Niedziela 01 Grudzień 2024
redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie
OBIEKTY
Zarządzanie | Sprzedaż i marketing | Obsługa gościa | Pion hotelowy | Gastronomia | Projekt i wyposażenie | Ciekawostki | Baza wiedzy i testy | SPA & Wellness
Strona główna » Gastronomia
9 porad na marketingowe wykorzystanie twojego lokalu na Facebooku
Mój przyjaciel Michael jest właścicielem małej włoskiej restauracji. Prowadził restauracje przez całe swoje życie i radzi sobie dobrze nawet kiedy recesja, a szczególnie recesja w przemyśle samochodowym w... więcej»
Jak zmienić jednorazowych klientów w stałych gości
Stali klienci są jak energia życiowa dla większości biznesów, a wszyscy oni kiedyś byli przecież klientami po raz pierwszy. Moja pierwsza wizyta w restauracji wysokiej klasy w ubiegłym tygodniu... więcej»
Marketing restauracyjny w liczbach: 80/20 wobec czynnika 4 proc.
Zasada włoskiego socjologa i ekonomisty Vilfredo Pareto (80/20) długo była przyjmowana jak Święty Graal marketingu, jak jedyna zasada definiująca wszystkie marketingowe działania w kategoriach sukcesu lub... więcej»
Piekarski tuzin strategii dla Banquet Managerów
Ten felieton na temat Banquet Managerów Hotelowych porusza bardzo ważny element wielu hoteli o pełnej obsłudze. Bankiety są ważne dla zyskowności i reputacji wielu hoteli, ale ważne są też dla wielu osób,... więcej»
Nie korzystaj z alternatywy dla wyjątkowej obsługi
Po wejściu do jakiegokolwiek lokalu gastronomicznego goście muszą się przede wszystkim upewnić, że zapoznali się z informacjami podanymi drobnym drukiem u dołu menu. To może być wskazówka co do poziomu i... więcej»
Lekcje od najlepszego łańcucha restauracyjnego na świecie
Ludzie często pytają mnie „Jaka jest najlepsza franczyza w naszej branży?” Jest to bardzo trudne pytanie ponieważ system franczyzowy reprezentowany jest niemal w każdym sektorze przemysłowym. Jest... więcej»
Kardynalne błędy personelu skłaniające gości do odejścia do konkurencji
1. Kiepski początek Niezwykle ciężko jest zmienić nastawienie gościa po kiepskim początku jego kontaktu z lokalem. Tylko siedem minut zabiera gościowi rozlokowanie się i wyrobienie sobie opinii na temat... więcej»
Kilka wypróbowanych sposobów sprawnego zarządzania w gastronomii
Ogromna część sukcesów w pracy managera na odcinku motywowania pracowników i budowania ich morale zleży od możliwości oferowanych w promocji i ścieżkach awansu personelu liniowego. Personel liniowy pracuje... więcej»
Jak z powodzeniem prowadzić nocny klub
Pewnego dnia, wstąpiłem na śniadanie do jednego z najnowszych lokali w dzielnicy Northside. Po przekazaniu zamówienia kelnerce zauważyłem dwóch dżentelmenów przy sąsiednim stoliku. Rozpoznałem w nich... więcej»
7 Tricków Cenowych: Z ilu z nich możesz skorzystać?
Podczas gdy klienci poszukują dodatkowych wartości i najlepszej okazji przy kupnie pożądanych produktów, strategie cenowe winny być bardziej inteligentne niż kiedykolwiek w przeszłości. Zasadniczą sprawą... więcej»
Kierowanie zapracowaną restauracją: Sześć sposobów świadczenia wyjątkowej obsługi
Czasami, nie z twojej własnej winy, znajdujesz się w sytuacji, kiedy jesteś dosłownie zasypany zleceniami wymagających klientów, którzy mogą się czuć uprawnieni do natychmiastowej obsługi. Być może do... więcej»
Menu dla dzieci: Wszystko z wyjątkiem pozycji dla dzieci
W dawnych czasach, kierownictwo wielu hotelowych restauracji odczuwało niewielką lub nie miało żadnej motywacji do zmiany swoich menu, licząc na to, że zawsze będą się one mogły cieszyć pewnym odsetkiem... więcej»
Proste tajemnice zwiększenia ilości sprzedaży towarów reklamowych w twojej restauracji
Czy zastanawiałeś się kiedykolwiek dlaczego niektóre restauracyjne sosjerki, czapki i książki kucharskie znikają z półek, podczas gdy większość artykułów handlu detalicznego zajmuje bezproduktywnie... więcej»
Punkty widzenia osoby wręczającej napiwek i osoby go przyjmującej
Definicje:napiwek: niewielka kwota pieniędzy wręczana komuś za wyświadczoną usługę; gratyfikacjagratyfikacja: pieniężna premia wykraczająca poza wysokość zapłaty należnej za wyświadczoną usługę,... więcej»
Jak zrobić świetny biznes na dobrej restauracji – cz. 2
Prowadzenie restauracji z perspektywy dyrektora naczelnego W każdej restauracji są trzy główne obszary, które muszą dobrze funkcjonować, aby restauracja odnosiła sukcesy. Obszar operacyjny. W... więcej»
Jak zrobić świetny biznes na dobrej restauracji – cz. 1
Osoby otwierające swoje własne restauracje posiadają zazwyczaj dostatek wysoce pożądanych przymiotów i umiejętności. Niemal bez wyjątków, przedsiębiorcy ci są optymistami, osobami operatywnymi, nie... więcej»
Bez napiwków
Kiedy Thomas Keller, jeden z czołowych szefów kuchni w Ameryce ogłosił, że od 1 września zrezygnuje z praktyki przyjmowania napiwków w Per Se, jego luksusowej restauracji w Nowym Jorku i zastąpić ją... więcej»
Typowe pytania rozmowy kwalifikacyjnej na stanowisko Kierownika Restauracji
Poniżej przedstawiono niektóre typowe pytania zadawane w trakcie rozmów kwalifikacyjnych, na które powinieneś przygotować prawdziwe, pewne swoich racji, zwięzłe i konkretne oraz inteligentne odpowiedzi,... więcej»
Pięć powodów plajtowania większości nowych restauracji
Liczba restauracji, które splajtowały, w czasie pierwszych pięciu lat swojej działalności, jest różna w zależności od tego, kogo spytamy, ponieważ niektóre osoby sugerują, iż około 40 do 50 %... więcej»
Okazjonalne życzenia: Siedem pomysłów na zadowalanie twoich świątecznych klientów
Znowu nadchodzi sezon świąteczny i jeżeli chcesz, aby okazał się pomyślny dla ciebie, już teraz powinieneś zacząć myśleć co zrobić, aby okazał się pomyślny również dla twoich klientów. Oto... więcej»
Co jest na śniadanie?
Co jest na śniadanie? Coraz więcej hoteli odpowiada na to pytanie przy pomocy nowej, ulepszonej oferty żywieniowej. A dlaczego nie? To jest popularne. Jak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez... więcej»
Wstęp do sukcesu restauracji: Zaczyna się u twoich drzwi wraz z ciepłym uśmiechem i powitaniem
Ze względu na nazwę i lokalizację, Wild Willy's jest anomalią. Umiejscowione na trasie Route 1 w York w stanie Maine, to żywieniowe imperium wita podróżnych na pierwszym etapie wybrzeżowego łącznika do... więcej»
Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO) ...więcej»
Materiał szkoleniowy dla kelnerów: Jak nosić talerze - VIDEO ...więcej»
Nowe menu Hiltona z systemem kolorowego kodowania ...więcej»
Jak budować dobre relacje z klientami w branży gastronomicznej ...więcej»
Andrzejki, jędrzejówki, andrzejówki czyli miły wieczór z doskonałą zabawą ...więcej»
Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...
2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke
Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę...
2018-05-15, 12:57:50 ~Agata
Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...
2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina
"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...
2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD
Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...
2018-02-19, 19:49:28 ~klara
Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...
2018-01-24, 16:51:44 ~anita
Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...
2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski
Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...
2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz
Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...
2018-01-09, 19:03:15 ~Michał
Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone
O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU | KONTAKT
Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie. Więcej informacji