnie, możesz być nieprzyjemnie zaskoczony. Wydaje się, że ostatnio pojawiło się szczególnie dużo telewizyjnych wiadomości i artykułów dotyczących czystości – lub jej braku w pokojach... więcej»

« 1 2 3 (4) 5 »

Podsumowanie Pierwszego Międzynarodowego Dnia Szkolenia z Housekeepingu ...więcej»

Procedury operacyjne: Jak recepcja powinna postępować z rzeczami zagubionymi i znalezionymi? ...więcej»

Procedury operacyjne: Przyjmowanie rezerwacji przez telefon ...więcej»

Materiał szkoleniowy dla pokojowych: Sztuka układania ręczników (VIDEO) ...więcej»

Jak ułatwić obsługę rezerwacji w Twoim hotelu/pensjonacie? ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji